alleen op zondag en maandag party big game daarnaast nog poker after dark maar pas om 2 uur denk om 1 uur nog wel poker million op rtl ergens mssn zelfs wel headsup op rtl nuquote:
Sowieso is poker op tv bijna altijd saai. Zelf doen is veel leuker.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:49 schreef robr0 het volgende:
0.25 poker cup canada maar dat zijn amateurs zonder enige persoonlijkheid dus tantoe saai
Want?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik word zo depressief van sommige mensen.![]()
Echt plaatsvervangende schaamte en neerschietneigingen.
Focking goed mang.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik kan kankergoed karaoken! In Kopenhagen 'Oerend Hard' gedaan en al die maffe Denen blèrden mee
WeEeEeEeeeeeeeeeeeeequote:
Daar is toch geen hol aan man. Franse nummers in Duitsland karaoken, Engelse nummers in Irak, Nederlandse nummers in Denemarken.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Focking goed mang.
Vraag nu een echte klassieker aan zoals "Why cant we be friends" van war.
Ben je in Denemarken dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar is toch geen hol aan man. Franse nummers in Duitsland karaoken, Engelse nummers in Irak, Nederlandse nummers in Denemarken.
Nee, zeg ik dat ergens?quote:
Wat nouquote:
Jaquote:
En je autoradio eruit gehaald!!quote:Op woensdag 3 november 2010 07:38 schreef Hyman het volgende:
Gisteren auto opgehaald. Goeie kerel die em gefixt heeftHij had gelijk mn deur gerepareerd die niet lekker dichtging, mn auto gewassen
en mn wielkasten+ deur gelast.
Bepaald druk is het hier ook niet meer echt eh?quote:
Het gaat met vlagen, maar de vlagen duren nog korter en komen nog minder frequent voor dan vroegahquote:Op woensdag 3 november 2010 10:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bepaald druk is het hier ook niet meer echt eh?Of is dat puur en alleen vanwege 't feit dat het een woensdagochtend is?
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het gaat met vlagen, maar de vlagen duren nog korter en komen nog minder frequent voor dan vroegah
18?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben vanaf eind volgende maand ook nog eens officieel volwassen en oud voor de wet![]()
Was 't verdomme maar zoquote:
Vanaf 18 ben je voor de wet volwassen heurquote:
Like we care!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:23 schreef TripleP het volgende:
Vanaf 21 jaar mag je een zwaar motor rijbewijs halen.
Dat is wel de leeftijd jaquote:Op woensdag 3 november 2010 11:23 schreef TripleP het volgende:
Vanaf 21 jaar mag je een zwaar motor rijbewijs halen.
quote:
Link?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:51 schreef Bravebart het volgende:
Hahahahaha, m'n brakke openingsweekfoto staat nu ook in m'n officiële TU Delft profiel![]()
![]()
Het is wintertijd he?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn laptop zegt steeds dat het een uur vroeger is and it's fucking annoying.
Host op een andere sit dan!quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Enige keer in m'n leven dat ik wallen heb gehad, van de vermoeidheid
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Enige keer in m'n leven dat ik wallen heb gehad, van de vermoeidheid
Huh, appeltjesgroen? Jouw jaar was toch geel met blauw?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nopequote:Op woensdag 3 november 2010 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huh, appeltjesgroen? Jouw jaar was toch geel met blauw?
Dat valt toch best mee?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat stelt idd niet zo veel voorquote:
Neejoh, 2006quote:Op woensdag 3 november 2010 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh ik dacht dat je van 2005 was..
Mwa, ik krijg gewoon nooit wallen, dus als ik ze wel krijg is het wel heel ergquote:Op woensdag 3 november 2010 12:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat stelt idd niet zo veel voorHij had slaap genoeg daar, zo te zien
Heimen 'Amsterdam' van G.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:21 schreef Hyman het volgende:
Ik heb altijd wallen, ook als ik niet moe ben.
toen ik rooie lampje hoorde moest ik gelijk aan wim vos denkenquote:Op woensdag 3 november 2010 12:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Psst ,mn rooie lampje is net gesprongen, heb je ene nieuwe?
Die foto gastquote:Op woensdag 3 november 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:56 schreef -SG- het volgende:
Als je reageert, hoeft de pagina niet meer te reloaden.
Zooquote:Op woensdag 3 november 2010 15:41 schreef Goddelijker het volgende:
Zo, even 280 euro in één minuut er doorheen gejaagd.
300 kilo staal besteld?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:41 schreef Goddelijker het volgende:
Poker?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:41 schreef Goddelijker het volgende:
Waarom pin jij zo langzaamquote:Op woensdag 3 november 2010 15:41 schreef Goddelijker het volgende:
It's all in the namequote:Op woensdag 3 november 2010 15:55 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)elly_osbourne_n.html
Voor de Wii, GoldenEye 2.0.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:57 schreef robr0 het volgende:
weeeeeee nieuwe james bond game is uit weeeeeeee
Ja, ik ga het spel vanavond kopen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:01 schreef robr0 het volgende:
[..]
enige reden om je wii waarschijnlijk af te stoffen ja
Degene die dat geupload heeft is echt kankerdom.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:11 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_ufc_vechter.html
Geniaal
wantquote:Op woensdag 3 november 2010 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Degene die dat geupload heeft is echt kankerdom.
Wie upload op dumpert is per definitie dom.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Degene die dat geupload heeft is echt kankerdom.
Dat zie je al meteen. Hij gaat bijna neer doordat hij opeens geslagen wordt. Een "echte" vechter ziet dat heus wel aankomen, en gaat niet zo lang door met slaan.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wie uploadt op dumpert is per definitie dom.
alleen domenique weesie staat er altijd bij alsof er iemand een dildo in zn achterwerk heeft gedrukt en hij praat als robin uit b&a weeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 3 november 2010 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
Dumpert is wel een topsite, ondanks het feit dat 50% van de uploads puur internetaids is.
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef robr0 het volgende:
[..]
alleen dominique weesie staat er altijd bij alsof er iemand een dildo in zn achterwerk heeft gedrukt en hij praat als robin uit b&a weeeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kende ik nog niet![]()
En dan?quote:
dan zit ik op 1488 posts dat is op stormfront vergelijkbaar met het verslaan van de eindbaas in marioquote:
minder slapen serieusquote:Op woensdag 3 november 2010 17:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tering ik ben moe ineens, niet normaal. En nu moe tik juist keihard gaan leren.
sinds ik ben afgestapt van 11 a 10 uur slapen voel ik me 10x fitter weeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 3 november 2010 17:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goed plan, ik zal het onthouden.
Zit je op stormfront?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:59 schreef robr0 het volgende:
[..]
dan zit ik op 1488 posts dat is op stormfront vergelijkbaar met het verslaan van de eindbaas in mario
Als ik vier uur slaap dan ben ik ook vier uur actief. En ik bne zwaaaarrrr oververmoeid en dan heb ik die 8 uur slaap MINSTENS nodig. Ik moet gewoon twee dagen niets doen (van het weekend hopelijk) en uitrusten en dan gaat het weer prima. Maar op het moment ben ik gewoon op, ben nog steedsa an het herstellen van ADE want ik slaap slecht en mijn ritme is verneukt.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb 3 weken lang minder dan 4/5 uur per nacht geslapen. Dan was ik overdag een uur langer bezig met wakker worden, maar wel meer tijd over dan dat je 8 tot 10 uur slaapt.
Ik werd alleen wel sneller geïrriteerd, dus ben ik maar weer meer gaan slapen.
Als ik een zware vrijdag/zaterdag avond/nacht achter de rug heb gehad merk ik dat op maandag ook nog welquote:Op woensdag 3 november 2010 18:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik vier uur slaap dan ben ik ook vier uur actief. En ik bne zwaaaarrrr oververmoeid en dan heb ik die 8 uur slaap MINSTENS nodig. Ik moet gewoon twee dagen niets doen (van het weekend hopelijk) en uitrusten en dan gaat het weer prima. Maar op het moment ben ik gewoon op, ben nog steedsa an het herstellen van ADE want ik slaap slecht en mijn ritme is verneukt.
Het is 1,5 week later. En rust pakken lukt dus niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik een zware vrijdag/zaterdag avond/nacht achter de rug heb gehad merk ik dat op maandag ook nog welGewoon goed je rust pakken, want vermoeid alles doen is ook niet alles.
wat doe je allemaal mis als je anderhalve week na een party nog niet helemaal top bentquote:Op woensdag 3 november 2010 18:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
<3 I love my roommates. Kwamen binnen met roze koeken met 'happy late birthday' erop en ze hadden te veel eten gemaakt en toen mocht ik was en ik had echt geeeeen zin omte koken dus ik was helemaal blijEn toen was ik mijn thee vergeten en kwamen ze het nog even brengen
![]()
![]()
[..]
Het is 1,5 week later. En rust pakken lukt dus niet.
ok sorry dat ik het niet helemaal begreep maar toch tof dat je het even uitlegt en nu maar weer helemaal fit worden weeeeeeeeeeequote:Op woensdag 3 november 2010 19:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat zeg ik tochLeruhhh en niet kunnen slapen en ritme verneukt (dat was ook al voor dat feest maar het heeft niet geholpen
).
Toch fijn dat je mee wasquote:Op woensdag 3 november 2010 18:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik vier uur slaap dan ben ik ook vier uur actief. En ik bne zwaaaarrrr oververmoeid en dan heb ik die 8 uur slaap MINSTENS nodig. Ik moet gewoon twee dagen niets doen (van het weekend hopelijk) en uitrusten en dan gaat het weer prima. Maar op het moment ben ik gewoon op, ben nog steedsa an het herstellen van ADE want ik slaap slecht en mijn ritme is verneukt.
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:18 schreef robr0 het volgende:
[..]
ok sorry dat ik het niet helemaal begreep maar toch tof dat je het even uitlegt en nu maar weer helemaal fit worden weeeeeeeeeee
Daar ook mee eens maar ik vrees voor mijn gezondheid de komende maand.quote:
Ik zei ook niet dat domme mensen niet vermakelijk zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
Dumpert is wel een topsite, ondanks het feit dat 50% van de uploads puur internetaids is.
mijn moeder houdt ervan om een frikandel speciaal anaal in te brengen voor het slapen net zo relevant waiwaiquote:
Nee, -SG- en fairytalessuck zijn relevant.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:02 schreef robr0 het volgende:
[..]
mijn moeder houdt ervan om een frikandel speciaal anaal in te brengen voor het slapen net zo relevant waiwai
Welke wedstrijd? Ajax? Hebben ze verloren?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef robr0 het volgende:
huilmodus aan wat was dat een dramatische wedstrijd ik moest nog net niet janken weeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
in de tijd dat je dit bericht typte had je makkelijk op teletekst kunnen kijken kali mataquote:Op woensdag 3 november 2010 23:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd? Ajax? Hebben ze verloren?
Alles kan.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
In de tijd dat jij dat typte had je makkelijk kunnen zeggen of het Ajax was
En wanneer zet je je winterbanden eronder?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
Morgen winterbanden ophalen, collega ophalen, werken, (collega thuis brengen,) naar de kapper, iPhone ophalen...
Druk schema weer.
Het makkelijkst zou morgen zijn, maar het is eigenlijk nog iets te warm voor m'n winterbanden...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
En wanneer zet je je winterbanden eronder?
Valt wel mee, hier zitten ze al onder.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het makkelijkst zou morgen zijn, maar het is eigenlijk nog iets te warm voor m'n winterbanden...
Dus misschien over een week of over 2 weken.
Daarom laat ik het misschien maar meteen doen, is veel handiger als zij hem even de brug op rijden ipv dat ik hier voor de deur sta te klooien.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Valt wel mee, hier zitten ze al onder.
Dan zullen ze wel lekker een stukje profiel kwijtgeraakt zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:27 schreef Merel1808 het volgende:
Mijn papa heeft zn winterbanden er volgens mij helemaal niet afgehad dit jaar
Kan ook. Maar hij kan ook zo'n combi band hebben, die je altijd kan dragen.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:27 schreef Merel1808 het volgende:
Mijn papa heeft zn winterbanden er volgens mij helemaal niet afgehad dit jaar
Studeren?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vraag me af wat ik op de TU doe.
dikkequote:Op woensdag 3 november 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
Godver, verneuk ik m'n weegschaal ff
je gaat me niet zeggen dat je blaxje serieus neemtquote:Op woensdag 3 november 2010 23:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
ech wel heb ondertitel van kano gelezen
Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo lijkt het ja, maar het werkt niet helemaal.
Waarom zou ikquote:Op woensdag 3 november 2010 23:39 schreef robr0 het volgende:
[..]
je gaat me niet zeggen dat je blaxje serieus neemt
Nouuuu ik had gegokt op drie vakken leren en eentje herkansen, dat herkansvak was Bouwfysisch Ontwerpen. Maandag Calculus verkloot en ik ging tohc maar even BO bekijken en dat leek heel makkelijk, dus heb dat zitten leren ipv Mechanica (BO heb ik morgen, Mechanica vrijdag). En toen ging ik een proeftentamen maken en het ging echt verschrikkelijk, snapte er geen fuck van. En nu heb ik nog niets gedaan aan Mechanica behalve videocolleges nog eens bekijken wat inhoudt dat ik 3 vakken ga moeten herkansen, de week voor mijn volgende tentamenweek.quote:
Het klinkt als een goede manier om depressief te worden, zeker met de aankomende donkere dagen...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouuuu ik had gegokt op drie vakken leren en eentje herkansen, dat herkansvak was Bouwfysisch Ontwerpen. Maandag Calculus verkloot en ik ging tohc maar even BO bekijken en dat leek heel makkelijk, dus heb dat zitten leren ipv Mechanica (BO heb ik morgen, Mechanica vrijdag). En toen ging ik een proeftentamen maken en het ging echt verschrikkelijk, snapte er geen fuck van. En nu heb ik nog niets gedaan aan Mechanica behalve videocolleges nog eens bekijken wat inhoudt dat ik 3 vakken ga moeten herkansen, de week voor mijn volgende tentamenweek.![]()
En echt, iedereen die ik spreek heeft Calculus goed gemaakt of vindt andere vakken makkelijk, en ik heb vrijwel overal moeite mee en ik heb echt zoiets van yoooooo ben ik niet fucking veel te dom hiervoor. En dan van die mensen die twee foute studies hebben gekozen hiervoor en dachten 'ja lijkt me op zich wel leuk, bouwkunde'. En i kwil het al ZO LANG. PFf het is zo oneerlijk, ik wil het zo graag maar het lukt niet en die andere mensen die hebben een sociaal leven, én het gaat hun gemakkelijk af. En ik heb allebei niet.
Eigenlijk wel. Mits je het goed brengt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Om te zeggen van: Het komt allemaal goed, blabla... dat werkt ook niet.
mijn ervaring is dat je soms beter niets kan zeggen dan zulke dingen weeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 3 november 2010 23:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Om te zeggen van: Het komt allemaal goed, blabla... dat werkt ook niet.
Yeah I know en dat probeeeer ik ook, maar serieus er is gewoon niets dat wel goed gaat. Ik kan gewoon niets bedenken. Ja dat ik kaartjes voor Gorillaz heb gewonnen.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:52 schreef Goddelijker het volgende:
Je moet je gewoon richten op de wel leuke dingen en de dingen die wel goed gaan.
En probeer wat te leren van dingen die niet lukten, zodat het niet snel nog een keer gebeurd.
Ga nu gewoon beginnen met een schone lei en niet teveel terugdenken aan de dingen die niet gelukt zijn.
Je hebt hulp nodig!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en als 3xP nou ook nog komt om te roepen dat ik hulp nodig heb dan gooi ik mijn laptop naar de andere kant van de kamer.
Ga iets leuks doen of ondernemen waar je met goede herinneringen naar terug kan kijken als je je kut voelt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah I know en dat probeeeer ik ook, maar serieus er is gewoon niets dat wel goed gaat. Ik kan gewoon niets bedenken. Ja dat ik kaartjes voor Gorillaz heb gewonnen.Yayyy.
Sterf.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:55 schreef robr0 het volgende:
maar ff serieus noortje zou je niet een keer hulp gaan zoeken?
Komt goed!quote:
LOWLANDSquote:Op woensdag 3 november 2010 23:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ga iets leuks doen of ondernemen waar je met goede herinneringen naar terug kan kijken als je je kut voelt.
Gaahaast mijn drinkenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:57 schreef robr0 het volgende:
soms denk ik dat die lopende frituurpan en ik dezelfde humor hebben
lopende frituurpan?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:57 schreef robr0 het volgende:
soms denk ik dat die lopende frituurpan en ik dezelfde humor hebben
ik zit aan de kwaliteitsdrank genaamd malibu jenever appelsap weeeeeeeeeeeeeeeeee dus zeuer nietquote:
Wooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 4 november 2010 00:00 schreef robr0 het volgende:
dit begint serieus een slowchat voor debielen te wordenggggg weeeeeeeeeeee
waiwai mn moeder met een cactus tussen haar benen wooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 4 november 2010 00:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:01 schreef robr0 het volgende:
[..]
waiwai mn moeder met een cactus tussen haar benen woooooooooooooooooooo
als het andersom is eis ik die laptop op ik ben dan immers degene geweest waardoor ze haar laptop in de steek lietquote:
Jij haar laptop, ik haar kamer.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:20 schreef robr0 het volgende:
[..]
als het andersom is eis ik die laptop op ik ben dan immers degene geweest waardoor ze haar laptop in de steek liet
maar niet zo mssn staat die laptop wel vol afscheidsbrieven ben ik voor 30 jaar mentaal zo makoekoe toegetakeld ik eis dan ook 50 procent van de kamerquote:Op donderdag 4 november 2010 00:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen toch?
ze reageert helaas niet panisch neequote:Op donderdag 4 november 2010 00:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zelfmoordgrapjes zijn wel weer leuk geweeeessssssssst
vieze fur makoekoekoerakaka drink net een bier die blijkbaar al een dag openstaat dan doet je maag ook zo van weeeewoeeeeewaaaaaaaanaaaaaaatochniet hehequote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:27 schreef robr0 het volgende:
[..]
ze reageert helaas niet panisch neeal die moeite voor niets
okeeeeeeequote:Op donderdag 4 november 2010 00:32 schreef robr0 het volgende:
[..]
mijn deur staat altijd voor je opennnnnnnnngggggggg
tijdmachines ftwquote:Op donderdag 4 november 2010 00:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moest je niet je college afkijken?
als ik denk aan al die dagen dat ik mij zo heb misdragen dan denk ik.quote:
had ik geen enkele kanker aan zon tijdmachine gehad dag erna loop ik namelijk weer net zo makoekoe te doenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
als ik denk aan al die dagen dat ik mij zo heb misdragen dan denk ik.
Okquote:Op donderdag 4 november 2010 00:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
had ik geen enkele kanker aan zon tijdmachine gehad dag erna loop ik namelijk weer net zo makoekoe te doen
wat een malakas jezusquote:Op donderdag 4 november 2010 01:07 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ers_doen_koprol.html
TMO, help me?quote:Op donderdag 4 november 2010 01:15 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik bedoel in het algemeen ouwe bitterbal
Die was echt gruwelijk lekker!quote:
als je van 85 kilo sparerib houdt wel weeeeeeeeeequote:Op donderdag 4 november 2010 01:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die was echt gruwelijk lekker!
Kan je aardig wat hongerwinters mee overleven!quote:Op donderdag 4 november 2010 01:40 schreef robr0 het volgende:
[..]
als je van 85 kilo sparerib houdt wel weeeeeeeeee
doe mij syana maarquote:Op donderdag 4 november 2010 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je aardig wat hongerwinters mee overleven!
Dat is zoo 2009!quote:Op donderdag 4 november 2010 01:28 schreef robr0 het volgende:
waar is de tijd gebleven dat er hier nog 24 7 een mod was
Over spare-ribs gesproken...quote:Op donderdag 4 november 2010 01:40 schreef robr0 het volgende:
[..]
als je van 85 kilo sparerib houdt wel weeeeeeeeee
quote:
MAAARRRRKKquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
MAAARRRRKK_________
"your account has been suspended for 2 hours for using a pirated version of PSN Go, try again in 2 hours using a legal app from itunes store."
Wtf is PSN Go?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
MAAARRRRKK_________
"your account has been suspended for 2 hours for using a pirated version of PSN Go, try again in 2 hours using a legal app from itunes store."
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tentamen ging beter dan verwacht maar heb alsnog 1/3 gegoktPlus nog wat fouten is een 4 tot een 6 muu.
jezusquote:Op donderdag 4 november 2010 11:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en een aantal vragen waren hetzelfde als het oefententamen waar de antwoorden niet van klopten dus heb maar even gezegd dat ik dat heb aangenomen en dat het oneerlijk is als het wordt foutgerekend. Trappen ze vast niet in.
als je daarover had willen klagen had je dat voor het tentamen moeten doen en niet achteraf helaas pindakaasquote:Op donderdag 4 november 2010 11:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hallo moeten ze het maar beter regelen. En anders ga ik klagen.
je kan het ook positief bekijken als je nu al tussen een 4 en een 6 hebt zal het volgende keer met deze voorkennis alleen maar beter worden ; )quote:Op donderdag 4 november 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Was gebeurd en toen was het door de docent zelf nog eens gestuurd en klopte het nog niet. En dat was gisteravond. Ennnnnn ik heb het dus op het tentamen erbij geschreven. En anders heb ik pech en wordt het sowieso een herkansing.
Ja daarom. Heb alleen nog steeds niet zoveel zin in 8 tentamens in twee weken.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef robr0 het volgende:
[..]
je kan het ook positief bekijken als je nu al tussen een 4 en een 6 hebt zal het volgende keer met deze voorkennis alleen maar beter worden ; )
8 tentamens in 1 week is pas erg.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja daarom. Heb alleen nog steeds niet zoveel zin in 8 tentamens in twee weken.
Heb jij dat?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
8 tentamens in 1 week is pas erg.
Hadquote:
Nasty.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had7 gehaald, 1 niet gedaan omdat ik geen zin meer had
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG BART ik was vanmorgen vergeten te kijken waar het tentamen was, dus ik naar waar de afgelopen drie tentamens ook waren (hoofdgebouw). Was het daar niet en ik was serieus voor het eerst sinds MAANDEN mijn mobiel vergeten en dacht 'oh heb ik toch niet nodig'.Gelukkig was ik een halfuur te vroeg. Kom ik daar aan want ik zag mensen van mijn opleiding maar er stond niet welk vak het was.
Dus ik zo heel beschaamd vragen met een heel zacht stemmetje en een bezweet hoofd 'is dit bouwfysisch ontwerpen??!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" en dat mens wist het niet
Dus moest ik het alsnog, nog meer beschaamd aan mensen gaan vragen
Maar toen zat ik gelukkig goed.
quote:Dit meldt de vereniging van rubber producerende landen
Condooms slecht voor het milieu?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn beste vriendin had ooit in de zesde een betoog gehouden over seks voor het huwelijk, en een argument was dat condooms slecht waren voor het milieu en blabla. En toen zag ik
http://www.telegraaf.nl/b(...)uurder__.html?p=15,2
Ja natuurlijk, latex komt uit bomen.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Condooms slecht voor het milieu?
Weet je wat pas écht slecht is voor het milieu? Kinderen!
Daarom moet je dat dus niet voor het huwelijk doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:41 schreef Bravebart het volgende:
Weet je wat pas slecht is voor het milieu? Al die SM-ende mensen met latex kledij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |