Op zich is Neede ook niet slecht wonen, maar het wordt elk jaar minder met de winkels enzo. Qua uitgaan is het al helemaal niks, maar je zit natuurlijk zo in Eibergen oid.quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het nou minder ver van R'dam gelegen had, was ik er graag komen wonen hoorOok in Neede btw
Mooie omgeving daar
In jouw geval kan ik het begrijpen jaquote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Op zich is Neede ook niet slecht wonen, maar het wordt elk jaar minder met de winkels enzo. Qua uitgaan is het al helemaal niks, maar je zit natuurlijk zo in Eibergen oid.
Voor mij persoonlijk wil ik toch naar Eibergen. Het huis waar ik nu woon wordt gesloopt en het is voor mij te groot. Dus dat wordt een appartement en dat is in Neede 3x niks, plus veel mensen/vrienden zijn al verhuist naar Eibergen en dan is de keuze makkelijk gemaakt.
(en woon dan gelukkig verder weg van mijn familie, maar dat is een ander verhaal)
Hoi Dennis!quote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef D. het volgende:
Mensen
Ik vroeg me iets af, en wilde er niet gelijk een topic aan wagen, dus vandaar mijn vraag hier:
Autoverhuurbedrijfen hebben vaak foto's van de modellen die zij verhuren op de site staan.
Betalen zij daarvoor (copyright), of zouden ze dat eigenlijk moeten doen?
Aan de fabrikant van de auto, of aan de fotograaf? En hoe achterhaal je die laatste?
Heb je een voorbeeld?quote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef D. het volgende:
Mensen
Ik vroeg me iets af, en wilde er niet gelijk een topic aan wagen, dus vandaar mijn vraag hier:
Autoverhuurbedrijfen hebben vaak foto's van de modellen die zij verhuren op de site staan.
Betalen zij daarvoor (copyright), of zouden ze dat eigenlijk moeten doen?
Aan de fabrikant van de auto, of aan de fotograaf? En hoe achterhaal je die laatste?
Kut is dat altijd ja... Bij mij heeft er laatst ook iemand tegenaan gezeten, enige wat die klootzak heeft achtergelaten was wat rode lak.quote:Op maandag 8 november 2010 23:30 schreef Puala het volgende:
er heeft iemand tegen mijn auto aan gezeten. Ik denk een donderdag, maar ben niet zeker. In ieder geval een fikse deuk, krassen en een kapot knipperlicht. Uiteraard geen briefje gezien met een adres
Ik weet allesquote:Op maandag 8 november 2010 21:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer van eibergen?
Toch niet toevallig ook in... Borculo?quote:Op maandag 8 november 2010 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet allesik ben een paar keer in de regio geweest
Daar werk ik! (en ook in Eibergen)quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toch niet toevallig ook in... Borculo?
Een paar keer op doorreisquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toch niet toevallig ook in... Borculo?
De rode loper of de dame erop?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:43 schreef Timmos het volgende:
Hmm, ik wil een grote rode loper wel eens proberen
[ afbeelding ]
Oh bij mij was het witte lakquote:Op maandag 8 november 2010 23:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Kut is dat altijd ja... Bij mij heeft er laatst ook iemand tegenaan gezeten, enige wat die klootzak heeft achtergelaten was wat rode lak.
Wie is dat kind dan? Komt niet bekend over, maar omdat jullie erop geilen zal het wel een soort van BN-geval zijnquote:
Ik geil nergens opquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wie is dat kind dan? Komt niet bekend over, maar omdat jullie erop geilen zal het wel een soort van BN-geval zijn
Nog geen BN-geval.. Het is de Zeeuwse Escha Tanihatu uit Sint de filmquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wie is dat kind dan? Komt niet bekend over, maar omdat jullie erop geilen zal het wel een soort van BN-geval zijn
okeeeee Een figurant in de C-filmquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nog geen BN-geval.. Het is de Zeeuwse Escha Tanihatu uit Sint de film
Nicequote:Op dinsdag 9 november 2010 01:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zzzzzzz
Ja was leuk! Ben wel gelijk naar huis gegaan om te bewerken want om te zeggen dat het een verlichte boel was.. Niet dus. Hoe dan ook, dank je wel weerquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nice
Was wel vet gistere.
Ben niet zo'n grote Alter Bridge fan, maar damn, die gasten kunnen wel spelen zeg.
Had jij mijn, toevallig perongeluk dubbel verstuurde, pm nog gezien?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja was leuk! Ben wel gelijk naar huis gegaan om te bewerken want om te zeggen dat het een verlichte boel was.. Niet dus. Hoe dan ook, dank je wel weer
Ja gezien, moet ik even naar op zoekquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had jij mijn, toevallig perongeluk dubbel verstuurde, pm nog gezien?
anders scoort de d7000 eigelijk veel beter (op S/N ratio) dan mijn d300squote:Op dinsdag 9 november 2010 13:56 schreef Andyy het volgende:
D70000 staat er ook op
http://www.dxomark.com/in(...)n/%28brand3%29/Canon
Zelfde sensor als de K-5 dus, zoals verwacht.
APS-C toch? Wat houdt dit eigenlijk in? Alleen een 3:2 ratio?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef problematiQue het volgende:
Wel leuk dat Pentax voorlopig de bragging rights heeft. Al valt het allemaal binnen de foutmarge, waarschijnlijk.
Wij zaten (ja, zatenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja was leuk! Ben wel gelijk naar huis gegaan om te bewerken want om te zeggen dat het een verlichte boel was.. Niet dus. Hoe dan ook, dank je wel weer
I like itquote:
http://webwinkel.ah.nl/quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:08 schreef taxibabe het volgende:
Oh kut.. dacht dat ik niets meer hoefde te doen vanavond. Bedenk ik mij dat ik nog boodschappen moet doen voor morgen.![]()
Heb ik echt helemaal geen zin in.
Die bezorgt hier niet.. (middle of nowhere) en ik moet iets hebben wat ze niet bij de AH hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |