Welke punten zijn dan op jouw van toepassing?quote:
beebjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef Godshand het volgende:
Net weer iemand op Paiq verwijderd uit het matchlijstje.
24 jaar woonde nog bij dr ouders, is altijd vrolijk en houdt niet van uitgaan, maar ging dan wel bij de meest foute tenten van Leiden wel eens iets drinken. En wil ook "beebjes" (baby's)
Toen ik grappen maakte over haar sociale niveau en het wonen bij ouders ging ze meteen in de aanval
Next dus maar...
Allemaal. Hoezo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke punten zijn dan op jouw van toepassing?
Zouden er nou vrouwen zijn die hierop reageren?quote:Gezocht
.leuke lieve mensje, met mij leuk digdoen mijn afkoms is turk
Ik zie je gauw XXX
Lekker ding tochquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef Silenus het volgende:
Zo, goeiemoggel. Help me eraan herinneren dat ik nooit meer een random profiel aanklik op knuz.
http://www.knuz.nl/fotos-prs/02/244202/3.jpg?884731
dankjewel, nu ben ik blind!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef Silenus het volgende:
Zo, goeiemoggel. Help me eraan herinneren dat ik nooit meer een random profiel aanklik op knuz.
http://www.knuz.nl/fotos-prs/02/244202/3.jpg?884731
ik zou ook wel daten op de 13e, is wel als een hint bedoeld! of niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
OK volgens mij is het niet meer de bedoeling profielen te posten hier, maar ik doe het toch...
[..]
Zouden er nou vrouwen zijn die hierop reageren?
Ik zou wel daten op de 13e trouwens, ben niet bijgelovig, zelfs op vrijdag(is niet als hint bedoelt).
Nee hoor, geen hint, ik wilde er gewoon mee zeggen dat ik zou er gewoon niet eens bij na zou denken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankjewel, nu ben ik blind!
[..]
ik zou ook wel daten op de 13e, is wel als een hint bedoeld! of niet?
ik doelde ook meer dat mijn reactie een hint was! of toch niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, geen hint, ik zou er gewoon niet eens bij nadenken, wat ik al zei, ik ben totaal niet bijgelovig.
Oh, is dat zo? De wijn vertroebelt mijn denkvermogen denk ik. Ik had het niet doorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doelde ook meer dat mijn reactie een hint was! of toch niet?
drink maar even flink door meisje, tot je niet meer weet wat je doet......})quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? De wijn vertroebelt mijn denkvermogen denk ik. Ik had het niet door
Ik ben maar aan het water gegaan, ik heb al een hele fles wijn opquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
drink maar even flink door meisje, tot je niet meer weet wat je doet......})
dan ga ik de GHB ff halenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben maar aan het water gegaan, ik heb al een hele fles wijn op
nee, t kan ook zijn dat je profielteksten waardeloze zijn en dat je een eikel bent......niet onaardig bedoelt hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef SharQueDo het volgende:
* nieuw is in dit topic![]()
Over de jaren aardig wat profielen aangemaakt, welgeteld 4 berichten terug gehad (allen negatief, om het zo te zeggen) op de tientallen die ik verstuurd heb. Hieruit kan ik concluderen dat 99% van de profielen nep zijn en de rest geen interesse heeft in contact leggen op een contactensite?
Of, ook niet onaardig bedoelt, dat je foto misschien niet je beste foto is...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, t kan ook zijn dat je profielteksten waardeloze zijn en dat je een eikel bent......niet onaardig bedoelt hoorof dat je de verkeerde meisjes/jongens een reactie stuurt.
Kan zijn, maar het is niet echt dat ik er (naar mijn mening) slecht of onverzorgd uit zie (zowel qua profiel als foto's) of dat ik vulgare dingen stuur. Best frustrerend, als je het mij vraagt, want je bent (uiteindelijk) op zo'n site om contacten te leggen, irrelevant van doeleinden denk ik zo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, t kan ook zijn dat je profielteksten waardeloze zijn en dat je een eikel bent......niet onaardig bedoelt hoorof dat je de verkeerde meisjes/jongens een reactie stuurt.
misschien is je profiel en je berichtjes te standaard? of is het idd zo dat je gewoon de pecht hebt precies de dames aan te schrijven die jou niet willen.....online dating is iets lastigsquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het is niet echt dat ik er (naar mijn mening) slecht of onverzorgd uit zie (zowel qua profiel als foto's) of dat ik vulgare dingen stuur. Best frustrerend, als je het mij vraagt, want je bent (uiteindelijk) op zo'n site om contacten te leggen, irrelevant van doeleinden denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |