Ik weet niet of dat zo srtikt opgaat. Bij geboorte zat Aviva op de +2-lijn (4kg) en nu volgt ze prachtig de 0-lijn. Wellicht dat Nathan iets lichter was dan zijn eigen lijntje (hij was toch maar 2500 g of zo?) en dat de knik naar boven zijn eigen lijn is, ipv zijn geboortepunt.quote:Op maandag 22 november 2010 15:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zeg ook niet dat er niets moet gebeuren hoor, het is altijd goed om er even naar te laten kijken, maar ik vind het nogal overbodig meteen met kv te gaan lopen zwaaien, zoals het cb doet.
Ik kan me een richtlijn herinneren van een verdubbeling van gewicht met zes maanden, en twee en een half keer het geboortegewicht met een jaar. Dat gaat dus echt alleen uit van het geboortegewicht. Daar deed Annicka dus ook precies aan, ook al was/is ze een lichtgewicht.
Nathan slaapt naast mij in zn eigen wiegje. Hij slaapt 's nachts nooit op zn eigen kamer. Ik wordt wakker van het voeden zelf volgens mij. Ik moet er wel uit om de tepelhoed uit de koelkast te halen, dan neem ik een kopje water mee om de tepelhoed in af te spoelen na het voeden zodat ik er dan niet weer uit hoef.quote:Op maandag 22 november 2010 17:24 schreef Ticootje het volgende:
Kun je Nathan niet tijdelijk bij je op de kamer leggen? Of bij jou in een cosleeper? Dan hoef je alleen maar ff kind naar je toe te schuiven en hoef je niet helemaal je bed uit enzo.
ik bedoelde niet dat jij dat bedoelde;)quote:Op maandag 22 november 2010 15:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zeg ook niet dat er niets moet gebeuren hoor, het is altijd goed om er even naar te laten kijken, maar ik vind het nogal overbodig meteen met kv te gaan lopen zwaaien, zoals het cb doet.
Ik kan me een richtlijn herinneren van een verdubbeling van gewicht met zes maanden, en twee en een half keer het geboortegewicht met een jaar. Dat gaat dus echt alleen uit van het geboortegewicht. Daar deed Annicka dus ook precies aan, ook al was/is ze een lichtgewicht.
Maar als je gevoed hebt, hoef je toch niet dan nog te kolven?quote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Hier werkte dat helemaal niet, Leyla wilde niet. Dus ik moest het kolfend doen. Ik was echt kapot, elke 2 uur kolven en dan de voedingen nog. Ik kon echt wel janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |