Even snel bijgelegen, wat gaan jullie snel sinds woensdag!
Nienna: wat fijn dat je misselijkheid gezakt is! Nu kan het genieten echt beginnen!
Jeetjejom: gefeliciteerd met je "mannetje onder voorbehoud"
(misschien trouwt ie ooit wel met mijn "meisje onder voorbehoud"
.
Clau(w)dia: een groeispurt, ben je nog beurs?
Danielle: welkom en gefeliciteerd!
Suzanna & hobbesje: ik duim voor een spoedige
.
Wat de discussies betreft: hier geen alcohol/sigaretten. Met roken was ik 2,5 jaar geleden al gestopt en ik wil geen enkel risico lopen dus die paar druppels alcohol die je wel 'mag' zijn het mij niet eens waard. Heb er ook totaal geen moeite mee.
Hier is alles goed. Volgens mij heb ik gisteravond voor het eerst een echt duidelijke schop gehad van mevrouw. Ik leg elke avond een muziekdoosje met klassieke muziek op mijn buik en had al een paar dagen het idee dat daar wat reactie op kwam. En gisteravond ineens een hele duidelijk PLOP middenin mijn onderbuik.

Ik ben nu al verliefd!
Wij zijn er trouwens uit qua meisjesnaam. Als er volgende week toch een piemeltje in mijn buik blijkt te groeien dan moeten we nog zwaar aan de bak..
Ik ga zo maar eens opstaan en een boterhammetje maken. Ik draai me net om en zie dat ik de kop thee die mijn lief mij 's ochtends brengt voor ie naar zijn werk gaat koud heb laten worden

. Straks ga ik denk ik ff naar de behangzaak hier verderop om eens door hun boeken te neuzen. Ik kan niet wachten tot ik helemaal los kan gaan op de inrichting van het kamertje! Hebben gisteren ook
de commode gevonden denk ik...
Fijne dag allemaal!