haha veel aannames en weinig onderbouwingen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben nog steeds () bezig met de tekst van mijn afstudeerder. Leuk: hij schrijft dingen heel stellig op, dat geeft mij de gelegenheid om op te schrijven dat hij 'boude beweringen' doet, zo'n leuke uitdrukking
Doe ik ook vaak. Heb gewoon altijd gelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
haha veel aannames en weinig onderbouwingen?
Of gewoon heel stellig iets beweren wat 'ie dan eens gehoord heeft ofzo. Leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef flying-dutchman het volgende:
haha veel aannames en weinig onderbouwingen?
een onderbouwing zonder referentie is niet echt verifieerbaar dus voor mij gewoon een aanname (bij mijn scriptie moest je voor elke onderbouwing kunnen refereren aan bronnen en volgens mij werden die best gechecked zo nu en dan)quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of gewoon heel stellig iets beweren wat 'ie dan eens gehoord heeft ofzo. Leuk
je lijkt me moeder wel... die beweerd dat ook altijdquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak. Heb gewoon altijd gelijk.
Regel 2quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je lijkt me moeder wel... die beweerd dat ook altijd
regel 1: scheids heeft altijd gelijk
regel 2: gaat regel 1 niet op, dan geldt regel 1
is in gesprekken ook leuk. Gewoon wat percentages erin gooien als je iets beweert. Dat schrikt veel mensen af om tegen je in te gaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of gewoon heel stellig iets beweren wat 'ie dan eens gehoord heeft ofzo. Leuk
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is in gesprekken ook leuk. Gewoon wat percentages erin gooien als je iets beweert. Dat schrikt veel mensen af om tegen je in te gaan
Ja dan vergaloppeer je jequote:Op vrijdag 5 november 2010 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook met mijn afstudeerpresentatie, maar helaas.....er zat een wiskundige in het publiek die vervolgens vragen ging stellen over het onderzoek
Het viel mee hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dan vergaloppeer je jeIk bedoel gewoon tijdens wat chitchat... Beetje mensen plagen, leuk
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
En gezond ongezond eten is ketchup nemen ipv mayonaise bij je frikandel eetwedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |