http://tmf-nl.hyves.nl/quote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef Maraca het volgende:
Is er ook een andere bron dan Twitter?
Eens met Paulquote:Op woensdag 3 november 2010 21:48 schreef Paul het volgende:
Boeiend, TMF is al sinds 2000 dood, TMF was alleen leuk in de jaren 90!
Ik hoop bij Comedy Centralquote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef Brawler het volgende:
Alleen, waar komt Gamekings dan terecht?
MTV was kut vanaf de seconde dat ze besloten in Nederland hun eigen zender er van te maken in plaats van gewoon MTV UK uit te zenden.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef Strani het volgende:
TMF was in de jaren 90 beter ja, maar zoooo slecht is het nou ook weer niet hoor. Beter dan dat MTV dat weinig meer doet dan slechte reality shows uitzenden.
Dit moment wel citeren in je toekomstige biografie he.quote:
Barry?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef Brawler het volgende:
Dat kan ik alleen maar toejuichen!
Alleen, waar komt Gamekings dan terecht?
Met andere woorden: Geen muziekzender meer in NL, naast TVOranje en Sterren.nl natuurlijk, beiden ook toppertjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:56 schreef Duvel het volgende:
Ah, de enige muziekzender stopt zodat we alleen nog MTV, "Music TV" overhouden. Het is wat.
Precies, ik snap echt al die toejuichingen niet hier. Voor mij is er na TMF gewoon geen Nederlandse muziekzender meer. Ja, TV Oranje...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:56 schreef Duvel het volgende:
Ah, de enige muziekzender stopt zodat we alleen nog MTV, "Music TV" overhouden. Het is wat.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Met andere woorden: Geen muziekzender meer in NL, naast TVOranje en Sterren.nl natuurlijk, beiden ook toppertjes.
Ja, clips aanvragen die je ook met een klik via youtube kunt zien.quote:
In april stoppen ze er mee. 1 april zeker. Mooie reclamestunt.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:59 schreef BunnyCookii het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)slaat-personeel.html
Ik geloof het op één of andere manier niet.
Ik denk dat het net zoals Hyves eerder overgenomen wordt of zo.
Dat van Hyves was mijn ideequote:Op woensdag 3 november 2010 21:59 schreef BunnyCookii het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)slaat-personeel.html
Ik geloof het op één of andere manier niet.
Ik denk dat het net zoals Hyves eerder overgenomen wordt of zo.
Wat ze op tmf laten zien kun je geen muziek noemen.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef RacerDKB het volgende:
Dus dan blijft er in het standaardpakket géén muziekkanaal over?
Aangezien MTV nog maar 5% muziek is.
Niet dat ik het erg vind overigens.
Een muziekzender op TV is een concept wat is ingehaald door de tijd. Iedereen kijkt nu clips online en ontdekt via internet nieuwe muziek. Je gaat er niet meer voor voor de televisie zitten.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, ik snap echt al die toejuichingen niet hier. Voor mij is er na TMF gewoon geen Nederlandse muziekzender meer. Ja, TV Oranje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |