Hulkiequote:
Tof manquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da hedde gij goed gezien!
Heb speciaal voor jullie nog wat pics gemaakt....
Zal de komende dagen nog wat meer BYD en andere barrels op de plaat zetten.....
Kusjes van een noodles-eter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werden gewoon ingehaald door Lufthansa....(A380?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens stikt het hier van de Buicks.....
Zeer cool voor de Hulkquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.tuning.sk/doku(...)e-upravene-auta-2010
Als je toch per se een auto wilt versjonnificeren, koop een Golf 3, of, als je slowaak bent, een Skoda 130quote:
Tsja, is blijkbaar haar schuld: Fotoboek van MaJoquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je toch per se een auto wilt versjonnificeren, koop een Golf 3, of, als je slowaak bent, een Skoda 130
MAAR BLIJF VAN DIE FUKKING TATRA AF MET JE GEPLASTIFICEERDE WORSTENVINGERS!!!!!!!!!
Mooi, heb gezegd dat ze moet stoppen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Tsja, is blijkbaar haar schuld: Fotoboek van MaJo
+100quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je toch per se een auto wilt versjonnificeren, koop een Golf 3, of, als je slowaak bent, een Skoda 130
MAAR BLIJF VAN DIE FUKKING TATRA AF MET JE GEPLASTIFICEERDE WORSTENVINGERS!!!!!!!!!
de ontdooifunctie van de magnetron is kapot, dus nu staat er nasi op de kachelquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
Wat hebben jullie gegeten? Ik moet nog steeds iets fixen/regelen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de ontdooifunctie van de magnetron is kapot, dus nu staat er nasi op de kachel
http://link.marktplaats.nl/349864725quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
Joh, turq heeft z'n projectauto te koop staan![]()
Wat een ontiegelijke gehakbal is die gast zeg
[TK] BMW E36 318i 2.5 24v Alpin Weiss Sedan Project auto!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/349864725
Dat weet jequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
Eenschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ontdooi mijn eten bijna altijd op de kachel, of ik haal het gewoon de dag ervoor al uit de vriezerquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de ontdooifunctie van de magnetron is kapot, dus nu staat er nasi op de kachel![]()
Overigens is je soep opwarmen ook prima te doen op de kachel.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[TK] BMW E36 318i 2.5 24v Alpin Weiss Sedan Project auto!
quote:
Datquote:of ik haal het gewoon de dag ervoor al uit de vriezer![]()
Fonduequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
Wel lekkerquote:
Met die poezzies komt het best goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:57 schreef Anne het volgende:
[..]. Gezien zelfs.
[..]
Dat. Of eigenlijk, in de ochtend
.
Ik heb geen zin om naar huis te gaan. En 'mijn' kamer bij mijn ouders is weer vrij *twijfeltwijfel*
Als ik de poezzies niet had, zou ik niet eens twijfelen.
Whehe, TR gemachtquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[TK] BMW E36 318i 2.5 24v Alpin Weiss Sedan Project auto!
Ik bedoel, vanavond, dan zitten ze alleen enzo. En met Tim enzo. En eten enzo. Enzo Enzo Enzo.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met die poezzies komt het best goed
Ik bedoelde wat andersquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik bedoel, vanavond, dan zitten ze alleen enzo. En met Tim enzo. En eten enzo. Enzo Enzo Enzo.
I know. Maar ik ga niet weer terug bij m'n ouwelui wonen.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
Dochters gaan voor een of andere vage gast
Ik heb wel eens opgevangen dat het huis van je ouders ook nog een zolder heeft, daar kan hij best maffen in een hangmat ofzo; ik heb nog wel een slaapzak voor hemquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
I know. Maar ik ga niet weer terug bij m'n ouwelui wonen.
Die kamer is bijna weer bezet, door die jongen, weetjewel.
1:55quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heeft hij een Audi Quattro Groep B dan?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:19 schreef Alfisti het volgende:
* BaraCuda hoopt dat het snel opgelost is voor Anne
@Bara: Zou turq de 147 niet in willen ruilen op die (voorheen) BMW?
Daar ben ik al best lang niet geweest.quote:
Blijft een bizar gedoe met dat zorgverhaal in US.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Beide erg zwaar/kut, das waar.
Lief dat je aan je ouders denkt, de meeste mensen zijn egoïsyischer, helaas.
Nasi eten en http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=13588 kijken
#twexit
Ik heb geen ervaring met het samenwonen met je ex, maar weer terug bij je ouders wonen is echt niet grappig....quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Met je ex samenwonen is beter dan terug bij je ouders wonen. Ik kan het weten.
en dan ga je maar blaten op Fokquote:Op zondag 7 november 2010 08:43 schreef PeuRac het volgende:
Fijn, kom er net achter dat ik een half uur te vroeg ben op gestaan, best kut als je nog brak bent
Ja, zit aan de koffie en als ik nog weer ff in bed kruip, kom ik er niet meer uit (buiten dat ze me niet meer zal laten gaanquote:Op zondag 7 november 2010 08:51 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan ga je maar blaten op Fok![]()
GOEDEMORGEN![]()
![]()
geen Awacs langsgekomen?quote:
Nee dat toch nietquote:
Dat is inderdaad goed te doenquote:Op zondag 7 november 2010 10:00 schreef lipje het volgende:
T viel mee, ongeveer een kwartieertje wachten.. t was natuurlijk redelijk laat in het seizoen
Ik wil gewoon MotorsTV. Daar is 24u/dag racelarij opquote:Op zondag 7 november 2010 09:27 schreef BaraCuda het volgende:
Vanmiddag wel een puik raceprogramma![]()
14:00 MotoGP
17:00 F1
Opaquote:
hij rijdt echt lekker...quote:Op zondag 7 november 2010 11:55 schreef Alfisti het volgende:
sLipjeHoe bevalt de Frod tot nu toe? Mis je de 156 al?
gister vergeten naar de winkel te gaan voor mn gewone boodschappen, en vannacht is mn bureaulamp kapot gegaan, dus ben blij dat ie open isquote:
Hier is gewoon helemaal niks open tot 16:00 uurquote:Op zondag 7 november 2010 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister vergeten naar de winkel te gaan voor mn gewone boodschappen, en vannacht is mn bureaulamp kapot gegaan, dus ben blij dat ie open is
Thnx! De foto's zelf zijn een beetje matig, maar het geeft een redelijk beeld van wat er hier rond tuft.....quote:
Laat ik eens gek doen: een A8? of een Groep B Quattroquote:Op zondag 7 november 2010 14:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Thnx! De foto's zelf zijn een beetje matig, maar het geeft een redelijk beeld van wat er hier rond tuft.....
Wel superopvallend: Mercedes heeft hier de slag gemist! Ze rijden er wel, maar BMW doet het beter, en vooral Audi (en VW) scoort hier enorm....
En jullie raden nooit welke Audi hier het meest rond tuft.....
Nope.quote:Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Laat ik eens gek doen: een A8? of een Groep B Quattro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |