Ook, maar ik heb het meer algemeen genomen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:52 schreef -Datdus- het volgende:
je pluspunt is ook een minpunt, het is een kwestie van smaak dus.
Zoals ik zeg, over het algemeen vinden de meeste mensen het uiterlijk(design) mooi.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:55 schreef -Datdus- het volgende:
"Uiterlijk" valt ook over te twisten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:57 schreef Trava het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, over het algemeen vinden de meeste mensen het uiterlijk(design) mooi.
Wat?, ik snap in eerste instantie al niet wat je loopt te praten.quote:
Toegevoegd, ik ga dit weekend de OP nog wat mooier uitwerken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:53 schreef svann het volgende:
Dat is tenminste een OP!
Misschien een kopje 'Reviews' of 'Sites' maken met ook de informatieve sites uit het vorige topic?
http://www.htcdesire-hd.nl/
http://www.androidworld.n(...)tellen/htc-desire-hd
http://tweakers.net/revie(...)id-in-het-groot.html
Idd, stom..quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Euj Trava er is maar toch een kleur en dat is bruin?
Hoe weet jij dat nou man, je hebt 'em nog niet eens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:50 schreef Trava het volgende:
Deze mobiel waar we lang op gewacht hebben is eindelijk uit, jammer genoeg niet in elke winkel.. Maar we blijven wachten want dit is het waard!
Gemenerd!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou man, je hebt 'em nog niet eens.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:24 schreef Trava het volgende:
[..]
Wat?, ik snap in eerste instantie al niet wat je loopt te praten.
Ik begrijp er namelijk niks van.
Ik had al een abonnement afgesloten totdat ik er achter kwam dat KPN een fout heeft gemaakt en ze een verlenging hebben gedaan tot mei 2011. Volgende week kan ik alsnog de HD halen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou man, je hebt 'em nog niet eens.
En hoe bevalt hij?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Daantke het volgende:
Tvp!
Ik heb 'm lekker alweer tweeënhalve week
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Daantke het volgende:
Hij kan alles maar bevallen, nee dat nog net niet.
De review van Tweakers had het onder meer over 'kieren' in de behuizing, heb je daar last van? En de batterijduur ook geen problemen mee?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Daantke het volgende:
Hij kan alles maar bevallen, nee dat nog net niet.
Had na de eerste paar dagen ook even last van die bug dat je scherm uitblijft na het bellen, maar tegenwoordig niet meer.
Wat is daar vaag aan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:35 schreef Muchachooo het volgende:
krijg net een melding dat er een update beschikbaar is. iemand die toevallig weet wat dit doet? update zegt: 'youtube performance fix and screen control fix', maar dat vind ik vrij vaag...
http://www.androidworld.n(...)-nieuwe-youtube-app/quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:35 schreef Muchachooo het volgende:
krijg net een melding dat er een update beschikbaar is. iemand die toevallig weet wat dit doet? update zegt: 'youtube performance fix and screen control fix', maar dat vind ik vrij vaag...
Een fix voor de screen controlquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef Muchachooo het volgende:
weet jij wat screen control fix inhoudt dan?
Ik heb mijn scherm ingesteld op 20% helderheid, en automatisch aanpassen staat uit. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje verschil merk qua accuduurquote:Op zondag 7 november 2010 02:10 schreef wolferl het volgende:
Toestel nu twee dagen in bezit.
Mijn allergrootste ergernis (tromgeroffel) de accu duur.
Nadat het toestel de eerste keer (vanaf dat ie uit de verpakking kwam) helemaal leeg raakte, heb ik hem opgeladen. Ik deed hem in de nacht vrijdag op zaterdag j.l. om 01:00 in de lader.
Zaterdagmorgen om 12:00 j.l. haalde ik hem er weer uit, en was hij 100% opgeladen.
Ik heb hem de hele dag aan gehad. Zo nu en dan ging ik even het toestel ontdekken (internet, instellingen, 3g, bluetooth, wi-fi, apps, social networking etc).
We schrijven nu 02:00 in de nacht van zaterdag op zondag, en mijn toestel is zo goed als leeg. Ik zie dat het scherm zelf al 70% energie vreet.
Ik probeer de batterij leeg te trekken zonder SIM in het toestel, maar het lukt niet echt.quote:Op zondag 7 november 2010 10:40 schreef -J-D- het volgende:
De accu doet het nu beter dan in het begin. Ik kan er nu wel een dag mee doen, bij flink gebruik.
Bij Vodafone had ik 2 weken moeten wachten.quote:Op zondag 7 november 2010 13:42 schreef Denzo het volgende:
Volgens mij moet ik heel lang gaan wachten bij Vodafone
Inderdaadquote:
Dat mag je wel hopen, dat hij na twee weken nog steeds goed werkt haha! En de batterij, gaat die een beetje vooruit?quote:Op zondag 7 november 2010 15:57 schreef kefz0r het volgende:
Supertelefoon![]()
Heb hem nu al 2 weekjes en werkt nog steeds supergoed
Ik vond het eerst onzin, maar de batterij lijkt het inderdaad beter te doen na een paar weken.quote:Op zondag 7 november 2010 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En de batterij, gaat die een beetje vooruit?
Video, GPS, wifi, gamen...quote:Op zondag 7 november 2010 10:48 schreef APK het volgende:
Ik probeer de batterij leeg te trekken zonder SIM in het toestel, maar het lukt niet echt.
Dag drie en en nog steeds 20%
Wifi had ik al aangezet, maar nog steeds 20%.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 18:36 schreef Merkie het volgende:
Waarom kopen mensen dit toestel om vervolgens een week later te komen klagen over de accuduur?
Verkoper vertelde dat T-Mobile en Vodafone voorrang kregenquote:Op zondag 7 november 2010 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fijn om te horen van die batterij!En waarom levert KPN de Desire HD zo belachelijk laat?
Heb je bij Achmed gekocht op de Beverwijkse Bazaar?quote:Op maandag 8 november 2010 11:19 schreef Toempf het volgende:
Godver nou heb ik weer problemen met de agenda, ik kan geen afspraken toevoegen. En het ding is zo traag als bagger. Ik wil een nieuwe.
In een klein winkeltje hier in de buurt. Belcompany heette het geloof ikquote:Op maandag 8 november 2010 13:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb je bij Achmed gekocht op de Beverwijkse Bazaar?![]()
OT:
Ik heb er geen problemen mee.
Je bent niet alleenquote:Op maandag 8 november 2010 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ondertussen wacht ik nog steeds
quote:
Ik weet het ook niet sorry!quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef wolferl het volgende:
Ik vind het geluid wat aan de zachte kant.
Ik kan nog niet vinden hoe ik dat kan verhogen.
Vanaf mijn HTC DESIRE HD betuig ik mijn medeleven.quote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk HTC zelf... Gezellig wachten we met zn drieën !![]()
Samen staan we sterk!
Ik hoop eind deze weekquote:Wanneer krijg jij hem denk je?
Wat ben je toch liefquote:Op maandag 8 november 2010 22:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vanaf mijn HTC DESIRE HD betuig ik mijn medeleven.
Ik hoop het ook voor jequote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef Denzo het volgende:
[..]
Ik hoop eind deze week
Maar zal wel volgende week worden
Direct bij Vodafone via de telefoon besteld dus ik zal wel voorgetrokken worden
Ook nog mooi de schuld afschuiven zodat je niet boos op hen wordtquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geachte Mevr. 'Klinkerbotsing',
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een Hi abonnement in combinatie met de HTC Desire HD.
Helaas kan HTC als gevolg van de enorme vraag naar dit toestel in combinatie met problemen rond de beschikbaarheid van onderdelen niet aan de geplande leveringen voldoen. Hierdoor heeft de uitlevering van uw order vertraging opgelopen.
Vanuit verschillende leveranciers zijn wij helaas meerdere keren op het verkeerde been gezet m.b.t. de verwachte leverdatum. Wij hopen dat de problemen rondom beschikbaarheid binnen nu en enkele weken opgelost zijn, zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren (indicatie: zeer beperkte leveringen vanaf volgende week, week 46).
Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Studentmobiel.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat zou lief zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef Janetje het volgende:
Ja, diezelfde kreeg ik van GSMwijzer, heb de bestelling maar geannuleerd.
Misschien krijg je mijn plaatsje in de rij wel, Klinkerbotsing
Wat kan ik nog doen behalve annuleren of wachten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ook nog mooi de schuld afschuiven zodat je niet boos op hen wordt.
How sad.
Mjah.. er stond eerst op de site week 43/44, daarna 44, daarna 45, nu een mail met week 46. En week 46 alleen voor degenen die eerst besteld hebben (zo lees ik het althans). Had er niet echt veel vertrouwen meer in.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat zou lief zijnHmm ik zit er ook aan te denken om hem te annuleren ofzo ik weet het niet
![]()
[..]
Wat kan ik nog doen behalve annuleren of wachten?
Oh en ik snap het niet, kan ik de mobiel in de week 46 verwachten, of nog later?
Hier nog eenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. er stond eerst op de site week 43/44, daarna 44, daarna 45, nu een mail met week 46. En week 46 alleen voor degenen die eerst besteld hebben (zo lees ik het althans). Had er niet echt veel vertrouwen meer in.
quote:Geachte Denzo,
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Twee vrienden van mij hebben hem al een tijdje. Ze kregen hem destijds vrij snel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:11 schreef Gkhn het volgende:
Hoeveel DHD's zijn er eigenlijk verkocht dan in Nederland?
Ik heb er nog niemand mee zien lopen op school of op werk.
ik ken niemand die hem heeft, heb er zelf wel een.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:11 schreef Gkhn het volgende:
Hoeveel DHD's zijn er eigenlijk verkocht dan in Nederland?
Ik heb er nog niemand mee zien lopen op school of op werk.
Omg..quote:
Waar?!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Omg..
Ik heb net telefonisch mijn abbo verlengd. Ik vroeg hoeveel op de voorraad was van de;
- HD hij zei dat er 441 binnen waren gekomen vandaag.
- Desire Z totaal geen voorraad ook geen indicatie
Ja Vodafonequote:
Nee denk het niet, waarschijnlijk heeft Vodafone voorrang oid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja Vodafone
Maar dat is dus gelul?
En op tweakers zij iemand dat er 150 binnen waren gekomen en er 497 mensen op de lijst stondenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Omg..
Ik heb net telefonisch mijn abbo verlengd. Ik vroeg hoeveel op de voorraad was van de;
- HD hij zei dat er 441 binnen waren gekomen vandaag.
- Desire Z totaal geen voorraad ook geen indicatie
Zijn ze zoveel goedkoper via andere providers dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil helemaal niet bij vodafone of tmobileWaarom worden andere providers zo achtergesteld ofzo?
Beetje, verschilt natuurlijk ook hoeveel bel/sms je hebt gekozen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn ze zoveel goedkoper via andere providers dan?
Vodafone, 200 SMS + Bel + Webquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje, verschilt natuurlijk ook hoeveel bel/sms je hebt gekozen.
Hmm ik heb hem bij Hi student 25, 23,70 pm en ik betaal voor het toestel 79 euro.. Het is 8 euro!! goedkoper dan Vodafonequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vodafone, 200 SMS + Bel + Web
HTC Desire HD 2 jaar
Eenmalige aansluitkosten ¤24,50
Geen toestelkosten
1428 Belminuten of SMSjes
1e jaar = ¤20,- EU per maand
2e jaar = ¤34,50,- EU per maand
Totaal periode: ¤678,50,- EU
HTC Desire Z 2 jaar
Eenmalige aansluitkosten ¤24,50
Eenmalige toestelkosten ¤23,80
1428 Belminuten of SMSjes
1e jaar = ¤20,- EU per maand
2e jaar = ¤34,50,- EU per maand
Totaal periode: ¤702,30,- EU
Haha, maar Hi is toch minder qua internet dekking en limiet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm ik heb hem bij Hi student 25, 23,70 pm en ik betaal voor het toestel 79 euro.. Het is 8 euro!! goedkoper dan Vodafone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |