Ik moest lachenquote:gabrie1994 Gabriella van Berk
Zoooo jammer dat #TMF er mee gaat stoppen dat is juist mijn favoriete muziekzender:(
Nou, mensen... ze heet gabrie1994 hequote:Op woensdag 3 november 2010 22:04 schreef ZoutenStickje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je weet dat mensen het menen.
Blijkbaar zijn de adverteerders dat met je eens. Ik, 29, heb nog altijd graag TMF op de achtergrond staan. Ik heb ook niet altijd zin om heel Youtube af te zoeken naar nieuwe video's.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een muziekzender op TV is een concept wat is ingehaald door de tijd. Iedereen kijkt nu clips online en ontdekt via internet nieuwe muziek. Je gaat er niet meer voor voor de televisie zitten.
Ik denk dat wij een lijntje hebben met elkaarquote:Op woensdag 3 november 2010 22:06 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wat van Hyves? Ik typ gewoon wat ik denk?
hebben ze in ieder geval weer even inkomsten van de rechtzaak. Kunnen ze misschien nog even bestaan en meer bagger de wereld inpompen. Good riddance to bad rubbishquote:Op woensdag 3 november 2010 22:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een lijntje hebben met elkaar
Het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat TMF trending is op twitter, en dan heb je de poppen aan het dansen als het morgen niet waar schijnt te zijn
Ik kan rekenenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, mensen... ze heet gabrie1994 he
Ik ken TV Oranje niet eens.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, ik snap echt al die toejuichingen niet hier. Voor mij is er na TMF gewoon geen Nederlandse muziekzender meer. Ja, TV Oranje...
Ik vermoed sterk dat dat wel meevalt.quote:
Ja en nee.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vermoed sterk dat dat wel meevalt.
TROS Muziekfeest, maar dan erger en 24 uur per dag?quote:
Je hebt sterren 24 van de Tros en Tv Oranje. Beide topzenders.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
TROS Muziekfeest, maar dan erger en 24 uur per dag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |