Nobelprijs!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:01 schreef polderturk het volgende:
Wat dachten jullie van mijn uitvindingen?
Mijn oplossingen betreffende energieproblematiek
en mijn ontdekkingen?
heelal is gemiddeld met drie keer de lichtsnelheid uitgedijd
Je was mij net voorquote:Op donderdag 4 november 2010 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Dr Oz is een Amerikaanse-Circassische-Turkse () man en mijn waarde lan, hij is nog veel beter bezig!
Hij is de Cesar Milan van de mensenwereld, een goeroe pur sang!
NEE!!! steel mijn mensen niet !!!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Je was mij net voor
Hij is trouwens niet Circassisch. Zijn ouders komen uit Konya, een stad/provincie in Centraal Turkije.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mehmet_Ozquote:His mother Suna comes from a wealthy family that includes writers, civil engineers, and businessmen. Several of her great-grandparents came from the Caucasus mountains, leaving the region after the Russian Empire took it over in the 1860s.[4]
Precies.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer dat turken kleurlingen zijn, nu maken hun uitvindingen geen bal uit, i.t.t. die van blanke Iraanse wetenschappers.
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer dat turken kleurlingen zijn, nu maken hun uitvindingen geen bal uit, i.t.t. die van blanke Iraanse wetenschappers.
Dank je wel Gulo. Ook props voor jou voor je reactiequote:Op donderdag 4 november 2010 21:08 schreef Gulo het volgende:
Toen ik de TT las wist ik al dat het hoogstwaarschijnlijk een topic van PolderTurk was, en jawel hoor.![]()
Ik ben niet zo blij met uitvindingen die een cotrolestaat in de hand werken.
Maar goed, omdat je het graag horen wilt: props voor de Turken.
Die bruine Iraniers die nieuwe martelwerktuigen uitvinden?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Afgezien van toeters en bellen hebben de Turken niks voortgebracht: dat komt helaas door het teveel aan pigment in hun huid. Gelukkig worden wij ariërs niet geremd door zulke natuurlijke hindernissen.quote:
Ja, zie hier al die nieuwe martelwerktuigen:quote:Op donderdag 4 november 2010 21:14 schreef polderturk het volgende:
Die bruine Iraniers die nieuwe martelwerktuigen uitvinden?
hahahahaha.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Afgezien van toeters en bellen hebben de Turken niks voortgebracht: dat komt helaas door het teveel aan pigment in hun huid. Gelukkig worden wij ariërs niet geremd door zulke natuurlijke hindernissen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Afgezien van toeters en bellen hebben de Turken niks voortgebracht: dat komt helaas door het teveel aan pigment in hun huid. Gelukkig worden wij ariërs niet geremd door zulke natuurlijke hindernissen.
Vandaar dat de industrie voor (huid-)bleekmiddelen in Turkije ook zo gigantisch is gegroeid de afgelopen jaren. Helaas begrijpt men niet dat het probleem niet louter uiterlijk is: het zit in hun DNA. Ach, het is en blijft een vicieuze cirkel van ontkenning en domheid.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:14 schreef LostFormat het volgende:
Ik zou met heel je familie toeterend door de straten heenrijden als ik jou was.
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:20 schreef polderturk het volgende:
De ontwikkeling van het aantal wetenschappelijke publicaties van Turkije vergeleken met andere landen:
[ afbeelding ]
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)roei_ter_wereld_iranquote:Het mag dan het Chinese jaar van de tijger zijn, maar wetenschappelijk lijkt 2010 het jaar van Iran te gaan worden. De wetenschappelijke productie ligt in Iran 11 keer hoger dan het mondiaal gemiddelde, en dat is meer dan eender welk land. Een onderzoek naar het aantal wetenschappelijk publicaties, zoals vermeld in de database van Web of Science, toont aan dat de groei in het Midden-Oosten – voornamelijk in Turkije en Iran – vier keer sneller gaat dan het mondiaal gemiddelde.
Dat is mooi.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)roei_ter_wereld_iran
Mijn god, leer eens dat je dergelijke grafieken moet bekijken in het licht van de gebruikte data. Iedereen kan een paar grafiekjes in elkaar zetten die doen lijken alsof zelfs Afghanistan het beste onderwijs ter wereld geniet.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:20 schreef polderturk het volgende:
De ontwikkeling van het aantal wetenschappelijke publicaties van Turkije vergeleken met andere landen:
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Hadden Iraniers niet ook iets met Intel van doen?
2009:quote:Op donderdag 4 november 2010 21:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)roei_ter_wereld_iran
Cijfers zijn van 2009, de nieuwe cijfers (de link) zijn van 2010.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
2009:
Iran 12.000 publicaties
Turkije: 18.000 publicaties
Beide landen groeien hard overigens
http://www.science-metrix.com/30years/index.html#
quote:A 2010 report by Canadian research firm Science-Metrix has put Iran in the top rank globally in terms of growth in scientific productivity with a 14.4 growth index followed by South Korea with a 9.8 growth index. Iran's growth rate in science and technology is 11 times more than the average growth of the world's output in 2009 and in terms of total output per year, Iran has already surpassed the total scientific output of countries like Sweden, Switzerland, Israel, Belgium, Denmark, Finland, Austria or that of Norway
De betalstudies blijven achter op Europa maar zijn een inhaalslag aan het maken.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
Sorry hoor Polderturk, maar het niveau van betastudies in Turkije is belabberd, als je naar Europa kijkt.
Maar goed, dit zijn wel goede en interessante dingen. Jammer dat dat soort mensen meestal naar het buitenland trekken voor hun studie/baan.
Dat komt oa omdat de best scorende mensen een volledige beurs van de Turkse overheid krijgen om in de VS te gaan studeren en die ben je dan veelal permanent kwijt.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
Sorry hoor Polderturk, maar het niveau van betastudies in Turkije is belabberd, als je naar Europa kijkt.
Maar goed, dit zijn wel goede en interessante dingen. Jammer dat dat soort mensen meestal naar het buitenland trekken voor hun studie/baan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |