Nobelprijs!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:01 schreef polderturk het volgende:
Wat dachten jullie van mijn uitvindingen?
Mijn oplossingen betreffende energieproblematiek
en mijn ontdekkingen?
heelal is gemiddeld met drie keer de lichtsnelheid uitgedijd
Je was mij net voorquote:Op donderdag 4 november 2010 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Dr Oz is een Amerikaanse-Circassische-Turkse () man en mijn waarde lan, hij is nog veel beter bezig!
Hij is de Cesar Milan van de mensenwereld, een goeroe pur sang!
NEE!!! steel mijn mensen niet !!!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Je was mij net voor
Hij is trouwens niet Circassisch. Zijn ouders komen uit Konya, een stad/provincie in Centraal Turkije.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mehmet_Ozquote:His mother Suna comes from a wealthy family that includes writers, civil engineers, and businessmen. Several of her great-grandparents came from the Caucasus mountains, leaving the region after the Russian Empire took it over in the 1860s.[4]
Precies.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer dat turken kleurlingen zijn, nu maken hun uitvindingen geen bal uit, i.t.t. die van blanke Iraanse wetenschappers.
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer dat turken kleurlingen zijn, nu maken hun uitvindingen geen bal uit, i.t.t. die van blanke Iraanse wetenschappers.
Dank je wel Gulo. Ook props voor jou voor je reactiequote:Op donderdag 4 november 2010 21:08 schreef Gulo het volgende:
Toen ik de TT las wist ik al dat het hoogstwaarschijnlijk een topic van PolderTurk was, en jawel hoor.![]()
Ik ben niet zo blij met uitvindingen die een cotrolestaat in de hand werken.
Maar goed, omdat je het graag horen wilt: props voor de Turken.
Die bruine Iraniers die nieuwe martelwerktuigen uitvinden?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |