Dat is zeker leuk, nadeel kan zijn dat het RTL is ipv BBC, dan mis je toch wel veel inside infoquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:48 schreef nils7 het volgende:
yes morgen gefixed dat ik voor het eerst in een kroeg op groot scherm de race kan gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
We hebben nu iig mooie beeldenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:12 schreef Tarado het volgende:
Het zou tegen quali ophouden met regenen, volgens globo.com (BRZ)
Hij is inderdaad gecrasht en hij schijnt onderweg naar het ziekenhuis op een brommer (vliegen was niet toegestaan met dit weer en per auto was er een te grote kans dat hij in de file vast kwam te zitten.) te zijn overleden.quote:
Ik denk eerder omdat hij alles op orde heeft, hij heeft versere motoren beschikbaar dan Vettelquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:01 schreef Nober het volgende:
Waarom is Webber maar 6 keer rond geweest op Interlagos deze training, bang voor een crash of problemen met z'n auto?
Ik heb de laatste minuten gezien dus misschien was er een probleem, hij zat in de pits zag ik, normaal zit je als coureur in je racestoel tijdens een training...quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat hij alles op orde heeft, hij heeft versere motoren beschikbaar dan Vettel
Is al een kleine discussie over gevoerd in het F1 Nieuwtjes topic, lijkt me een storm in een glas water van een meneer die ook een keertje in de publiciteit wilquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:30 schreef Nober het volgende:
Felipe Massa loopt het risico een gevangenisstraf opgelegd te krijgen als hij teamgenoot Fernando Alonso komende zondag te opzichtig een helpende hand toesteekt. De discussie over het toepassen van teamorders houdt de Formule 1-wereld al enige tijd bezig, maar ook de Braziliaanse staat blijft er niet onaangeroerd door.
Paulo Castilho, procureur bij de rechtbank van São Paulo, heeft Massa namelijk gewaarschuwd dat hij mogelijk strafrechtelijk vervolgd wordt als hij, Alonso en Ferrari eenzelfde truc uithalen als enkele maanden geleden in Hockenheim.
Is al een kleine discussie over gevoerd in het F1 Nieuwtjes topic, lijkt me een storm in een glas water van een meneer die ook wat publiciteit wil
Tijdens de Grand Prix van Duitsland moest Massa zoals bekend pas op de plaats maken en Alonso voorbij laten, omdat de Spanjaard meer kans maakt op het kampioenschap. In Brazilië wordt een dergelijke tactiek niet alleen niet op prijs gesteld, maar zijn er dus zelfs wetten tegen dit soort gedrag.
In het wetboek van het Zuid-Amerikaanse land is namelijk een regel opgenemen die de supporters van een sport moeten beschermen tegen fraude. Hier valt onder meer het manipuleren van de uitslag van een sportevenement onder, waar een maximale celstraf van zes jaar op staat.
"Elke coureur die een actie uithaalt om het resultaat van de race te ondermijnen of aan dit soort fraude meewerkt, kan gearresteerd en aangeklaagd worden", legt Castilho uit aan het Franse persbureau AFP. "Dit geldt uiteraard ook voor Massa. Als hij zondag te opvallend aan het 'helpen' is, kan het best zo zijn dat hij het circuit in handboeien verlaat."
De wet in kwestie is bovendien ook van toepassing op eenieder die meewerkt aan de zogenaamde frauduleuze streken. Dus als Ferrari Massa opdraagt om aan de kant te gaan voor Alonso, riskeren de renstal en de kampioenschapsleider eveneens straf.
Of de soep daadwerkelijk zo heet gegeten gaat worden als hij wordt opgediend, valt ten zeerste te bezien. Ook Castilho laat dit vooralsnog in het midden: "Het staat uiteraard niet vast dat er straffen uitgedeeld worden. Het is aan de plaatselijke autoriteiten om te bepalen of en wanneer de wet gebroken wordt."
Dus nu kunnen de andere teams wel ophouden met spuien dat Alonso het zoveel makkelijker heeft omdat hij de onbetwiste nummer 1 is in het team. (Alsof Hamilton en Vettel dat niet zijn dan ) Sao Paulo wenst een sportieve race... Hoewel Massa volgens mij niet is vervolgd voor zijn extra pitstop zodat Kimi kon winnen, dus dat is altijd nog een tweede optie.
Denk het ook, maar het laatste deel klopt niet helemaal want Massa deed geen extra pitstop, hij hield enkel in en maakte wat foutjes zodat Kimi er voorbij kon tijdens de pitstop. Dit was helemaal volgens verwachting aangezien hij op de 2de plaats achter teamgenoot Massa geen kampioen was geworden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is al een kleine discussie over gevoerd in het F1 Nieuwtjes topic, lijkt me een storm in een glas water van een meneer die ook een keertje in de publiciteit wil
Kimi deed dat voor hem ook in 2008quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk het ook, maar het laatste deel klopt niet helemaal want Massa deed geen extra pitstop, hij hield enkel in en maakte wat foutjes zodat Kimi er voorbij kon tijdens de pitstop. Dit was helemaal volgens verwachting aangezien hij op de 2de plaats achter teamgenoot Massa geen kampioen was geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |