Nou, dat vraag ik me wel eens afquote:
Mja wat doe je eraan hèquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dat vraag ik me wel eens af![]()
Snoecks is altijd leuk om door heen te bladerenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:39 schreef Doodkapje het volgende:
Zo... 3 boeken erbij... Eentje over HDR-fotografie en 2 oude Snoecks (2009 en 2010) bij de Slegte gehaald...
Idd! Leuk om wat inspiratie op te doenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Snoecks is altijd leuk om door heen te bladeren![]()
Heb hier nog een boek over digitale zw/w fotografie. Misschien ooit nog eens doornemen terwijl ik best al blij ben met m'n zw/w skills
mijn zus stapt om half 1 in volgens mijquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo! Wat een heerlijke training gehad op het water. Morgen wedstrijdje
Neuh Amstel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
mijn zus stapt om half 1 in volgens mijMisschien kom ik wel kijken. Op de bosbaan toch?
Is het ook voor de dames? Dan ga ik is kijken of ik daar een paar knappe foto's kan makenquote:
Hij staat echt superscheef. Normaal stoor ik me er niet zo aan, maar nu is het wel heel erg.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef Erasmo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Finally by Erasmo..., on Flickr
Trusten!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:30 schreef Erasmo het volgende:
Ik weet het het is ook een snel shotje vanaf de kliko met de compact. Morgen meer.
Nu eerst slapen, ben al sinds 4 uur op
Jeejquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef Erasmo het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef Erasmo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Had je daarvoor 6 jaar je haar niet geknipt?quote:Op zondag 7 november 2010 10:13 schreef taxibabe het volgende:
mogguh..
waarom komt bij mij er altijd iets negatiefs na iets leuks![]()
Gisteren lekker impulsief geweest en na 6 jaar naar de kapper geweest. Superleuk!
Zit ik nu weer met een peesontsteking in mijn pols.
Alleen de puntjes geknipt door een kennis, voor de rest niets.quote:Op zondag 7 november 2010 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had je daarvoor 6 jaar je haar niet geknipt?![]()
En hoe erg is een peesontsteking? Meestal ben je daar toch redelijk snel vanaf? Een vriend van me had ook een peesontsteking, daar was hij na een paar weken vanaf. Toen ging hij weer lekker geforceerd trainen en was de ontsteking weer terug.
Dan heeft het ook niet echt de tijd om te helen.quote:Op zondag 7 november 2010 10:18 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Alleen de puntjes geknipt door een kennis, voor de rest niets.
Helaas heb ik regelmatig peesontsteking.. gelukkig duurt het niet lang, maar tis wel kut vanwege mijn werk waar ik heel veel moet typen.
WAT heb je gedaan?quote:Op zondag 7 november 2010 10:13 schreef taxibabe het volgende:
mogguh..
waarom komt bij mij er altijd iets negatiefs na iets leuks![]()
Gisteren lekker impulsief geweest en na 6 jaar naar de kapper geweest. Superleuk!
quote:Zit ik nu weer met een peesontsteking in mijn pols.
Ik heb door de reuma helaas regelmatig peesontsteking, heb al 3 keer in de schouder, 2 keer in mijn rechterpols peesonsteking gehad, 1 keer slijmbeursontsteking in mijn knie. Nu dus peesontsteking in mijn linkerpols.quote:Op zondag 7 november 2010 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan heeft het ook niet echt de tijd om te helen.
Schrik niet! achter alleen de puntjes, van de voorkant is meer, lokjes laten knippen. En thuis weer een kleurtje er in gegooid. T'is niet heftig, maar voor mij wel een flinke stapquote:Op zondag 7 november 2010 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WAT heb je gedaan?Hoeveel is er af?
[..]
Stomme pees
Pfffff...ik dacht alquote:Op zondag 7 november 2010 10:50 schreef taxibabe het volgende:
Schrik niet! achter alleen de puntjes, van de voorkant is meer, lokjes laten knippen. En thuis weer een kleurtje er in gegooid. T'is niet heftig, maar voor mij wel een flinke stap
Hmmm...beetje rustig aan doen dan verder hequote:En die pees, t' zat er weer aan te komen, het was al weer veel te lang rustig geweest, maar nu gewoon kut omdat ik volgende week 3 dagen moet notuleren/verslagen schrijven.
Hahaha, neeee, ik ben veel trots op mijn lange haar, dat ga ik er echt niet afdoen hoor. Was ook wel leuk bij de kapper, alle kapsters kwamen even kijken naar mijn lange haarquote:Op zondag 7 november 2010 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pfffff...ik dacht al
[..]
Hmmm...beetje rustig aan doen dan verder he
Nice workquote:Op zondag 7 november 2010 11:04 schreef taxibabe het volgende:
Dat zagen ze niet vaak meer, zulk lang haarEn ik kreeg ook nog complimentjes dat het zo gezond was.
![]()
Heel goedquote:En mijn pols heb ik lekker ingewikkeld met een soort van zwachtel. Ben mijn tube-ding kwijt voor de steun. Morgen maar weer ff een nieuwe halen. En voor nu maar ff wat meer met rechts typen.
Haha, nou, ik heb wel eens langer haar gezien, dan is mijn haar nog niet eens zo heel lang hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef kanovinnie het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar dat lange haar
Als het voorbij je kont komt vind ik het toch aardig langquote:Op zondag 7 november 2010 12:26 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Haha, nou, ik heb wel eens langer haar gezien, dan is mijn haar nog niet eens zo heel lang hoor.
Neee zo lang is het niet. Het zit ongeveer 10 cm boven mn navel.quote:Op zondag 7 november 2010 12:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het voorbij je kont komt vind ik het toch aardig lang
Een vriendin van me heeft ook zulk lang haar, die knipt het door voorover te hangen en er een aantal cm vanaf te knippen in 1 keer.quote:Op zondag 7 november 2010 12:43 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Neee zo lang is het niet. Het zit ongeveer 10 cm boven mn navel.
Ja, dan valt een kleine verknipping nog niet zo heel erg op. Dat hoef ik niet te doen, heb wel een redelijke slag, maar zelf knippen waag ik me niet aan.quote:Op zondag 7 november 2010 12:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft ook zulk lang haar, die knipt het door voorover te hangen en er een aantal cm vanaf te knippen in 1 keer.
Maar ze heeft ook krullend haar, dus dan kan zoiets.
Jeejquote:
Oh..da's een goeie dealquote:Op zondag 7 november 2010 16:00 schreef Erasmo het volgende:
Wtf is dit voor nieuwe kutlayout
[ afbeelding ]
Van 356 voor 89
quote:Op zondag 7 november 2010 16:40 schreef Erasmo het volgende:
In rotjeknor hebben ze ook een fabriekswinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |