abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88328820
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik kom hier niet voor de gezelligheid :D
[..]

Ik vind vanuit mijn ervaring en doelgroep e.d. geredeneerd een drankje in een kroeg een veel beter idee dan naar de bios gaan. Jij stelt dat er met de bios 'niks mis is', en ik ben het daar niet mee eens: de bios heeft als nadeel dat je tijdens de film niet met elkaar bezig bent maar gewoon in een hele grote groep naar een scherm zit te staren. Dit neemt niet weg dat naar de film gaan an sich heel leuk is, en iets wat ik ook graag met mijn vriendin doe, maar dat je eerste date gewoon een beetje valt of staat met de indruk die je van beiden krijgt. En ik weet gewoon dat meiden van mijn leeftijd (30) een eerste date naar de bios gewoon niet tof vinden, die WILLEN juist praten.

Ik geloof ook best dat er uitzonderingsgevallen zijn waarbij je bijvoorbeeld twee introverte types hebt die het liefst niks zeggen en mekaars handje vasthouden, prima, maar dat is m.i. een uitzondering, en het is wat lastig om het in een discussie over uitzonderingen te gaan praten omdat je dan echt eindeloos bezig bent. Vandaar dus dat ik nog steeds van mening ben dat je voor een eerste date gewoon beter niet 2 uur 'niks' kunt gaan zitten doen.

Zo genuanceerd genoeg? :)
Dat klinkt al een stuk beter. En het is inderdaad denk ik sowieso ook een leeftijd ding. Tussen de 16 & 18 is het echt een flink avondje uit als je wat gaat drinken de bios, maar kan me heel goed voorstellen dat als je 25+ bent je het echt niet meer ziet zitten om als date daar tussen de pubers gaat hangen. Zou ik zelf ook niet zo snel doen, en met mijn huidige vriendin was de date (way back *; ) ook gewoon een terrasje. Maar het neemt niet weg dat er schijnbaar nog steeds hele volksstammen zijn waar het wel voor werkt.
  donderdag 4 november 2010 @ 15:41:56 #227
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88328874
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dat klinkt al een stuk beter.
Goed. Dus voor de volgende keer een Catbert handleiding: ik chargeer nogal omdat het A) tijd scheelt en B) het mensen uit de tent lokt. ;)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_88328910
*noteert op de achterkant van een bioskaartje*
  donderdag 4 november 2010 @ 15:50:12 #229
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88329149
Overigens meestak komt het erop uit dat je samen met je date naar een of andere flauwe Amerikaanse vrouwenkomedie gaat. :')

Dat is op zich niet erg want een goede film daar heb ik veel teveel aandacht voor. Maar dan verdoe ik mn tijd ook liever niet in de bios.
pi_88329177
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:35 schreef DeRakker. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat doe je hier dan op een forum met als grootste doel om discussies te voeren?
  donderdag 4 november 2010 @ 15:51:10 #231
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88329184
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef Hexagon het volgende:
Overigens meestak komt het erop uit dat je samen met je date naar een of andere flauwe Amerikaanse vrouwenkomedie gaat. :')
Nah, filmhuis. Kom je heel artsy over enzo ;)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 4 november 2010 @ 15:51:48 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88329208
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nah, filmhuis. Kom je heel artsy over enzo ;)
ja maar dan wil ik mijn aandacht bij de film houden :D
pi_88329235
quote:
17s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:15 schreef Lienekien het volgende:
In de bioscoop zit je lekker dicht naast elkaar. Lichaamstaal kan ook veel zeggen.
Zoenuh zoenuh!
pi_88329266
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat ik een retard ben, net als alle andere fokkers.
  donderdag 4 november 2010 @ 15:53:52 #235
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88329275
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:51 schreef Hexagon het volgende:
ja maar dan wil ik mijn aandacht bij de film houden :D
Dat heb ik sowieso wel, ervanuitgaande dat ik de film goed vind. Ik kan m'n aandacht niet tussen 2 dingen verdelen en als ik moet kiezen tussen een vrouw en "oooh shiny pictures" dan wordt het toch al snel de shiny pictures. :)

quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Zoenuh zoenuh!
Terwijl je mekaar dus nog niet kent? Jij bent wel heel easy zeg!
  donderdag 4 november 2010 @ 15:55:29 #236
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88329325
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef Juicyhil het volgende:
Hoef je tenminste dat gezicht niet te zien en dat gezeik aan te horen.
:')
  donderdag 4 november 2010 @ 15:56:22 #237
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88329353
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:?
  donderdag 4 november 2010 @ 17:04:18 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88332092
Niet alles gelezen, want zit ook veel herhaling in.

De bios heeft zijn voor en nadelen en bv een etentje ook. Waar het op neer komt is dat de meeste mensen graag iets doen waar ze vervolgens over kunnen praten (om die pijnlijke stiltes te voorkomen) en dat ze nergens aan vast zitten (2 uur lang tafelen in een restaurant bv).

Het is afhankelijk van de personen of ze zich hier wel of niet prettig bij voelen en wat voor hun een leuke date is.

Ik ben vooral voorstander van een wat actievere date. Ga wat leuks doen, ga naar buiten, ga poolen, of aapjes kijken of wat dan ook. Dan heb je wat om handen, heb je evt een gespreksonderwerp en stiltes zijn niet erg. Heerlijk O+
  donderdag 4 november 2010 @ 17:17:13 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88332549
Ik ben voorstander van een wandeling, gecombineerd met het nuttigen van een lunch. Geen drank, want je wil toch bij een eerste date weten hoe iemand is zonder Dutch courage.
The love you take is equal to the love you make.
pi_88332835
Ik snap sowieso het probleem van TS niet. Misschien kiezen 2 introverte mensen die willen gaan daten hiervoor als eerste date, hartstikke fijn voor ze toch als ze dat beiden prettig lijkt? Als jij onder een film niet kunt communiceren moet je vooral ook niet voor zo'n eerste date kiezen. Punt.
pi_88333027
quote:
13s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Chai het volgende:
Ik snap sowieso het probleem van TS niet. Misschien kiezen 2 introverte mensen die willen gaan daten hiervoor als eerste date, hartstikke fijn voor ze toch als ze dat beiden prettig lijkt? Als jij onder een film niet kunt communiceren moet je vooral ook niet voor zo'n eerste date kiezen. Punt.
Ja, het hartstikke fijn als mensen doen wat ze zelf leuk vinden. Alleen verdwijnt het nut van een date in de bioscoop, dus het is nogal nutteloos. Ze kunnen ook aan andere tafeltjes gaan zitten in een cafe, hoef je ook niet te praten met elkaar.
pi_88333098
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, het hartstikke fijn als mensen doen wat ze zelf leuk vinden. Alleen verdwijnt het nut van een date in de bioscoop, dus het is nogal nutteloos. Ze kunnen ook aan andere tafeltjes gaan zitten in een cafe, hoef je ook niet te praten met elkaar.
Als zij dat beiden het leukst vinden waarom moeten ze dan per se in een cafe gaan zitten.
pi_88333256
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Sowieso.. moet het nut hebben?
Volgens mij gaat het om lol maken... :')
pi_88333307
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Als zij dat beiden het leukst vinden waarom moeten ze dan per se in een cafe gaan zitten.
Best, maar noem het dan geen date, want je bent dan niet bezig om elkaar beter te leren kennen, je bent niet bezig de eerste stappen te zetten.
pi_88333331
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Sowieso.. moet het nut hebben?
Volgens mij gaat het om lol maken... :')
Ik ga op een date om te kijken of die meneer/mevrouw een match is met mij. Dat noem ik een nut.
pi_88333396
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Best, maar noem het dan geen date, want je bent dan niet bezig om elkaar beter te leren kennen, je bent niet bezig de eerste stappen te zetten.
Voor sommige mensen zijn die eerste stappen gewoon wat kleiner?
pi_88333425
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ga op een date om te kijken of die meneer/mevrouw een match is met mij. Dat noem ik een nut.
Mooi voor je.
Je kan ook gewoon lol in het leven/date maken en niet zo focussen naar een match.
Wanneer het een match is, gaat het vanzelf...

:)
pi_88333554
ik ben nog nooit met een 1e date naar de bios geweest. ik ga liever gewoon wat anders leuks doen, iets bekijken, iets actiefs of zo. als er een klik is merk je dat toch meteen en zijn stiltes helemaal niet erg. als er geen klik is vallen er stiltes die vervelend en irritant voelen en weet je dus ook dat het bij die 1e date blijft.
pi_88333607
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:41 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Mooi voor je.
Je kan ook gewoon lol in het leven/date maken en niet zo focussen naar een match.

Los van die match heb ik gewoon lol op mijn dates/met mijn dates. Don't worry :) Maar dan wel MET haar, dus samen....
pi_88333623
quote:
Op donderdag 4 november 2010 17:41 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Mooi voor je.

heeft niks met focussen te maken. je zegt het zelf al, als je lol hebt gaat het dus vanzelf en heb je dus een klik (match) met iemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')