Ook nog mooi de schuld afschuiven zodat je niet boos op hen wordtquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geachte Mevr. 'Klinkerbotsing',
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een Hi abonnement in combinatie met de HTC Desire HD.
Helaas kan HTC als gevolg van de enorme vraag naar dit toestel in combinatie met problemen rond de beschikbaarheid van onderdelen niet aan de geplande leveringen voldoen. Hierdoor heeft de uitlevering van uw order vertraging opgelopen.
Vanuit verschillende leveranciers zijn wij helaas meerdere keren op het verkeerde been gezet m.b.t. de verwachte leverdatum. Wij hopen dat de problemen rondom beschikbaarheid binnen nu en enkele weken opgelost zijn, zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren (indicatie: zeer beperkte leveringen vanaf volgende week, week 46).
Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Studentmobiel.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat zou lief zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef Janetje het volgende:
Ja, diezelfde kreeg ik van GSMwijzer, heb de bestelling maar geannuleerd.
Misschien krijg je mijn plaatsje in de rij wel, Klinkerbotsing
Wat kan ik nog doen behalve annuleren of wachten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ook nog mooi de schuld afschuiven zodat je niet boos op hen wordt.
How sad.
Mjah.. er stond eerst op de site week 43/44, daarna 44, daarna 45, nu een mail met week 46. En week 46 alleen voor degenen die eerst besteld hebben (zo lees ik het althans). Had er niet echt veel vertrouwen meer in.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat zou lief zijnHmm ik zit er ook aan te denken om hem te annuleren ofzo ik weet het niet
![]()
[..]
Wat kan ik nog doen behalve annuleren of wachten?
Oh en ik snap het niet, kan ik de mobiel in de week 46 verwachten, of nog later?
Hier nog eenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. er stond eerst op de site week 43/44, daarna 44, daarna 45, nu een mail met week 46. En week 46 alleen voor degenen die eerst besteld hebben (zo lees ik het althans). Had er niet echt veel vertrouwen meer in.
quote:Geachte Denzo,
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Twee vrienden van mij hebben hem al een tijdje. Ze kregen hem destijds vrij snel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:11 schreef Gkhn het volgende:
Hoeveel DHD's zijn er eigenlijk verkocht dan in Nederland?
Ik heb er nog niemand mee zien lopen op school of op werk.
ik ken niemand die hem heeft, heb er zelf wel een.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:11 schreef Gkhn het volgende:
Hoeveel DHD's zijn er eigenlijk verkocht dan in Nederland?
Ik heb er nog niemand mee zien lopen op school of op werk.
Omg..quote:
Waar?!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Omg..
Ik heb net telefonisch mijn abbo verlengd. Ik vroeg hoeveel op de voorraad was van de;
- HD hij zei dat er 441 binnen waren gekomen vandaag.
- Desire Z totaal geen voorraad ook geen indicatie
Ja Vodafonequote:
Nee denk het niet, waarschijnlijk heeft Vodafone voorrang oid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja Vodafone
Maar dat is dus gelul?
En op tweakers zij iemand dat er 150 binnen waren gekomen en er 497 mensen op de lijst stondenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Omg..
Ik heb net telefonisch mijn abbo verlengd. Ik vroeg hoeveel op de voorraad was van de;
- HD hij zei dat er 441 binnen waren gekomen vandaag.
- Desire Z totaal geen voorraad ook geen indicatie
Zijn ze zoveel goedkoper via andere providers dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil helemaal niet bij vodafone of tmobileWaarom worden andere providers zo achtergesteld ofzo?
Beetje, verschilt natuurlijk ook hoeveel bel/sms je hebt gekozen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn ze zoveel goedkoper via andere providers dan?
Vodafone, 200 SMS + Bel + Webquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje, verschilt natuurlijk ook hoeveel bel/sms je hebt gekozen.
Hmm ik heb hem bij Hi student 25, 23,70 pm en ik betaal voor het toestel 79 euro.. Het is 8 euro!! goedkoper dan Vodafonequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vodafone, 200 SMS + Bel + Web
HTC Desire HD 2 jaar
Eenmalige aansluitkosten ¤24,50
Geen toestelkosten
1428 Belminuten of SMSjes
1e jaar = ¤20,- EU per maand
2e jaar = ¤34,50,- EU per maand
Totaal periode: ¤678,50,- EU
HTC Desire Z 2 jaar
Eenmalige aansluitkosten ¤24,50
Eenmalige toestelkosten ¤23,80
1428 Belminuten of SMSjes
1e jaar = ¤20,- EU per maand
2e jaar = ¤34,50,- EU per maand
Totaal periode: ¤702,30,- EU
Haha, maar Hi is toch minder qua internet dekking en limiet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm ik heb hem bij Hi student 25, 23,70 pm en ik betaal voor het toestel 79 euro.. Het is 8 euro!! goedkoper dan Vodafone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |