Ook, maar ik heb het meer algemeen genomen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:52 schreef -Datdus- het volgende:
je pluspunt is ook een minpunt, het is een kwestie van smaak dus.
Zoals ik zeg, over het algemeen vinden de meeste mensen het uiterlijk(design) mooi.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:55 schreef -Datdus- het volgende:
"Uiterlijk" valt ook over te twisten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:57 schreef Trava het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, over het algemeen vinden de meeste mensen het uiterlijk(design) mooi.
Wat?, ik snap in eerste instantie al niet wat je loopt te praten.quote:
Toegevoegd, ik ga dit weekend de OP nog wat mooier uitwerken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:53 schreef svann het volgende:
Dat is tenminste een OP!
Misschien een kopje 'Reviews' of 'Sites' maken met ook de informatieve sites uit het vorige topic?
http://www.htcdesire-hd.nl/
http://www.androidworld.n(...)tellen/htc-desire-hd
http://tweakers.net/revie(...)id-in-het-groot.html
Idd, stom..quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Euj Trava er is maar toch een kleur en dat is bruin?
Hoe weet jij dat nou man, je hebt 'em nog niet eens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:50 schreef Trava het volgende:
Deze mobiel waar we lang op gewacht hebben is eindelijk uit, jammer genoeg niet in elke winkel.. Maar we blijven wachten want dit is het waard!
Gemenerd!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou man, je hebt 'em nog niet eens.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:24 schreef Trava het volgende:
[..]
Wat?, ik snap in eerste instantie al niet wat je loopt te praten.
Ik begrijp er namelijk niks van.
Ik had al een abonnement afgesloten totdat ik er achter kwam dat KPN een fout heeft gemaakt en ze een verlenging hebben gedaan tot mei 2011. Volgende week kan ik alsnog de HD halen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou man, je hebt 'em nog niet eens.
En hoe bevalt hij?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Daantke het volgende:
Tvp!
Ik heb 'm lekker alweer tweeënhalve week
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Daantke het volgende:
Hij kan alles maar bevallen, nee dat nog net niet.
De review van Tweakers had het onder meer over 'kieren' in de behuizing, heb je daar last van? En de batterijduur ook geen problemen mee?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Daantke het volgende:
Hij kan alles maar bevallen, nee dat nog net niet.
Had na de eerste paar dagen ook even last van die bug dat je scherm uitblijft na het bellen, maar tegenwoordig niet meer.
Wat is daar vaag aan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:35 schreef Muchachooo het volgende:
krijg net een melding dat er een update beschikbaar is. iemand die toevallig weet wat dit doet? update zegt: 'youtube performance fix and screen control fix', maar dat vind ik vrij vaag...
http://www.androidworld.n(...)-nieuwe-youtube-app/quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:35 schreef Muchachooo het volgende:
krijg net een melding dat er een update beschikbaar is. iemand die toevallig weet wat dit doet? update zegt: 'youtube performance fix and screen control fix', maar dat vind ik vrij vaag...
Een fix voor de screen controlquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef Muchachooo het volgende:
weet jij wat screen control fix inhoudt dan?
Ik heb mijn scherm ingesteld op 20% helderheid, en automatisch aanpassen staat uit. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje verschil merk qua accuduurquote:Op zondag 7 november 2010 02:10 schreef wolferl het volgende:
Toestel nu twee dagen in bezit.
Mijn allergrootste ergernis (tromgeroffel) de accu duur.
Nadat het toestel de eerste keer (vanaf dat ie uit de verpakking kwam) helemaal leeg raakte, heb ik hem opgeladen. Ik deed hem in de nacht vrijdag op zaterdag j.l. om 01:00 in de lader.
Zaterdagmorgen om 12:00 j.l. haalde ik hem er weer uit, en was hij 100% opgeladen.
Ik heb hem de hele dag aan gehad. Zo nu en dan ging ik even het toestel ontdekken (internet, instellingen, 3g, bluetooth, wi-fi, apps, social networking etc).
We schrijven nu 02:00 in de nacht van zaterdag op zondag, en mijn toestel is zo goed als leeg. Ik zie dat het scherm zelf al 70% energie vreet.
Ik probeer de batterij leeg te trekken zonder SIM in het toestel, maar het lukt niet echt.quote:Op zondag 7 november 2010 10:40 schreef -J-D- het volgende:
De accu doet het nu beter dan in het begin. Ik kan er nu wel een dag mee doen, bij flink gebruik.
Bij Vodafone had ik 2 weken moeten wachten.quote:Op zondag 7 november 2010 13:42 schreef Denzo het volgende:
Volgens mij moet ik heel lang gaan wachten bij Vodafone
Inderdaadquote:
Dat mag je wel hopen, dat hij na twee weken nog steeds goed werkt haha! En de batterij, gaat die een beetje vooruit?quote:Op zondag 7 november 2010 15:57 schreef kefz0r het volgende:
Supertelefoon![]()
Heb hem nu al 2 weekjes en werkt nog steeds supergoed
Ik vond het eerst onzin, maar de batterij lijkt het inderdaad beter te doen na een paar weken.quote:Op zondag 7 november 2010 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En de batterij, gaat die een beetje vooruit?
Video, GPS, wifi, gamen...quote:Op zondag 7 november 2010 10:48 schreef APK het volgende:
Ik probeer de batterij leeg te trekken zonder SIM in het toestel, maar het lukt niet echt.
Dag drie en en nog steeds 20%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |