haha veel aannames en weinig onderbouwingen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben nog steeds () bezig met de tekst van mijn afstudeerder. Leuk: hij schrijft dingen heel stellig op, dat geeft mij de gelegenheid om op te schrijven dat hij 'boude beweringen' doet, zo'n leuke uitdrukking
Doe ik ook vaak. Heb gewoon altijd gelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
haha veel aannames en weinig onderbouwingen?
Of gewoon heel stellig iets beweren wat 'ie dan eens gehoord heeft ofzo. Leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef flying-dutchman het volgende:
haha veel aannames en weinig onderbouwingen?
een onderbouwing zonder referentie is niet echt verifieerbaar dus voor mij gewoon een aanname (bij mijn scriptie moest je voor elke onderbouwing kunnen refereren aan bronnen en volgens mij werden die best gechecked zo nu en dan)quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of gewoon heel stellig iets beweren wat 'ie dan eens gehoord heeft ofzo. Leuk
je lijkt me moeder wel... die beweerd dat ook altijdquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak. Heb gewoon altijd gelijk.
Regel 2quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je lijkt me moeder wel... die beweerd dat ook altijd
regel 1: scheids heeft altijd gelijk
regel 2: gaat regel 1 niet op, dan geldt regel 1
is in gesprekken ook leuk. Gewoon wat percentages erin gooien als je iets beweert. Dat schrikt veel mensen af om tegen je in te gaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of gewoon heel stellig iets beweren wat 'ie dan eens gehoord heeft ofzo. Leuk
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is in gesprekken ook leuk. Gewoon wat percentages erin gooien als je iets beweert. Dat schrikt veel mensen af om tegen je in te gaan
Ja dan vergaloppeer je jequote:Op vrijdag 5 november 2010 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook met mijn afstudeerpresentatie, maar helaas.....er zat een wiskundige in het publiek die vervolgens vragen ging stellen over het onderzoek
Het viel mee hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dan vergaloppeer je jeIk bedoel gewoon tijdens wat chitchat... Beetje mensen plagen, leuk
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
En gezond ongezond eten is ketchup nemen ipv mayonaise bij je frikandel eetwedstrijd.
ah netjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het viel mee hoorIk had de onderzoeken bij me en heb hem netjes verwezen naar die onderzoeken en dat ik daar niet voor verantwoordelijk was
En toch geslaagd met een 7
![]()
Vond ik ookquote:
Ik dacht altijd dat het bouTe wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben nog steeds () bezig met de tekst van mijn afstudeerder. Leuk: hij schrijft dingen heel stellig op, dat geeft mij de gelegenheid om op te schrijven dat hij 'boude beweringen' doet, zo'n leuke uitdrukking
Tja,quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Broodje kroket is beter dan een broodje kaas las ik in de VK vorige week (interview met hoogleraar voedingskunde) er zit minder vet in en ook nog wat meer ijzer.
go get them (bothquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 6 uur en dan eindelijk een 'date'Laatste date dateert van stipjes
_!!!1
Roger Waters zit er ook inquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef flying-dutchman het volgende:
prut! Pink Floyd - Dark side of the moon zit niet in spotify
wel een beetje fail aangezien er wel een andere plaat van PF inzit
Die tijd weet ik zelfs nog.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
_!!!1
Zondag hadden we geloof ik al bestempeld als Mc dag dus ja, gooi het er maar uit hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Tja,
Er zit ook 3x zoveel vet in een voorgesneden plakje 48+ kaas als in een McDonalds hamburger (ca. 30g vs. 9 g), maar dat mag ik zeker weer niet zeggen.![]()
en uur later weer :Squote:Op vrijdag 5 november 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
hamburger van Mc is maar 255 kcal. Alleen moet je er minimaal 3 van eten wil t een vullen
Meeste kcal komt van het witbroodje. Van witte kadetjes moet je er ook veel eten voordat het vult.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
hamburger van Mc is maar 255 kcal. Alleen moet je er minimaal 3 van eten wil t een vullen
Mensen die moderne communicatiemiddelen niet weten te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:20 schreef kahlie het volgende:
FFT: jammer van Fred![]()
Ik zat voor jan met de korte achternaam op kantoor, want m'n afspraak kwam niet opdagen. Vervolgens kwam ik er thuis achter dat ze me maar liefst 30 minuten *voor* de afspraak had gemailt dat ze niet kon, of we konden reschedulen... ik heb haar beleefd laten weten dat het wat mij betreft niet hoeft... pffff
Uit eten en dansen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die tijd weet ik zelfs nog.
Have fun!
Wat ga je doen?
Ja en nee. Door de wijze waarop die plaat als geheel in elkaar zit is het in mijn ogen het baanbrekend en redelijk briljant. Als ik puur de nummers op zich kijk is het stiekem niet eens het beste PF album.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
DSOTM is toch wel een van de meest briljante plaat ooit gemaakt
Klinkt goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:20 schreef kahlie het volgende:
Daarna wel lekker consult gehad en nu lekker thuis! En thuis nog een mail dat a) van m'n vrijwilligerswerk de impending doom gefixed is, geen gerechterlijk bevel! *yay* en b) dat er iemand een sessie wil boeken *yay nieuwe klant* dus nu ben ik weer in een goed humeur!
Jammer van dat rotte kuchje, maar als dat morgen over is: ZWEEETHHHHEUL! En zo niet, dan ga ik lekker toch.Ff teruglezen wat jullie gebabbelt hebben.
Wat vind jij het beste album? Ik ben nog PF noobquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja en nee. Door de wijze waarop die plaat als geheel in elkaar zit is het in mijn ogen het baanbrekend en redelijk briljant. Als ik puur de nummers op zich kijk is het stiekem niet eens het beste PF album.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we een gezonde loempia-speciaal halen bij de Chinees.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:31 schreef TAV74 het volgende:
Ben trouwens al lekker thuis, had het gezeik op mijn plek even gehad, iets teveel aanloop en telefoon. Nu nog even rustig met de telefoon af mijn mail verder uitlezen en dan weekend
Stom van haar, zij had mij nodig, ik niet haar. En aangezien het om een langere contractperiode gaat waarin ik haar moet vertrouwen met mijn spullen en dingen, tja, dan denk ik, fijn dat ik er nu achter kom dat je niet echt betrouwbaar bent of tenminste niet echt netjes met je afspraken... Ik wacht wel weer op de volgende gegadigde, ik heb er iets van 5 nu al gehad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die moderne communicatiemiddelen niet weten te gebruiken.
Zelfs ik zeg: bel dannnn 30 minuten vantevoren. Wat stom van ze.
vind het bij gewone witte kadetjes wel meevallen. Vullen sowieso beter dan de toast van de Mc. 2 of 3 witte bolletjes heb ik als lunch genoeg aan, net als 2 of 3 volkoren bolletjes. Wit is alleen lekkerder, vooral als het vers isquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meeste kcal komt van het witbroodje. Van witte kadetjes moet je er ook veel eten voordat het vult.
Ben heel benieuwd wat je ervan vindquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:32 schreef kahlie het volgende:
P. ja, klinkt idd lekker ja.Verheug me er al weeeken op!
Ik ben ook geen groot fan of kenner hoor, heb ze wel op tape gehad allemaal vroeger. Wish you were here en The wall bevielen me altijd het beste.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat vind jij het beste album? Ik ben nog PF noobIk heb maar een album: DSOTM
Ik vind Dark Side ook een van de betere van PF.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat vind jij het beste album? Ik ben nog PF noobIk heb maar een album: DSOTM
ER KAN ZOVEEL FOUT GAANquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt echt als een heerlijke date
Sry, geen cam, geen foto's, daar schaam ik me teveel voor. Je zult het met een tekst review moeten doen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd wat je ervan vindNeem een cam mee voor de foto's
Ik weet niet wat haar redenatie was, maar 30 minuten van te voren een afspraak afzeggen van 1 uur is sowieso onbeschoft. En als je het dan doet, doe het dan met een goede reden en telefonisch. Ik vind dat redelijk elementair. Geen laf mailtje van: "Ik kan niet - kunnen we reschedulen". Heel erg jammer voor haar, want bedrijfsruimte die betaalbaar is is moeilijk te krijgen in Delft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker Kahliedurft ze niet te bellen ofzo... Ach ja, jammer voor haar dan
Met welke? Raarzoenmeisje of hooters?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
_!!!1
Raarzoen was gister, erg gezellig maar verder niks meer gepusht (quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Met welke? Raarzoenmeisje of hooters?
Als je het over de duivel hebtquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
Raarzoen was gister, erg gezellig maar verder niks meer gepusht () , vandaag hooters.
Ik denk dat ze een ISFP is trouwensEen Isa
Nog meer daten met raarzoen? vast welquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Raarzoen was gister, erg gezellig maar verder niks meer gepusht () , vandaag hooters.
Dat is heul niet de reden dat ik gisteravond tussen 23:30 en 0:30 niks gepost heb omdat ik een rondje aan het wandelen was langs de restaurants.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:44 schreef Isabeau het volgende:
En het wordt dus een spontane date, SteerHeb je elk restaurant in de buurt met elk soort eten al geanalyseerd om heel spontaan met iets op de proppen te kunnen komen?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is heul niet de reden dat ik gisteravond tussen 23:30 en 0:30 niks gepost heb omdat ik een rondje aan het wandelen was langs de restaurants.
Ze zit nu meer in de backup categorie zeg maar, wil toch liever wat meer tijd in hooters steken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nog meer daten met raarzoen? vast wel
side stashquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zit nu meer in de backup categorie zeg maar, wil toch liever wat meer tijd in hooters steken.
<stilte>
Dus.
Heb 2 eetcafé's, een sushi bar en een tapas restaurant uitgezocht.quote:
wat kan er fout gaan? je bent zo goed voorbereid?quote:
Voorbereiding = minder spontaniteitquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat kan er fout gaan? je bent zo goed voorbereid?
vind het ook onbeschoft. ze dacht waarschijnlijk dat dat wel goed was. nou ja, merkt ze dat ook weerquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef kahlie het volgende:
Ik weet niet wat haar redenatie was, maar 30 minuten van te voren een afspraak afzeggen van 1 uur is sowieso onbeschoft. En als je het dan doet, doe het dan met een goede reden en telefonisch. Ik vind dat redelijk elementair. Geen laf mailtje van: "Ik kan niet - kunnen we reschedulen". Heel erg jammer voor haar, want bedrijfsruimte die betaalbaar is is moeilijk te krijgen in Delft.
een toneelstuk bereid je ook maandenlang voor voor de uitvoering hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voorbereiding = minder spontaniteit
Vrouwen schijnen van spontaniteit te houden.
Gelukkig 8 jaar ervaring met amateurtoneel.
dan komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
plannen werkt toch niet, zoals Helmuth von Moltke the Elder ooit zei: no plan survives contact with the enemyquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Just because something doesn't do what you planned it to do doesn't mean it's useless.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
plannen werkt toch niet, zoals Helmuth von Moltke the Elder ooit zei: no plan survives contact with the enemy
enemy moet je dan maar vrij vertalen naar de vrouw
nóg een hapje sushi!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gewoon straks de kroeg in met haar. Daarna hapje sushi en dan....
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Just because something doesn't do what you planned it to do doesn't mean it's useless.
Thomas A. Edison
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
plannen werkt toch niet, zoals Helmuth von Moltke the Elder ooit zei: no plan survives contact with the enemy
enemy moet je dan maar vrij vertalen naar de vrouw
ga je vanavond wel aziatisch dansen? of zuid-amerikaans met daarna nog altijd de optie voor een Aziatisch toetjequote:
Niet vooruit denken!!! Bad luck en best disfunctioneel ook.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; je hoeft nu niet tegen haar te vertellen wat je allemaal hebt voorbereid maar mocht je iets met haar krijgen dan zal ze al jouw moeite heel erg waarderen
Tja, Cubaans en Dominicaans is het geloof ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ga je vanavond wel aziatisch dansen? of zuid-amerikaans met daarna nog altijd de optie voor een Aziatisch toetje
Sun Tzu hamert altijd op logistiek als je wat verder van huis weg bent... heb je al stashes door de stad heen gefixed?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
* Stereotomy travel editie van The Art of War van Sun Tzu in zijn achterzak stopt
Grapje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, Cubaans en Dominicaans is het geloof ik
Zie dat het buiten heel hard regentStraks ff tweepersoons plu kopen. Als het vanavond nog zo hard regent haal ik haar met plu op bij haar huis.
Heb 3G onbeperkt internet, hoef gelukkig niet van WiFi hotspot naar hotspot te hoppen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:00 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Sun Tzu hamert altijd op logistiek als je wat verder van huis weg bent... heb je al stashes door de stad heen gefixed?
quote:
Je hebt me toch op Twitter?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:03 schreef golfer het volgende:
Doe je wel live verslag van de date, Steer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |