en nu Bjork, kan ik gelijk de tuin even gaan snoeien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
KoL. Dan kan ik weer ff verder met stofzuigen.
zegt wel weer hoe kut ze is!quote:
ook dit nummer vind ik helemaal niets.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is de enige die ik wel kan waarderen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:20 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat er nog geen discussie over de nieuwe MH is losgebarsten. Dat is er toch meestal wel op vrijdag...
quote:
Het zal wel weer een kutplaat zijn na deze week wel een leuke MH te hebben gehad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:20 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat er nog geen discussie over de nieuwe MH is losgebarsten. Dat is er toch meestal wel op vrijdag...
wie? ik luisterde even niet..quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:28 schreef Kanariegeel het volgende:
Een cover je beste nummer ooit vinden
Ja dat is altijd, eerst weer 5 weken lijden... ik gok. John Mayer, Katy Perry, BEP ofzo....quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Het zal wel weer een kutplaat zijn na deze week wel een leuke MH te hebben gehad.
gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Hahaha, waarom zeggen ze zelf in dat spotje 'bij PAUND op 3FM', terwijl je het gewoon uitspreekt als POOND?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:52 schreef Againzender het volgende:
"ik ga kijken wat ik voor u kan doen"
50 jaar terug.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:56 schreef Againzender het volgende:
Leuk nummer dit, is wel wat voor MH!
beter laat dan nooit!quote:
+1!quote:
quote:
Bart gaat ook de C&S show doen volgende weekquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef alors het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE volgende week geen C&S![]()
komen dan please please please Timur en Ramon vervangen???
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bart gaat ook de C&S show doen volgende week
Als ie het maar laat!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet TheZapster ?!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je gebeden zijn verhoord. Volgende week Timur in de middag.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef alors het volgende:
Ooooooooooh wat gaaaaaaaaafquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je gebeden zijn verhoord. Volgende week Timur in de middag.
+1quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef alors het volgende:
Nou had wel eerder gemogen, maar ik vind het dikke vette prima
niceeeeeeeeequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je gebeden zijn verhoord. Volgende week Timur in de middag.
Whahahaha, ik vind het ook jammer dat ik op mn werk niet zo goed kan luisteren als thuis, en toen ze van de zomer vervingen vond ik het ook zooooooo balen dat ik dan altijd onder Timur en Ramon naar huist moest , dan heb ik bij Coen & Sander nooitquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
en Timur en Ramon doen de C&S-show? ik zou er bijna vrij voor nemen zodat ik kan luisterne!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
En een van de beste platen van 2010 (Doncamatic) is nog geen megahit geweest, maar 3fm kennende kan dat over 4 weken ook nog gebeuren dus ik hou hoop.
Inderdaad, ik merk dat ik me de laatste tijd best wel irriteer aan de manier waarop. Waarom weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef Waalwijker het volgende:
Bart schakelt weer over in zijn 'slecht-nieuws-modus'.
Veel saaier dan de C&S show zal het niet zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet TheZapster ?!
JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef alors het volgende:
Noem buiten de moord op Pim eens wat schokkende dingen die vroegâh in de/een middagshow zijn gebeurd ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Veel saaier dan de C&S show zal het niet zijn
Waar zijn toch de tijden gebleven dat er nog eens wat shockerends gebeurde in een middagshow
Tuurlijk nietquote:
Smaken verschillen he ik vind dat de JvTW na Watskeburt alleen maar kutmuziek heeft uitgebracht.quote:
Ik vond Watskeburt niet veel aan uiteindelijk en daarna heb ik nooit meer iets van ze gehoord.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Smaken verschillen he ik vind dat de JvTW na Watskeburt alleen maar kutmuziek heeft uitgebracht.
Dat soort schokkend bedoel ik niet, ik bedoel met schokkend onderdelen van een radioprogramma of een dj die nog eens wat durfde te zeggen, kortom ik mis Jensen in de middagquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Noem buiten de moord op Pim eens wat schokkende dingen die vroegâh in de/een middagshow zijn gebeurd ?
Aah op die fiets, helaas heb ik (door mijn leeftijd) heel wat mooie radio gemist als ik dat zo her en der hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat soort schokkend bedoel ik niet, ik bedoel met schokkend onderdelen van een radioprogramma of een dj die nog eens wat durfde te zeggen, kortom ik mis Jensen in de middag
Stenders deed dat ook nog wel eens toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat soort schokkend bedoel ik niet, ik bedoel met schokkend onderdelen van een radioprogramma of een dj die nog eens wat durfde te zeggen, kortom ik mis Jensen in de middag
Goeie ouwe tijd dat Jan Paparazzi op straat bejaarden ging interviewen over het overlijden van prinses Juliana terwijl ze nog gewoon leefdequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Aah op die fiets, helaas heb ik (door mijn leeftijd) heel wat mooie radio gemist als ik dat zo her en der hoor.
Calamari in een kanoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |