abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88332392
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Danielle_ het volgende:
Niet gepland, maar ik mag me hier toch melden.
Vroeg, maar ik doe het toch O+
8,5 week volgens de eerste echo, dus 14 juni.

Gefeliciteerd, sta ik ook niet meer onderaan in het lijstje!!!

ik zat net op youtube een beetje te zoeken naar echo's van zwangerschappen die zover zijn als dat ik ben, en wat is dat eigenlijk al mooi om te zien, een heel mini bewegend mensje in je.. O+
pi_88332432
Oh, en Aventura, wat huuphuup ook al zegt, ik werd/word heel misselijk van rooklucht nu. Ik ga nu op vrijdagavond na het sporten ook maar niet meer mee naar de kroeg, er is niets aan voor mij.
  donderdag 4 november 2010 @ 17:18:35 #163
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88332602
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, sta ik ook niet meer onderaan in het lijstje!!!

ik zat net op youtube een beetje te zoeken naar echo's van zwangerschappen die zover zijn als dat ik ben, en wat is dat eigenlijk al mooi om te zien, een heel mini bewegend mensje in je.. O+
http://www.ehd.org/

Ik vind dit een hele leuke site en dan vooral het onderdeel 'Movie Theater' daar zie je filmpjes van in de buik. Geweldig om te zien, ben met zeven weken gaan kijken en kijk nu nog steeds iedere week, het groeit zo hard en is al zo af, ook al is t nog ienimini klein.
  donderdag 4 november 2010 @ 17:26:58 #164
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88332905
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren

En ik gooi er ook wat :% tegenaan
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88333088
oeoe, ik ken de pufcode niet, dus dan maar zo: puf! Succes meiden, dat mijn aanmoedigingen maar te laat mogen zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 4 november 2010 @ 17:33:30 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88333141
dubbele punt met procentteken erachter Mefke :% :% :%
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88333518
:%
pi_88336926
Nou -O- -O- hij zit er nog..En ik baal best wel :@
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 4 november 2010 @ 20:19:11 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88339382
even een vraag, maar omdat ik m zelf nogal raar vind om te stellen, even onder een spoiler :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_88339465
Ja
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 4 november 2010 @ 20:23:10 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88339564
En dan te bedenken dat ik voor ik zwanger werd met gemak drie liter vocht op een dag wegdronk. Nu vergeet ik het gewoon. Te veel bezig met andere dingen denk ik.

pi_88339788
quote:
Op donderdag 4 november 2010 19:19 schreef Pvoesss het volgende:
Nou -O- -O- hij zit er nog..En ik baal best wel :@
Ben je het voorwerk zat?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88339809
DML: zijn jullie eigenlijk al uit de naam?
pi_88340168
quote:
5s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
DML: zijn jullie eigenlijk al uit de naam?
:Y
Ik heb al een shirt met naam klaar liggen en vandaag dus een pfd proef van het kaartje met naam binnen gehad O+
The way you rock'n'roll
pi_88340225
Ja, daarom vroeg ik me het al af! Toen ik het kaartje met de naam van Ivan voor het eerst zag wist ik zeker dat het De Naam was. Vriendlief is ook tevreden?
pi_88340301
Ja ik had er ook nog niet helemaal HET gevoel bij maar nu zo op het kaartje is het perfect.
De meneer was helemaal trots op het kaartje dus ik neem aan dat hij happy is met zowel naamkeuze als kaart- en tekstkeuze.
The way you rock'n'roll
pi_88340418
Kijk, de eerste contouren van jullie als ouders beginnen vorm te krijgen!

Ik vind het zo'n leuk idee dat we over een paar maanden gewoon nog zo posten maar dan allemaal een kindje erbij hebben.
pi_88340669
Bedankt voor de felicitaties iedereen :D Ik wist het al even, anderhalve week geleden een test gedaan. Maar het was nog niet helemaal echt, een beetje een gevoel alsof het m'n beste vriendin betrof. Tot de echo vanmorgen, sindsdien is het toch wel heel echt hihi! :@
pi_88340719
Het staat er een beetje raar trouwens maar ik heb de meneer alleen nog maar per mail er over gesproken. Hij is nog niet thuis namelijk.

Mr. DML vindt het nog steeds maar een abstract idee hoor en ik zelf vind het ook heel lastig om de bewegingen in mijn buik te koppelen aan een heus echt kindje maar zoals jij zegt Claudia het gaat binnenkort echt gebeuren en toch draait ook de wereld dan gewoon verder.
The way you rock'n'roll
  donderdag 4 november 2010 @ 20:58:55 #180
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88341046
Danielle_ gefeliciteerd! Mijn (ovb) kereltje is al 2 maanden als jij uitgerekend bent! En leuk om te lezen dat het nu na de echo echt begint te worden!
Suzanna en hobbesje :% :% :% (hopelijk werkt dit vanaf mijn foon)
pvoess, hopelijk is het voor jou ook snel om!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88341572
Danielle, gefeliciteerd :)

Ik ben benieuwd of we straks wat verse babietjes kunnen bewonderen.
pi_88341791
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mr. DML vindt het nog steeds maar een abstract idee hoor en ik zelf vind het ook heel lastig om de bewegingen in mijn buik te koppelen aan een heus echt kindje maar zoals jij zegt Claudia het gaat binnenkort echt gebeuren en toch draait ook de wereld dan gewoon verder.
Ohh, dat komt écht wel! Straks heb jij je eigen Ivan de Pievan of Kootje Cadeautje. Het werd voor mij pas concreet na de bevalling. Ik heb dagenlang in een ziekenhuisbed gelegen met Ivan in mijn armen om het idee op me in te laten werken dat dit wonderlijke wezentje onze zoon was. En al heel snel was het zo gewoon, vrienden op bezoek, Ivan die hen onderpoepte, wij die hem enigszins nonchalant verschoonden. Alsof het nooit anders was geweest.

Ik vind mezelf nog regelmatig in situaties waarvan ik aan de ene kant denk 'hoort dit nu bij mijn leven?' en die aan de andere kant vanzelfsprekender zijn dan ik me ooit voor had kunnen stellen. Ivan kreeg vanmiddag verhoging en toen zat ik dus ineens met een jongetje met twee rode koontjes op schoot, mijn zoon. Onvoorstelbaar maar volstrekt logisch.
pi_88341886
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ohh, dat komt écht wel! Straks heb jij je eigen Ivan de Pievan of Kootje Cadeautje. Het werd voor mij pas concreet na de bevalling. Ik heb dagenlang in een ziekenhuisbed gelegen met Ivan in mijn armen om het idee op me in te laten werken dat dit wonderlijke wezentje onze zoon was. En al heel snel was het zo gewoon, vrienden op bezoek, Ivan die hen onderpoepte, wij die hem enigszins nonchalant verschoonden. Alsof het nooit anders was geweest.

Ik vind mezelf nog regelmatig in situaties waarvan ik aan de ene kant denk 'hoort dit nu bij mijn leven?' en die aan de andere kant vanzelfsprekender zijn dan ik me ooit voor had kunnen stellen. Ivan kreeg vanmiddag verhoging en toen zat ik dus ineens met een jongetje met twee rode koontjes op schoot, mijn zoon. Onvoorstelbaar maar volstrekt logisch.
Wat mooi gezegd :)
pi_88341987
Mooi omschreven Claudia en fijn om te weten dat ik niet compleet raar ben ook ;)
The way you rock'n'roll
  donderdag 4 november 2010 @ 21:29:52 #185
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88342685
Claudia dat zeg je echt mooi. En ik herken het wel een beetje, maar merk nog vaak genoeg dat ik eigenlijk geen idee heb wat ik aan het doen ben. Maar dan komt er zo'n klein mensje langs die even haar gezicht in mijn nek begraaft en dan doe ik het nog niet zo heel slecht denk ik...,
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88342771
o ik heb inderdaad ook nog wel eens het idee dat ik ' vadertje en moedertje' an het spelen ben. En dat ik dan ineens denk ' och dat ben ik' als ie "mama" zegt.
pi_88343033
Mooi gezegd Claudia.

Het was voor mij ook heel onwerkelijk, het kwam ook op een raar moment, ik testte positief 2,5 week na een pittig auto ongeluk, dus mijn hoofd stond helemaal niet naar een zwangerschap. Gelukkig is dat nu wel anders.

Heeft iemand hier trouwens nog tips voor een zorgverzekering? Wij zitten te kijken om over te stappen, maar dan moeten de vergoedingen voor poliklinisch bevallen, kraamzorg en dergelijke ook wel goed zijn.
pi_88343198
ik weet niet of je toevallig in de zorg werkt laiveneertiekje? Mocht je in de zorg werken, dan is IZZ een enorm goede!!!

even een :% voor Suzanna en hobbesje!!!
*poef* nu is het weg
  donderdag 4 november 2010 @ 21:42:14 #189
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88343272
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Oh, en Aventura, wat huuphuup ook al zegt, ik werd/word heel misselijk van rooklucht nu. Ik ga nu op vrijdagavond na het sporten ook maar niet meer mee naar de kroeg, er is niets aan voor mij.
Ik heb inmiddels al 2 borrels achter de rug. Leuk met cola light. Beide keren maar eerder weggegaan. Niks aan.

Ik denk dat ik niet naar die pakjesavond ga. Ik wil echt niet een hele avond in dezelfde ruimte zijn als die 2 kettingrokers. Ik kan ook niet echt afstand nemen, want het is een kleine huiskamer.

Wat ook stom is, de gastvrouw is, evenals haar vriend en nog een vriend die komt, heel erg anti kinderen. Dat is natuurlijk verder prima, maar opeens staat dat me even tegen. Trekt wel weer bij maar nu weet ik gewoon niet of ik die avond met hen wil zijn. Beetje onredelijke gedachte misschien, maar zo voelt het.

Nu het toch over borrelen gaat, vandaag stond er een interessant artikel in Spits over een oma met een kleinkind met het foetaal alcohol syndroom. Nu was dit kind er eentje van een alcoholist, maar er stond ook een inzetje bij met informatie over sporadisch alcoholgebruik. 1 tot 2 drankjes leiden al tot een tijdelijke onderbreking van de ademhalingsbewegingen van het kind. Dat wist ik dus niet. Niet dat ik van plan was om ook maar 1 druppel te drinken, maar goed.
pi_88343448
Die alcohol discussie blijft interessant want een Amerikaanse vriendin van mij vroeg of ik dan helemaal niet drink. Ik zei 'uiteraard niet'. Toen vertelde ze dat haar gyn had gezegd dat 1 glas in de maand heus geen kwaad kon en dat heeft ze dus ook gewoon gedaan.
The way you rock'n'roll
pi_88343589
de meningen zijn nogal verdeeld over of 1 of 2 consumpties wel of geen kwaad kunnen, maar ik ben er huiverig voor. zolang er niet onomstotelijk vast staat dat het geen kwaad kan raak ik geen druppel alcohol aan.
Er zijn mensen in mijn omgeving die mij een hysterische doos vonden daarover, dat ik zelfs met oud & nieuw geen glaasje champagne wilde maar ik vind het gewoon echt het risico niet waard. Hoe ienieminiminimaal het risico ook mag zijn. Je kunt zo verschrikkelijk veel kapot maken ermee.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88343695
Ik vond de alcohol niet erg om te laten staan, maar het rode vlees........ :X :X Die schade heb ik inmiddels lang en breed ingehaald
*poef* nu is het weg
  donderdag 4 november 2010 @ 21:49:41 #193
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88343703
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef mefke79 het volgende:
o ik heb inderdaad ook nog wel eens het idee dat ik ' vadertje en moedertje' an het spelen ben. En dat ik dan ineens denk ' och dat ben ik' als ie "mama" zegt.
Jaaaaaaaaaaaaa, dat. Of eeuwig oppassen :D

En over alcohol, hier krijgen met name de meisjes op school zwangerschapsvoorlichting, gezien het relatief hoge aantal tienerzwangerschappen. En daar zijn ze heel strikt met alcohol. Echt, een druppel is al bijna gelijk aan een gehandicapt kind, bij wijze van spreke. Ze krijgen hier dus ook van die beebies mee naar huis. Voor een week.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88343785
ik ga de discussie over alcohol even niet aan, laat ik zeggen dat ik er het mijne van denk.

Over de zorgverzekering: ik werk ook in de zorg en hier wordt het waarschijnlijk izz. Ik heb nu interpolis, maar dan moet ik nog een pakket duurder om bevalling etc vergoed te krijgen. Wat ik nog wel wil navragen is of ik cursussen vergoed krijg (denk aan ehbo of zwangerschapscursus). Dat krijg ik nu wel namelijk.
pi_88343939
Ik zit bij IZZ en krijg 100 euro per jaar voor cursussen. Wel onder bepaalde voorwaarden geloof ik, mijn man heeft dat uitgezocht.
Wat mij meeviel was dat ik extra kraamzorg kreeg. Na mijn ziekenhuisopname hield ik niet zoveel meer over, maar gelukkig had ik die 20 uur extra ( heb er uiteindelijk 10 ingezet)
*poef* nu is het weg
  donderdag 4 november 2010 @ 21:56:17 #196
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88344088
Ik heb geen druppel gedronken tijdens mijn zwangerschappen. Als je het niet eens voor je kind over hebt om tijdens de zwangerschap de drank te laten staan..dan liggen je prioriteiten verkeerd volgens mij.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88344102
Ik heb, vanaf het moment dat we besloten voor kinderen te gaan, geen druppel gedronken. Ja als ik ongesteld was dan wel maar zodra dat voorbij was ging de alcohol weer de kast in ik drink bijna nooit trouwens. Zwanger & alcohol/roken vind ik niet samen gaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88344178
Ik heb ook bij beide geen druppel alcohol op. :N
pi_88344211
Toch blijkt 30(!!!)% van de vrouwen nog alcohol te gebruiken in hun zwangerschap las ik laatst heel vluchtig in een onderzoeksuitnodiging! (Ik moet daarbij wel zeggen dat ik niet weet welke hoeveelheid kwalificeerde voor alcohol gebruik, of je ook in de 30% groep viel als je tijdens oud en nieuw 1 nipje champagne had gehad)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88344335
30% das nog best veel eigenlijk zeg.. schrik dr van
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')