abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88328071
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij wil niet snappen dat je tijdens het film kijken niet aan het aftasten bent.
Jij wil niet snappen dat je voor een film nog wel even een kwartiertje hebt, in de pauze ook weer, en achteraf vaak ook nog...

Al met al toch al drie kwartier. En ja, die kan je ook wel in een kroeg doorbrengen ja, maar als dan blijkt dat je niks hebt om over te lullen zijn ze daar heel wat pijnlijker dan in een bios.

Maar goed, tis al duidelijk. Kino ist verboten. En wie dat wél doet op een date is maar een rare autist die gedoemd is een relatie te krijgen waar je nooit een woord wisselt _O-
  donderdag 4 november 2010 @ 15:18:45 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88328072
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Tis best meid :')

Alleen in de bios heb je kans op lichaamstaal op te pikken :')
Neem jezelf toch niet zo serieus, man.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 4 november 2010 @ 15:20:39 #203
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88328143
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Jij wil niet snappen dat je voor een film nog wel even een kwartiertje hebt, in de pauze ook weer, en achteraf vaak ook nog...

Al met al toch al drie kwartier. En ja, die kan je ook wel in een kroeg doorbrengen ja, maar als dan blijkt dat je niks hebt om over te lullen zijn ze daar heel wat pijnlijker dan in een bios.
Als ik niks heb om over te lullen dan ga ik naar huis. Zo'n date heb ik ook wel 'es gehad: meid met wie ik gezoend had in de kroeg daarna wat wezen lunchen. Moest de hele tijd zelf het gesprek op gang houden. Nee dank je :W

quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:18 schreef Lienekien het volgende:
Neem jezelf toch niet zo serieus, man.
Slap hoor, een ad hominem als je d'r verder niet uit kan komen met iemand.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_88328154
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jammer genoeg date je niet :')
Oef, dat doet pijn zeg. Laten we lekker modder gooien terwijl je niets van me weet!

Jij bent dik! :')

Kind.
pi_88328168
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Oef, dat doet pijn zeg. Laten we lekker modder gooien terwijl je niets van me weet!

Kind.
haha :P
  donderdag 4 november 2010 @ 15:22:19 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88328191
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als ik niks heb om over te lullen dan ga ik naar huis. Zo'n date heb ik ook wel 'es gehad: meid met wie ik gezoend had in de kroeg daarna wat wezen lunchen. Moest de hele tijd zelf het gesprek op gang houden. Nee dank je :W
[..]

Ik heb er wel eens een gehad die zo dom was dat ze niet wist wat een cliche is :9

Toen moest ik ook weer vroeg naar huis omdat ik er de volgende dag vroeg uit moest :D
  donderdag 4 november 2010 @ 15:22:23 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88328197
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Jij doet ook net of dit een discussie is waar je leven van afhangt, hè. Ich bin Catbert und ich habe immerrrr Recht.

Oh, en ik hoef helemaal nergens uit te komen met iemand.
pi_88328198
On topic:

Ik zou ook niet de eerste date in de bios spenderen wegens gebrek aan contact en intimiteit.
pi_88328246
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Kind.
Ik weet alleen dat je hier sneu komt patsen. Dat dient op deze wijze afgestraft te worden.
pi_88328266
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat je hier sneu komt patsen. Dat dient op deze wijze afgestraft te worden.
Gelukkig presenteer jij jezelf hier niet als de alwetende dating-guru die de biosbezoekende date-noobs eens even goed gaat vertellen hoe wél moet.

Zoals Lienekien zegt; neem jezelf (en FOK! ook, met het afstraffen ( :') !) van een puberaal patsertje) eens wat minder serieus.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 15:25:04 ]
  donderdag 4 november 2010 @ 15:28:23 #211
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88328412
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:22 schreef Lienekien het volgende:
Jij doet ook net of dit een discussie is waar je leven van afhangt, hè. Ich bin Catbert und ich habe immerrrr Recht.
Als je een discussie niet aankunt begin er dan ook niet aan. Jij bent niet de enige maar dit zie je ZO vaak op Fok, dat als 2 mensen verschillende meningen hebben en deze beargumenteren, de een gewoon persoonlijk wordt omdat ze geirriteerd raken. Geldt voor Loveless net zo goed, dan ben je opeens een "knaapje" of whatever :')

Sorry, maar ik ben bang dat JIJ het allemaal wat te serieus neemt als je denkt dat ik ook maar enigzins geef om of ik gelijk ga krijgen van jou.

quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Gelukkig presenteer jij jezelf hier niet als de alwetende dating-guru die de biosbezoekende date-noobs eens even goed gaat vertellen hoe wél moet.

Zoals Lienekien zegt; neem jezelf (en FOK! ook, met het afstraffen ( :') !) van een puberaal patsertje) eens wat minder serieus.
Misschien moet jij de reacties van anderen eens wat leren relativeren...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_88328447
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je een discussie niet aankunt begin er dan ook niet aan. Jij bent niet de enige maar dit zie je ZO vaak op Fok, dat als 2 mensen verschillende meningen hebben en deze beargumenteren, de een gewoon persoonlijk wordt omdat ze geirriteerd raken. Geldt voor Loveless net zo goed, dan ben je opeens een "knaapje" of whatever :')

Sorry, maar ik ben bang dat JIJ het allemaal wat te serieus neemt als je denkt dat ik ook maar enigzins geef om of ik gelijk ga krijgen van jou.
Ik heb niemand hier knaapje genoemd hoor, en volgens mij was IK juist diegene die vond dat mensen maar moesten daten hoe ze willen en JIJ de persoon die z'n eigen ervaringen en mening superieur vind :D
pi_88328453
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat afstraffen was ook heel serieus :')
  donderdag 4 november 2010 @ 15:31:05 #214
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88328503
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb niemand hier knaapje genoemd hoor, en volgens mij was IK juist diegene die vond dat mensen maar moesten daten hoe ze willen en JIJ de persoon die z'n eigen ervaringen en mening superieur vind :D
Tuurlijk is mijn mening superieur. Wat is de lol van een discussie als je niet je eigen mening wil verdedigen.
pi_88328514
Ik voelde me anders behoorlijk bestraft :(
  donderdag 4 november 2010 @ 15:31:24 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88328515
quote:

[..]

[..]

Ik beschouw dit niet als een serieuze discussie, jij kennelijk wel. Ja, dan is het jammer dat er users komen die met de stelling en reacties daarop een beetje de draak steken.
pi_88328519
quote:

[..]

[..]

Misschien moet jij de reacties van anderen eens wat leren relativeren...
Ik denk dat mensen die zwaar gefrustreerde OP's samen stellen over een vorm van daten (die ze overigens zelfs niet een bezigen) moeten leren relativeren :Y)

Ga je nu serieus mensen in dit topic wijsmaken dat ze dingen te serieus nemen en moeten leren relativeren en minder geirriteerd moeten doen terwijl stbabylon en jij hier volop je druk zitten te maken over hoe anderen hun dates inrichten en hun avondjes vullen.

Hmm. komisch.
  donderdag 4 november 2010 @ 15:32:22 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88328548
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tuurlijk is mijn mening superieur. Wat is de lol van een discussie als je niet je eigen mening wil verdedigen.
Jij doet gewoon ongezellig. -O-
pi_88328565
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef Catbert het volgende:

[..]

Uiteraard moet je je mening verdedigen, en het zou nogal raar zijn als je een discussie in gaat met het idee dat je ongelijk hebt, maar je eigen mening maar superieur vinden vind ik dan toch een stapje te ver. Klinkt niet echt alsof je uberhaupt open zou staan voor andere inzichten, en mocht je ongelijk blijken je dit toe zou willen geven.
pi_88328608
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef Sok41 het volgende:
Ik voelde me anders behoorlijk bestraft :(
Was it as good for you as it was for me :9
pi_88328639
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen die zwaar gefrustreerde OP's samen stellen over een vorm van daten (die ze overigens zelfs niet een bezigen) moeten leren relativeren :Y)

Ga je nu serieus mensen in dit topic wijsmaken dat ze dingen te serieus nemen en moeten leren relativeren en minder geirriteerd moeten doen terwijl stbabylon en jij hier volop je druk zitten te maken over hoe anderen hun dates inrichten en hun avondjes vullen.

Hmm. komisch.
Niet meer bezigen. Vroeguh, toen ik nog jong en onbezonnen was en niet beter wist deed ik het wel :)
pi_88328647
pi_88328698
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Was it as good for you as it was for me :9
A dirty mind is a joy forever >:)
pi_88328711
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef Sok41 het volgende:

[..]

A dirty mind is a joy forever >:)
Yes it is :Y)
  donderdag 4 november 2010 @ 15:38:06 #225
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88328747
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef Lienekien het volgende:
Jij doet gewoon ongezellig. -O-
Ik kom hier niet voor de gezelligheid :D

quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
Uiteraard moet je je mening verdedigen, en het zou nogal raar zijn als je een discussie in gaat met het idee dat je ongelijk hebt, maar je eigen mening maar superieur vinden vind ik dan toch een stapje te ver. Klinkt niet echt alsof je uberhaupt open zou staan voor andere inzichten, en mocht je ongelijk blijken je dit toe zou willen geven.
Ik vind vanuit mijn ervaring en doelgroep e.d. geredeneerd een drankje in een kroeg een veel beter idee dan naar de bios gaan. Jij stelt dat er met de bios 'niks mis is', en ik ben het daar niet mee eens: de bios heeft als nadeel dat je tijdens de film niet met elkaar bezig bent maar gewoon in een hele grote groep naar een scherm zit te staren. Dit neemt niet weg dat naar de film gaan an sich heel leuk is, en iets wat ik ook graag met mijn vriendin doe, maar dat je eerste date gewoon een beetje valt of staat met de indruk die je van beiden krijgt. En ik weet gewoon dat meiden van mijn leeftijd (30) een eerste date naar de bios gewoon niet tof vinden, die WILLEN juist praten.

Ik geloof ook best dat er uitzonderingsgevallen zijn waarbij je bijvoorbeeld twee introverte types hebt die het liefst niks zeggen en mekaars handje vasthouden, prima, maar dat is m.i. een uitzondering, en het is wat lastig om het in een discussie over uitzonderingen te gaan praten omdat je dan echt eindeloos bezig bent. Vandaar dus dat ik nog steeds van mening ben dat je voor een eerste date gewoon beter niet 2 uur 'niks' kunt gaan zitten doen.

Zo genuanceerd genoeg? :)

quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij verwar jij iets een interessante discussie vinden en je er ergens druk over zitten maken. Ik ben het eens met de TS en vind het interessant dat er kennelijk kerels zijn die het er niet mee eens zijn. Maar het is niet iets waar ik van wakker lig, integendeel: hoe meer kerels falen hoe meer vrouwen er over blijven :)

quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:35 schreef DeRakker. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Goh, die heb ik lang niet gezien :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')