quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dé pasfoto. De pas, de foto.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat? Waar is het pasfoto van triggershot
Ik ben vrolijkkk. Zit hier beetje Thuis. Jij?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Yo ihvk. Wat ben je vrolijk!nasilsin. Hoe gaat de met je
Noldu of zomaarquote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben vrolijkkk. Zit hier beetje Thuis. Jij?
Sorry, wat is er mis mee?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:31 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Zeg aub niet dat dat jouw pasfoto is![]()
Ben jij het echtquote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
die is megasexy vergeleken met mij man.
Natuurlijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben jij het echt?
En hoezo dat nou weer
Thnx.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja hij is het echt, hij heeft een minderwaardigheidscomplex. En omg ts ik herken je
bescheiden willen zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je zegt zelf dat die ander mooier is ofzo
Ik ben nog erger.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:02 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Gelukkig! Hij is dus niet van jou. Damn die snor al!
Irritante kloon? Verklaar je nader alstublieft?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Islamia, waarom ben je zon irritante kloon?
Jij niet wil je zeggen?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:02 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Zo'n mooi lichaam, heb je geepileerde wenkbrauwen..
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
Ik vind zo'n lichaam niet echt mooi om eerlijk te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou wel?!!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Bij mannen is het niet sexy!!
Jup, want hoe dan ook gaat het leiden naar bewijs.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Hahaha, is dit een strikvraag?
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, ow jee!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, want hoe dan ook gaat het leiden naar bewijs.
Nou zoals Swartsenegger (of hoe je dat ook schrijft) in zijn jonge jaren is niet echt sexy, maar die jongen daar had wel een mooi lichaam.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Mooi lichaam?
Volgens mij vinden de meeste vrouwen dat niks, overdreven gespierd zijn..
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Toch maar dan die Turk in je avatar.
God dat méén je niet, ik word daar toch zo chagrijnig van, drie druppels regen en twee sneeuwvlokken en het is paniek bij de NS...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:28 schreef IHVK het volgende:
NS: vertragingen door herfstweer
Voor de NS komt de herfst elk jaar weer als een verrassing!
Schattig...maar dat is toch geen dansen?quote:
ALS JE 900 WOORDEN MOEST TYPEN, MOEST JE NU NOG 234.quote:
Rond de 800quote:Op woensdag 3 november 2010 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
ALS JE 900 WOORDEN MOEST TYPEN, MOEST JE NU NOG 234.
OMG.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Rond de 800
Heb er 700
Nog een paar zinnen en dan vind ik het wel goed.whehe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2010 23:36:08 ]
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toon eens wat je hebt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:49 schreef Ayca het volgende:
Blegh er komt niks meer uit. Schrijf morgen wel de laatste 100 woordjes.
Donder op, kanker hoer.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Schattig...maar dat is toch geen dansen?
Zigeuners zijn leuk!quote:Op donderdag 4 november 2010 00:26 schreef Landysh het volgende:
Maar ze heeft verder wel gelijk. WTF zijn dat voor kleren.Net zigeuners.
Ligt aan het recept. Meestal laat ik het uit het recept en vervang ik het door niks.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:30 schreef mango_cream het volgende:
Hee sweet Turkish people, waar vervangen jullie spek mee in gerechten?
Ik kan nergens vegetarische spek vinden, (en misschien smaakt het ook nergens naar)
maar het komt in best wat gerechten voor...
Ja dat doe ik ook meestal, maar nu moet het in een salade, en er moet ook kaas in die ik misschien niet lust, dus dacht kijken of jullie tips hebben. Maar denk dat ik gewoon die kaasquote:Op donderdag 4 november 2010 00:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ligt aan het recept. Meestal laat ik het uit het recept en vervang ik het door niks.
quote:Op donderdag 4 november 2010 01:12 schreef AryaMehr het volgende:
Schijnt dat 'aso-Turken' inmiddels met Italiaanse vlaggen op hun kledij door het leven gaan:
Kledij met Italiaanse vlaggetjes erop
quote:Op donderdag 4 november 2010 01:12 schreef AryaMehr het volgende:
Schijnt dat 'aso-Turken' inmiddels met Italiaanse vlaggen op hun kledij door het leven gaan:
Kledij met Italiaanse vlaggetjes erop
Hij is echt geen Turk.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:25 schreef MinatoNamikaze het volgende:
als je turkse winkel binnen loopt moet je zeggen, ABE IK HEB KUCUK YARRAK EN IK SIK JOU KIZLAR hahaha.
acayip ters yaptim turks is wel mijn 2de taal xd
Apart.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:59 schreef Landysh het volgende:
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)743871_4201916_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)743881_4291859_n.jpg
Check dit, ze heeft twee verschillende kleuren ogen.
Aight. Gefeliciteerd Ayca's broertje.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:18 schreef Ayca het volgende:
Whehe broertje heeft zijn nioscore terug (vwojeujj)
Zegt hij 'ik ben onmin blij, nu krijg ik zeker nieuwe schoenen'![]()
Toen ging ik hem uitlachenen zei hij 'ja ook omdat ik nu kan worden wat ik altijd al heb willen worden' (arts)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heterochromiequote:Op donderdag 4 november 2010 13:59 schreef Landysh het volgende:
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)743871_4201916_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)743881_4291859_n.jpg
Check dit, ze heeft twee verschillende kleuren ogen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:03 schreef msnk het volgende:
@Sinas: kwam er net op, ik wist dus het woordje kanun
Wat praat je.quote:
wowquote:Op donderdag 4 november 2010 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat praat je.
Ik ben trots op mijzelf: vandaag 6 uur in de UB doorgebracht: dat is een persoonlijk record.
Check die boy dan, wat een luxe zo met de auto naar de uni. Wat verwacht je in de randstad, om lekker te kunnen rijden moet je naar het oosten of het noorden des landsquote:Op donderdag 4 november 2010 18:46 schreef IHVK het volgende:
Koeman op TV net.
6 uur? Damn!
Ik ging met de auto naar Leiden. 1 en al file ellende
Te verquote:Op donderdag 4 november 2010 18:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Check die boy dan, wat een luxe zo met de auto naar de uni. Wat verwacht je in de randstad, om lekker te kunnen rijden moet je naar het oosten of het noorden des lands.
In het oosten kan je nog gewoon speeden op die landweggetjes, weet je. Zonder coppa's.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Te ver
Ik ga gewoon s nachts rijden voor de fun!
Steen door je ruitquote:Op donderdag 4 november 2010 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar 's nachts rijden is wel zwaar chill. Muziekje op, raampje open, lege weg voor je.
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:00 schreef msnk het volgende:
Het milieu vervuilen en het laatste beetje van onze fossiele brandstoffen verbruiken is inderdaad dikke pret
Ik leer het je welquote:Op donderdag 4 november 2010 18:58 schreef msnk het volgende:
Sinas bana araba surmeyi oretsen
De HTC Desire ziet trouwens wél PIs
Hippiequote:Op donderdag 4 november 2010 19:00 schreef msnk het volgende:
Het milieu vervuilen en het laatste beetje van onze fossiele brandstoffen verbruiken is inderdaad dikke pret
Ik heb alleen maar gewacht en of vrachtwagens ingehaald.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het oosten kan je nog gewoon speeden op die landweggetjes, weet je. Zonder coppa's.
Maar 's nachts rijden is wel zwaar chill. Muziekje op, raampje open, lege weg voor je.
Links krakerstuigquote:Op donderdag 4 november 2010 19:00 schreef msnk het volgende:
Maar altijd ohhhh ik zie geen PI ohhh. That's you, that's how you sound like.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik leer het je wel
PI's zie je al een tijd op mobiele layout idd.
Ja maar sinds een paar weken hebben we PI'squote:Op donderdag 4 november 2010 19:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar altijd ohhhh ik zie geen PI ohhh. That's you, that's how you sound like.
Wanneer is mijn eerste les?
Over 70 jaar zal ik in Turken op Fok #13324 jou uitlachen omdat ik gelijk had en jij nietquote:Op donderdag 4 november 2010 19:08 schreef IHVK het volgende:
Echt zo links om er gelijk een Wereldoorlog bij te halen
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Over 70 jaar zal ik in Turken op Fok #13324 jou uitlachen omdat ik gelijk had en jij niet
Ik al veel langerquote:Op donderdag 4 november 2010 19:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar sinds een paar weken hebben we PI's
Morgen kan ik, jij?
Smoesjes , je wilt me niet .quote:Op donderdag 4 november 2010 19:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik al veel langerYou suck.
Hm morgen schikt niet eigenlijk...
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Schikt niet!!! Het is schikt mij niet. Ga naar sgool ah ga ga.
Nee nee, ik bedoel dus dat kanun misschien oud is.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:15 schreef IHVK het volgende:
Yasa is gewoon wet. Lees je nooit Turkse kranten ?
Niks ouds aan.
Kural=regel
xxxNTB
Toppie!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:29 schreef msnk het volgende:
@Wik: Kindernet gaat weer uitzenden. Zullen we je vaak op tv zien met je Vikingsbootje
Je moest de discussie tussen die 'ghettodames' en die documentaire maakster eens zien.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:19 schreef msnk het volgende:
Voor diegenen die DWDD niet hebben gezien, probeer het laatste stukje van de herhaling mee te pikken. Alexander ging op zijn bek zegIk mag die jongen wel hoor, maar dit was gewoon te grappig
Pechtold?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:19 schreef msnk het volgende:
Voor diegenen die DWDD niet hebben gezien, probeer het laatste stukje van de herhaling mee te pikken. Alexander ging op zijn bek zegIk mag die jongen wel hoor, maar dit was gewoon te grappig
Alsof jij dat weetquote:Op donderdag 4 november 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen goed gevoel voor humor, sinananas.
Daar ga ik vanavond zeker op letten, ik was namelijk voetbal kijken op dat momentquote:Op donderdag 4 november 2010 20:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moest de discussie tussen die 'ghettodames' en die documentaire maakster eens zien.
Klöppingquote:
Hierdoor dus:quote:Op donderdag 4 november 2010 20:55 schreef AryaMehr het volgende:
Gvd, ik kots bijna de hele boel onder.
Interessante site inderdaad.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
chinasmack.com is wel boeiend. Ze houden blijkbaar de Chinese media en hypes bij, een aangezien zij de nu baas over de wereld zijn is het wel belangrijk om op de hoogte te blijven.
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
Over het westen denken ze niet al te positief blijkbaar
quote:really wierd...
I like it at first but then I kept noticing concerning search phrase like, "marijuana", "big t*ts", "terrorizing" among others.
Geen Kazach?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef msnk het volgende:
Wut, ik wist niet dat Borat gebaseerd is op een Turk
Iemand zei iets over dat de eerste internet hype een Turk was, als je dan op zijn persoonlijke Wiki leest (quote:
misschien toch niet zon goed idee, effe de comments van gebruikers doornemen, https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3173/reviews/quote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef IHVK het volgende:
http://cs.nyu.edu/trackmenot/
Voor je privacy enzo
Laat haar haar ogen verdomme eens dicht doen, zeg. Ik word er onpasselijk van.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef msnk het volgende:
adszuuugldgfuuuuuuafasfz Wow![]()
Zhu
I'd hit that hard.
Turken op Fok #568 - Waar we Youtube verder Boycotten.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien toch niet zon goed idee, effe de comments van gebruikers doornemen, https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3173/reviews/
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien toch niet zon goed idee, effe de comments van gebruikers doornemen, https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3173/reviews/
wowzers!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef msnk het volgende:
adszuuugldgfuuuuuuafasfz Wow![]()
Zhu
I'd hit that hard.
kennelijk werkt het wel maar die zoektermen liegen er niet om, de meeste mensen vinden het denk ik gewoon geen probleemquote:Op donderdag 4 november 2010 21:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Turken op Fok #568 - Waar we Youtube verder Boycotten.
Vraag me af wat er waar van is als je overall rating checkt
quote:
Heb denk ik liever dat de AIVD ziet dat ik op 'Zhu' zoek dan dat ik ze spam met 'terrorism' 'church' 'attack' 'bomb'-achtige noisequote:Op donderdag 4 november 2010 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
kennelijk werkt het wel maar die zoektermen liegen er niet om, de meeste mensen vinden het denk ik gewoon geen probleem
Die man is echt een legende, hij heeft ook wel een aparte kopquote:Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef msnk het volgende:
Wut, ik wist niet dat Borat gebaseerd is op een Turk
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 november 2010 16:18 schreef Ayca het volgende:
Whehe broertje heeft zijn nioscore terug (vwojeujj)
Zegt hij 'ik ben onmin blij, nu krijg ik zeker nieuwe schoenen'![]()
Toen ging ik hem uitlachenen zei hij 'ja ook omdat ik nu kan worden wat ik altijd al heb willen worden' (arts)
Thanksquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! NIO-score? Hmm, wij hadden Cito
.
Blond?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
Chinezen willen grote ogen en lang zijn.
Europeanen willen bruin zijn.
Turken willen blond haar en lichte ogen.
Indiërs willen blank zijn.
Mensen
Klopt, in die contreien is het veel mooier. Voornamelijk door het contrast. Zat net even foto's te bekijken op The Big Picture en bij de Afghanen is het ook een stuk mooier dan in het westen:quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:05 schreef Landysh het volgende:
Maar lichte ogen in Turkije zijn dan ook een stuk mooier dan in Nederland.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Blond?![]()
Lichte ogen daarentegen zijn wel een Turkse obsessie. Maar lichte ogen in Turkije zijn dan ook een stuk mooier dan in Nederland.
Mooie ogen, mooie kinderen! In Pakistan, Afghanistan en India geldt dat al helemaal ja. Een donkere Indiase vrouw uit mijn straat heeft echt de meest felle groene ogen ooit, en in combinatie met haar huidskleur is het al helemaal 'quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, in die contreien is het veel mooier. Voornamelijk door het contrast. Zat net even foto's te bekijken op The Big Picture en bij de Afghanen is het ook een stuk mooier dan in het westen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat mij betreft valt die opmerking dat het bij Turken mooier is in dezelfde categorie als "Iraniërs zijn zwarter dan Turken, dus zijn Turken superieur want ze zijn Europeser".quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:11 schreef Ayca het volgende:
Het is wel zo.
Maar jij hebt ook mooie ogen hoor Wik.
Beetje een enge foto, maar:quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mooie ogen, mooie kinderen! In Pakistan, Afghanistan en India geldt dat al helemaal ja. Een donkere Indiase vrouw uit mijn straat heeft echt de meest felle groene ogen ooit, en in combinatie met haar huidskleur is het al helemaal '!!'.
Wat een onzin zeg!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat mij betreft valt die opmerking dat het bij Turken mooier is in dezelfde categorie als "Iraniërs zijn zwarter dan Turken, dus zijn Turken superieur want ze zijn Europeser".
Ik was laatst OHM TV aan het kijken (quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beetje een enge foto, maar:
[ afbeelding ]
"Feit is" en "een stuk minder wow" in één zin gebruiken is geen goed idee, Zelihaatje. Zeg dan gewoon "ik vind".quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg!Feit is dat lichte ogen in West- en Noord-Europa een stuk minder 'wow' zijn in vergelijking met de rest van Europa en het Midden-Oosten. Polen bijvoorbeeld, die hebben ook altijd opvallende, lichte, felle en heldere ogen. Dat zie je gewoon niet zo snel bij Nederlanders.
Ik en vele met mij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Feit is" en "een stuk minder wow" in één zin gebruiken is geen goed idee, Zelihaatje. Zeg dan gewoon "ik vind".
quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Blond?![]()
Lichte ogen daarentegen zijn wel een Turkse obsessie. Maar lichte ogen in Turkije zijn dan ook een stuk mooier dan in Nederland.
Check!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb jij lichte ogen en donker haar?
Het willen van, verlangen, vragen.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het willen van, verlangen, vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hani neredesin sen bana hesap vereceksin bumuydu bana olan sevginquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Artik istemiyorum ki.
Ik ben weg, mama roept.- niet voor, Triggershot.
zie mijn avatarquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Trigger is vast en zeker een mooiboy.
Alleen staan ze niet meer op.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met die snor vallen alle chimeiden voor je als een blok.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hani neredesin sen bana hesap vereceksin bumuydu bana olan sevgin
allah belani versin karsimda durma sen mikrobun birisin yanima yaklasma
al götür yalan sevgini uzaklara dönme bir daha bana inanmam senin o sahte
gözyaslarina durma bosuna benim yanimda git baskasina belki o inanir sana
inanmassa bile kadere degil kendine agla.yaziklar olsun sana...
gittin gideli butun dunyayi yiktin basima.gözlerim aglama askini gösterme ona
sende biraz zalim olsana birak gitsin o kendi yoluna yillarini verdin ona
o ne verdi bana acilardan baska..seni tanimasaydim keske..hayatim boyunca
.nerden çiktin karsima.önceleri mutluydum ama simdi yandim bittim küloldum
bunlarin hepsini sana borçluyum.bugune kadar sadece hayal kurmusum
ben seni böyle tanimadim tanidigimdanda beter olmussun
ne dediysen herseyine tamam dedim sustum..bunlar yetmemis gibi beni
can elinden vurdun...kimselerin lafina inanmazdim.sen bana inandirdin
helal olsun. sana soruyorum.simdi mutlumusun..mutluysan hadi
durma çal oyna.askimiz bitti sonunda..biliyorum aglamazsin gülersin buna
aptallik bende nasil inandim sözlerine laflarina.ne yapayim dayanamiyorum
o güzel bakislarina.ellerimi nasil tuttugun halen aklimda.artik çik ordan elveda
beni birakipta gidemessin böyle.benden ne istedin söylesene.sana herseyimi
vermistim bile... hani sende seviyordun simdi nereye.sus konusma
gidemessin biyere..birakamassin beni onca sorularin içinde...
biraktin her gün sordum neden diye kendi kendime...yeter artik beBirakin artik pesimi sorular
gelmeyin artik üstüme.nefret dolu sevgimin üzerine.senin yüzünü
birtek seytan görsün...o güzel suratini birakip kalbine tükürsün.
cevapsiz kalan sorularim seninle beraber topraga gömülsün..sen sevgimi
görmeyen 1 kördün..bende kalpsize kalbimi veren ama bunu görmeyen bir hiçtim..oyununu
çözdüm..bu kahpeyle geçmis her günüm..elimi tutma kahpelere yoktur benim sözüm
ah kalbim ah gözüm nasilda aldanip düstün 1 zalimin eline..sevdin ama ne diye
yolun sonundaki hediye uçuruma gitmeden önce gitti size teker teker
denize kalbim düstü kirildi boguldu..gözlerimse doldu.Seninki ise ask degildi oyundu.gerçekler saklandi.örtüldü perdeler
açildi yalanlar sunuldu.deger verir vermez.seven sever sevmez.deger verip seversin zalimmidir bilinmez
Over een maandje pas.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:17 schreef Triggershot het volgende:
Zeg wakiwikkanogwat heb jij geen tentamens?
WTF.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssen_in_turkije.html
Nou ja zegquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssen_in_turkije.html
Hee, dat deed mijn moeder ook altijd bij mij, typisch Turks gebruik!!!quote:
Ik snap het ook niet, al kunnen ze soms wel heel irritant doen, echt bang maken ze me (nog??)quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
Soms vraag ik mij af hoe het toch kan dat Nederland zich zo laat terroriseren door 13-jarige straatjongeren. Bij vlagen een erg zwak volk.
Ik begrijp het ook niet, behalve dat men bang is om in de problemen te komen. Of de angst dat je dan de hele familie op je dak krijgt en dat de politie er weinig aan zal doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
Soms vraag ik mij af hoe het toch kan dat Nederland zich zo laat terroriseren door 13-jarige straatjongeren. Bij vlagen een erg zwak volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |