Het is ouderdom.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedenavond. Ben ik de enige die twijfelt aan de geestelijke capaciteiten van Ivo Opstelten?
Zorg dat je meer geld te bieden hebt.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:22 schreef ethiraseth het volgende:
ik heb een hekel aan bedrijven die mijn geld niet willen.
Hans Hillen is al flink voor je aan het lobbyen! En die wegen zullen er komen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Extra geld voor defensie/accijns verlaging/flink wat kerncentrales erbij/vlaktaks/denivellering/bijstand afschaffen/de boel is flink asfalteren/haven uitbreiding, en zo kan ik heeeeeuuuuulll lang doorgaan.
Dat is helaas geen oplossing aangezien ik gediscrimineerd op afkomst word.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zorg dat je meer geld te bieden hebt.
Dat is niet goed:)quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is helaas geen oplossing aangezien ik gediscrimineerd op afkomst word.
Ha, maar geen DirectX11 en 4x AA etc. etc.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik speel op een 600 euro laptop, zonder problemen.
Overigens blijft Strategic View baas.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:21 schreef Reya het volgende:
LED-verlichting is buiten mijn kamferzone.
Wat zou er gebeurd zijn met Ype...?quote:
Een vos verliest nooit zijn streken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:25 schreef TitusPullo het volgende:
Het is trouwens treffend, Rock, dat jij je eigen loopbaan nog eens kritisch bekijkt. Ik kwam laatst tot de concusie dat ik ben verworden tot een achtentwintigjarige blaag en dat ik mij nodig eens van mijn goede kant moest laten zien.
quote:Wat zijn de gevolgen voor Europa?
Nu de Fed met zijn revolutionaire beleid van quantitative easing begint, zet de rest van de wereld zich schrap. Ook Europa, want het in circulatie brengen van een dergelijk miljardenbedrag aan versgeperste dollars kan de koers van de euro opdrijven. En misschien is dat ook nét de Amerikaanse bedoeling.
Dat is al te zien Euro staat weer hoog, (ook tegenover andere valuta)quote:
Ik hoop dat je wel doelt op je digitale ontwikkeling. In het dagelijks leven bent u toch een inschikkelijk heerschap?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:25 schreef TitusPullo het volgende:
Het is trouwens treffend, Rock, dat jij je eigen loopbaan nog eens kritisch bekijkt. Ik kwam laatst tot de concusie dat ik ben verworden tot een achtentwintigjarige blaag en dat ik mij nodig eens van mijn goede kant moest laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |