http://tmf-nl.hyves.nl/quote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef Maraca het volgende:
Is er ook een andere bron dan Twitter?
Eens met Paulquote:Op woensdag 3 november 2010 21:48 schreef Paul het volgende:
Boeiend, TMF is al sinds 2000 dood, TMF was alleen leuk in de jaren 90!
Ik hoop bij Comedy Centralquote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef Brawler het volgende:
Alleen, waar komt Gamekings dan terecht?
MTV was kut vanaf de seconde dat ze besloten in Nederland hun eigen zender er van te maken in plaats van gewoon MTV UK uit te zenden.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef Strani het volgende:
TMF was in de jaren 90 beter ja, maar zoooo slecht is het nou ook weer niet hoor. Beter dan dat MTV dat weinig meer doet dan slechte reality shows uitzenden.
Dit moment wel citeren in je toekomstige biografie he.quote:
Barry?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef Brawler het volgende:
Dat kan ik alleen maar toejuichen!
Alleen, waar komt Gamekings dan terecht?
Met andere woorden: Geen muziekzender meer in NL, naast TVOranje en Sterren.nl natuurlijk, beiden ook toppertjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:56 schreef Duvel het volgende:
Ah, de enige muziekzender stopt zodat we alleen nog MTV, "Music TV" overhouden. Het is wat.
Precies, ik snap echt al die toejuichingen niet hier. Voor mij is er na TMF gewoon geen Nederlandse muziekzender meer. Ja, TV Oranje...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:56 schreef Duvel het volgende:
Ah, de enige muziekzender stopt zodat we alleen nog MTV, "Music TV" overhouden. Het is wat.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Met andere woorden: Geen muziekzender meer in NL, naast TVOranje en Sterren.nl natuurlijk, beiden ook toppertjes.
Ja, clips aanvragen die je ook met een klik via youtube kunt zien.quote:
In april stoppen ze er mee. 1 april zeker. Mooie reclamestunt.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:59 schreef BunnyCookii het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)slaat-personeel.html
Ik geloof het op één of andere manier niet.
Ik denk dat het net zoals Hyves eerder overgenomen wordt of zo.
Dat van Hyves was mijn ideequote:Op woensdag 3 november 2010 21:59 schreef BunnyCookii het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)slaat-personeel.html
Ik geloof het op één of andere manier niet.
Ik denk dat het net zoals Hyves eerder overgenomen wordt of zo.
Wat ze op tmf laten zien kun je geen muziek noemen.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef RacerDKB het volgende:
Dus dan blijft er in het standaardpakket géén muziekkanaal over?
Aangezien MTV nog maar 5% muziek is.
Niet dat ik het erg vind overigens.
Een muziekzender op TV is een concept wat is ingehaald door de tijd. Iedereen kijkt nu clips online en ontdekt via internet nieuwe muziek. Je gaat er niet meer voor voor de televisie zitten.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, ik snap echt al die toejuichingen niet hier. Voor mij is er na TMF gewoon geen Nederlandse muziekzender meer. Ja, TV Oranje...
Ik moest lachenquote:gabrie1994 Gabriella van Berk
Zoooo jammer dat #TMF er mee gaat stoppen dat is juist mijn favoriete muziekzender:(
Nou, mensen... ze heet gabrie1994 hequote:Op woensdag 3 november 2010 22:04 schreef ZoutenStickje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je weet dat mensen het menen.
Blijkbaar zijn de adverteerders dat met je eens. Ik, 29, heb nog altijd graag TMF op de achtergrond staan. Ik heb ook niet altijd zin om heel Youtube af te zoeken naar nieuwe video's.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een muziekzender op TV is een concept wat is ingehaald door de tijd. Iedereen kijkt nu clips online en ontdekt via internet nieuwe muziek. Je gaat er niet meer voor voor de televisie zitten.
Ik denk dat wij een lijntje hebben met elkaarquote:Op woensdag 3 november 2010 22:06 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wat van Hyves? Ik typ gewoon wat ik denk?
hebben ze in ieder geval weer even inkomsten van de rechtzaak. Kunnen ze misschien nog even bestaan en meer bagger de wereld inpompen. Good riddance to bad rubbishquote:Op woensdag 3 november 2010 22:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een lijntje hebben met elkaar
Het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat TMF trending is op twitter, en dan heb je de poppen aan het dansen als het morgen niet waar schijnt te zijn
Ik kan rekenenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, mensen... ze heet gabrie1994 he
Ik ken TV Oranje niet eens.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, ik snap echt al die toejuichingen niet hier. Voor mij is er na TMF gewoon geen Nederlandse muziekzender meer. Ja, TV Oranje...
Ik vermoed sterk dat dat wel meevalt.quote:
Ja en nee.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vermoed sterk dat dat wel meevalt.
TROS Muziekfeest, maar dan erger en 24 uur per dag?quote:
Je hebt sterren 24 van de Tros en Tv Oranje. Beide topzenders.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
TROS Muziekfeest, maar dan erger en 24 uur per dag?
Pittige Kapselsquote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, TMF bestaat dankzij Jamba.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Jamba gaat toch niet via TMF?
Nee. TROS Muziekfeest, maar dan veel erger.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja dag, dat kan niet, dan bestaat Sinterklaas zeker ook ineens..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee. TROS Muziekfeest, maar dan veel erger.
Geloof me nou maar. Het kan. Ik heb het gezien en het kan.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja dag, dat kan niet, dan bestaat Sinterklaas zeker ook ineens..
Idd, kutzender met progamma's van breezerkaliber.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:40 schreef nattermann het volgende:
Wilde hier net een topic over openen. Ik hoop het. Waardeloze ballenzender
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Geloof me nou maar. Het kan. Ik heb het gezien en het kan.
Eens. Als ik tijdens het langszappen zie wat er voorbij komt dan is het tegenwoordig echt bagger.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:48 schreef Paul het volgende:
De enige reden waarom ik TMF nog wel eens aan liet staan..quote:Op woensdag 3 november 2010 23:07 schreef King_Merc het volgende:
, tja waar moet Gamekings dan heen ?
Yes nog meer herhalingenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:12 schreef Kutjelik het volgende:
Comedy Central gaat 24 uur per dag uitzenden op het kanaal
Comedy Centralquote:Op woensdag 3 november 2010 23:25 schreef DrDentz het volgende:
SHIIIIIITTTT WAAR KOMT NU DAN GAMEKINGS OP
Jezus, je wordt oud hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eens. Als ik tijdens het langszappen zie wat er voorbij komt dan is het tegenwoordig echt bagger.
quote:
Dus dan krijgen we 2x Comedy Central? die is namelijk destijds ook in de plaats gekomen voor The Box.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef RaymanNL het volgende:
Lees overigens net dat op het kanaal van TMF Comedy Central wordt overgezet. Gaat daarop 24/7 uitzenden. Da's dan wel weer tof.
dat klopt en een belangrijke reden is de opkomst van internet. Tegenwoordig kijkt de jeugd clips op YouTubequote:Op woensdag 3 november 2010 21:48 schreef Paul het volgende:
Als dat het scenario zou zijn dan verdwijnt Comedy Central dus van de avond en gaat Nickelodeon ook weer 24uur uitzenden!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus dan krijgen we 2x Comedy Central? die is namelijk destijds ook in de plaats gekomen voor The Box.
Eensquote:Op woensdag 3 november 2010 21:40 schreef nattermann het volgende:
Wilde hier net een topic over openen. Ik hoop het. Waardeloze ballenzender
Of je daar nou zo blij mee moet zijn...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als dat het scenario zou zijn dan verdwijnt Comedy Central dus van de avond en gaat Nickelodeon ook weer 24uur uitzenden!
Gamekings is qua kijkcijfers nog wel redelijk de rest is redelijk brak op dat gebied.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:45 schreef MMaRsu het volgende:
Gamekings op Comedy Central zou wel chill zijn maar denk et niet, eerder MTV
WHAT THE FUCK DEZE MAN UI STELER ALLESquote:Op donderdag 4 november 2010 00:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Of je daar nou zo blij mee moet zijn...
O.k., slecht voorbeeld. Die heeft niet de voorspelde supercarrière gekregen, na een redelijk begin werden het steeds meer kleine klus-programmatjes e.d.. Die schijnt het voor zichzelf verpest te hebben door haar enorme arrogantie.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:45 schreef Duvel het volgende:
Wat is er overgebleven dan van de ontplooiing van Fabienne en zo? Alleen Bridget zie je soms nog voorbijkomen. Of zie ik wat over het hoofd?
Oh ja, Sylvana komt daar ook vandaan. Sommigen hebben het toch niet slecht gedaan met hun TMF-opstapje. Doet Valerio nog wel eens wat?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:48 schreef female81 het volgende:
[..]
O.k., slecht voorbeeld. Die heeft niet de voorspelde supercarrière gekregen, na een redelijk begin werden het steeds meer kleine klus-programmatjes e.d.. Die schijnt het voor zichzelf verpest te hebben door haar enorme arrogantie.
Maar Isabelle heeft nog heel lang bij 3FM gezeten en Sylvana heeft grote programma's bij RTL4 gedaan. De generatie erna leverde Daphne Bunskoek en Tooske Breugem op. De eerste is nu eventjes van het scherm, maar heeft het lang gedaan. De tweede zie je nog steeds wekelijks in grote shows.
En een veel latere generatie van TMF leverde nog Renate Verbaan op, tot mijn grote vreugde trouwens.
Waardoor de inkomsten nog verder afnemen, beetje sterfhuisconstructie vind ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:18 schreef Sirolf het volgende:
De persvoorlichter geeft zojuist op 3FM bij Giel toe dat het kanaal NIET stopt, maar wél doorgaat als digitaal én uitgekleed analoog kanaal... en Comedy Central komt erbij op het huidige TMF-kanaal vanaf 15.00 uur. Dat gaat dus een gedeeld kanaal worden, terwijl Nick 24/7 gaat.
Ligt er maar net aan waar het geld ligt natuurlijk. Als CC goed loopt en TMF niet, maar ze niet de hele dag CC uit willen zenden (omdat er wellicht overdag weinig mensen naar CC zouden kijken, maar meer naar TMF) is dit weer een prima oplossing.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:30 schreef Weakling het volgende:
[..]
Waardoor de inkomsten nog verder afnemen, beetje sterfhuisconstructie vind ik.
Vertel mij nou eens waarom jij in deze tijd The Box weer terugwil. Is ook zo'n jaren 90 zender. Aan die 15-jarige jeugd van tegenwoordig al niet meer uit te leggen:quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:31 schreef female81 het volgende:
Nou ja, het kost natuurlijk bijna niets, clips uitzenden zonder dat er verder een echte programmering of iets dergelijks is (want zoiets zal het wel zijn). Dat compenseert het weer.
Als commercieel bedrijf wil je toch inkomsten genereren lijkt me. Door alleen nog maar clips achterelkaar uit te zenden biedt je geen enkele meerwaarde meer. De doelgroep zal je nog makkelijker links laten liggen. Het kost dan wellicht bijna niets om de zendtijd te vullen, maar waarom zou je dat dan nog doen?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:33 schreef Sirolf het volgende:
En daarnaast, als een dergelijk commercieel bedrijf een zender op wil doeken zullen ze geen extra geld aan een sterfhuisconstructie uitgeven. Dan gaat de zender gewoon direct weg lijkt me.
Op naar de krochten van de geschiedenis.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
En al die andere digitale TMF-kanalen?
Die rennen allemaal naar BNNquote:Op donderdag 4 november 2010 09:23 schreef female81 het volgende:
O.k., nergens meer clips in de avond dus. En die vj's zullen vermoedelijk ergens anders onderdak zien te vinden.
Sasha Visser is juist degene die zich nog het minst zorgen hoeft te maken, denk ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:01 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk dat niemand Sascha Visser wil hebben.
Ken jij nog mensen zonder digitale tv dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef tukkk het volgende:
Is gewoon een marketing move dit. Kinderen van 12-16 zullen gek worden en zeuren om digitale tv. Zou me niks verbazen als een tv aanbieder sponsor is van tmf en dit ondersteund.. Analoog gaat er toch uit over n aantal jaar dus maak je niet druk, tmf blijft
Dit.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Tijn het volgende:
Toute Fabienne, dat was het echte TMF. Toen Bridget, Isabelle, Ruud de Wild en Erik de Zwart er nog zaten.
Vanaf dat Mental Theo en Jeroen Post erbij kwamen, gleed het hard af.
*meldtquote:Op donderdag 4 november 2010 19:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Ken jij nog mensen zonder digitale tv dan?
Ik ben er een. Oldskool-crew yo.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:53 schreef JDx het volgende:
[..]
qftquote:Op woensdag 3 november 2010 21:48 schreef Paul het volgende:
meldtquote:Op donderdag 4 november 2010 19:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik zweer het je dat als je het via sms kon aanvragen voor 75 cent + een balkje onder in beeld waar je een berichtje kan schrijven tja dan zal het wel lukken.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:36 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Vertel mij nou eens waarom jij in deze tijd The Box weer terugwil. Is ook zo'n jaren 90 zender. Aan die 15-jarige jeugd van tegenwoordig al niet meer uit te leggen:
'Ja vroeger kon je telefonisch een clip aanvragen op tv voor 1 gulden 50'.
-'Waarom niet gewoon gratis bekijken op YouTube'?
Verder wel jammer, weet nog wel dat wij in Almere níet TMF op de kabel kregen bij de start van de zender. Zelfs nog een brief (een echte) geschreven naar de kabelmaatschappij dat ik dat raar vond e.d. Uiteindelijk dus wel op de kabel gekomen. Maar ja, tijden veranderen en zenders als The Box en TMF worden door internet overbodig. Ook niet voor niets dat op MTV geen clip meer te zien is tegenwoordig en zich meer richt op andere jongerenprogramma's.
Maar The Box is niet voor niets gestopt toch? Want die deden precies dat dus...Ben toch bang dat de huidige jeugd dat geen logische stap meer vindt...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zweer het je dat als je het via sms kon aanvragen voor 75 cent + een balkje onder in beeld waar je een berichtje kan schrijven tja dan zal het wel lukken.
Ik snap dat MTV TMF bezit , maar hoe was het dan de schuld van MTV dat TMF kut was voor de overname? Ik snap wat je zegt , maar wat mij betreft is het met uitzondering van een paar jaar , altijd een zender geweest die rotzooi uitzondquote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het oprecht jammer
maar het is de afgelopen jaren gewoon verneukt... mede door MTV
Goed, dat wordt dus de hele week naakte meisjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 06:58 schreef female81 het volgende:
Ik had gisteren bij voorbaat al voor één keer die liveshow van TMF ('Kijk Dit Nou') geprogrammeerd, na alle geruchten. Puur uit nieuwsgierigheid naar wat er over gezegd zou gaan worden.
Vj Veronica bleek gisteren dienst te hebben te zijn, en een enthousiasme van haar over die nieuwe digitale zender... niet normaal meer. Je zou zelf voortaan mede kunnen bepalen wat de vj aan heeft (dat schijnt voornamelijk voornamelijk háár te gaan worden op die nieuwe zender), wat voor clips er komen, er worden mogelijk Twitter-berichten aan clips verbonden, het chatgehalte wordt mogelijk nog veel hoger, er gaan 1001 vormen van nieuwe sociale media aan de nieuwe zender verbonden worden, enzovoort enzovoort enzovoort. In het kort komt het neer op een non-stop interactieve zender waarop JIJ alles zou kunnen gaan bepalen. Het mens stikte verdorie zowat in haar eigen blijheid.
Je zou bijna denken dat de bazen van MTV haar het mes op de keel hebben gezet.
ik mis het probleem?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Goed, dat wordt dus de hele week naakte meisjes.![]()
Nee het wordt de hele nacht Comedy.quote:
Voor de overname was het gewoon een goed(e) (bekeken) zender. Sinds de overname zijn er intern veel dingen veranderd, kwamen er allerlei stomzinnige programma's bij die niks met muziek te maken hadden, enz.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:23 schreef ZoutenStickje het volgende:
[..]
Ik snap dat MTV TMF bezit , maar hoe was het dan de schuld van MTV dat TMF kut was voor de overname? Ik snap wat je zegt , maar wat mij betreft is het met uitzondering van een paar jaar , altijd een zender geweest die rotzooi uitzond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |