en nu Bjork, kan ik gelijk de tuin even gaan snoeien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
KoL. Dan kan ik weer ff verder met stofzuigen.
zegt wel weer hoe kut ze is!quote:
ook dit nummer vind ik helemaal niets.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is de enige die ik wel kan waarderen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:20 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat er nog geen discussie over de nieuwe MH is losgebarsten. Dat is er toch meestal wel op vrijdag...
quote:
Het zal wel weer een kutplaat zijn na deze week wel een leuke MH te hebben gehad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:20 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat er nog geen discussie over de nieuwe MH is losgebarsten. Dat is er toch meestal wel op vrijdag...
wie? ik luisterde even niet..quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:28 schreef Kanariegeel het volgende:
Een cover je beste nummer ooit vinden
Ja dat is altijd, eerst weer 5 weken lijden... ik gok. John Mayer, Katy Perry, BEP ofzo....quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Het zal wel weer een kutplaat zijn na deze week wel een leuke MH te hebben gehad.
gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Hahaha, waarom zeggen ze zelf in dat spotje 'bij PAUND op 3FM', terwijl je het gewoon uitspreekt als POOND?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |