Hulkiequote:
Tof manquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da hedde gij goed gezien!
Heb speciaal voor jullie nog wat pics gemaakt....
Zal de komende dagen nog wat meer BYD en andere barrels op de plaat zetten.....
Kusjes van een noodles-eter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werden gewoon ingehaald door Lufthansa....(A380?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens stikt het hier van de Buicks.....
Zeer cool voor de Hulkquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.tuning.sk/doku(...)e-upravene-auta-2010
Als je toch per se een auto wilt versjonnificeren, koop een Golf 3, of, als je slowaak bent, een Skoda 130quote:
Tsja, is blijkbaar haar schuld: Fotoboek van MaJoquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je toch per se een auto wilt versjonnificeren, koop een Golf 3, of, als je slowaak bent, een Skoda 130
MAAR BLIJF VAN DIE FUKKING TATRA AF MET JE GEPLASTIFICEERDE WORSTENVINGERS!!!!!!!!!
Mooi, heb gezegd dat ze moet stoppen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Tsja, is blijkbaar haar schuld: Fotoboek van MaJo
+100quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je toch per se een auto wilt versjonnificeren, koop een Golf 3, of, als je slowaak bent, een Skoda 130
MAAR BLIJF VAN DIE FUKKING TATRA AF MET JE GEPLASTIFICEERDE WORSTENVINGERS!!!!!!!!!
de ontdooifunctie van de magnetron is kapot, dus nu staat er nasi op de kachelquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
Wat hebben jullie gegeten? Ik moet nog steeds iets fixen/regelen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de ontdooifunctie van de magnetron is kapot, dus nu staat er nasi op de kachel
http://link.marktplaats.nl/349864725quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
Joh, turq heeft z'n projectauto te koop staan![]()
Wat een ontiegelijke gehakbal is die gast zeg
[TK] BMW E36 318i 2.5 24v Alpin Weiss Sedan Project auto!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/349864725
Dat weet jequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
Wat hebben jullie gegeten? Ik moet nog steeds iets fixen/regelen.
Eenschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ontdooi mijn eten bijna altijd op de kachel, of ik haal het gewoon de dag ervoor al uit de vriezerquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de ontdooifunctie van de magnetron is kapot, dus nu staat er nasi op de kachel![]()
Overigens is je soep opwarmen ook prima te doen op de kachel.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[TK] BMW E36 318i 2.5 24v Alpin Weiss Sedan Project auto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |