Bronquote:'PvdA wilde vrijgezel Rutte aanvallen'
AMSTERDAM - De PvdA heeft ten tijde van de verkiezingscampagne zijn prominente partijleden de opdracht gegeven kritiek te uiten over het feit dat Nederland met Mark Rutte (VVD) een premier zou krijgen die niet is getrouwd.
Dat zegt oud-Tweede Kamerlid Peter Rehwinkel in weekblad Elsevier. Rehwinkel negeerde naar eigen zeggen de oproep van zijn partij.
“Tijdens de laatste verkiezingscampagne is mij in partijkringen letterlijk gezegd dat ik veel kritischer moest zijn over het feit dat we een ongetrouwde premier zouden krijgen."
"Zo armoedig wil ik mij niet verliezen in de politiek. Getrouwd of niet: hoezo issue?”, aldus de huidige burgemeester van Groningen.
Of jij je opleiding, dat lijkt me een strakker plan. ( Hint: anderen snappen het en reageren inhoudelijk, die zal je wel heel erg slim vinden!? )quote:Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef Hexagon het volgende:
Ehm kun je de post ook begrijpelijk overdoen?
Gast, doe moeilijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of jij je opleiding, dat lijkt me een strakker plan. ( Hint: anderen snappen het en reageren inhoudelijk, die zal je wel heel erg slim vinden!? )
^^^^ zie je ut ?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:42 schreef Wokkel het volgende:
TS is nog niet 'gevorderd' genoeg om te quoten blijkbaar.
[..]
Bron
Mensen die andere mensen aansporen de [q]-tag te gebruiken zijn links!!!11quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gast, doe moeilijk..
Gebruik de [q]-tag..
Zie je zelf ook niet dat het een slechte OP is?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of jij je opleiding, dat lijkt me een strakker plan. ( Hint: anderen snappen het en reageren inhoudelijk, die zal je wel heel erg slim vinden!? )
Neem maar gewoon van een ander aan dat [quote] of [q] beter werktquote:Op woensdag 3 november 2010 10:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
^^^^ zie je ut ?
Ik dacht laat ik het eens zo proberen, met quotes (je kan mijn posts kan je zo vinden door mijn nickname te klikken) , quote blokjes en dan de opmerkingen werkt ook voor veel < 105 iq niet zo bleek.
De manier waarop jij het doet is er één uit 1995 en dan doe je het nog verkeerd ook.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
^^^^ zie je ut ?
Ik dacht laat ik het eens zo proberen, met quotes (je kan mijn posts kan je zo vinden door mijn nickname te klikken) , quote blokjes en dan de opmerkingen werkt ook voor veel < 105 iq niet zo bleek.
Googleze voor that one!quote:Bos stuurt 'verspieder' naar fractie
Vice-premier Wouter Bos stuurt sinds een jaar zijn politiek assistent iedere week naar de vergadering van de PvdA-fractie in de Tweede Kamer. Dat onthult Vrij Nederland deze week.
Staatsrechtkenners in de PvdA reageren verontrust. Oud-senator Erik Jurgens: 'De fractie moet in vrijheid kunnen spreken over het kabinetsbeleid. Daar moet geen verspieder bij zitten die alles kan doorrapporteren aan de vice-premier. (...) Ik vind het hoogst onjuist dat de fractie dit laat gebeuren.'
Hoezo? Je bent namelijk positief over politieke bewegingen die dezelfde soort laagbijdegronde campagnes voeren.quote:
Nu doel je op de dutch tea party, maar je zit met zulke kinderachtige opmerkingen duidelijk op het PvdA niveau van het artikel.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoezo? Je bent namelijk positief over politieke bewegingen die dezelfde soort laagbijdegronde campagnes voeren.
Ah wel nee, dit is nivo stage-lopen -> downspinnen wat sommige (al dan niet bewust) proberen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:57 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Neem maar gewoon van een ander aan dat [quote] of [q] beter werkt
Ben je het filmpje over Rutte en zijn moeder vergeten? Daar was de PvdA ook al bij betrokken.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef kalinzar het volgende:
Ik kan me nou niet echt PVDA-aanvallen op Rutte's singlestatus herinneren uit de campagne?
Dus of ik heb ergens wat gemist, wat zo zou kunnen... of alle PVDA-prominenten vonden dit net zo'n onzinnig idee als ik het vind;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |