quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:56 schreef CamelNLD het volgende:
Kutspel, alle downloadbare versies zijn in het russisch
Dadelijk worden ze alleen nog uitgebracht voor op consoles, en terechtquote:
Leer Russischquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:56 schreef CamelNLD het volgende:
Kutspel, alle downloadbare versies zijn in het russisch
quote:
Dat plaatjequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YEAH!!![]()
Can u feel that?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YEAH!!![]()
Can u feel that?
Kraak je nou Ace Ventura af?quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
![]()
Of nog beter, overmorgen komt ie morgen uiit!!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:49 schreef SoldMayor het volgende:
Over 1 uur en 11 minuten van nu komt tie overmorgen uit.![]()
Fijn dat je daar weer een hoop moeite voor moet gaan doenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:01 schreef KoningStoma het volgende:
Frappant.![]()
Ze hebben daar vast een formuliertje of een mail adres voor.
Ja, ik ga maandag even bellen. Vind 't niet normaal...quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:01 schreef KoningStoma het volgende:
Frappant.![]()
Ze hebben daar vast een formuliertje of een mail adres voor.
Ik vind dat je een gratis exemplaar moet krijgenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, ik ga maandag even bellen. Vind 't niet normaal...
Al bij je junk mail gekeken? Ik dacht namelijk dat het bij mij ook fout was gegaan, maar toen vopnd ik een mail bij de junkquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:59 schreef porsche1 het volgende:
Net bij wehkamp hem besteld. Ik doe het via iDeal. Alles gaat goed, schrijf het af enal.
Kijk ik bij mijn mail, geen mail met bevestiging van mijn bestelling. Ga ik kijken bij mijn bestelde producten op de wehkamp website. Staat hij ook niet bij.En het geld is wel afgeschreven.
Opgelicht?
Congrats, je bent officieel in het ootje genomen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:59 schreef porsche1 het volgende:
Net bij wehkamp hem besteld. Ik doe het via iDeal. Alles gaat goed, schrijf het af enal.
Kijk ik bij mijn mail, geen mail met bevestiging van mijn bestelling. Ga ik kijken bij mijn bestelde producten op de wehkamp website. Staat hij ook niet bij.En het geld is wel afgeschreven.
Opgelicht?
ook niet bij junk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Al bij je junk mail gekeken? Ik dacht namelijk dat het bij mij ook fout was gegaan, maar toen vopnd ik een mail bij de junk
Nadat je betaald hebt moest je, dacht ik, nog wel op bestelling afronden klikken. Dus niet dat je hem na het betalen direct hebt weggeklikt....
Die was niet goed?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Is die matchmaking nou ook verbeterd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |