Nou ja, eigenlijk na die ene keer overgeven is hij prima in orde verder (eet goed, geen koorts, erg vrolijk), dus ik denk dat hij iets te enthousiast water heeft gedronken tijdens het zwemmenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Keshet het volgende:
Huu, Daan ook al ziekjes! Beterschap ook voor hem!
Er staan trouwens heel wat Michael Bublé filmpjes op YouTube, ook van zijn speeches tussendoor!
Wat leuk! EN dan die kletsenede grote broer van 'emquote:Op woensdag 3 november 2010 23:32 schreef Meimeltje het volgende:
Daan ook ziekjes aan het worden.....
Zat net wat filmpjes te kijken en kwam deze tegen, Dyon vindt ook alles best
http://s127.photobucket.c(...)current=MOV02014.mp4
En het lopen achter de duwkar gaat ook best wel
http://s127.photobucket.c(...)current=MOV02175.mp4
Nee, het was 1 keer overgeven en daarna weer zijn vrolijke zelf. Denk echt dat het een teveel aan zwembadwater is geweest.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:37 schreef Poppejans het volgende:
Hoe is het nu met Daan, Happy? niet zieker geworden?
Thomas doet dit met de spenen van de andere kinderen bij de onthaalmoederquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:47 schreef Keshet het volgende:
Woensdag lag ze op het KDV op een matje op de grond te spelen. Een jochie kwam bij haar zitten om 'samen te spelen'. Vijf seconden later had ze zijn tenen in haar mond. Kindje krijsen en Emma helemaal gelukkig.![]()
Same here, Noortje stopt onze tenen in d'r mond.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:47 schreef Keshet het volgende:
En, is het al over Freecell?
Emma heeft een voetfetish.
Ze heeft haar eigen voeten helemaal ontdekt nu. Wat een grappig gezicht is dat!
Woensdag lag ze op het KDV op een matje op de grond te spelen. Een jochie kwam bij haar zitten om 'samen te spelen'. Vijf seconden later had ze zijn tenen in haar mond. Kindje krijsen en Emma helemaal gelukkig.![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:47 schreef Keshet het volgende:
Ik geloof er niks van! Zij leert steeds nieuwe truucjes en ik loop maar achter de feiten aan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, daar word je ook wel handiger in, Keshet.
Je zou eens moeten zien hoe ik Ivan in de slaapzak doe! Ik koop geen slaapzak waar armen lastig in te frotten zijn, ik leg de slaapzak al helemaal goed klaar, kind erin, ik leid hem af door naar Bobbie te wijzen en "die!" te zeggen, hop arm 1, hop arm 2, benen naar beneden drukken, rits omlaag. Ik zou mezelf eens moeten timen! Dat kind weet niet wat hem overkomt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Keshet het volgende:
Ik geloof er niks van! Zij leert steeds nieuwe truucjes en ik loop maar achter de feiten aan!
Je zou als ouders ook 'sprongetjes' moeten doormaken!
Heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:41 schreef Lijnloos het volgende:
Emma en voeten.. hmm onthouden dus voor de volgende meetMinke heeft dat nooit echt gehad, wel net als Ivan al maanden op tongen en tanden gefocust... dus als je haar op schoot hebt, en je bent effe rustig aan het babbelen met iemand anders, moet je niet vreemd opkijken als er ineens een hand je mond in verdwijnt
Rienk slaatquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
Zitten er bij jullie bijtertjes tussen? Ivan is meer een knijper, geloof ik.
Dat doen alsof je iets opeet is hier ook al maanden een succesnummer! Het maakt ook niet uit waar ik het mee doe, zijn hand, zijn speen, een blokje. Zo is het grommen trouwens ook ooit begonnen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:00 schreef Vlindur het volgende:
Rienk slaat![]()
En hij ligt werkelijk in een deuk als hij zn vingers in mijn mond stopt en ik er dan 'hamhamhamham' mee doe (happen op zijn handen dus)
in ieder geval véél beterquote:
deed selene ook. niet te snel spullen teruggeven deed wonderenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, ook heel herkenbaar, Vlindur, dat weggooien van spullen en dan gaan miepen.
Grappig dat je dat zegt! Wij hebben pas voor het eerst het Hema-slaapzakje gebruikt (dat is een back-up slaapzak) en mijn vriend was ervan uitgegaan dat ik Ivan er al half uit had gehaald terwijl ik dacht dat de rits stuk was gegaan. Het zou zomaar kunenn dat Ivan dat ding zelf open heeft zitten frotten. Nou ja, het is sindsdien niet meer voorgekomen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:14 schreef simmu het volgende:
[..]
deed selene ook. niet te snel spullen teruggeven deed wonderen![]()
en wacht maar! binnenkort leren die van jullie (die grotere babies) vanzelf dat ze hun slaapzakje uit kunnen doen!
Hij slaat van enthousiasme Dan komt mijn vriend thuis en dan begint hij zo te wapperen dat hij slaat. Het is dus eigenlijk niet eens bewust slaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat doen alsof je iets opeet is hier ook al maanden een succesnummer! Het maakt ook niet uit waar ik het mee doe, zijn hand, zijn speen, een blokje. Zo is het grommen trouwens ook ooit begonnen.
In wat voor situaties slaat Rienk? Ivan duwt hier dingen weg die hij niet wil, bijvoorbeeld als hij genoeg drinken heeft gehad. En als ik een kusje vraag en hij er geen zin in heeft om er een te geven dan duwt hij mijn hoofd bijvoorbeeld weg. Ik ben zo stom geweest om daar een spelletje van te maken (heel verontwaardigd doen, hard gaan lachen en weer om een kusje vragen) maar daar is hij steeds harder door gaan duwen/slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |