Jij wil niet snappen dat je voor een film nog wel even een kwartiertje hebt, in de pauze ook weer, en achteraf vaak ook nog...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij wil niet snappen dat je tijdens het film kijken niet aan het aftasten bent.
Neem jezelf toch niet zo serieus, man.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis best meid
Alleen in de bios heb je kans op lichaamstaal op te pikken
Als ik niks heb om over te lullen dan ga ik naar huis. Zo'n date heb ik ook wel 'es gehad: meid met wie ik gezoend had in de kroeg daarna wat wezen lunchen. Moest de hele tijd zelf het gesprek op gang houden. Nee dank jequote:Op donderdag 4 november 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Jij wil niet snappen dat je voor een film nog wel even een kwartiertje hebt, in de pauze ook weer, en achteraf vaak ook nog...
Al met al toch al drie kwartier. En ja, die kan je ook wel in een kroeg doorbrengen ja, maar als dan blijkt dat je niks hebt om over te lullen zijn ze daar heel wat pijnlijker dan in een bios.
Slap hoor, een ad hominem als je d'r verder niet uit kan komen met iemand.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:18 schreef Lienekien het volgende:
Neem jezelf toch niet zo serieus, man.
Oef, dat doet pijn zeg. Laten we lekker modder gooien terwijl je niets van me weet!quote:
hahaquote:Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Oef, dat doet pijn zeg. Laten we lekker modder gooien terwijl je niets van me weet!
Jij bent dik!
Kind.
Ik heb er wel eens een gehad die zo dom was dat ze niet wist wat een cliche isquote:Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ik niks heb om over te lullen dan ga ik naar huis. Zo'n date heb ik ook wel 'es gehad: meid met wie ik gezoend had in de kroeg daarna wat wezen lunchen. Moest de hele tijd zelf het gesprek op gang houden. Nee dank je
[..]
Slap hoor, een ad hominem als je d'r verder niet uit kan komen met iemand.
Jij doet ook net of dit een discussie is waar je leven van afhangt, hè. Ich bin Catbert und ich habe immerrrr Recht.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ik niks heb om over te lullen dan ga ik naar huis. Zo'n date heb ik ook wel 'es gehad: meid met wie ik gezoend had in de kroeg daarna wat wezen lunchen. Moest de hele tijd zelf het gesprek op gang houden. Nee dank je
[..]
Slap hoor, een ad hominem als je d'r verder niet uit kan komen met iemand.
Ik weet alleen dat je hier sneu komt patsen. Dat dient op deze wijze afgestraft te worden.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Oef, dat doet pijn zeg. Laten we lekker modder gooien terwijl je niets van me weet!
Jij bent dik!
Kind.
Gelukkig presenteer jij jezelf hier niet als de alwetende dating-guru die de biosbezoekende date-noobs eens even goed gaat vertellen hoe wél moet.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je hier sneu komt patsen. Dat dient op deze wijze afgestraft te worden.
Als je een discussie niet aankunt begin er dan ook niet aan. Jij bent niet de enige maar dit zie je ZO vaak op Fok, dat als 2 mensen verschillende meningen hebben en deze beargumenteren, de een gewoon persoonlijk wordt omdat ze geirriteerd raken. Geldt voor Loveless net zo goed, dan ben je opeens een "knaapje" of whateverquote:Op donderdag 4 november 2010 15:22 schreef Lienekien het volgende:
Jij doet ook net of dit een discussie is waar je leven van afhangt, hè. Ich bin Catbert und ich habe immerrrr Recht.
Misschien moet jij de reacties van anderen eens wat leren relativeren...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Gelukkig presenteer jij jezelf hier niet als de alwetende dating-guru die de biosbezoekende date-noobs eens even goed gaat vertellen hoe wél moet.
Zoals Lienekien zegt; neem jezelf (en FOK! ook, met het afstraffen (!) van een puberaal patsertje) eens wat minder serieus.
Ik heb niemand hier knaapje genoemd hoor, en volgens mij was IK juist diegene die vond dat mensen maar moesten daten hoe ze willen en JIJ de persoon die z'n eigen ervaringen en mening superieur vindquote:Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je een discussie niet aankunt begin er dan ook niet aan. Jij bent niet de enige maar dit zie je ZO vaak op Fok, dat als 2 mensen verschillende meningen hebben en deze beargumenteren, de een gewoon persoonlijk wordt omdat ze geirriteerd raken. Geldt voor Loveless net zo goed, dan ben je opeens een "knaapje" of whatever![]()
Sorry, maar ik ben bang dat JIJ het allemaal wat te serieus neemt als je denkt dat ik ook maar enigzins geef om of ik gelijk ga krijgen van jou.
Dat afstraffen was ook heel serieusquote:Op donderdag 4 november 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelukkig presenteer jij jezelf hier niet als de alwetende dating-guru die de biosbezoekende date-noobs eens even goed gaat vertellen hoe wél moet.
Zoals Lienekien zegt; neem jezelf (en FOK! ook, met het afstraffen (!) van een puberaal patsertje) eens wat minder serieus.
Tuurlijk is mijn mening superieur. Wat is de lol van een discussie als je niet je eigen mening wil verdedigen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb niemand hier knaapje genoemd hoor, en volgens mij was IK juist diegene die vond dat mensen maar moesten daten hoe ze willen en JIJ de persoon die z'n eigen ervaringen en mening superieur vind
Ik beschouw dit niet als een serieuze discussie, jij kennelijk wel. Ja, dan is het jammer dat er users komen die met de stelling en reacties daarop een beetje de draak steken.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je een discussie niet aankunt begin er dan ook niet aan. Jij bent niet de enige maar dit zie je ZO vaak op Fok, dat als 2 mensen verschillende meningen hebben en deze beargumenteren, de een gewoon persoonlijk wordt omdat ze geirriteerd raken. Geldt voor Loveless net zo goed, dan ben je opeens een "knaapje" of whatever![]()
Sorry, maar ik ben bang dat JIJ het allemaal wat te serieus neemt als je denkt dat ik ook maar enigzins geef om of ik gelijk ga krijgen van jou.
[..]
Ik denk dat mensen die zwaar gefrustreerde OP's samen stellen over een vorm van daten (die ze overigens zelfs niet een bezigen) moeten leren relativerenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet jij de reacties van anderen eens wat leren relativeren...
Jij doet gewoon ongezellig.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk is mijn mening superieur. Wat is de lol van een discussie als je niet je eigen mening wil verdedigen.
Uiteraard moet je je mening verdedigen, en het zou nogal raar zijn als je een discussie in gaat met het idee dat je ongelijk hebt, maar je eigen mening maar superieur vinden vind ik dan toch een stapje te ver. Klinkt niet echt alsof je uberhaupt open zou staan voor andere inzichten, en mocht je ongelijk blijken je dit toe zou willen geven.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk is mijn mening superieur. Wat is de lol van een discussie als je niet je eigen mening wil verdedigen.
Was it as good for you as it was for mequote:Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef Sok41 het volgende:
Ik voelde me anders behoorlijk bestraft
Niet meer bezigen. Vroeguh, toen ik nog jong en onbezonnen was en niet beter wist deed ik het welquote:Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die zwaar gefrustreerde OP's samen stellen over een vorm van daten (die ze overigens zelfs niet een bezigen) moeten leren relativeren![]()
Ga je nu serieus mensen in dit topic wijsmaken dat ze dingen te serieus nemen en moeten leren relativeren en minder geirriteerd moeten doen terwijl stbabylon en jij hier volop je druk zitten te maken over hoe anderen hun dates inrichten en hun avondjes vullen.
Hmm. komisch.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was it as good for you as it was for me
Ik kom hier niet voor de gezelligheidquote:
Ik vind vanuit mijn ervaring en doelgroep e.d. geredeneerd een drankje in een kroeg een veel beter idee dan naar de bios gaan. Jij stelt dat er met de bios 'niks mis is', en ik ben het daar niet mee eens: de bios heeft als nadeel dat je tijdens de film niet met elkaar bezig bent maar gewoon in een hele grote groep naar een scherm zit te staren. Dit neemt niet weg dat naar de film gaan an sich heel leuk is, en iets wat ik ook graag met mijn vriendin doe, maar dat je eerste date gewoon een beetje valt of staat met de indruk die je van beiden krijgt. En ik weet gewoon dat meiden van mijn leeftijd (30) een eerste date naar de bios gewoon niet tof vinden, die WILLEN juist praten.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
Uiteraard moet je je mening verdedigen, en het zou nogal raar zijn als je een discussie in gaat met het idee dat je ongelijk hebt, maar je eigen mening maar superieur vinden vind ik dan toch een stapje te ver. Klinkt niet echt alsof je uberhaupt open zou staan voor andere inzichten, en mocht je ongelijk blijken je dit toe zou willen geven.
Volgens mij verwar jij iets een interessante discussie vinden en je er ergens druk over zitten maken. Ik ben het eens met de TS en vind het interessant dat er kennelijk kerels zijn die het er niet mee eens zijn. Maar het is niet iets waar ik van wakker lig, integendeel: hoe meer kerels falen hoe meer vrouwen er over blijvenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je nu serieus mensen in dit topic wijsmaken dat ze dingen te serieus nemen en moeten leren relativeren en minder geirriteerd moeten doen terwijl stbabylon en jij hier volop je druk zitten te maken over hoe anderen hun dates inrichten en hun avondjes vullen.
Goh, die heb ik lang niet gezienquote:
Dat klinkt al een stuk beter. En het is inderdaad denk ik sowieso ook een leeftijd ding. Tussen de 16 & 18 is het echt een flink avondje uit als je wat gaat drinken de bios, maar kan me heel goed voorstellen dat als je 25+ bent je het echt niet meer ziet zitten om als date daar tussen de pubers gaat hangen. Zou ik zelf ook niet zo snel doen, en met mijn huidige vriendin was de date (way backquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik kom hier niet voor de gezelligheid
[..]
Ik vind vanuit mijn ervaring en doelgroep e.d. geredeneerd een drankje in een kroeg een veel beter idee dan naar de bios gaan. Jij stelt dat er met de bios 'niks mis is', en ik ben het daar niet mee eens: de bios heeft als nadeel dat je tijdens de film niet met elkaar bezig bent maar gewoon in een hele grote groep naar een scherm zit te staren. Dit neemt niet weg dat naar de film gaan an sich heel leuk is, en iets wat ik ook graag met mijn vriendin doe, maar dat je eerste date gewoon een beetje valt of staat met de indruk die je van beiden krijgt. En ik weet gewoon dat meiden van mijn leeftijd (30) een eerste date naar de bios gewoon niet tof vinden, die WILLEN juist praten.
Ik geloof ook best dat er uitzonderingsgevallen zijn waarbij je bijvoorbeeld twee introverte types hebt die het liefst niks zeggen en mekaars handje vasthouden, prima, maar dat is m.i. een uitzondering, en het is wat lastig om het in een discussie over uitzonderingen te gaan praten omdat je dan echt eindeloos bezig bent. Vandaar dus dat ik nog steeds van mening ben dat je voor een eerste date gewoon beter niet 2 uur 'niks' kunt gaan zitten doen.
Zo genuanceerd genoeg?
Goed. Dus voor de volgende keer een Catbert handleiding: ik chargeer nogal omdat het A) tijd scheelt en B) het mensen uit de tent lokt.quote:
Nah, filmhuis. Kom je heel artsy over enzoquote:Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef Hexagon het volgende:
Overigens meestak komt het erop uit dat je samen met je date naar een of andere flauwe Amerikaanse vrouwenkomedie gaat.![]()
ja maar dan wil ik mijn aandacht bij de film houdenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nah, filmhuis. Kom je heel artsy over enzo
Zoenuh zoenuh!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:15 schreef Lienekien het volgende:
In de bioscoop zit je lekker dicht naast elkaar. Lichaamstaal kan ook veel zeggen.
Omdat ik een retard ben, net als alle andere fokkers.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan op een forum met als grootste doel om discussies te voeren?
Dat heb ik sowieso wel, ervanuitgaande dat ik de film goed vind. Ik kan m'n aandacht niet tussen 2 dingen verdelen en als ik moet kiezen tussen een vrouw en "oooh shiny pictures" dan wordt het toch al snel de shiny pictures.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:51 schreef Hexagon het volgende:
ja maar dan wil ik mijn aandacht bij de film houden
Terwijl je mekaar dus nog niet kent? Jij bent wel heel easy zeg!quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef Juicyhil het volgende:
Hoef je tenminste dat gezicht niet te zien en dat gezeik aan te horen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan op een forum met als grootste doel om discussies te voeren?
Ja, het hartstikke fijn als mensen doen wat ze zelf leuk vinden. Alleen verdwijnt het nut van een date in de bioscoop, dus het is nogal nutteloos. Ze kunnen ook aan andere tafeltjes gaan zitten in een cafe, hoef je ook niet te praten met elkaar.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Chai het volgende:
Ik snap sowieso het probleem van TS niet. Misschien kiezen 2 introverte mensen die willen gaan daten hiervoor als eerste date, hartstikke fijn voor ze toch als ze dat beiden prettig lijkt? Als jij onder een film niet kunt communiceren moet je vooral ook niet voor zo'n eerste date kiezen. Punt.
Als zij dat beiden het leukst vinden waarom moeten ze dan per se in een cafe gaan zitten.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het hartstikke fijn als mensen doen wat ze zelf leuk vinden. Alleen verdwijnt het nut van een date in de bioscoop, dus het is nogal nutteloos. Ze kunnen ook aan andere tafeltjes gaan zitten in een cafe, hoef je ook niet te praten met elkaar.
Sowieso.. moet het nut hebben?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het hartstikke fijn als mensen doen wat ze zelf leuk vinden. Alleen verdwijnt het nut van een date in de bioscoop, dus het is nogal nutteloos. Ze kunnen ook aan andere tafeltjes gaan zitten in een cafe, hoef je ook niet te praten met elkaar.
Best, maar noem het dan geen date, want je bent dan niet bezig om elkaar beter te leren kennen, je bent niet bezig de eerste stappen te zetten.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als zij dat beiden het leukst vinden waarom moeten ze dan per se in een cafe gaan zitten.
Ik ga op een date om te kijken of die meneer/mevrouw een match is met mij. Dat noem ik een nut.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Sowieso.. moet het nut hebben?
Volgens mij gaat het om lol maken...
Voor sommige mensen zijn die eerste stappen gewoon wat kleiner?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best, maar noem het dan geen date, want je bent dan niet bezig om elkaar beter te leren kennen, je bent niet bezig de eerste stappen te zetten.
Mooi voor je.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga op een date om te kijken of die meneer/mevrouw een match is met mij. Dat noem ik een nut.
Los van die match heb ik gewoon lol op mijn dates/met mijn dates. Don't worryquote:Op donderdag 4 november 2010 17:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mooi voor je.
Je kan ook gewoon lol in het leven/date maken en niet zo focussen naar een match.
Wanneer het een match is, gaat het vanzelf...
heeft niks met focussen te maken. je zegt het zelf al, als je lol hebt gaat het dus vanzelf en heb je dus een klik (match) met iemand.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mooi voor je.
Je kan ook gewoon lol in het leven/date maken en niet zo focussen naar een match.
Wanneer het een match is, gaat het vanzelf...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |