haha veel aannames en weinig onderbouwingen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben nog steeds () bezig met de tekst van mijn afstudeerder. Leuk: hij schrijft dingen heel stellig op, dat geeft mij de gelegenheid om op te schrijven dat hij 'boude beweringen' doet, zo'n leuke uitdrukking
Doe ik ook vaak. Heb gewoon altijd gelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
haha veel aannames en weinig onderbouwingen?
Of gewoon heel stellig iets beweren wat 'ie dan eens gehoord heeft ofzo. Leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef flying-dutchman het volgende:
haha veel aannames en weinig onderbouwingen?
een onderbouwing zonder referentie is niet echt verifieerbaar dus voor mij gewoon een aanname (bij mijn scriptie moest je voor elke onderbouwing kunnen refereren aan bronnen en volgens mij werden die best gechecked zo nu en dan)quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of gewoon heel stellig iets beweren wat 'ie dan eens gehoord heeft ofzo. Leuk
je lijkt me moeder wel... die beweerd dat ook altijdquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak. Heb gewoon altijd gelijk.
Regel 2quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je lijkt me moeder wel... die beweerd dat ook altijd
regel 1: scheids heeft altijd gelijk
regel 2: gaat regel 1 niet op, dan geldt regel 1
is in gesprekken ook leuk. Gewoon wat percentages erin gooien als je iets beweert. Dat schrikt veel mensen af om tegen je in te gaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of gewoon heel stellig iets beweren wat 'ie dan eens gehoord heeft ofzo. Leuk
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is in gesprekken ook leuk. Gewoon wat percentages erin gooien als je iets beweert. Dat schrikt veel mensen af om tegen je in te gaan
Ja dan vergaloppeer je jequote:Op vrijdag 5 november 2010 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook met mijn afstudeerpresentatie, maar helaas.....er zat een wiskundige in het publiek die vervolgens vragen ging stellen over het onderzoek
Het viel mee hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dan vergaloppeer je jeIk bedoel gewoon tijdens wat chitchat... Beetje mensen plagen, leuk
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
En gezond ongezond eten is ketchup nemen ipv mayonaise bij je frikandel eetwedstrijd.
ah netjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het viel mee hoorIk had de onderzoeken bij me en heb hem netjes verwezen naar die onderzoeken en dat ik daar niet voor verantwoordelijk was
En toch geslaagd met een 7
![]()
Vond ik ookquote:
Ik dacht altijd dat het bouTe wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben nog steeds () bezig met de tekst van mijn afstudeerder. Leuk: hij schrijft dingen heel stellig op, dat geeft mij de gelegenheid om op te schrijven dat hij 'boude beweringen' doet, zo'n leuke uitdrukking
Tja,quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Broodje kroket is beter dan een broodje kaas las ik in de VK vorige week (interview met hoogleraar voedingskunde) er zit minder vet in en ook nog wat meer ijzer.
go get them (bothquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 6 uur en dan eindelijk een 'date'Laatste date dateert van stipjes
_!!!1
Roger Waters zit er ook inquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef flying-dutchman het volgende:
prut! Pink Floyd - Dark side of the moon zit niet in spotify
wel een beetje fail aangezien er wel een andere plaat van PF inzit
Die tijd weet ik zelfs nog.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 6 uur en dan eindelijk een 'date'Laatste date dateert van stipjes
_!!!1
Zondag hadden we geloof ik al bestempeld als Mc dag dus ja, gooi het er maar uit hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Tja,
Er zit ook 3x zoveel vet in een voorgesneden plakje 48+ kaas als in een McDonalds hamburger (ca. 30g vs. 9 g), maar dat mag ik zeker weer niet zeggen.![]()
en uur later weer :Squote:Op vrijdag 5 november 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
hamburger van Mc is maar 255 kcal. Alleen moet je er minimaal 3 van eten wil t een vullen
Meeste kcal komt van het witbroodje. Van witte kadetjes moet je er ook veel eten voordat het vult.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
hamburger van Mc is maar 255 kcal. Alleen moet je er minimaal 3 van eten wil t een vullen
Mensen die moderne communicatiemiddelen niet weten te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:20 schreef kahlie het volgende:
FFT: jammer van Fred![]()
Ik zat voor jan met de korte achternaam op kantoor, want m'n afspraak kwam niet opdagen. Vervolgens kwam ik er thuis achter dat ze me maar liefst 30 minuten *voor* de afspraak had gemailt dat ze niet kon, of we konden reschedulen... ik heb haar beleefd laten weten dat het wat mij betreft niet hoeft... pffff
Uit eten en dansen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die tijd weet ik zelfs nog.
Have fun!
Wat ga je doen?
Ja en nee. Door de wijze waarop die plaat als geheel in elkaar zit is het in mijn ogen het baanbrekend en redelijk briljant. Als ik puur de nummers op zich kijk is het stiekem niet eens het beste PF album.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
DSOTM is toch wel een van de meest briljante plaat ooit gemaakt
Klinkt goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:20 schreef kahlie het volgende:
Daarna wel lekker consult gehad en nu lekker thuis! En thuis nog een mail dat a) van m'n vrijwilligerswerk de impending doom gefixed is, geen gerechterlijk bevel! *yay* en b) dat er iemand een sessie wil boeken *yay nieuwe klant* dus nu ben ik weer in een goed humeur!
Jammer van dat rotte kuchje, maar als dat morgen over is: ZWEEETHHHHEUL! En zo niet, dan ga ik lekker toch.Ff teruglezen wat jullie gebabbelt hebben.
Wat vind jij het beste album? Ik ben nog PF noobquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja en nee. Door de wijze waarop die plaat als geheel in elkaar zit is het in mijn ogen het baanbrekend en redelijk briljant. Als ik puur de nummers op zich kijk is het stiekem niet eens het beste PF album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |