quote:
Op donderdag 4 november 2010 17:14 schreef laiveneertiekje het volgende:Oh, en Aventura, wat huuphuup ook al zegt, ik werd/word heel misselijk van rooklucht nu. Ik ga nu op vrijdagavond na het sporten ook maar niet meer mee naar de kroeg, er is niets aan voor mij.
Ik heb inmiddels al 2 borrels achter de rug. Leuk met cola light. Beide keren maar eerder weggegaan. Niks aan.
Ik denk dat ik niet naar die pakjesavond ga. Ik wil echt niet een hele avond in dezelfde ruimte zijn als die 2 kettingrokers. Ik kan ook niet echt afstand nemen, want het is een kleine huiskamer.
Wat ook stom is, de gastvrouw is, evenals haar vriend en nog een vriend die komt, heel erg anti kinderen. Dat is natuurlijk verder prima, maar opeens staat dat me even tegen. Trekt wel weer bij maar nu weet ik gewoon niet of ik die avond met hen wil zijn. Beetje onredelijke gedachte misschien, maar zo voelt het.
Nu het toch over borrelen gaat, vandaag stond er een interessant artikel in Spits over een oma met een kleinkind met het foetaal alcohol syndroom. Nu was dit kind er eentje van een alcoholist, maar er stond ook een inzetje bij met informatie over sporadisch alcoholgebruik. 1 tot 2 drankjes leiden al tot een tijdelijke onderbreking van de ademhalingsbewegingen van het kind. Dat wist ik dus niet. Niet dat ik van plan was om ook maar 1 druppel te drinken, maar goed.