Nee toeval. Ik loop te kutten op m'n iPod dus als ik het wist had ik niet gepostquote:Op woensdag 3 november 2010 23:42 schreef Frankii het volgende:
Nebo, hoezo heb jij alle lapo's de laatste tijd![]()
Loop je nou te hunten?
Ik denk dat Nebo in de leer is geweest bij Flodder.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:42 schreef Frankii het volgende:
Nebo, hoezo heb jij alle lapo's de laatste tijd![]()
Loop je nou te hunten?
Alleen voor die aanname al heb ik een ban aangevraagd.quote:
Dude, verander je UI naar je draculaunit!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:45 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoop dat die "Open nieuw deel"-knop snel wordt toegevoegd aan de mobiele lay-out.
Ik heb die hier ookquote:Op woensdag 3 november 2010 23:45 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoop dat die "Open nieuw deel"-knop snel wordt toegevoegd aan de mobiele lay-out.
Vroeger was Frankii nog een ware Drankii.. Tegenwoordig is het een laffe tosti die vroeg naar bed gaat..quote:Op woensdag 3 november 2010 23:45 schreef Frankii het volgende:
Ik duik mn bed wieder in. Ben moe, en morgen weer aan de arbeit.
HALLEEKES.
Tegenwoordig is Frankii zo verstandig om op een normale tijd naar bed te gaan zodat hij de volgende dag kan functioneren. EN 'S AVONDS NIET TE MOE IS OM IN DE KROEG TE STAAN.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger was Frankii nog een ware Drankii.. Tegenwoordig is het een laffe tosti die vroeg naar bed gaat..
Frank.. Het is dat je een redelijk lekkere zus hebt anders had ik je heldenstatus afgenomen...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Frankii zo verstandig om op een normale tijd naar bed te gaan zodat hij de volgende dag kan functioneren. EN 'S AVONDS NIET TE MOE IS OM IN DE KROEG TE STAAN.
<3
Hoe sexy ik mijn bakkes ook vind, niet zo verstandig...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, verander je UI naar je draculaunit!
Banaanvraag, ban.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Alleen voor die aanname al heb ik een ban aangevraagd.
Volgens mij moet jij zelfs vroeger op dan ik om tijdig in Utrecht te zijn?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Frankii zo verstandig om op een normale tijd naar bed te gaan zodat hij de volgende dag kan functioneren. EN 'S AVONDS NIET TE MOE IS OM IN DE KROEG TE STAAN.
<3
Sinds wanneer is verstandig zijn een factor om rekening mee te houden op teh interwebzorZ?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hoe sexy ik mijn bakkes ook vind, niet zo verstandig...
SINDS 9/11 DE REGERING ZIET ALLESquote:Op woensdag 3 november 2010 23:53 schreef Poit het volgende:
Damn wat heb ik zin in een joint
[..]
Sinds wanneer is verstandig zijn een factor om rekening mee te houden op teh interwebzorZ?
Ok.. Dan ga ik ook maar slapen..quote:Op woensdag 3 november 2010 23:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
SINDS 9/11 DE REGERING ZIET ALLES
UHM WAT?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Je zult het niet geloven Nick, maar zelfs jij bent te bevredigen
Koningquote:Op woensdag 3 november 2010 23:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Was dit voor of na het beffen?
Ik ben pas vrienden met mijn broer en zussen sinds ik zelf uit huis was. Tot die tijd was ik het kleine zusje.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat Nebo in de leer is geweest bij Flodder.
En Koei! Even op je antwoord.
De relatie tussen mijn broer en mijzelf is "door omstandigheden" anders dan de gemiddelde broer zus relatie, niet te vergelijken.
Mijn zus en ik zijn pas vrienden sinds zij het huis uit is. Als ik me niet vergis was ik toen 12. Daarvoor was het wat er en vuur. Ik ben stiekem wel benieuwd hoe het gaat lopen en ik denk dat ik met de jongste de beste band zal hebben ivm de leeftijdssituatie.
Dat is echt een uberseriequote:Op donderdag 4 november 2010 00:14 schreef SpankmasterC het volgende:
ik zit nu community te kijken, het is bestwel awesome!!
Het gaat me niet zozeer om de populariteit maar juist om de band met zo'n minimensje. Op dit moment heb ik van de "familie" het beste contact met m'n oudste nichtje. Dat zal voorlopig ook wel zo blijven. Maar ik gok dat ik uiteindelijk meer met de jongste zal krijgen ivm de soortgelijke situatie.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:16 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben pas vrienden met mijn broer en zussen sinds ik zelf uit huis was. Tot die tijd was ik het kleine zusje.
Maar volgens mij maakt het voor kinderen niet zoveel uit hoe oud je als oom of tante bent. Ik heb gemerkt dat het er vooral om gaat hoe vaak je ze ziet en wat met ze doet. Mijn ene zus woont bij mn ouders op de hoek en daar kom ik regelmatig even langs. Ik ben momenteel bij al haar kinderen de favoriete tante, terwijl dat daarvoor mijn broer en schoonzusje waren omdat zij er veel kwamen en weer daarvoor mijn andere zus. Met de kinderen van mn andere zus heb ik dan weer veel minder omdat ik die vrijwel alleen op verjaardagen zie. Toen ik echter nog thuis woonde en ze elke woensdag hier waren was dat heel anders.
Ik vind Pierre echt fantastisch! (of heet ie anders? Naja Chevy Chase iig)quote:Op donderdag 4 november 2010 00:17 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is echt een uberserieDe eerste twee afleveringen vond ik mwah, maar op aanraden van Roy toch door blijven kijken en het is echt geweldig! Zeker die filmpjes van Abed en Troy
Maar Abed is sowieso een briljant personage!
Ik vind het wel mooi om te horen dat er twee bij mij willen wonen als ze niet bij hun ouders kunnen wonenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om de populariteit maar juist om de band met zo'n minimensje. Op dit moment heb ik van de "familie" het beste contact met m'n oudste nichtje. Dat zal voorlopig ook wel zo blijven. Maar ik gok dat ik uiteindelijk meer met de jongste zal krijgen ivm de soortgelijke situatie.
Ik zie m'n nichtjes trouwens ook maar 1 keer per maand (met geluk) omdat ze in Belgie wonen
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind Pierre echt fantastisch!
Whoops, nee, dat was echt precies wat ik niet bedoelde! Sorry voor de illusie van tofheid!quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Whoops, nee, dat was echt precies wat ik niet bedoelde! Sorry voor de illusie van tofheid!
quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:48 schreef koei het volgende:
Wat een hartenbreker ben je toch Spanky!
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nu aflevering 5, daarna naar bed!
Jees, wat vroeg.quote:
Lekker! Goed begin van de dag...quote:Op donderdag 4 november 2010 06:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jees, wat vroeg.
Koffie met 'n kuukske? [ afbeelding ]
Ahhuhquote:
Het waait hier in Amsterdam best flink ja. Waarschijnlijk daarom ook al wakker, anders ging mijn wekker over een halfuurtje ofzo.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh.
Bwuh. Waait het in het Noorden des lands ook zo hard trouwens? Ik denk dat ik amper vooruit ga komen op m'n fiets.
Ah trams. Hoe voelt het nou om als tramgebruiker in een stad te komen waar ze ze niet hebben? Andersom weet ik nooit zo goed wat ik met die dingen aan moetquote:Op donderdag 4 november 2010 07:16 schreef Fallen het volgende:
Het waait hier in Amsterdam best flink ja. Waarschijnlijk daarom ook al wakker, anders ging mijn wekker over een halfuurtje ofzo.
Maar straks de stad in en dat ga ik waarschijnlijk niet op de fiets doen, toch maar met de tram.
Goei'smorgens.quote:
is er iets buiten Amsterdam dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah trams. Hoe voelt het nou om als tramgebruiker in een stad te komen waar ze ze niet hebben? Andersom weet ik nooit zo goed wat ik met die dingen aan moet, ik ren altijd voor m'n leven als ik oversteek in Amsterdam.
Alleen Brabant.quote:
Fietsen rules. En het is nog gezond ook.quote:Nee, ja, weet niet... Er rijden hier ook bussen hoor, dus dat ben ik ook wel gewend. Ik voel me niet meteen misplaatst als er ergens in een dorp geen trams rijden.
Maar over het algemeen ben ik meer van het fietsen. Een stuk sneller en rijdt altijd zonder wachttijd. Alleen soms een beetje zigzaggend op een late zaterdagnacht/zondagochtend.
Werk ze!quote:Op donderdag 4 november 2010 07:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alleen Brabant.![]()
[..]
Fietsen rules. En het is nog gezond ook.
Ik ga even van bureau wisselen..
Wel cool ja, alleen jammer dan Manson dat nummer van Danny Elfman verkloot heeft.quote:
Manson is goed in nummers verklotenquote:Op donderdag 4 november 2010 07:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wel cool ja, alleen jammer dan Manson dat nummer van Danny Elfman verkloot heeft.
Het origineel is echt 20x beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |