Hoi hater.. ga maar weer weg hoor, niemand zal je missen!quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist wel een goed idee. MW2 zuigt.
weet je dit zeker?? want in dat 1 uur gameplay was te zien dat je face paint gewoon in een bepaald level unlocked. niet in een prestige levelquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:18 schreef Roces18 het volgende:
WTF?
[..]
voor face paints prestige 11, jezus christus.
Gij smiechtquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:53 schreef Flessedop het volgende:
Zo heb black ops net opgehaald in de winkel
Ja dat is zeker, en als je split screen doet , dan is alles unlocked dus ook face paint en gouden camosquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet je dit zeker?? want in dat 1 uur gameplay was te zien dat je face paint gewoon in een bepaald level unlocked. niet in een prestige level
ah ok. lekker kut danquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker, en als je split screen doet , dan is alles unlocked dus ook face paint en gouden camos
welke winkel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:53 schreef Flessedop het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
Hoi hater.. ga maar weer weg hoor, niemand zal je missen!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
Waar dat dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:53 schreef Flessedop het volgende:
Prestige zegt helemaal niksquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga gewoon niet prestigen. Dan ben je op een gegeven moment een van de weinige, en mensen gaan je ook onderschatten
Edwin is een baas, we zullen hem missenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
en van wippen ??quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
't is een meisje wat van lezen en keyboard spelen houdt.![]()
AH? wtf?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:11 schreef Flessedop het volgende:
Ah Klazienaveen heb ik hem weg (omg Emmen)
Hier een fototje
[ afbeelding ]
Ik begrijp al die commotie niet zo. Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad. Maar misschien kan dat liggen aan het feit dat ik voor 90% alleen SnD speelde, en 3rd personquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf.. maar gelukkig is dat dadelijk over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Dat weet ik, maar er zijn mensen die denken dat iemand die vaker geprestiged is beter is. Ze zullen mensen van "gewoon" level 50 dus onderschattenquote:
Sure!quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:11 schreef Flessedop het volgende:
Ah Klazienaveen heb ik hem weg (omg Emmen)
Hier een fototje
[ afbeelding ]
die is hier ook al binnen alleen heb nog geen crackquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:19 schreef Athlon64x het volgende:
Iemand pc versie al stiekem gedownload ? Ik ga hem zeker kopen alleen kan ik niet wachten en heb momenteel weinig geld
Ja ik wacht nog wel even dan. Medal honour was me toch een kut spelquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:20 schreef Flessedop het volgende:
[..]
die is hier ook al binnen alleen heb nog geen crack
die zal denk ik wel maandag of dinsdag komen :S
* jaloers isquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef Flessedop het volgende:
[..]
Of geloof je het niet?
[ afbeelding ]
Hier heb je nog een fototje
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf.. maar gelukkig is dat dadelijk over
Nope, niet geloofbaar. Waarom maak je geen screenshots van ingame?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef Flessedop het volgende:
[..]
Of geloof je het niet?
[ afbeelding ]
Hier heb je nog een fototje
Jawelquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 09.11.2010
bij bol.com, dat wil toch niet zeggen dat ze pas de 9de versturen??
Trollen?!quote:
?!quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:56 schreef CamelNLD het volgende:
Kutspel, alle downloadbare versies zijn in het russisch
Dadelijk worden ze alleen nog uitgebracht voor op consoles, en terechtquote:
Leer Russischquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:56 schreef CamelNLD het volgende:
Kutspel, alle downloadbare versies zijn in het russisch
quote:
Dat plaatjequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YEAH!!![]()
Can u feel that?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YEAH!!![]()
Can u feel that?
Kraak je nou Ace Ventura af?quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
![]()
Of nog beter, overmorgen komt ie morgen uiit!!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:49 schreef SoldMayor het volgende:
Over 1 uur en 11 minuten van nu komt tie overmorgen uit.![]()
Fijn dat je daar weer een hoop moeite voor moet gaan doenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:01 schreef KoningStoma het volgende:
Frappant.![]()
Ze hebben daar vast een formuliertje of een mail adres voor.
Ja, ik ga maandag even bellen. Vind 't niet normaal...quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:01 schreef KoningStoma het volgende:
Frappant.![]()
Ze hebben daar vast een formuliertje of een mail adres voor.
Ik vind dat je een gratis exemplaar moet krijgenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, ik ga maandag even bellen. Vind 't niet normaal...
Al bij je junk mail gekeken? Ik dacht namelijk dat het bij mij ook fout was gegaan, maar toen vopnd ik een mail bij de junkquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:59 schreef porsche1 het volgende:
Net bij wehkamp hem besteld. Ik doe het via iDeal. Alles gaat goed, schrijf het af enal.
Kijk ik bij mijn mail, geen mail met bevestiging van mijn bestelling. Ga ik kijken bij mijn bestelde producten op de wehkamp website. Staat hij ook niet bij.En het geld is wel afgeschreven.
Opgelicht?
Congrats, je bent officieel in het ootje genomen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:59 schreef porsche1 het volgende:
Net bij wehkamp hem besteld. Ik doe het via iDeal. Alles gaat goed, schrijf het af enal.
Kijk ik bij mijn mail, geen mail met bevestiging van mijn bestelling. Ga ik kijken bij mijn bestelde producten op de wehkamp website. Staat hij ook niet bij.En het geld is wel afgeschreven.
Opgelicht?
ook niet bij junk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Al bij je junk mail gekeken? Ik dacht namelijk dat het bij mij ook fout was gegaan, maar toen vopnd ik een mail bij de junk
Nadat je betaald hebt moest je, dacht ik, nog wel op bestelling afronden klikken. Dus niet dat je hem na het betalen direct hebt weggeklikt....
Die was niet goed?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Is die matchmaking nou ook verbeterd?
Overmogen om deze tijd lig ik in bed. Te slapen.quote:Op zondag 7 november 2010 00:00 schreef SoldMayor het volgende:
Overmorgen om deze tijd sta ik bij de winkel
Nooit problemen mee gehadquote:
Als je een match zoekt en je hebt er een gevonden. Kan je stemmen op een paar maps (2 of 3 volgens mij) dacht ik. De gene met de meeste stemmen word dan gespeeld. Ongeveer hetzelfde systeem als in Halo Reach.quote:Op zondag 7 november 2010 00:25 schreef Captainp00face het volgende:
Je kunt nu toch wel zelf de map kiezen die je spelen wilt mag ik hopen?
Ach, waarom zou je ook slapenquote:Op zondag 7 november 2010 00:29 schreef Dropdown het volgende:
Bij Gamedumper besteld (voor PC). hoop het toch wel al maandag binnen te krijgen. Wilde dan vanaf 0:00 snachts 48 uurtjes no lifen
Waarom slapen als je Black Ops hebtquote:
Ghehequote:Op zondag 7 november 2010 00:35 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Waarom slapen als je Black Ops hebt
Precies!!quote:Op zondag 7 november 2010 00:35 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Waarom slapen als je Black Ops hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het maar een beetje snel gaat. Niet zo sloom als bij reach dus.quote:Op zondag 7 november 2010 00:32 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Als je een match zoekt en je hebt er een gevonden. Kan je stemmen op een paar maps (2 of 3 volgens mij) dacht ik. De gene met de meeste stemmen word dan gespeeld. Ongeveer hetzelfde systeem als in Halo Reach.
Klinkt goedquote:Op zondag 7 november 2010 00:32 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Als je een match zoekt en je hebt er een gevonden. Kan je stemmen op een paar maps (2 of 3 volgens mij) dacht ik. De gene met de meeste stemmen word dan gespeeld. Ongeveer hetzelfde systeem als in Halo Reach.
quote:Op zondag 7 november 2010 00:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Precies!!
waarom zou je nog:
ademen, drinken, eten, schijten en contact hebben met mensen als je gewoon black ops hebt?Ik heb genoeg contact met mensen hoor. Overigens zei ik niet dat ik mijzelf op ging sluiten op mijn kamer voor 48 uur. Ik blijf paar dagen bij een vriend en ga daar no lifenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal straks nog ff een fotootje maken voor deze jaloerse struisvogel..quote:Op zondag 7 november 2010 00:04 schreef BobbanzPS het volgende:
En toen kwamen er geen opschepperige reacties meer dat meneertje al Black Ops had.
Singleplayer.quote:Op zondag 7 november 2010 02:18 schreef Flessedop het volgende:
Hier voor onze jaloerse zwart wit pinguïn a.k.a. BoBBanzPS..
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je de blij mee bent [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |