quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dé pasfoto. De pas, de foto.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat? Waar is het pasfoto van triggershot
Ik ben vrolijkkk. Zit hier beetje Thuis. Jij?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Yo ihvk. Wat ben je vrolijk!nasilsin. Hoe gaat de met je
Noldu of zomaarquote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben vrolijkkk. Zit hier beetje Thuis. Jij?
Sorry, wat is er mis mee?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:31 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Zeg aub niet dat dat jouw pasfoto is![]()
Ben jij het echtquote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
die is megasexy vergeleken met mij man.
Natuurlijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben jij het echt?
En hoezo dat nou weer
Thnx.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja hij is het echt, hij heeft een minderwaardigheidscomplex. En omg ts ik herken je
bescheiden willen zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je zegt zelf dat die ander mooier is ofzo
Ik ben nog erger.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:02 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Gelukkig! Hij is dus niet van jou. Damn die snor al!
Irritante kloon? Verklaar je nader alstublieft?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Islamia, waarom ben je zon irritante kloon?
Jij niet wil je zeggen?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:02 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Zo'n mooi lichaam, heb je geepileerde wenkbrauwen..
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
Ik vind zo'n lichaam niet echt mooi om eerlijk te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou wel?!!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Bij mannen is het niet sexy!!
Jup, want hoe dan ook gaat het leiden naar bewijs.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Hahaha, is dit een strikvraag?
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, ow jee!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, want hoe dan ook gaat het leiden naar bewijs.
Nou zoals Swartsenegger (of hoe je dat ook schrijft) in zijn jonge jaren is niet echt sexy, maar die jongen daar had wel een mooi lichaam.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Mooi lichaam?
Volgens mij vinden de meeste vrouwen dat niks, overdreven gespierd zijn..
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Toch maar dan die Turk in je avatar.
God dat méén je niet, ik word daar toch zo chagrijnig van, drie druppels regen en twee sneeuwvlokken en het is paniek bij de NS...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:28 schreef IHVK het volgende:
NS: vertragingen door herfstweer
Voor de NS komt de herfst elk jaar weer als een verrassing!
Schattig...maar dat is toch geen dansen?quote:
ALS JE 900 WOORDEN MOEST TYPEN, MOEST JE NU NOG 234.quote:
Rond de 800quote:Op woensdag 3 november 2010 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
ALS JE 900 WOORDEN MOEST TYPEN, MOEST JE NU NOG 234.
OMG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |