Ja omgerekend wel, maar dit is gewoon 50 euro verschil met de totaalprijs die je na 2 jaar betaald hebt. En dan is degene waar je MEER belminuten voor krijgt goedkoper, dat snap ik niet, dan neem je alleen de mindere abo als je het niet in de gaten hebt. Maar ik begrijp niet waarom ze dat doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is meestal zo, ook als je boodschappen doet: Literpak melk is goedkoper dan een pak van een halve liter melk etc.
Zo misleiden ze mensen denk ik, die denken och jee dat wordt veel, dus nemen ze een goedkoper abo om zo voordeliger uit te zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja omgerekend wel, maar dit is gewoon 50 euro verschil met de totaalprijs die je na 2 jaar betaald hebt. En dan is degene waar je MEER belminuten voor krijgt goedkoper, dat snap ik niet, dan neem je alleen de mindere abo als je het niet in de gaten hebt. Maar ik begrijp niet waarom ze dat doen.
Waarschijnlijk neem je nu een abo wat hoger ligt dan je behoeften. En daar verdienen ze denk ik aan. Het toestel zelf merken ze denk ik weinig van.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja omgerekend wel, maar dit is gewoon 50 euro verschil met de totaalprijs die je na 2 jaar betaald hebt. En dan is degene waar je MEER belminuten voor krijgt goedkoper, dat snap ik niet, dan neem je alleen de mindere abo als je het niet in de gaten hebt. Maar ik begrijp niet waarom ze dat doen.
ik moet nog wennenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef robertapeldoorn het volgende:
net swype gedownload. Begin het onder de knie te krijgen.
als je hetzelfde doet bij studentmobiel.nl (nieuw vodafone bel+sms+web 275 2 jaar abonnementen met een HD), hoef je niks bij te betalen zag ik vanmorgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Is dit de goedkoopste 'aanbieding' i.c.m. de HTC Desire voor 24 maanden als je rond dat soort belminuten/SMS zit? Je hebt nog wel 40 euro moeten bijbetalen...
Ja ik heb hem net ook daar besteld, maar dan de 200, was ook 0 euroquote:Op woensdag 17 november 2010 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je hetzelfde doet bij studentmobiel.nl (nieuw vodafone bel+sms+web 275 2 jaar abonnementen met een HD), hoef je niks bij te betalen zag ik vanmorgen
ik zie hetquote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja ik heb hem net ook daar besteld, maar dan de 200, was ook 0 euro
Dat kende ik niet? Maar ik lees hier dat je dan DUBBEL SMS AAN naar 4000 moet smsen en dan krijg je dat gewoon? Geen kleine lettertjes?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie hetmet 400 smsjes per maand (door de gratis verdubbelaar) moet ik wel uitkunnen
inderdaad, geen kleine letters; is bij Hi ook zo...quote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat kende ik niet? Maar ik lees hier dat je dan DUBBEL SMS AAN naar 4000 moet smsen en dan krijg je dat gewoon? Geen kleine lettertjes?
helemaal niks.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat kende ik niet? Maar ik lees hier dat je dan DUBBEL SMS AAN naar 4000 moet smsen en dan krijg je dat gewoon? Geen kleine lettertjes?
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:33 schreef bossb het volgende:
De HTC Desire HD is eindelijk weer ergens op voorraad (Studentmobiel en GSMwijzer). Bron
quote:Update: Studentmobiel en GSMwijzer hebben de status weer veranderd naar: In bestelling, helaas.
Bij vodafone heb je geen onbeperkt internet meer hequote:Op woensdag 17 november 2010 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
moest eerst ff zoeken hoe ik mijn abonnement kon beeindigen, want heb al bijna 3 keer een periode van 2 jaar een Hi-abonnement gehad6 februari loopt hij af, dus uiterlijk 6 januari opzeggen en dan in januari het nieuwe Vodafone-abonnement + Desire HD bestellen
ik heb geen idee 'hoeveel' 1GB aan internet isquote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Bij vodafone heb je geen onbeperkt internet meer he.
Even om in de gaten te houden. Is namelijk aardig kut als je boven je 1GB blij door blijft tweeten/browsen/ect.
Installeer 3g watchdog en je weet genoeg.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb geen idee 'hoeveel' 1GB aan internet is
ja, thuis heb ik ook wel WiFiquote:Op woensdag 17 november 2010 15:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Installeer 3g watchdog en je weet genoeg.
Thuis heb ik Wifi, dus ik kom meestal niet verder dan 300 a 400 mb per maand.
Ja, wel redelijk wat. Veel navigatie wat via internet loopt.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, thuis heb ik ook wel WiFigebruik jij internet veel dan? (om ff een beeld te krijgen van die 300/400mb)
ik word denk ik ook geen grootverbruiker, dus dan moet die 1GB-grens ook geen probleem vormenquote:Op woensdag 17 november 2010 15:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk wat. Veel navigatie wat via internet loopt.
(Kan ook zonder internet navigeren, maar vind Google Navigation wel fijn)
Die 1 Gb haal je inderdaad niet zomaar. Dat is zeker boven gemiddeld verbruikquote:Op woensdag 17 november 2010 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik word denk ik ook geen grootverbruiker, dus dan moet die 1GB-grens ook geen probleem vormen
wat is dan gratis navigatie zonder internetquote:Op woensdag 17 november 2010 15:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk wat. Veel navigatie wat via internet loopt.
(Kan ook zonder internet navigeren, maar vind Google Navigation wel fijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |