Gefeliciteerd, sta ik ook niet meer onderaan in het lijstje!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Danielle_ het volgende:
Niet gepland, maar ik mag me hier toch melden.
Vroeg, maar ik doe het toch![]()
8,5 week volgens de eerste echo, dus 14 juni.
http://www.ehd.org/quote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, sta ik ook niet meer onderaan in het lijstje!!!
ik zat net op youtube een beetje te zoeken naar echo's van zwangerschappen die zover zijn als dat ik ben, en wat is dat eigenlijk al mooi om te zien, een heel mini bewegend mensje in je..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ben je het voorwerk zat?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:19 schreef Pvoesss het volgende:
Nou![]()
hij zit er nog..En ik baal best wel
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
DML: zijn jullie eigenlijk al uit de naam?
Ohh, dat komt écht wel! Straks heb jij je eigen Ivan de Pievan of Kootje Cadeautje. Het werd voor mij pas concreet na de bevalling. Ik heb dagenlang in een ziekenhuisbed gelegen met Ivan in mijn armen om het idee op me in te laten werken dat dit wonderlijke wezentje onze zoon was. En al heel snel was het zo gewoon, vrienden op bezoek, Ivan die hen onderpoepte, wij die hem enigszins nonchalant verschoonden. Alsof het nooit anders was geweest.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mr. DML vindt het nog steeds maar een abstract idee hoor en ik zelf vind het ook heel lastig om de bewegingen in mijn buik te koppelen aan een heus echt kindje maar zoals jij zegt Claudia het gaat binnenkort echt gebeuren en toch draait ook de wereld dan gewoon verder.
Wat mooi gezegdquote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ohh, dat komt écht wel! Straks heb jij je eigen Ivan de Pievan of Kootje Cadeautje. Het werd voor mij pas concreet na de bevalling. Ik heb dagenlang in een ziekenhuisbed gelegen met Ivan in mijn armen om het idee op me in te laten werken dat dit wonderlijke wezentje onze zoon was. En al heel snel was het zo gewoon, vrienden op bezoek, Ivan die hen onderpoepte, wij die hem enigszins nonchalant verschoonden. Alsof het nooit anders was geweest.
Ik vind mezelf nog regelmatig in situaties waarvan ik aan de ene kant denk 'hoort dit nu bij mijn leven?' en die aan de andere kant vanzelfsprekender zijn dan ik me ooit voor had kunnen stellen. Ivan kreeg vanmiddag verhoging en toen zat ik dus ineens met een jongetje met twee rode koontjes op schoot, mijn zoon. Onvoorstelbaar maar volstrekt logisch.
Ik heb inmiddels al 2 borrels achter de rug. Leuk met cola light. Beide keren maar eerder weggegaan. Niks aan.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Oh, en Aventura, wat huuphuup ook al zegt, ik werd/word heel misselijk van rooklucht nu. Ik ga nu op vrijdagavond na het sporten ook maar niet meer mee naar de kroeg, er is niets aan voor mij.
Jaaaaaaaaaaaaa, dat. Of eeuwig oppassenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef mefke79 het volgende:
o ik heb inderdaad ook nog wel eens het idee dat ik ' vadertje en moedertje' an het spelen ben. En dat ik dan ineens denk ' och dat ben ik' als ie "mama" zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |