Nee toeval. Ik loop te kutten op m'n iPod dus als ik het wist had ik niet gepostquote:Op woensdag 3 november 2010 23:42 schreef Frankii het volgende:
Nebo, hoezo heb jij alle lapo's de laatste tijd![]()
Loop je nou te hunten?
Ik denk dat Nebo in de leer is geweest bij Flodder.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:42 schreef Frankii het volgende:
Nebo, hoezo heb jij alle lapo's de laatste tijd![]()
Loop je nou te hunten?
Alleen voor die aanname al heb ik een ban aangevraagd.quote:
Dude, verander je UI naar je draculaunit!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:45 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoop dat die "Open nieuw deel"-knop snel wordt toegevoegd aan de mobiele lay-out.
Ik heb die hier ookquote:Op woensdag 3 november 2010 23:45 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoop dat die "Open nieuw deel"-knop snel wordt toegevoegd aan de mobiele lay-out.
Vroeger was Frankii nog een ware Drankii.. Tegenwoordig is het een laffe tosti die vroeg naar bed gaat..quote:Op woensdag 3 november 2010 23:45 schreef Frankii het volgende:
Ik duik mn bed wieder in. Ben moe, en morgen weer aan de arbeit.
HALLEEKES.
Tegenwoordig is Frankii zo verstandig om op een normale tijd naar bed te gaan zodat hij de volgende dag kan functioneren. EN 'S AVONDS NIET TE MOE IS OM IN DE KROEG TE STAAN.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger was Frankii nog een ware Drankii.. Tegenwoordig is het een laffe tosti die vroeg naar bed gaat..
Frank.. Het is dat je een redelijk lekkere zus hebt anders had ik je heldenstatus afgenomen...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Frankii zo verstandig om op een normale tijd naar bed te gaan zodat hij de volgende dag kan functioneren. EN 'S AVONDS NIET TE MOE IS OM IN DE KROEG TE STAAN.
<3
Hoe sexy ik mijn bakkes ook vind, niet zo verstandig...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, verander je UI naar je draculaunit!
Banaanvraag, ban.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Alleen voor die aanname al heb ik een ban aangevraagd.
Volgens mij moet jij zelfs vroeger op dan ik om tijdig in Utrecht te zijn?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Frankii zo verstandig om op een normale tijd naar bed te gaan zodat hij de volgende dag kan functioneren. EN 'S AVONDS NIET TE MOE IS OM IN DE KROEG TE STAAN.
<3
Sinds wanneer is verstandig zijn een factor om rekening mee te houden op teh interwebzorZ?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hoe sexy ik mijn bakkes ook vind, niet zo verstandig...
SINDS 9/11 DE REGERING ZIET ALLESquote:Op woensdag 3 november 2010 23:53 schreef Poit het volgende:
Damn wat heb ik zin in een joint
[..]
Sinds wanneer is verstandig zijn een factor om rekening mee te houden op teh interwebzorZ?
Ok.. Dan ga ik ook maar slapen..quote:Op woensdag 3 november 2010 23:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
SINDS 9/11 DE REGERING ZIET ALLES
UHM WAT?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Je zult het niet geloven Nick, maar zelfs jij bent te bevredigen
Koningquote:Op woensdag 3 november 2010 23:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Was dit voor of na het beffen?
Ik ben pas vrienden met mijn broer en zussen sinds ik zelf uit huis was. Tot die tijd was ik het kleine zusje.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat Nebo in de leer is geweest bij Flodder.
En Koei! Even op je antwoord.
De relatie tussen mijn broer en mijzelf is "door omstandigheden" anders dan de gemiddelde broer zus relatie, niet te vergelijken.
Mijn zus en ik zijn pas vrienden sinds zij het huis uit is. Als ik me niet vergis was ik toen 12. Daarvoor was het wat er en vuur. Ik ben stiekem wel benieuwd hoe het gaat lopen en ik denk dat ik met de jongste de beste band zal hebben ivm de leeftijdssituatie.
Dat is echt een uberseriequote:Op donderdag 4 november 2010 00:14 schreef SpankmasterC het volgende:
ik zit nu community te kijken, het is bestwel awesome!!
Het gaat me niet zozeer om de populariteit maar juist om de band met zo'n minimensje. Op dit moment heb ik van de "familie" het beste contact met m'n oudste nichtje. Dat zal voorlopig ook wel zo blijven. Maar ik gok dat ik uiteindelijk meer met de jongste zal krijgen ivm de soortgelijke situatie.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:16 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben pas vrienden met mijn broer en zussen sinds ik zelf uit huis was. Tot die tijd was ik het kleine zusje.
Maar volgens mij maakt het voor kinderen niet zoveel uit hoe oud je als oom of tante bent. Ik heb gemerkt dat het er vooral om gaat hoe vaak je ze ziet en wat met ze doet. Mijn ene zus woont bij mn ouders op de hoek en daar kom ik regelmatig even langs. Ik ben momenteel bij al haar kinderen de favoriete tante, terwijl dat daarvoor mijn broer en schoonzusje waren omdat zij er veel kwamen en weer daarvoor mijn andere zus. Met de kinderen van mn andere zus heb ik dan weer veel minder omdat ik die vrijwel alleen op verjaardagen zie. Toen ik echter nog thuis woonde en ze elke woensdag hier waren was dat heel anders.
Ik vind Pierre echt fantastisch! (of heet ie anders? Naja Chevy Chase iig)quote:Op donderdag 4 november 2010 00:17 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is echt een uberserieDe eerste twee afleveringen vond ik mwah, maar op aanraden van Roy toch door blijven kijken en het is echt geweldig! Zeker die filmpjes van Abed en Troy
Maar Abed is sowieso een briljant personage!
Ik vind het wel mooi om te horen dat er twee bij mij willen wonen als ze niet bij hun ouders kunnen wonenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om de populariteit maar juist om de band met zo'n minimensje. Op dit moment heb ik van de "familie" het beste contact met m'n oudste nichtje. Dat zal voorlopig ook wel zo blijven. Maar ik gok dat ik uiteindelijk meer met de jongste zal krijgen ivm de soortgelijke situatie.
Ik zie m'n nichtjes trouwens ook maar 1 keer per maand (met geluk) omdat ze in Belgie wonen
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind Pierre echt fantastisch!
Whoops, nee, dat was echt precies wat ik niet bedoelde! Sorry voor de illusie van tofheid!quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Whoops, nee, dat was echt precies wat ik niet bedoelde! Sorry voor de illusie van tofheid!
quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:48 schreef koei het volgende:
Wat een hartenbreker ben je toch Spanky!
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nu aflevering 5, daarna naar bed!
Jees, wat vroeg.quote:
Lekker! Goed begin van de dag...quote:Op donderdag 4 november 2010 06:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jees, wat vroeg.
Koffie met 'n kuukske? [ afbeelding ]
Ahhuhquote:
Het waait hier in Amsterdam best flink ja. Waarschijnlijk daarom ook al wakker, anders ging mijn wekker over een halfuurtje ofzo.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh.
Bwuh. Waait het in het Noorden des lands ook zo hard trouwens? Ik denk dat ik amper vooruit ga komen op m'n fiets.
Ah trams. Hoe voelt het nou om als tramgebruiker in een stad te komen waar ze ze niet hebben? Andersom weet ik nooit zo goed wat ik met die dingen aan moetquote:Op donderdag 4 november 2010 07:16 schreef Fallen het volgende:
Het waait hier in Amsterdam best flink ja. Waarschijnlijk daarom ook al wakker, anders ging mijn wekker over een halfuurtje ofzo.
Maar straks de stad in en dat ga ik waarschijnlijk niet op de fiets doen, toch maar met de tram.
Goei'smorgens.quote:
is er iets buiten Amsterdam dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah trams. Hoe voelt het nou om als tramgebruiker in een stad te komen waar ze ze niet hebben? Andersom weet ik nooit zo goed wat ik met die dingen aan moet, ik ren altijd voor m'n leven als ik oversteek in Amsterdam.
Alleen Brabant.quote:
Fietsen rules. En het is nog gezond ook.quote:Nee, ja, weet niet... Er rijden hier ook bussen hoor, dus dat ben ik ook wel gewend. Ik voel me niet meteen misplaatst als er ergens in een dorp geen trams rijden.
Maar over het algemeen ben ik meer van het fietsen. Een stuk sneller en rijdt altijd zonder wachttijd. Alleen soms een beetje zigzaggend op een late zaterdagnacht/zondagochtend.
Werk ze!quote:Op donderdag 4 november 2010 07:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alleen Brabant.![]()
[..]
Fietsen rules. En het is nog gezond ook.
Ik ga even van bureau wisselen..
Wel cool ja, alleen jammer dan Manson dat nummer van Danny Elfman verkloot heeft.quote:
Manson is goed in nummers verklotenquote:Op donderdag 4 november 2010 07:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wel cool ja, alleen jammer dan Manson dat nummer van Danny Elfman verkloot heeft.
Het origineel is echt 20x beter.
Ach, ik vind heel veel van Manson prima te pruimen, zelfs een aantal covers wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Manson is goed in nummers verkloten
En Nine Inch Nails dan?quote:
quote:
Ik was jaren geleden op een festival in Nijmegen en daar waren zij toen ook. Toen ze begonnen zat ik buiten, toen het afgelopen was stond ik al een tijdje vooraanquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.
Vorig jaar naar het concert in HMH geweest. Wat cool was dát zeg.
39 graden koorts, hoofdpijn. Maar 'niet gaan was geen optie.
Dat was Rockin' Park zeker?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik was jaren geleden op een festival in Nijmegen en daar waren zij toen ook. Toen ze begonnen zat ik buiten, toen het afgelopen was stond ik al een tijdje vooraan
quote:Op donderdag 4 november 2010 08:00 schreef Fallen het volgende:
![]()
Wave Goodbye Tour... nog steeds spijt dat ik geen t-shirt heb gehaald.![]()
Maar goed, Trent kennende kan het nooit lang meer duren voordat NIN nieuw leven wordt ingeblazen, How To Destroy Angels is wel aardig, maar geen NIN.
Die heb ik toen gemist, weet eerlijk gezegd niet meer waarom.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik was jaren geleden op een festival in Nijmegen en daar waren zij toen ook. Toen ze begonnen zat ik buiten, toen het afgelopen was stond ik al een tijdje vooraan
quote:Op donderdag 4 november 2010 08:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
! Ik heb gelukkig wel een shirtje gekocht. Ik heb nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een bandshirtje
. Maar oh wat is 'ie classy
.
ja...quote:
Thx!quote:
Mogguhquote:
Cool! Die heb ik ook es in Eindhoven gezien. Dat was súpervet.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:30 schreef Solique het volgende:
Mogguh
Less Than Jake in de Melkweg, Amsterdam
OK, vorig jaar had ik ze ook gezien in de melkweg. Super vetquote:Op donderdag 4 november 2010 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Cool! Die heb ik ook es in Eindhoven gezien. Dat was súpervet.
Jaya the Cat in het voorprogramma, ook leuk.
Hoezo te ver weg? Het is in Amsterdam, niet in Groningen!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Murderdolls. In de Melkweg. Véél te ver weg. Maar wel leuk.
En Deftones in 013. En eh.. Mja. Verder valt het een beetje tegen.
Parkeer zelf altijd aan de zuidas (gratis parkeren) dan tram 5 nemen (kost 1,80 OV | 2,60 los) sta je 8 minuten later op Leidseplein.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het altijd zo'n ge-emmer om te parkeren in Amsterdam. En dúúr. En met OV vind ik niet te doen.
Ohw. Dat is wel goedkoop.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:46 schreef Solique het volgende:
Parkeer zelf altijd aan de zuidas (gratis parkeren) dan tram 5 nemen (kost 1,80 OV | 2,60 los) sta je 8 minuten later op Leidseplein.
Parkeren in de garage bij het Olympisch Stadion.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het altijd zo'n ge-emmer om te parkeren in Amsterdam. En dúúr. En met OV vind ik niet te doen.
Die zanger lijkt een beetje op de zanger van Orgy.. Ik zal thuis es luisteren straks, ik ken het niet.
QFTquote:Op donderdag 4 november 2010 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Er zitten ongetwijfeld meer hiaten in mijn muzikale opvoeding. Gelukkig ben je nooit uitgeleerd als het op muziek aankomt..
Graag gedaanquote:Op donderdag 4 november 2010 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Oh en bedankt voor de parkeertips. Nu nog onthouden.
mogguh!quote:
hoiquote:
Gelukkig niet, er blijft altijd wel iets moois om te ontdekken.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Er zitten ongetwijfeld meer hiaten in mijn muzikale opvoeding. Gelukkig ben je nooit uitgeleerd als het op muziek aankomt..
Oh en bedankt voor de parkeertips. Nu nog onthouden.
Gewoon niet naar A'dam gaanquote:Op donderdag 4 november 2010 08:54 schreef Solique het volgende:
[..]
QFT![]()
[..]
Graag gedaan, er zijn meerdere mogelijkheden om goedkoop uit te komen in a'dam.
Héérlijk dat internet afstruinen naar leuke bandjes.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:00 schreef Fallen het volgende:
Gelukkig niet, er blijft altijd wel iets moois om te ontdekken.
Ik zit momenteel nog wat meer te spitten in de 80's Wave/Goth Rock scene om nog wat pareltjes te vinden. Er zit nog best wel wat tussen...
quote:
Wat ben je toch héérlijk simpel en eenvoudig.quote:
Het eerste wat ik ga doen als ik thuis ben is Sisters of Mercy opzettenquote:Op donderdag 4 november 2010 08:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoezo te ver weg? Het is in Amsterdam, niet in Groningen!
Overigens zie ik nog wel wat leuke dingen in de 013.
Fear Factory en Sisters of Mercy. Voor Sister of Mercy ga ik denk ik binnenkort kaarten kopen...
Sisters
quote:
Nieuwe cd komt eraan van ze.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:03 schreef Kuukske het volgende:
Maar herontdekken is ook wel leuk. Laatst, dankzij Sol trouwens, Trustcompany weer eens aangeslingerd. Wat een aangenaam geluid.
Ze leven nog?! Oh. Cool.quote:
Dankuquote:Op donderdag 4 november 2010 09:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat ben je toch héérlijk simpel en eenvoudig.
Heerlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 09:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
hoeist hier? op mijn werk kan ik alweer mensen door de muur heen trappen iig
Ja, was ook verbaasd.quote:
Zet je wekker terug op zomertijd!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:16 schreef Nebo het volgende:
Goeie morgen! Vroeg opstaan is hier weer niet gelukt
Dus ik heb wat in te halen voor het middaguur
wat ben je toch een baasquote:Op donderdag 4 november 2010 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HeerlijkOp het gemakje opstarten op mijn werk met koffie, broodje kaas en een toffe verbetering implementeren op CutScene
Oh echt? Ik heb hier alweer krom gelegen van het lachen. Mensen zijn zo hilarisch af en toe.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Je bent stiekem een ambtenaar hè?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:17 schreef Rossdale het volgende:
HeerlijkOp het gemakje opstarten op mijn werk met koffie, broodje kaas en een toffe verbetering implementeren op CutScene
Ik werk in sprintsquote:Op donderdag 4 november 2010 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent stiekem een ambtenaar hè?
Ambtenarenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent stiekem een ambtenaar hè?
Hier gaat het wel, nu eerst de mailboxen leeggooien.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wanneer lukt het jou wel??quote:Op donderdag 4 november 2010 09:16 schreef Nebo het volgende:
Goeie morgen! Vroeg opstaan is hier weer niet gelukt
Dus ik heb wat in te halen voor het middaguur
Efficient.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik werk in sprintsEerst 10 min niets doen en dan binnen 30 minuten werk verzetten waar anderen een uur over doen
Morgen!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier gaat het wel, nu eerst de mailboxen leeggooien.
[..]
Wanneer lukt het jou wel??
Naaktfoto's sturen naar Koei of toiP!quote:
Die heeft ze al lang!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Naaktfoto's sturen naar Koei of toiP!
* PoederSuikerPoeder is nu alweer twee uur lang zooi van anderen aan het rechtzetten, ben ondertussen ook al een uur aan de telefoon met een ontzettend oninteressant persoon die een probleem aan het uitleggen is terwijl ik al weet wat het probleem daadwerkelijk is en nu ook geowon doorga met puin ruimenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb hier alweer krom gelegen van het lachen. Mensen zijn zo hilarisch af en toe.
Straks nog wat afspraken staan en dan weer naar huis om 4 uur.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Het is wel eens drukker geweest.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hoezo dat?
Gaat zo hard hier, vanmorgen nog pagina 1 nu al op 3! Allemaal rustig op het werk?
Nu is de rust weder gekeerd. Zojuist 40 mails weg gewerkt met aanvragen, escalaties en info.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Gaat zo hard hier, vanmorgen nog pagina 1 nu al op 3! Allemaal rustig op het werk?
Ctrl + A -> Deletequote:Op donderdag 4 november 2010 10:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Nu is de rust weder gekeerd. Zojuist 40 mails weg gewerkt met aanvragen, escalaties en info.
[GAM SC] Hoeloe voor je loeloequote:
zit jij in de data entry op kantoor?quote:Gaat zo hard hier, vanmorgen nog pagina 1 nu al op 3! Allemaal rustig op het werk?
Check onze nieuwe tagcloud eens trouwens, ik vind hem meesterlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 10:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ctrl + A -> Delete inzet
vetquote:Op donderdag 4 november 2010 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Check onze nieuwe tagcloud eens trouwens, ik vind hem meesterlijk
Had al gelezen. Hier heeft er 1tje besloten om thuis te werken, en ondertussen heeft ie al 3 dagen werk laten liggenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
[GAM SC] Hoeloe voor je loeloe'
[..]
zit jij in de data entry op kantoor?
Toen ik de postpreview in MyAt zag dacht ik even dat het over je bureaustoel ging.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Heb er vanochtend serieus een minuut of 5 gewoon lekker mee zitten draaien
Weeeeeeeeeeeeeee!
Tofquote:Op donderdag 4 november 2010 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Heb er vanochtend serieus een minuut of 5 gewoon lekker mee zitten draaien
Weeeeeeeeeeeeeee!
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:04 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou er al automatisch een n achter plakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Erg cool, maar of het heel praktisch is?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Check onze nieuwe tagcloud eens trouwens, ik vind hem meesterlijk
Is meer voor de leuk dan voor echte functionaliteitquote:Op donderdag 4 november 2010 11:18 schreef Poit het volgende:
Wat de neuk moet je überhaupt met een tag cloud...
Zoals "icrosoft"quote:Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is meer voor de leuk dan voor echte functionaliteitMaar als ze een raar woordje voorbij zien flitsen klikken mensen er wel eens op
Zonde van de ruimte.. Daar hadden zeker 2 paar tieten voor in de plek gekund.. Is nog eens veel leuker om mee te spelen ook!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is meer voor de leuk dan voor echte functionaliteitMaar als ze een raar woordje voorbij zien flitsen klikken mensen er wel eens op
Als je het bij je zoekmachine kan krijgen dan is het wel makkelijk. Dan zoek je bijv op Microsoft en veranderd de tagcloud automagisch mee met de meest relevante tags die bij Microsoft horen.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Zonde van de ruimte.. Daar hadden zeker 2 paar tieten voor in de plek gekund.. Is nog eens veel leuker om mee te spelen ook!
Yeah da's wel handig, ik hou inderdaad niet van nadenken dus als machines dat voor me kunnen doen dan ben ik snel tevreden!!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je het bij je zoekmachine kan krijgen dan is het wel makkelijk. Dan zoek je bijv op Microsoft en veranderd de tagcloud automagisch mee met de meest relevante tags die bij Microsoft horen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Zonde van de ruimte.. Daar hadden zeker 2 paar tieten voor in de plek gekund.. Is nog eens veel leuker om mee te spelen ook!
Tering wat een hoopquote:Klanten van T-Mobile verstoken in totaal 77TB per week aan dataverkeer over het mobiele netwerk van de provider. Daarmee groeit het dataverkeer nog altijd snel; vijf maanden geleden lag de hoeveelheid nog op 55TB per week.
Vertel op je werk gewoon dat je even moest ontladen vanwege alle frustratie, het zou nog waar zijn ookquote:Op donderdag 4 november 2010 12:54 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
bedankt voor de spoiler
Heeft dat ook niet te maken dat veel mensen hun mobiel gebruiken als modem voor hun laptop?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)aan-dataverkeer.html
[..]
Tering wat een hoop
Meer dan 1 kop per dag doe ik daarom nietquote:Op donderdag 4 november 2010 15:06 schreef Frankii het volgende:
Werkt koffie ook zo heerlijk laxerend bij jullie als je er teveel van drinkt?
Teveel koffie bestaat niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:06 schreef Frankii het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Meer dan 1 kop per dag doe ik daarom niet
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Meer dan 1 kop per dag doe ik daarom niet
Beter pissen aan de verkeerde kant, dan...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:24 schreef Frankii het volgende:
Ik zit nu aan 6 ofzo.
Heb al 2 keer uit het verkeerde gat gepist vandaag
Ik snap em nietquote:Op donderdag 4 november 2010 15:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Beter pissen aan de verkeerde kant, dan...
dan moet je wat minder dikke penissen tot je nemenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:24 schreef Frankii het volgende:
Ik zit nu aan 6 ofzo.
Heb al 2 keer uit het verkeerde gat gepist vandaag
... dan een poepje uit je slappe hoeloeloequote:
Nee, gelukkig zelfs niet op quota van 10 per dagquote:Op donderdag 4 november 2010 15:06 schreef Frankii het volgende:
Dat soort geintjes zijn leuk tot je bij iemand per ongeluk z'n/haar voortanden eruit rost.quote:
Ach gewoon in het melkpak knijpen doet je tanden weinig kwaadquote:Op donderdag 4 november 2010 15:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat soort geintjes zijn leuk tot je bij iemand per ongeluk z'n/haar voortanden eruit rost.
Misschien moet je dan wat knoflook en rode wijn in je koffie doen!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Frank, ik poep ook vreemd als ik koffie drink! Het zullen wel mijn tere, gevoelige Franse darmpjeszijn!
Hmmm dat zou misschien wel kunnen werken!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat knoflook en rode wijn in je koffie doen!
Natuurlijk werkt dat! Damn boy..quote:Op donderdag 4 november 2010 16:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmmm dat zou misschien wel kunnen werken!
Sorry tioPquote:
quote:
Of het gat dichtpluggen met een croissantjequote:Op donderdag 4 november 2010 16:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat knoflook en rode wijn in je koffie doen!
Lukt niet, die dingen zijn veel te luchtig...!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of het gat dichtpluggen met een croissantje
Iets zegt me dat zo wel het chocoladecroissantje is uitgevondenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lukt niet, die dingen zijn veel te luchtig...!
Probeer de afbakdingen van de Aldi, die zijn niet luchtig.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lukt niet, die dingen zijn veel te luchtig...!
Yuckquote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef Poit het volgende:
Iets zegt me dat zo wel het chocoladecroissantje is uitgevonden
En ze kwamen er zo achter dat buttplugs meerdere functies kunnen vervullenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Probeer de afbakdingen van de Aldi, die zijn niet luchtig.
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Iets zegt me dat zo wel het chocoladecroissantje is uitgevonden
Ja dag, ik ga een beetje paupercroissantjes in mn holletje duwen!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Probeer de afbakdingen van de Aldi, die zijn niet luchtig.
Gelukkig nu voorbij, elk kwartier langer werken telt meequote:
Ah mèhn. Ik wil ook.quote:
Wat een kutmuziek... tering hey...quote:
Hahahaquote:Op donderdag 4 november 2010 17:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat een kutmuziek... tering hey...
nou ja. Ik morgen om 2 uur. Dat scheelt.quote:
quote:
oh ja. Ik moet nog even dat liedje luisteren straks.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat een kutmuziek... tering hey...
wij hebben geen middagborrel...quote:Op donderdag 4 november 2010 18:18 schreef Poit het volgende:
Waarom vrij op vrijdag? Dan mis je de middagborrel!
Serieus.. Waarom werk je daar nog?quote:
Hier wel om 5 uur, maar dan zit ik meestal in de treinquote:
quote:
Lolligquote:
Nog steeds! En nu helemaal met Spotifyquote:
mooi.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog steeds! En nu helemaal met Spotify
Spotify is 10 euro per maand toch voor mobiele apparaten?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog steeds! En nu helemaal met Spotify
Klopt idd! Nja test het nu een maandjequote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Spotify is 10 euro per maand toch voor mobiele apparaten?
quote:
quote:
dat dus...quote:
Jonguh, ik kom net kijken man!quote:
Je gaat je stembanden weer verkrachten in Rock Band 3?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, ik kom net kijken man!
En ik ga nog niet naar bed. De Kok komt m'n huis nog terroriseren..
Er zit Queen in dus kom maar binnenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je gaat je stembanden weer verkrachten in Rock Band 3?
Of moet ik even langskomen?
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zit Queen in dus kom maar binnen
JIZZ IN MY PANTZ!!quote:
quote:
En dan nog losbreken ook zeker! Komt niks van in lekker wijf met snor!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jizz in mn rok terwijl ik stofzuig!
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:31 schreef Poit het volgende:
[..]
En dan nog losbreken ook zeker! Komt niks van in lekker wijf met snor!
Het is raar maar waar... Ik kom er maar niet uit over hoe jij van mij houdt!!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ok, ik word wel niet verliefd, wel niet verliefd voor de eerste keer, en God zal niet weten dat het deze keer voor het eggie is....!
Ik moet er zeker van zijn, wanneer ik die deur uitloop..... Oh wat zou ik graag vrij willen zijn!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is raar maar waar... Ik kom er maar niet uit over hoe jij van mij houdt!!
Iets met schimmig karakter?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf? Bigdennis verkoopt nu ook al jailbreak stuff?! http://www.flashcard.es/PS3-Jailbreak-Tool-p-16241.html
sowwy....quote:
Ik ben lekker stoerderquote:
lol.. maar ik had er al 1quote:
quote:
Goed plan. Eens kijken of de koffiedame al is langsgeweest.quote:
OK, wanneer kom je langs?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Goed plan. Eens kijken of de koffiedame al is langsgeweest.
Ik wil bést een rondje doen hoor. Daar ben ik immers voor opgeleid.quote:
Briljantquote:
Ik heb ze een paar jaar geleden gezien. Beste live-show ooit! Beter dan Rammsteinquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Daft Punk![]()
![]()
![]()
Hoop echt dat nog een keer naar een concert van hun kan gaan, alleen zie ik dat niet meer gebeuren
Waar blijft de koffie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil bést een rondje doen hoor. Daar ben ik immers voor opgeleid.
Kuukske even vragen, die is de koffiedame deze morgen.quote:
Koffie met een kuukske...quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Waar blijft de koffie.![]()
[..]
Kuukske even vragen, die is de koffiedame deze morgen.
Wooooooow deja-vuquote:
Dat was wel hilarisch.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Wooooooow deja-vu
Even wachten op de onvermijdelijke "soppen" reactie
Nou eh.. overal op zich wel hoor. Maar niet onder m'n voet want dat kietelt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:59 schreef Fallen het volgende:
Koffie met een kuukske...
Waar kan ik tekenen?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wooooooow deja-vu
Even wachten op de onvermijdelijke "soppen" reactie
* Fallen gaat op zoek naar een Edding 500...quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou eh.. overal op zich wel hoor. Maar niet onder m'n voet want dat kietelt.
Rigoreus!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:35 schreef Fallen het volgende:
* Kuukske gaat op zoek naar een Edding 500...
Ach, als het alleen stipjes zijn valt het wel mee....quote:
Yay!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:41 schreef Nebo het volgende:
Vandaag wilde ik om half 10 opstaan en dat is gelukt!
True true.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:47 schreef Fallen het volgende:
Ach, als het alleen stipjes zijn valt het wel mee....
Nee, wel meer.... Ze wilde echter slapen, maar ik heb de garantie dat het na de lunch sexy-time is...!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:11 schreef Poit het volgende:
Duidelijk. Spanky heeft minder dan een half uur nodig..
Sowieso Rammsteinquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar jaar geleden gezien. Beste live-show ooit! Beter dan Rammstein
Pics! Video!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, wel meer.... Ze wilde echter slapen, maar ik heb de garantie dat het na de lunch sexy-time is...!
NOG ZO LANG WACHTEN!@!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Pics! Video!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Pics! Video!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Matige garp?quote:
quote:
Het is een geweldige vrijdag. Het is bijna weekend, stervensdruk en ik heb al studentjes gepest.quote:
fucking sadist..quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is een geweldige vrijdag. Het is bijna weekend, stervensdruk en ik heb al studentjes gepest.
Zeker als het eigenlijk je vrije dag is!quote:
quote:I was not even supposed to be here today!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, wel meer.... Ze wilde echter slapen, maar ik heb de garantie dat het na de lunch sexy-time is...!
NOG ZO LANG WACHTEN!@!!!!
Present.quote:
En zo hoort hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Het is een geweldige vrijdag. Het is bijna weekend, stervensdruk en ik heb al studentjes gepest.
Mooi! Dus jij maakt vanmiddag CutScene even af?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:13 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik ga vanmiddag ontzettend vrij nemen denk ik, wat kunnen mensen het elkaar toch onnodig moeilijk maken zeg
Nope, net ging de telefoon, maar dat was een uitzendbureau met de vraag of ik beschikbaar was voor schoonmaakwerk... Heb maar vriendelijk bedankt.quote:
Yeah, hard vrij nemen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:13 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik ga vanmiddag ontzettend vrij nemen denk ik, wat kunnen mensen het elkaar toch onnodig moeilijk maken zeg
quote:
Oehw. Spannend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef Fallen het volgende:
Nope, net ging de telefoon, maar dat was een uitzendbureau met de vraag of ik beschikbaar was voor schoonmaakwerk... Heb maar vriendelijk bedankt.
Ik zit dus nog in spanning....
Oh het ligt dus niet aan mij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Heuj, sinds wanneer zit er een Facebook like button op het forum?
ik bouw wel ff een like-button inquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooi! Dus jij maakt vanmiddag CutScene even af?
waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:34 schreef Poit het volgende:
Vind dit als eerste van je vrienden leuk.
Ja dahag
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik bouw wel ff een like-button in
Die heb ik zojuist weg gemieterd, komt onder elk topic te staan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Heuj, sinds wanneer zit er een Facebook like button op het forum?
Vergeet Digg en al die andere crap ook nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
we doen nog niets met de footer, pleur ik er ook meteen een retweet button in
Jonguhhh we hebben al een slick balkje met kekke sharing-icoontjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Vergeet Digg en al die andere crap ook niet
Die zit al lang in alle berichten verwevenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Vergeet Digg en al die andere crap ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |