Ik heb een paar jaar terug op TMF in de studio meegedaan aan een wedstrijd karaokequote:Op donderdag 4 november 2010 00:11 schreef thettes het volgende:
Ik had een paar weken terug mijn ten seconds of fame op tmf, en nu kappen ze er mee... is er een verband?
overigens zou ik daar trots op zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:18 schreef RickoKun het volgende:
Het was wel goed in den beginnen met fabienne enzulks! maar ach, ik kan niet
Voor eeuwig in de jaren 90 blijven leven
Je zat zeker tussen die mongolen op Star Beachquote:Op donderdag 4 november 2010 00:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik ben zo vaak op tv geweest op tmf
die jumplessen van jeckyll & hyde waren epic jaquote:
Dat was dan de laatste muziekzenderquote:Op donderdag 4 november 2010 01:08 schreef Proximo het volgende:
Ze zonden in ieder geval nog muziek uit, in tegenstelling tot MTV...
Wel kutmuziek, daarom toch niet erg
quote:Op donderdag 4 november 2010 01:28 schreef Wing het volgende:
Sinds 1999 1995 was er niets meer aan TMF.
wat bedoel je?quote:Op donderdag 4 november 2010 01:35 schreef Tweeks het volgende:
Toepasselijke naam ook die 'laatste blog', eveneens de inhoud van ervan :p
Slecht hoor, de website doet het niet in Chrome.quote:Op donderdag 4 november 2010 01:35 schreef Tweeks het volgende:
Toepasselijke naam ook die 'laatste blog', eveneens de inhoud van ervan :p
Zo wat zijn die interviewende personen bloedirritantquote:Op donderdag 4 november 2010 01:25 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.53n8club.nl/op(...)f-stopt-niet-ik-wel/
Volgens nu.nl wordt het Comedy Centralquote:Op donderdag 4 november 2010 08:34 schreef Pakspul het volgende:
Mooi man, hopelijk komt er een zender voor in terug waar ze wel muziek draaien. Iets van The Box ofzo
Maar die hebben we alquote:Op donderdag 4 november 2010 08:39 schreef J.B. het volgende:
[..]
Volgens nu.nl wordt het Comedy Central
Overdag nog niet, tenminste, ik niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar die hebben we alKrijgen we nu twee van dat soort bagger kanalen?
Tmf was enigzins leuk zo'n 12 jaar geleden. Gewoon muziek en af en toe dat programma met mental theo die naar spanje ging om jongeren op te zoeken en te volgen.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:09 schreef Juicyhil het volgende:
'Einde oefening voor TMF'
Dat komt door jullieTMF was een pareltje tussen alle SBS en RTL zender. Geweldige televisie. Tenminste de enige zender die van tijd tot tijd een video van Miley Cyrus liet zien. En dat is nu voor bij, door jullie.
ja vanaf 19:00 is dat pas. Nu 24hrs CCquote:Op donderdag 4 november 2010 08:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar die hebben we alKrijgen we nu twee van dat soort bagger kanalen?
comedy central.quote:
Zo staat ook op de fpquote:Op donderdag 4 november 2010 09:53 schreef iBenny het volgende:
TMF blijft
http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2010/11/tmf_blijft.html
Kindernet komt terugquote:TMF, Comedy Central en de kinderzender Nickelodeon zijn allen onderdeel van MTV Networks. Nickelodeon, dat nu nog de zender deelt met Comedy Central, gaat voortaan 24 uur per dag uitzenden. Tegelijkertijd wordt het nieuwe station Kindernet gelanceerd. De zender is een samenwerking tussen Nickelodeon en het Vlaamse Studio 100.
hopelijk een beetje leukere series dan die boch wat ze nu uitzenden met die dora enzo ik stem om de oude series weer uit te zenden zoals dommel ,smurfen en niet te vergeten dbz enz enzoquote:Op donderdag 4 november 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kindernet komt terug![]()
Hopelijk dan ook die giraf
Precies...quote:Op donderdag 4 november 2010 10:19 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
hopelijk een beetje leukere series dan die boch wat ze nu uitzenden met die dora enzo ik stem om de oude series weer uit te zenden zoals dommel smurfen enz enzo
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kindernet terug![]()
Mijn jeugdsentiment![]()
Boes, Dommel, Ovide
Sinds de overname in 2002 door MTV is het kut...quote:Op donderdag 4 november 2010 10:21 schreef Sk00p het volgende:
TMF in z'n beginperiode.. zeg maar de eerste 5-6 jaar![]()
TMF nu..![]()
![]()
Dat betekend dat TMF dus allang al kapoet is!
Dit meen je serieus he?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:22 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en DBZ is ook niet verkeerd
ik vind van wel vond die series mooi van vroeger sailormoon DBZ+GT ik vond al die japanse animaties mooiquote:Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit meen je serieus he?
Ik zie DBZ niet snel weer terugkomen en al helemaal niet bij Nickelodeon
Ik hoor nu net dat ze het gewoon alleen bij muziek willen houden. Dus geen andere programma's. Dus dat zal al een vooruitgang zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
Het oude niveau van TMF zou toch nooit meer gehaald worden, dus opbokken met die troep.
Maar gare kutmuziek, daar bedank ik voor.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor nu net dat ze het gewoon alleen bij muziek willen houden. Dus geen andere programma's. Dus dat zal al een vooruitgang zijn.
En GK zal wel naar MTV gaan ofzo.
Dat ligt aan de muziek van tegenwoordig, daar kan TMF vrij weinig aan doen denk ik...quote:Op donderdag 4 november 2010 10:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar gare kutmuziek, daar bedank ik voor.
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ligt aan de muziek van tegenwoordig, daar kan TMF vrij weinig aan doen denk ik...
Denk dat ik ook niet in de doelgroep van die zender zit, daar kan TMF wel wat aan doen maar dat is niet relevantquote:Op donderdag 4 november 2010 10:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ligt aan de muziek van tegenwoordig, daar kan TMF vrij weinig aan doen denk ik...
Nee... Op het kanaal van TMF komt nu na 3 uur Comedy Centralquote:Op donderdag 4 november 2010 10:43 schreef wise het volgende:
TMF stopt toch niet
ze gaan verder op digitaal kanaal
quote:TMF verdwijnt volgend jaar inderdaad van de kabel. Maar de muziekzender stopt niet helemaal. In 2011 gaat TMF verder als een interactief digitaal kanaal, om zo beter aan te sluiten bij de doelgroep. Dat meldt MTV Networks in een persbericht. Gisteravond ging het gerucht dat heel TMF het loodje zou leggen.
De vrijgekomen zendtijd wordt ingeruimd voor Comedy Central en Nickelodeon. In de loop van het jaar zal ook Kindernet geherintroduceerd worden. Nickelodeon krijgt s avonds TeenNick, een live en interactief blok.
De veejays van TMF kunnen gedeeltelijk aan de slag bij MTV. Die zender zal wat meer lokale programmas krijgen naast de vele aankoop uit Amerika. Over het nieuwe TMF wordt gemeld: Daarbij behoudt het haar Nederlandse authenticiteit en de focus op muziek, met nog meer interactieve mogelijkheden waarmee TMF inspeelt op de behoefte van de doelgroep.
Uit het persbericht: We geven het Nederlandse publiek en onze adverteerders het maximale van wat MTV Networks aan programmas te bieden heeft door de analoge zenders Comedy Central en Nickelodeon extra uren te geven, Kindernet te introduceren en MTV aan te vullen met locale content. TMF willen we uitbouwen in de sterk groeiende digitale omgeving, aldus Niels Baas, algemeen directeur MTV Networks Nederland.
Jammer van TMF. Het was toch de muziekzender waar ik het meest naar keek, simpelweg omdat die aankoop van MTV me 0,0 kan interesseren. Maar die programmas trekken wel meer publiek en houden de kijker langer vast.
Met internet en diensten als YouTube hoeven we allang niet meer naar een muziekzender te kijken voor ons favoriete clipje, TMF heeft blijkbaar onvoldoende kunnen bieden om toch interessant te blijven voor de kijker. Spijtig, want volgens mij is het nog altijd een ijzersterk merk waar een hele generatie veel jeugdsentiment aan beleeft.
The Box!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:53 schreef Mushi het volgende:
TMF, MTV![]()
Beter komt er een zender die wel muziek draait
Dat was helemaal een kutzenderquote:
Waar heb je tegenwoordig geen irritante balken?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was helemaal een kutzender
bijna 3 euro voor het aanvragen van 1 nummer, waarvan je maar de helft van de videoclip zag omdat er zo'n irritante balk voor zat
Disney Channelquote:Op donderdag 4 november 2010 10:58 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waar heb je tegenwoordig geen irritante balken?
Ja, maar dat was wel een zender die tenminste met recht de naam 'muziekzender' mocht dragenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was helemaal een kutzender
bijna 3 euro voor het aanvragen van 1 nummer, waarvan je maar de helft van de videoclip zag omdat er zo'n irritante balk voor zat
Ohw, daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op donderdag 4 november 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat was wel een zender die tenminste met recht de naam 'muziekzender' mocht dragen
Plus, daar kwam tenminste niet alleen commerciële troep voorbij zoals op TMF/MTV, maar ook wat minder bekende nummers, die wel steengoed waren, maar niet gewaardeerd/gekend werden door het breezervolk wat naar TMF/MTV kijkt.
Idd, lees net hier dat Kindernet in de loop van 2011 gaat uitzenden op het kanaal van TMF van 06:00 - 15:00 en dan van 15:00 - 06:00 Comedy Central. TMF gaat dus uiteindelijk alleen digtaal uitzenden.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
wuut
Dus toch wel echt helemaal weg
Hmmm, dan hadden ze beter van TMF Comedy Central kunnen maken en van Nickelodeon/CC gewoon 24uur per dag Nickelodeon, met 's ochtends NickJR/Kindernetquote:Op donderdag 4 november 2010 11:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, lees net hier dat Kindernet in de loop van 2011 gaat uitzenden op het kanaal van TMF van 06:00 - 15:00 en dan van 15:00 - 06:00 Comedy Central. TMF gaat dus uiteindelijk alleen digtaal uitzenden.
Nee!!!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:08 schreef Kwaliteit het volgende:
KINDERNET KOMT TERUG
http://www.tmf.nl/tv/nieu(...)digitaal_kanaal.html
Idd, topzender!quote:
Met pareltjes als Wakker worden op vakantiequote:
Dat was wel leuk, maar had dus niks met muziek te maken... zou beter af zijn op een andere zender.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met pareltjes als Wakker worden op vakantie
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met pareltjes als Wakker worden op vakantie
Idd, knal dat lekker op 1 kanaal samen met als die MTV reality zooi en maak dan van TMF weer een muziekzender.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was wel leuk, maar had dus niks met muziek te maken... zou beter af zijn op een andere zender.
Driekwart van de tijd zendt TMF gewoon muziek uit hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was wel leuk, maar had dus niks met muziek te maken... zou beter af zijn op een andere zender.
Tegenwoordig allang niet meer... 's ochtends heb je TMFtoons, daarna wel muziek, maar 's middags zijn het allerlei programma's(iets op een strand in Griekenland ofzo en een verkapte reaction) met tussendoor wat muziekquote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Driekwart van de tijd zendt TMF gewoon muziek uit hoorJe bent in de war met MTV. En het zou niet passen op een andere zender, MTV en NL-talige programma's is het gewoon niet.
Maar als er meer muziek gedraaid wordt heb je weer fokkers die gaan zeiken dat ze 'echte' muziek aka metal moeten gaan draaien, het is nooit goedquote:Op donderdag 4 november 2010 11:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tegenwoordig allang niet meer... 's ochtends heb je TMFtoons, daarna wel muziek, maar 's middags zijn het allerlei programma's(iets op een strand in Griekenland ofzo en een verkapte reaction) met tussendoor wat muziek
Dat kan best... Er zitten 24 uur in een dag, elk uur een andere muziekstyle. Kijk naar de kijkcijfers en je weet wat de mensen willen horen en dan zou je het kunnen aanpassen. Zo moeilijk zou het toch neit moeten zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar als er meer muziek gedraaid wordt heb je weer fokkers die gaan zeiken dat ze 'echte' muziek aka metal moeten gaan draaien, het is nooit goed
Dit is eigenlijk een best wel goed ideequote:Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan best... Er zitten 24 uur in een dag, elk uur een andere muziekstyle. Kijk naar de kijkcijfers en je weet wat de mensen willen horen en dan zou je het kunnen aanpassen. Zo moeilijk zou het toch neit moeten zijn
Vroeger was er op onchristelijke tijdstippen nog weleens wat metal. Nu helaas niet meer. Ach, er is toch ook nog MTV? Het lijkt wel alsof TMF een beetje hetzelfde profiel wil aannemen.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan best... Er zitten 24 uur in een dag, elk uur een andere muziekstyle. Kijk naar de kijkcijfers en je weet wat de mensen willen horen en dan zou je het kunnen aanpassen. Zo moeilijk zou het toch neit moeten zijn
MTV zend alleen 's ochtends/begin van de middag nog muziek uit... Voor de rest zijn het alleen maar Amerikaanse seriesquote:Op donderdag 4 november 2010 11:47 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Vroeger was er op onchristelijke tijdstippen nog weleens wat metal. Nu helaas niet meer. Ach, er is toch ook nog MTV? Het lijkt wel alsof TMF een beetje hetzelfde profiel wil aannemen.
Wat agressief weer.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:11 schreef G-Sterretje het volgende:
Eindelijk! Nu moet MTV nog dood op de nederlandse televisie
En vergeet de huilende autotune R&B negers nietquote:Op donderdag 4 november 2010 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit trouwens hetzelfde als TMF Pure?
Ik zet die zender wel eens op als ik in huis bezig ben met schoonmaken ofso.
Maar die muziek die daar op komtvan die neppe marrokaantjes enzo die vet stoer rappen op van die zelf gemaakte beatjes.... nooit oko van die artiesten gehoord maar ze hebben wel een eigen clip
En dat gaat de hele dag door, het erge is nog dat al die muziek heeeeel slecht gejat en nageaapt tracht te worden van wat oudere echte hiphop uit de USA.
'TANTOE HARD, TANTOE HARD' Flikker op man negative
Mooi werkquote:Op donderdag 4 november 2010 00:09 schreef Juicyhil het volgende:
'Einde oefening voor TMF'
Dat komt door jullieTMF was een pareltje tussen alle SBS en RTL zender. Geweldige televisie. Tenminste de enige zender die van tijd tot tijd een video van Miley Cyrus liet zien. En dat is nu voor bij, door jullie.
Een beetje nuance is wel vereist.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:02 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Deze dag gaat de geschiedenis in als een mooie dag![]()
![]()
![]()
![]()
Het zou zomaar eens kunnen dat we op Nickelodeon weer nachtelijke herhalingen krijgen van De Berenboot, Bassie & Adriaan en die 2 series met die tijgerachtige figuren.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een beetje nuance is wel vereist.
Ik vermoed dat Comedy Central en Nickelodeon tegenwoordig te weinig hebben om uit te zenden: als de huidige en nieuwe programma's in zeer korte cycli worden uitgezonden is er geen moer meer aan...
Montana dacht ik, mijn tweede ingeving is Atari...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens kunnen dat we op Nickelodeon weer nachtelijke herhalingen krijgen van De Berenboot, Bassie & Adriaan en die 2 series met die tijgerachtige figuren.
Oh ja, Montana idd. Die 2e is idd iets in die trant.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Montana dacht ik, mijn tweede ingeving is Atari...
Bedankt voor de correctie.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Oh ja, Montana idd. Die 2e is idd iets in die trant.
[edit]
Die 2e is Argai
Ik hoop dat geen enkele telecomaanbieder deze digitale kanaal in zijn pakket opneemt...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef Hyundai het volgende:
En nu start SBS de zender SBS-M, de nieuwe SBS muziekzender
Allemaal tokkiemuziek zoals Petro, Rinus etc.
Nee dus, want:quote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef Overdrive het volgende:
Misschien komt er wel een muziekzender voor in de plaats....
Lees de draad voor je blaat.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, lees net hier dat Kindernet in de loop van 2011 gaat uitzenden op het kanaal van TMF van 06:00 - 15:00 en dan van 15:00 - 06:00 Comedy Central. TMF gaat dus uiteindelijk alleen digtaal uitzenden.
Beehheeehheeequote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee dus, want:
[..]
Lees de draad voor je blaat.
ja nu krijgen we dus alleen studio 100 en hyperactive kutcartoonsquote:
VH1quote:Op donderdag 4 november 2010 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat was dan de laatste muziekzender
the box![]()
![]()
dezequote:
Party Animalsquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:48 schreef Freak188 het volgende:
De TMF dag top-5 (met Fabienne) met de Party Animals - Aquarius op nummer 1, en NOOOOOIT de hele clip laten zien in verband met tijdgebrek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |