Die tubedingen werken bij mij totaal niet. Gelukkig is m'n pols de laatste paar jaar rustig, voorheen moest ik continu met een push-brace werken.quote:Op zondag 7 november 2010 11:04 schreef taxibabe het volgende:
En mijn pols heb ik lekker ingewikkeld met een soort van zwachtel. Ben mijn tube-ding kwijt voor de steun. Morgen maar weer ff een nieuwe halen. En voor nu maar ff wat meer met rechts typen.
Silverrquote:Op zondag 7 november 2010 18:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat is er mis mee eigenlijk? Ik vind 'm dus superhandig juist...
't is even wennen, maar ik wil nu ook niet meer terug naar bagger eerlijk gezegtquote:
Niet op papier, maar in de praktijk komt het erop neer dat elk nieuwsitem wat ik plaats (ik ben ook redacteur) ook betaald wordt.quote:Op zondag 7 november 2010 15:12 schreef Puala het volgende:
Wat ik me af vraag he.. zijn er hier fotografen die met contracten werken?
Bij mij ook niet echt, maar het is beter dan niets. Zo'n push-brace, kun je die gewoon bij de drogist halen?quote:Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die tubedingen werken bij mij totaal niet. Gelukkig is m'n pols de laatste paar jaar rustig, voorheen moest ik continu met een push-brace werken.
Ach ik moet er maar aan wennen aangezien de andere lay-outs toch weg zijn..quote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
't is even wennen, maar ik wil nu ook niet meer terug naar bagger eerlijk gezegt
Bij de drogist niet, ik heb ze bij een speciale verbandwinkel gehaald.quote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Bij mij ook niet echt, maar het is beter dan niets. Zo'n push-brace, kun je die gewoon bij de drogist halen?
Hmmquote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bij de drogist niet, ik heb ze bij een speciale verbandwinkel gehaald.
Die heb ik hier thuis liggen. Ik vind het niets. Het zit met 1 plek rondom je duim en je kan hem totaal niet lekker strak doen. Het verstevigt bij mij totaal niet..quote:Op zondag 7 november 2010 20:08 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hmm
zou zoiets beter werken dan een tube?
[ afbeelding ]
Neuh, zus had eigenlijk helemaal geen wedstrijd en ging alleen trainen in Zwolle. Waarom ik dacht dat ze ook in a'dam moest varen, geen idee.quote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou! Geen verkeerd resultaat behaald.
Kanovinnie nog langs geweest?
H4K & Head of the River zijn wel mooie wedstrijden.quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, zus had eigenlijk helemaal geen wedstrijd en ging alleen trainen in Zwolle. Waarom ik dacht dat ze ook in a'dam moest varen, geen idee.
Maar ik kom nog wel eens langs als e in Amsterdam vaart!
Ik wou laatst spraakherkenning gebruiken om te demonstreren aan iemand die naast mij zat, "speel blabla af", maar toen werd de persoon aan wie ik het wilde demonstreren gebeldquote:Op zondag 7 november 2010 11:09 schreef taxibabe het volgende:
Dat vind ik zo stom he, spraakherkenning. Ik heb laatst een bluetooth headsetje gekocht voor in de auto, daar zit dat ook op. Roep je een naam en dan gaat 'ie dat bellen, lol. Vind het echt maf.
Ik vond de vorige wedstrijd waar ik was (op de Amstel, alweer een tijdje geleden) erg indrukwekkend. Er varen veel meer mensen dan bij een kanowedstrijdquote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
H4K & Head of the River zijn wel mooie wedstrijden.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond de vorige wedstrijd waar ik was (op de Amstel, alweer een tijdje geleden) erg indrukwekkend. Er varen veel meer mensen dan bij een kanowedstrijd
En omdat het een studentensport is lopen er aardig wat vrouwlijke studenten rond
Beter dan een tube iig, minder dan een Push Brace. Maar met een Push Brace kan ik dan weer niet fietsen, die is te stijf.quote:Op zondag 7 november 2010 20:08 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hmm
zou zoiets beter werken dan een tube?
[ afbeelding ]
Echt goede kwaliteit man!quote:
anders druk je even op HDquote:
Oja, dat werkt een stuk beter ja.quote:
Weer?quote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Chanty het volgende:
Pfffffff halve dag zitten knutselen aan een fotoboek voor pap. Die vertrekt binnenkort voor de derde keer ruim vier maanden naar afghanistan, dus hij krijgt een fotoboek met foto's en leuke grappige plaatjes. Elke dag 1 pagina. Dacht dat doe ik wel even in 6 uurtjes.... NOTBen nu bijna op de helft. Maar het wordt wel tof
Ik heb dat ook een keer gedaan, en dat viel vies tegen inderdaad. Had ook veel te maken met het perfect willen krijgen en slechte software, dat wel.quote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Chanty het volgende:
Pfffffff halve dag zitten knutselen aan een fotoboek voor pap. Die vertrekt binnenkort voor de derde keer ruim vier maanden naar afghanistan, dus hij krijgt een fotoboek met foto's en leuke grappige plaatjes. Elke dag 1 pagina. Dacht dat doe ik wel even in 6 uurtjes.... NOTBen nu bijna op de helft. Maar het wordt wel tof
Het klinkt in ieder geval een stuk veiliger dan dat hij bij de "gewone" troepen zit die daar patrouilleren etc.quote:Op maandag 8 november 2010 06:55 schreef Chanty het volgende:
Ja in Uruzgan gaan ze weg, maar pap gaat naar Kandahar en wat ik heb begrepen blijven ze daar wel zitten. Maar hij houdt zich idd bezig met transport, dus deze keer gaat er idd een hoop retour.
Pap zit in het leger (nou ja, overkoepelende organisatie van defensie) en kennelijk stond hij weer bovenaan de lijst om de zandbak in te gaanHopelijk wel de laatste keer in zijn carriere.
In jouw geval dat laatste denk ikquote:Op maandag 8 november 2010 09:46 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag![]()
Werken of Aanwezigheidspremie opstrijken?
Is het ook, tenzij ze het vliegveld platbombarderenquote:Op maandag 8 november 2010 09:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval een stuk veiliger dan dat hij bij de "gewone" troepen zit die daar patrouilleren etc.
quote:Op maandag 8 november 2010 10:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Is het ook, tenzij ze het vliegveld platbombarderen
De eerste keer dat pap in Afghanistan zat en er een alarm afging omdat er een raket was afgeschoten, liep hij met zijn toetje de bunker in omdat hij het zonde vond van zijn dessert anders
Vervelendquote:
Yup, IederBed is failliet, en de filiaaleigenaar gaat in zijn uppie door. Neede Slaapdorpquote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef Erasmo het volgende:
Taxibabe weet je dat er een flinke uitverkoop van bedden is in Neede nu?
Neee, Eibergen is veel beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |