http://code.google.com/p/wowmodelviewer/downloads/listquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik RealID ook alleen maar met mensen die ik daadwerkelijk in real life ken![]()
Maar een groepsfoto is wel een lollig idee, hoe gaat dat in zijn werking?
ik heb die van jouw vriendin anders wel!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik RealID ook alleen maar met mensen die ik daadwerkelijk in real life ken![]()
Maar een groepsfoto is wel een lollig idee, hoe gaat dat in zijn werking?
Doe gewoon 1 char, anders word het een knots van een plaatje als we ook alle alts erin gooienquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Bijna iedereen in mijn RealID ken ik niet irl. Er is er maar 1 van die ik irl ken. De rest zijn mensen waar ik al jaren mee samenspeel op Auchindoun. En nu ik de server ga verlaten vind ik dat toch wel handig.
Groepsfoto is een tof idee inderdaad. Ik ga even mijn character maken in Modelviewer. Mag je er meer dan 1 doen trouwens?
JA! Of bijvoorbeeld een website die je op de achtergrond laat staan waarop iedereen van Fok! tegelijk kan posten ongeacht faction of realm! Dát zou tof zijn!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:54 schreef lifeblind het volgende:
Wat overigens wel tof zou zijn, crossrealm chat kanalen! Dan kun je gewoon 1 'fok!' kanaal aanmaken die je vanaf alle realms kan benaderen, ongeacht facties. Zou eigenlijk best wel tof zijn
Ja maar op Real-id moet je per se weer je real-id aan andere mensen geven, da's voor een hoop mensen een drempel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef ufopiloot het volgende:
Dat heet Real ID, kan je ook gewoon je eigen chat room maken met meerdere mensen tegelijk.
Dat gaat toch veelste traag man!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA! Of bijvoorbeeld een website die je op de achtergrond laat staan waarop iedereen van Fok! tegelijk kan posten ongeacht faction of realm! Dát zou tof zijn!
Ik krijg na install direct foutmeldingen over DLL bestandjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:55 schreef Metonae het volgende:
[..]
http://code.google.com/p/wowmodelviewer/downloads/list
Installeer proggie, maak je char, maak screenshot (of sla em op via het proggie zelf) en post de screenie hier ;p Weet niet of er iemand is hier die enige kennis van PS heeft anders zal ik het zelf weer ff moeten installeren
*Veegt het stof van d'r mIRC*quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Of je maakt een Fok! IRC channel aan.
Ik heb wel een voorstel? Ben toevallig goed met PS...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:55 schreef Metonae het volgende:
[..]
http://code.google.com/p/wowmodelviewer/downloads/list
Installeer proggie, maak je char, maak screenshot (of sla em op via het proggie zelf) en post de screenie hier ;p Weet niet of er iemand is hier die enige kennis van PS heeft anders zal ik het zelf weer ff moeten installeren
Er staat text over je voeten heen van je character. Als je dat ook kunt weghalen, geen probleem. Dan upload ik er nu 1.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb wel een voorstel? Ben toevallig goed met PS...
Post een screen van je inlogscherm met je main in full frontal...
Kan m wel uitsnijden en dan alle Fok! Hordies op een Orgr achtergrond en de Allies op een Stormwind achtergrond zetten ofzo?Of van mijn part alles door mekaar op een deathwing achtergrond voor de OP
Elemental is 1H met een shield. En dan het liefst een 1h mace maar die zijn er niet zo veel. Als shield kan je makkelijk de Wrathful halen voor 70 honor points.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn shaman ge-duealspecced naar Elemental. Maar ik kan nergens vinden wat voor wapen het best is, ik heb nu een 2 1-hand maces (slow), moet ik voor Elemental switchen naar 1 2-hand of kan ik gewoon dezelfde blijven gebruiken?
Dat jij daar tegen kan, al die chars door elkaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:16 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Er staat text over je voeten heen van je character. Als je dat ook kunt weghalen, geen probleem. Dan upload ik er nu 1.
edit: [ link | afbeelding ]
Heb maar even de thumbnail gebruikt.
Was het maar zo'n feest :< Ik zou dat echt gráág hebben, dat je chars kon verschuiven in je list :<quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:28 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat jij daar tegen kan, al die chars door elkaarBij mij moet alles op level staan hoor
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik heb mijn characters niet vrijwillig zo neergezet hoor. :pquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest :< Ik zou dat echt gráág hebben, dat je chars kon verschuiven in je list :<
Dat lijkt me nu ook eens handigquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Was het maar zo'n feest :< Ik zou dat echt gráág hebben, dat je chars kon verschuiven in je list :<
Goed punt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:16 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Er staat text over je voeten heen van je character. Als je dat ook kunt weghalen, geen probleem. Dan upload ik er nu 1.
edit: [ link | afbeelding ]
Heb maar even de thumbnail gebruikt.
Ik heb er characters om gedelete. Stonden niet goed.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb mijn characters niet vrijwillig zo neergezet hoor. :p
beetje neurotisch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:36 schreef Faithfulness het volgende:
Ik heb er characters om gedelete. Stonden niet goed.
Zo'n tik heb ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:28 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat jij daar tegen kan, al die chars door elkaarBij mij moet alles op level staan hoor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |