ik had ze al ''vast'' staanquote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze zijn pas zichtbaar als je met je muis er overheen komt
ik bel straks gewoon de turk voor een dönerschotel, hoef ik de deur niet eens uitquote:Op zondag 7 november 2010 16:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik dacht dat de race pas om 18u begon: moet ik nu al richting friettent om op tijd klaar te zitten met een warme hap!
de auto-update functie is wel makkelijk met dit soort topicsquote:Op zondag 7 november 2010 16:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aha...volgens mij is de nieuwe layout nu ook bij mij doorgekomen. Ziet er niet uit
Dus ik ben niet de enigste die dat was opgevallenquote:
En er voorbij.quote:Op zondag 7 november 2010 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
gvd, die snelheid van Alonso tegenover Hamilton
Deja Vu zeker?quote:Op zondag 7 november 2010 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:
He, een foutje van Hamilton in de beslissende fase van het WK.
verrassendquote:Op zondag 7 november 2010 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Da's ook nieuw...quote:Op zondag 7 november 2010 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Das tenminste een traditie die blijft dan.quote:Op zondag 7 november 2010 17:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, het in ere houden van tradities.
Ik ook.quote:Op zondag 7 november 2010 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Das tenminste een traditie die blijft dan.
Ik mis de tradities van Sauber
En nu istie er voorbijquote:Op zondag 7 november 2010 17:10 schreef Mister_T het volgende:
Dankzij hulk word dit de saaiste gp van het seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |