Prove it.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:40 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Potver jongens, ik maak toch heerlijke hamburgers![]()
quote:
Fixed.quote:
Wat heb je er precies mee gedaan en waar komen ze vandaan?quote:
Hamburgers komen bij de slager vandaan, maar belangrijkste is wat je ermee doet natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat heb je er precies mee gedaan en waar komen ze vandaan?
Ik ken hamburgers van de C1000 waar niks meer aan te doen valtquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Hamburgers komen bij de slager vandaan, maar belangrijkste is wat je ermee doet natuurlijk
gewoon half om gehakt met in melk geweekt witbrood er doorheen, uitje en tomaatje er doorheen. Als je er niets meer (:')) van terugziet maak je er schijfjes van en die gaan met een flinke klont boter de pan in. Deze om en om garen en daarna drie minuten per kant met deksel op de pan verwarmen. Hierna plakjes kaas op de hamburgers leggen indien gewenst en nog eev minuutje de kaas laten smelten. Dit alles leg je op met groente en saus belegde bolletjes en klaar ben jequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ken hamburgers van de C1000 waar niks meer aan te doen valt
Maar vertel, uitje erin verwerkt? Wat voor kruiden gebruikte je? Plakje bacon erop?
Je moet van goede huize komen als je mij vlak na het avondeten weer hongerig kan maken, godsiemickey zegquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
gewoon half om gehakt met in melk geweekt witbrood er doorheen, uitje en tomaatje er doorheen. Als je er niets meer (:')) van terugziet maak je er schijfjes van en die gaan met een flinke klont boter de pan in. Deze om en om garen en daarna drie minuten per kant met deksel op de pan verwarmen. Hierna plakjes kaas op de hamburgers leggen indien gewenst en nog eev minuutje de kaas laten smelten. Dit alles leg je op met groente en saus belegde bolletjes en klaar ben je
Iets met kust enzoquote:
Wees blij dat je niet hoeft te fietsenquote:
Met viefje tegen de wind in rijden lijkt me ook niet fantastischquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:28 schreef koei het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet hoeft te fietsenMet wind tegen
Mwa een hoop handige apps, en ja je kan ook gratis apps uit de Appstore halen, maar goed daar heb je al antwoord op gegevenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet dat gejailbreak van de iPad nog eens bekijken. Geen idee wat het voordeel is, maar ik ben dan ook zo'n yup met creditcard (and I'm not afraid to use it)
6.30 hier en Poeder zit dan al in de auto.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:23 schreef Frankii het volgende:
SlapenMorgen weer arbeiten
7 uur opstaan
Verwachte reacties:
"Ik moet veel vroeger dan jij mietje!"
Truste![]()
Goed idee! trustequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:23 schreef Frankii het volgende:
7 uur opstaan
Verwachte reacties:
Truste![]()
Dan heb ik er al ruim 2,5 uur werk erop zittenquote:
Jemig en daar al moeite meer hebben. Zit dan al 3,5 uur op werk.quote:
Vond hem ooks tegen vallen, precies dezelfde opmerkingen als jij gaf eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Nieuw topic!
Ik heb net Robin Hood gekeken in glorieus 1080P, moet zeggen dat ik hem tegen vond vallen... Ook al was de film vrij onderhoudend, er gebeurde vrij weinig en wist vooral Robin Hood als karakter me niet echt te boeien...
Ik heb afgelopen nacht maar 1,5 uur geslapen hequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Jemig en daar al moeite meer hebben. Zit dan al 3,5 uur op werk.
[..]
Vond hem ooks tegen vallen, precies dezelfde opmerkingen als jij gaf eigenlijk.
Not fairquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:43 schreef GameBabe het volgende:
Ik mag morgen op bed blijven tot ik eruit wilLekker een weekje vakantie!
Dan verdien je de rust wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:43 schreef koei het volgende:
Ik heb afgelopen nacht maar 1,5 uur geslapen heDus ik heb nog wat in te halen. Ben nu nog even wat dingen aan het afronden en dan kruip ik ook mn bedje in!
En Spanky, gewoon een tijdje bij je moeder logeren. Daar is een matje normaal!
Ja, vanmorgen een motiverend gesprek gehad dus dat is altijd goed! En ik moet het kunnen gaan halen in december volgens mn begeleiderquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan verdien je de rust wel.
Lukt het afronden een beetje?
Kijk gelukkig weinig tv, mis ik dat weer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:45 schreef koei het volgende:
Wat een belachelijk slechte film op rtl 7Over moordlustige schapen
OK dan, mooie prognosequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:46 schreef koei het volgende:
Ja, vanmorgen een motiverend gesprek gehad dus dat is altijd goed! En ik moet het kunnen gaan halen in december volgens mn begeleider
Dit gaat echt een goede maand worden! Harry Potter, Due Date, Scott Pilgrim, Buried en Sint... En dan nog een aantal mwah-films erbij!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk gelukkig weinig tv, mis ik dat weer.
Zit even het bios schema in te kijken. hmh, kriebel, kriebel
Ja, dit word een goede maand. Eens kijken of ik voor zaterdag een schema kan maken om wat films mee te pakken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:52 schreef koei het volgende:
Dit gaat echt een goede maand worden! Harry Potter, Due Date, Scott Pilgrim, Buried en Sint... En dan nog een aantal mwah-films erbij!
Heb je Cell 211 al gezien btw? Die gaat ook volgende week draaien en dat is echt een toffe film die ik je aan kan raden!
Het is een spaanse film, Cella 211 officieel. Komt volgens mij idd uit 2009. Gaat over een opstand in een Spaanse gevangenis. Heb 'm een paar weken geleden in de sneak gezien en het is echt een toffe film! Hij staat op de 1e plaats van mn oktober 2010 ranglijst!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, dit word een goede maand. Eens kijken of ik voor zaterdag een schema kan maken om wat films mee te pakken.
Cell 211 nog niet gezien. Maar ken ik ook niet.
Kan wel een franse cell 211 vinden uit 2009, is dat m?
Ah, zelfde film als ik vond. Spaans inderdaad, frans wordt als eerste genoemd op imdb voordat je de pagina opent.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:01 schreef koei het volgende:
Het is een spaanse film, Cella 211 officieel. Komt volgens mij idd uit 2009. Gaat over een opstand in een Spaanse gevangenis. Heb 'm een paar weken geleden in de sneak gezien en het is echt een toffe film! Hij staat op de 1e plaats van mn oktober 2010 ranglijst!
Gaat in het lijstje. Heb zondag the american gekeken. Wat een saaie meuk was dat..quote:Op woensdag 3 november 2010 00:01 schreef koei het volgende:
[..]
Het is een spaanse film, Cella 211 officieel. Komt volgens mij idd uit 2009. Gaat over een opstand in een Spaanse gevangenis. Heb 'm een paar weken geleden in de sneak gezien en het is echt een toffe film! Hij staat op de 1e plaats van mn oktober 2010 ranglijst!
Leek me al weinig na het zien van de trailer moet ik zeggen.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Gaat in het lijstje. Heb zondag the american gekeken. Wat een saaie meuk was dat..
Dat was inderdaad een erg saaie film. Ben zo dom geweest om 'm in de bios te kijkenquote:Op woensdag 3 november 2010 00:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Gaat in het lijstje. Heb zondag the american gekeken. Wat een saaie meuk was dat..
Eén lange Nespresso reclame...quote:Op woensdag 3 november 2010 00:04 schreef Poit het volgende:
[..]
is dat die over die terror schapen? Lijkt me awesome. morgen naar piranha 3D!quote:Op woensdag 3 november 2010 00:09 schreef koei het volgende:
Poit, je moet echt die film die nu op rtl 7 is downloaden. Die ga jij volgens mij geweldig vinden
Ja, een beetje het niveau van Dead Snow, maar dan nog slechterquote:Op woensdag 3 november 2010 00:11 schreef Poit het volgende:
[..]
is dat die over die terror schapen? Lijkt me awesome. morgen naar piranha 3D!
ik ga hem opzoekenquote:Op woensdag 3 november 2010 00:13 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, een beetje het niveau van Dead Snow, maar dan nog slechter
En ik dacht dat piranha al niet meer draaide? Hier in de buurt iig al niet meer. Maar daar is sowieso een te groot aanbod aan 3D films momenteel.
Je moet ook niet in de buurt van de toiletten gaan zitten in de trein...quote:Op woensdag 3 november 2010 00:19 schreef Poit het volgende:
Hmm, Gouda. Ik ruik de bontkraagjes tegemoet komen
Hier het zelfdequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:23 schreef Frankii het volgende:
7 uur opstaan
Verwachte reacties:
Truste![]()
Schimmig karakterquote:Op woensdag 3 november 2010 00:09 schreef koei het volgende:
Poit, je moet echt die film die nu op rtl 7 is downloaden. Die ga jij volgens mij geweldig vinden
Briljant!quote:
Trusten!quote:
quote:
Zeg, wil je dat soort dingen niet roepen.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh! Bijna weekend! Ook weer bijna maandag
Wat? gouda of den haag?quote:Op woensdag 3 november 2010 08:38 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Je hebt het overleefd gisteravond.
1,5 uur hier, had last van file (stond op de oprit al stil)quote:Op woensdag 3 november 2010 07:41 schreef Pheno het volgende:
Al een uur op het werk, stop eens met gapen!
Den Haag had je al overleeft je was op de weg terug. Dus Gouda maar.quote:
Hier stond het ook al vast vanaf de opritquote:Op woensdag 3 november 2010 08:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
1,5 uur hier, had last van file (stond op de oprit al stil) [ afbeelding ] dus moest omrijden via Bunschoten-Spakenburg
ja was een ongeluk gebeurd op de A1 bij Eembrugge en iedereen moest daar over de vluchtstrook, dus na een kwartiertje omrijden heb ik daarna op de A1 150 op de cruise control kunnen rijden omdat het verkeer nogal uitgedond was op de A1. Totaal tien minuten vertraging, net als anders dusquote:Op woensdag 3 november 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier stond het ook al vast vanaf de opritGelukkig is binnendoor maar 10 minuutjes om
Gouda kom ik vakerquote:Op woensdag 3 november 2010 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Den Haag had je al overleeft je was op de weg terug. Dus Gouda maar.
Toch wel, al weet je het nooit bij Gouda.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda kom ik vakerdie ken ik wel hebben
Maar toch is het zo...:(quote:Op woensdag 3 november 2010 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeg, wil je dat soort dingen niet roepen.
Ja, maar het is behoorlijk deprimerend om te zeggen dat het al bijna maandag is.quote:
Nou, half 10 zit toch enigszins in de buurt van half 7?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:32 schreef Nebo het volgende:
Half 7 opstaan is goed gelukt hier, pleuris
Tijd is relatief, enzo!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:32 schreef Nebo het volgende:
Half 7 opstaan is goed gelukt hier, pleuris
Ik heb wel eens slechter gemikt ja. Ik blijf gewoon tot 11 uur liggen nu, pak mijn studieboek er wel even bij.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, half 10 zit toch enigszins in de buurt van half 7?
Wat een levenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:35 schreef Nebo het volgende:
Ik heb wel eens slechter gemikt ja. Ik blijf gewoon tot 11 uur liggen nu, pak mijn studieboek er wel even bij.
ah joh, valt allemaal wel mee..quote:Op woensdag 3 november 2010 09:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Toch wel, al weet je het nooit bij Gouda.
Ik had liever mijn vriendinnetje erbij gepakt dan mijn studieboek over intelligentie-testenquote:
Ik overleef het ook nog steeds als ik er kom dus valt wel mee inderdaad.quote:
Dat bedoel ik. Gouda city jewait!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik overleef het ook nog steeds als ik er kom dus valt wel mee inderdaad.
Ik las voor...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had liever mijn vriendinnetje erbij gepakt dan mijn studieboek over intelligentie-testen
praat me ff bijquote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had liever mijn vriendinnetje erbij gepakt dan mijn studieboek over intelligentie-testen
Welk woord las jij als 'voor'?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Gouda city jewait!
[..]
Ik las voor...
Het was hypothetisch helaasquote:
quote:Ik had liever mijn vriendinnetje erbij gepakt dan mijn studieboek voor intelligentie-testen
lolololololololololquote:
JONGUH! Zo bedoelde deze baas deze uitspraak niet!!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
lololololololololol
Al bestaan die ook gewoon en suggereert dat natuurlijk helemaal niks over mijn intelligentie
Als je interesse na die zin al afgekapt is, heeft het natuurlijk weinig zinquote:Op woensdag 3 november 2010 10:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
hoe heet dat studieboek of wat is het ISBN nummer van dat studieboek Nebo? [/interesse]
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:12 schreef Poit het volgende:
[..]
JONGUH! Zo bedoelde deze baas deze uitspraak niet!!
Alsof je een dom wicht lag te penefloepsen met je hoeloeloeloe en wilde kijken hoe intellislim ze wasz
155 euro voor een fakking boekquote:Op woensdag 3 november 2010 10:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als je interesse na die zin al afgekapt is, heeft het natuurlijk weinig zin
Maar het gaat niet alleen over intelligentie-testen, maar echt over testen en assessement in het algemeen, dus ook betrouwbaarheid, validiteit en dat soort ongein. Psychological Testing and Assessement van Ronald Jay Cohen en Mark E. Swerdlik (mijn versie: 9780071272230)
Hardcover-versie voor te veel geld: http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_overview
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:16 schreef Frankii het volgende:
[..]
En ik al huilen voor de 55 euro die ik betaal voor een van mijn boeken, die tevens de eerste schooldag werd gejat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vond het zelf ook heel grappig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the Milkman! My milk is delicious!
Dat is juist het interessante ervanquote:Op woensdag 3 november 2010 10:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar het gaat niet alleen over intelligentie-testen, maar echt over testen en assessement in het algemeen, dus ook betrouwbaarheid, validiteit en dat soort ongein. Psychological Testing and Assessement van Ronald Jay Cohen en Mark E. Swerdlik (mijn versie: 9780071272230)
Hardcover-versie voor te veel geld: http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_overview
Gaat ook nergens over, voor mijn versie zonder harde kaft betaalde ik 'maar' 50 euro, dus ik begrijp niet helemaal waarom deze 155 is. Ik moet volgende week weer 85 euro uitgeven aan nieuwe boekenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Geld uitgeven is altijd leuk. Van de week RB3 maar eens aanschaffen.
Nou ik heb nu een drumstel en een gitaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef Poit het volgende:
Ga je d'r nog extra instrumenten bij halen?
Keyboard is toch slecht of niet leverbaar?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ik heb nu een drumstel en een gitaar.
En ik kan maar 1 ding tegelijk. Maar ik zou het wel cool vinden om een keyboard te scoren eigenlijk.
Enkel vertraagd. Als het goed is de 5e leverbaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Keyboard is toch slecht of niet leverbaar?
Mja, keyboard was wat mee dacht ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Enkel vertraagd. Als het goed is de 5e leverbaar.
-edit: volgens Bol.com: Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 26.11.2010
De gitaar (met knoppen) de 19e en het pro drumstel de 5e..
Gitaar met snaren nog niet bekend..
De gitaar met snaren lijkt me cool. Al doe ik nu ook niets met m'n gitaar met snaren.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef Poit het volgende:
-edit: volgens Bol.com: Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 26.11.2010
Gitaar met snaren komt ergens volgend jaar pas, waarschijnlijk rond februari-maartquote:Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Denk vast wel dat die pack er komt, maar ook dat ie 500 euro moet kosten...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:29 schreef Nebo het volgende:
Ik heb die game ook helemaal niet uit horen komen. Gaan ze nu elke instrument los uitbrengen op een andere datum, of komt er ook nog een soort van Ultimate pack met alle instrumenten inclusief de luxe varianten met echte snaren en dergelijke?
Dat zal vast wel. En ik moet zeggen dat ik het ook even gemist had hoor, het nieuwe deel. Of nouja.. ik had me niet gerealiseerd dat het al zo snel is gegaan sinds het nieuws dat er een deel 3 zou komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:29 schreef Nebo het volgende:
Ik heb die game ook helemaal niet uit horen komen. Gaan ze nu elke instrument los uitbrengen op een andere datum, of komt er ook nog een soort van Ultimate pack met alle instrumenten inclusief de luxe varianten met echte snaren en dergelijke?
Daar zijn al meer klachten over, EA heeft minder budget voor Rockband 3 over dan ik voor bier drinken.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:29 schreef Nebo het volgende:
De casual gamer Guitar Hero hype is over..quote:Op woensdag 3 november 2010 11:57 schreef RitseB het volgende:
De muziek hype is over, Rock Band en Guitar Hero verkochten heel slecht in de UK.
Ik dacht dat ze er bewust voor gekozen hadden om geen pakket uit te geven. Je zou heel wat verschillende pakketten moeten samenstellen. 3 verschillende gitaren, en 2 verschillende drumstellen. Niet te doen..quote:Op woensdag 3 november 2010 11:29 schreef Nebo het volgende:
was sowieso al een jammere hypequote:Op woensdag 3 november 2010 11:57 schreef RitseB het volgende:
De muziek hype is over, Rock Band en Guitar Hero verkochten heel slecht in de UK.
ok, maar wel toyboy ofzo toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:15 schreef Sigmund666 het volgende:
NIET de grote liefde van Yvonne. Ik kan degene die dit beweert aanklagen voor smaad en laster!
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
was sowieso al een jammere hype
opzegtermijn van x maanden.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm vraagje, als je contract verlenging niet hebt getekend, kun je dan elk moment vertrekken?
En dat contract heb ik een maand geleden gekregen.
Vind onderhand wel goed hier, en heb steeds minder zin om te gaan werken hier.
ik heb wel gelachen, dat welquote:Op woensdag 3 november 2010 12:36 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me nog geniale avonden herinneren!
Ligt eraan, je kunt aan het einde van je huidige contract per direct vertrekken en tot die tijd heb je gewoon een opzegtermijn. Netter is wel om ruim vooraf aan te geven dat je na einde contract niet meer werkt. De ervaring leert dat je nooit alle schepen achter je moet verbranden, ze komen altijd nog een keer van pas.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm vraagje, als je contract verlenging niet hebt getekend, kun je dan elk moment vertrekken?
En dat contract heb ik een maand geleden gekregen.
Vind onderhand wel goed hier, en heb steeds minder zin om te gaan werken hier.
Zolang ik ergens in heersch vind ik het tofquote:Op woensdag 3 november 2010 12:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik heb wel gelachen, dat welalleen hoe obsessief sommigen waren was al heerlijk om te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang ik ergens in heersch vind ik het tofdaarom hou ik zo van het leven in het algemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed gesprekquote:
Oh mooi! Dat wordt duimen. Zit je al in de 2e ronde of hoor je dat snel?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:32 schreef Fallen het volgende:
Goed gesprek,
erg leuke functie,
afwachten tot 2e ronde.
Ik hoor uiterlijk vrijdag of ik door ben naar de 2e ronde (kom naar beneden en sla je slag!)quote:Op woensdag 3 november 2010 13:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mooi! Dat wordt duimen. Zit je al in de 2e ronde of hoor je dat snel?
Zo wordt studeren straks nog leuk!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef Nebo het volgende:
Zo, lekker een verse lading endorfine door mijn lichaam dankzij een uurtje flink sporten, hete douche, verse kleertjes, goed geschoren, broodje rosbief achter de kiezen, lenzen weer in, oftewel, studeertijd
Ow en zo even Office 2011 op mijn Mac gooien natuurlijk
Yeah. Zie je dat lijntje bloed langs zijn mond? Ik heb vernomen dat dat van een echte kip is.quote:
ik zie ook een student die wat van zijn studententijd maakt en dat waardeer ik nog meerquote:Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Yeah. Zie je dat lijntje bloed langs zijn mond? Ik heb vernomen dat dat van een echte kip is.
Ik moest vanmorgen naar mijn bus rennen, metertje of 200.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo wordt studeren straks nog leuk!
Ik ga morgen weer een rondje lopen, eens kijken hoeveel kilometer er afgelegd kan worden.
Nog steeds geen verbetering sinds ons bezoek aan Ubisoft? Dude, ga daar eens aan werken manquote:Op woensdag 3 november 2010 13:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen naar mijn bus rennen, metertje of 200.
Ik was bekaf![]()
*ril*quote:Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef Nebo het volgende:
Ow en zo even Office 2011 op mijn Mac gooien natuurlijk
Ik wil weten hoe zijn dinnetje verkleed wasquote:Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik zie ook een student die wat van zijn studententijd maakt en dat waardeer ik nog meer
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen naar mijn bus rennen, metertje of 200.
Ik was bekaf![]()
Microsoft op een Apple. Laat ik het zo zeggen: they are doing it wrong...installer erbij, ipv gewoon zoals het hoort,je weet weer niet waar het terechtkomt en de updates, oh boy, de hoeveelheid updates. Ik heb het even geprobeerd, maar na een tijd begon ik me af te vragen of ik Office ondertussen niet tien keer had gedownload. Open Office bevalt me prima. Op de spaarzame momenten dat ik het nodig heb.quote:
Ik denk dat ik dat binnenkort ook eens een keer ga doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:03 schreef Pheno het volgende:
Ga eens een lesje mee met mij. Dan kun je je tong uit het vliegwiel van een RPM fiets freubelen.
Dude.. Office op een Macquote:
Mijn dinnetje was helaas ergens in Brabant door de modder aan het rollen, softbalteamweekend.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe zijn dinnetje verkleed was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Mijn dinnetje was helaas ergens in Brabant door de modder aan het rollen, softbalteamweekend.BrabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door de modder rollende vrouwen
Bier
I am the Milkman! My milk is delicious!
Het leek mij praktischer dan iWork en heb mijn broer nooit horen klagen, dus we zullen zienquote:Op woensdag 3 november 2010 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Microsoft op een Apple. Laat ik het zo zeggen: they are doing it wrong...installer erbij, ipv gewoon zoals het hoort,je weet weer niet waar het terechtkomt en de updates, oh boy, de hoeveelheid updates. Ik heb het even geprobeerd, maar na een tijd begon ik me af te vragen of ik Office ondertussen niet tien keer had gedownload. Open Office bevalt me prima. Op de spaarzame momenten dat ik het nodig heb.
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Mijn dinnetje was helaas ergens in Brabant door de modder aan het rollen, softbalteamweekend.Daar zijn ongetwijfeld ook foto's van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: ik lees nu je spoiler pas
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daar zijn ongetwijfeld ook foto's van!
edit: ik lees nu je spoiler pas
Je komt langs bij mijn sportschool om mee te gaan spinnen?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat binnenkort ook eens een keer ga doen.
Zodat jij me kunt zien in m'n strakke sportpakje? No wayquote:Op woensdag 3 november 2010 14:15 schreef Pheno het volgende:
Je komt langs bij mijn sportschool om mee te gaan spinnen?
quote:
Ook als je contract al afgelopen is?quote:
misschien wel netter, maar afspraken nakomen ook. en wil ook aan mijn gezondheid denken. kijk werken moet je sowieso, maar niet op deze manierquote:Op woensdag 3 november 2010 13:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ligt eraan, je kunt aan het einde van je huidige contract per direct vertrekken en tot die tijd heb je gewoon een opzegtermijn. Netter is wel om ruim vooraf aan te geven dat je na einde contract niet meer werkt. De ervaring leert dat je nooit alle schepen achter je moet verbranden, ze komen altijd nog een keer van pas.
Awesome! Cosmo en Wanda!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:24 schreef Gamer_V het volgende:
Tofste kostuums van die avond waren King Arthur en Patsy uit the Holy Grail, pijnlijk gedetailleerd nagemaakt, inclusief kokosnoten natuurlijkmet een goede tweede plaats voor twee dames verkleed als Cosmo en Wanda
Zover ik weet wel ja..quote:Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook als je contract al afgelopen is?
Toverstaf, kroon maakt het af!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesome! Cosmo en Wanda!![]()
Dat zijn pas bazen
[..]
Zover ik weet wel ja..
Dat had ik toch al gezien?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zodat jij me kunt zien in m'n strakke sportpakje? No way. Ik ga wel naar m'n eigen sportschooltje
.
Had ik dat pakje toen aan ja? .. Oh.quote:
Nog steeds wacht ik op een foto voordat ik enthousiast word van deze reactie..quote:Op woensdag 3 november 2010 14:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zodat jij me kunt zien in m'n strakke sportpakje? No way. Ik ga wel naar m'n eigen sportschooltje
.
Ik dacht dat jij dat met Ross ging regelen op een avondje?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef Poit het volgende:
Nog steeds wacht ik op een foto voordat ik enthousiast word van deze reactie..
Ja toch? En anders die tweede keer wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Had ik dat pakje toen aan ja? .. Oh.
Ross heeft me in de steek gelatenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat met Ross ging regelen op een avondje?
Ik heb alleen filmpjes, dus voor foto's moet je toc echt bij Ross zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ross heeft me in de steek gelaten
En foto's van Ross heb ik al genoeg boven m'n bed hangen..
Oja! Dat filmpje. Dat is een leuk filmpje.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:38 schreef Pheno het volgende:
Ik heb alleen filmpjes, dus voor foto's moet je toc echt bij Ross zijn.
Filmpjes zijn overrated.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen filmpjes, dus voor foto's moet je toc echt bij Ross zijn.
TETTEN!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Filmpjes zijn overrated.
Foto's, Gezichtboeken, dat soort meuk!!
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:48 schreef Nebo het volgende:
Hoplakee, Office staat er op, niks mis mee, automagische updates uitgezet en mijn Mac is er niet trager op geworden. So far so good
Je bent duidelijk geen mac waardigquote:Op woensdag 3 november 2010 14:48 schreef Nebo het volgende:
Hoplakee, Office staat er op, niks mis mee, automagische updates uitgezet en mijn Mac is er niet trager op geworden. So far so good
Leuk! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:54 schreef Poit het volgende:
Trouwens, ben voor de 4e keer oom geworden vandaag
Oom van wat?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent duidelijk geen mac waardig
Geef maar snel aan mij..
Pff, Word hier op de Mac werkt zo gigantisch kut.. Duurt allemaal lang, crashed om de haverklap.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:56 schreef Fallen het volgende:
Wat is er nou weer mis met Office op een Mac?
Werkt prima en is tenminste zonder gezeik (bijna 96%) compatibel met de windows variant.
Pages/Numbers/Keynote is wel leuk, maar voor het rondmailen van stukken niet altijd even handig. En OpenOffice vind ik ook maar matig.
Koalabeerquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je contract afgelopen is en je hebt geen nieuw contract getekend dan werk je er officieel niet eens meerquote:Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
misschien wel netter, maar afspraken nakomen ook. en wil ook aan mijn gezondheid denken. kijk werken moet je sowieso, maar niet op deze manier
nee dan staat het gelijk aan een vast contractquote:Op woensdag 3 november 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je contract afgelopen is en je hebt geen nieuw contract getekend dan werk je er officieel niet eens meer
je kunt ook nog de ziektewet in als je aan je gezondheid moet denkenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
misschien wel netter, maar afspraken nakomen ook. en wil ook aan mijn gezondheid denken. kijk werken moet je sowieso, maar niet op deze manier
Nee.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:03 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee dan staat het gelijk aan een vast contract
Blijkbaar toch niet:quote:Op woensdag 3 november 2010 15:03 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee dan staat het gelijk aan een vast contract
ah dan is dat veranderdquote:Op woensdag 3 november 2010 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet:
Wat gebeurt er als ik na afloop van mijn tijdelijke contract gewoon doorwerk?
Het kan gebeuren dat u en uw werkgever er geen erg in hebben dat uw tijdelijke contract afloopt. Of uw werkgever vindt het wel best dat u blijft werken, maar regelt verder niks. Wat gebeurt er dan als u na afloop van het contract gewoon aan het werk blijft? Dan hebt u opnieuw een contract voor dezelfde periode. Dus als u een contract voor zes maanden had, hebt u opnieuw een contract voor zes maanden. Maar het nieuwe contract kan nooit langer zijn dan een jaar. Had u een contract voor twee jaar, dan is het nieuwe contract dus 'maar' een jaar.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 november 2010 15:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee.
En thanx allen
m'n zus heeft nu dus 4 dochters uitgepoept. Daar gaat m'n droom om met m'n neefjes te voetballen..
Dat is ook niet meer zo, ik kreeg weer verlenging, omdat ik onder 27 ben. Had al 2 x contract gehad. Nog nooit eerder gehoord, maar schijnbaar is dat nieuw.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:12 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ah dan is dat veranderdmaar wat nu als je na je tweede contract geen nieuw contract ontvangen hebt? Is het dan niet automatisch een vast contract? Aangezien het voor de werkgever verplicht is om na drie jaar of na twee contracten een vast contract aan te bieden
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 november 2010 14:54 schreef Poit het volgende:
Maar in hoeverre is dat een probleem? Je neemt onslag, je hebt verplichte opzegtermijn, je hebt ook nog vast wel openstaande vrije dagen en je hebt ook nog geen andere baan toch? Of hoopte je op een uitkering?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer zo, ik kreeg weer verlenging, omdat ik onder 27 ben. Had al 2 x contract gehad. Nog nooit eerder gehoord, maar schijnbaar is dat nieuw.
Ziektewet is geen optie, mensen flippen hem hier al als je 2 dagen ziek bent, dan belt de arbo ook al meteen op.
Maar goed, blijkt dus dat ik nu automatisch weer een jaar heb?
Als ik mij niet vergis is dat inderdaad met een jaar verlengt. Dus 1ste contract dan 4x verlengen en daarna wordt het onbepaalde tijd. Ik heb dat namelijk net achter de rug bij het hotel waar ik werk. Ik heb nu dus voor onbepaalde tijd.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer zo, ik kreeg weer verlenging, omdat ik onder 27 ben. Had al 2 x contract gehad. Nog nooit eerder gehoord, maar schijnbaar is dat nieuw.
Ziektewet is geen optie, mensen flippen hem hier al als je 2 dagen ziek bent, dan belt de arbo ook al meteen op.
Maar goed, blijkt dus dat ik nu automatisch weer een jaar heb?
bronquote:Tijdelijk contract | Tijdelijk contract wordt vast
Tijdelijk contract
Wat is een arbeidscontract voor bepaalde tijd?
Bij een arbeidscontract (of arbeidsovereenkomst) voor bepaalde tijd staat van tevoren vast hoe lang u komt werken. Bijvoorbeeld voor zes maanden of een jaar. Of voor de duur van een bepaald project. Maar ook als u een zieke of zwangere medewerker vervangt, is het contract tijdelijk. De precieze einddatum is dan nog niet bekend, maar het is wel duidelijk dat het contract eindigt zodra de medewerker weer (helemaal) aan het werk gaat. Een tijdelijk contract eindigt vanzelf na afloop van de periode van het contract, tenzij in het contract staat dat het opgezegd moet worden.
Als de einddatum van het contract in feite door uw werkgever bepaald wordt, is er geen sprake van een tijdelijk contract, ook al heeft uw werkgever het wel zo genoemd. Bijvoorbeeld als de werkgever u voor de duur van het zomerseizoen heeft aangenomen, maar hijzelf kan bepalen wanneer het seizoen eindigt. U hebt dan een vast contract. Een vast contract wordt ook wel een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd genoemd. Dat wil zeggen dat het einde niet van tevoren vaststaat. Een vast contract moet worden opgezegd.
datum laatste wijziging: 4 februari 2009
Wat gebeurt er als ik na afloop van mijn tijdelijke contract gewoon doorwerk?
Het kan gebeuren dat u en uw werkgever er geen erg in hebben dat uw tijdelijke contract afloopt. Of uw werkgever vindt het wel best dat u blijft werken, maar regelt verder niks. Wat gebeurt er dan als u na afloop van het contract gewoon aan het werk blijft? Dan hebt u opnieuw een contract voor dezelfde periode. Dus als u een contract voor zes maanden had, hebt u opnieuw een contract voor zes maanden. Maar het nieuwe contract kan nooit langer zijn dan een jaar. Had u een contract voor twee jaar, dan is het nieuwe contract dus 'maar' een jaar.
datum laatste wijziging: 4 februari 2009
naar boven
Tijdelijk contract wordt vast
Wanneer wordt een tijdelijk contract omgezet in een vaste aanstelling?
Een werkgever mag u niet jaren achter elkaar op tijdelijke contracten laten werken. Op een gegeven moment moet hij u een vast contract geven. Doet hij dat niet uit zichzelf, dan kunt u in de volgende situaties een vast contract claimen:
U gaat voor de vierde keer achter elkaar voor dezelfde werkgever werken op een tijdelijk contract. Het vierde contract is dan automatisch een vast contract. Behalve als u er tussendoor een keer drie maanden of meer tussenuit bent geweest. Dan moet u weer opnieuw beginnen met tellen.
Voorbeeld: U werkt zes maanden voor werkgever X. Na afloop krijgt u meteen een nieuw contract voor zes maanden. Als dat contract afgelopen is, krijgt u vier maanden een WW-uitkering. Daarna kunt u weer terecht bij werkgever X. U krijgt weer een contract voor zes maanden. Na die zes maanden wil werkgever X u nog een contract voor drie maanden geven. Dat is inmiddels dus het vierde contract met deze werkgever. Moet werkgever X u nu een vast contract geven? Nee, want u bent er tussen het tweede en derde contract meer dan drie maanden tussenuit geweest. U moet na uw werkloosheid dus opnieuw beginnen met tellen.
U werkt in totaal langer dan drie jaar achter elkaar op twee of meer tijdelijke contracten voor dezelfde werkgever. Zodra u de drie jaar hebt overschreden, bent u in vaste dienst. Behalve als u er tussendoor drie maanden of meer tussenuit bent geweest. Dan begint er weer een nieuwe periode van drie jaar te lopen. Maar bent u er tussendoor korter dan drie maanden uit geweest, dan neemt u die periode mee bij de berekening wanneer u de drie jaar bereikt.
Voorbeeld: U hebt een contract voor twee jaar met werkgever Y. Na afloop werkt u een maand niet. Vervolgens krijgt u weer een jaarcontract met werkgever Y. Een maand voor afloop van dat contract bereikt u de drie jaar. Een dag later wordt uw jaarcontract vanzelf een vast contract, ook al was dat niet de bedoeling van uw werkgever.
Er is nog een uitzondering op de regel van het ontstaan van een vast contract na meer dan drie jaar tijdelijke contracten: één contract voor drie jaar of meer kan een keer verlengd worden met maximaal drie maanden zonder dat een vast contract ontstaat.
Het is dus belangrijk om bij te houden hoeveel tijdelijke contracten u achter elkaar krijgt en hoelang u in totaal op een tijdelijk contract bij dezelfde werkgever werkt.
Let hierbij ook op het volgende:
het gaat om tijdelijke contracten bij dezelfde werkgever, het hoeft niet steeds om hetzelfde werk te zijn gegaan;
periodes die u via een uitzendbureau voor een werkgever werkt, tellen mee. U werkt feitelijk steeds voor dezelfde werkgever;
in de cao kan geregeld zijn dat een werkgever u vaker of langer een tijdelijk contract mag geven. Kijk dus altijd wat er in de cao staat!
Let op! Voor werknemers tot 27 jaar geldt vanaf 9 juli 2010 dat pas bij het vijfde tijdelijke contract of na vier jaar (in plaats van drie jaar) een vast contract ontstaat. Deze regel geldt vanwege de economische crisis en duurt tot 1 januari 2012. Als de crisis langer duurt, geldt de regel tot 1 januari 2014.
datum laatste wijziging: 14 juli 2010
naar boven
domeinkeuze
bronquote:Tijdelijk vier keer recht op flexcontract
Deze tijdelijke maatregel is op 9 juli 2010 in werking getreden. Deze wet houdt in dat een werkgever een medewerker die jonger is dan 27 jaar, vier tijdelijke contracten mag aanbieden in een periode van vier jaar (art 7:668a lid 6 BW). Dat betekent dat voor deze medewerkers een vast dienstverband pas ontstaat bij het vijfde contract of als de contracten bij elkaar langer dan vier jaar hebben geduurd.
Een voorbeeld: als uw medewerker jonger is dan 27 jaar en zijn derde contract eindigt bijvoorbeeld op 15 augustus 2010 dan mag u hem een vierde, tijdelijke contract aanbieden zonder dat een vast dienstverband ontstaat, vooropgesteld dat alle vier contracten niet langer duren dan vier jaar.
Bij bovenstaand voorbeeld dient er wel op gelet te worden dat zodra de medewerker 27 jaar wordt de werking van de nieuwe regeling direct ophoudt en de werknemer onder de oude regeling valt. Dit betekent ook dat als op het moment waarop een werknemer 27 jaar wordt arbeidsovereenkomsten voor bepaalde tijd elkaar met tussenpozen van niet meer dan 3 maanden hebben opgevolgd en een periode van 36 maanden hebben overschreden of de werknemer meer dan 3 voor bepaalde tijd aangegane arbeidsovereenkomsten zijn afgesloten, de laatste op dat moment lopende arbeidsovereenkomst geldt voor onbepaalde tijd.
Het gaat om een tijdelijke wet tot 2012, met de mogelijkheid tot verlenging.
bronquote:Stilzwijgende opvolging zonder tegenspraak, wanneer de medewerker doorwerkt
Het is mogelijk dat de tijd waarvoor de arbeidsovereenkomst is aangegaan is verstreken, terwijl de medewerker verder gaat met zijn werk. De arbeidsovereenkomst is dan niet opgezegd of het einde van de arbeidsovereenkomst is niet aangekondigd. Het werk wordt voortgezet, terwijl de werkgever dit niet tegenspreekt. Het gaat om een stilzwijgende opvolging van de arbeidsovereenkomst door partijen zonder tegenspraak. Die opvolging doet zich voor als partijen het einde van rechtswege zijn vergeten en de medewerker doorwerkt. Het doet zich ook voor als partijen weten dat het contract afloopt, daarbij niets nader regelen, terwijl de medewerker verder gaat met zijn werk en dus kennelijk van de werkgever mag blijven werken.
Er is sprake van "tegenspraak", wanneer de werkgever de medewerker heeft meegedeeld dat de arbeidsovereenkomst niet wordt opgevolgd. Dit kan geschieden:
- voor het einde van de arbeidsovereenkomst of
- op het tijdstip waarop de medewerker het werk wil hervatten na het einde van de arbeidsovereenkomst of
- op een tijdstip onmiddellijk nadat de werkgever weet of had kunnen weten dat de medewerker zijn werk heeft hervat na het einde van de arbeidsovereenkomst.
In dat geval is er van een stilzwijgende opvolging geen sprake en komt er aan de arbeidsverhouding een einde op het tijdstip dat partijen overeenkwamen.
De stilzwijgend opgevolgde arbeidsovereenkomst wordt geacht te zijn aangegaan onder dezelfde voorwaarden als de vorige arbeidsovereenkomst (art 7:668 BW). Ook de duur van de vorige arbeidsovereenkomst geldt voor de stilzwijgend opgevolgde arbeidsovereenkomst, tenzij die periode langer dan een jaar is. Stilzwijgende opvolging gebeurt nooit voor langer dan een jaar. Voorgaande betekent dat partijen overeen kunnen komen dat de arbeidsovereenkomst wordt gevolgd door een contract van twee jaar, de opvolging geschiedt dan niet stilzwijgend. Geschiedt deze wel stilzwijgend dan gaat het om een overeenkomst met een duur van één jaar, tenzij de vorige overeenkomst korter dan een jaar duurde.
Ik heb niks meer te meldenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:29 schreef Frankii het volgende:
Doe dit in WGR ofzo
IK HEB BLACK OPS GEPREORDERED!!!11
[/massaschaap]
quote:
Rus schiet en brandt Modern Warfare 2 kapotquote:
quote:
Kantoorquote:Op woensdag 3 november 2010 15:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
wat voor werk doe je eigenlijk nick?
Andere baan komt er ook nog wel, uitkering zit ik niet eens aan te denken. Heb gelukkig ook nog redelijk wat geld achter de hand, dus dat mag ook geen probleem zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar in hoeverre is dat een probleem? Je neemt onslag, je hebt verplichte opzegtermijn, je hebt ook nog vast wel openstaande vrije dagen en je hebt ook nog geen andere baan toch? Of hoopte je op een uitkering?
Sorry hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 16:29 schreef Frankii het volgende:
Doe dit in WGR ofzo
IK HEB BLACK OPS GEPREORDERED!!!11
[/massaschaap]
Proestquote:
quote:
"I wanna catch all of them motherfuckers"quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
BBN, is dit je kloontje?! http://forum.fok.nl/user/history/257608
Een rog moederbord voor een spelletje pongquote:
En Tetrisquote:Op woensdag 3 november 2010 19:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Een rog moederbord voor een spelletje pong
En Commander KEEN.quote:
Ik heb laatst m'n GameBoy opgesnord bij m'n ouders op zolder. Inclusief Tetris en Dr. Marioquote:
Windows 7 ready?!quote:
Wat doe jij voor werk?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een bijzonder inconcrete baan
Wel Pong HD hequote:Op woensdag 3 november 2010 19:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Een rog moederbord voor een spelletje pong
Wat voor een auto heb je? Een groene!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk?
Ik ben een kantoor!
Maakt opzich toch niet uit?!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een bijzonder inconcrete baan
We proberen alleen maar met je mee te leven maar dat gaat was lastig als je willekeurige steekwoorden neer plemptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
was gewoon benieuwd wat je deed, op kantoor kun je nog steeds in de porno-industrie werken of typemiep zijnquote:
Daarom: schimmigquote:
7 jaar is wel flink... Hebben ze daar bewust voor gekozen? Ik scheel 5,5 jaar met mn broer (na mij de jongste) en dat vind ik al teveel. Ik zou nooit bewust voor een nakomertje kiezen, zeker niet als de anderen wel qua leeftijd dicht bij elkaar zitten.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef Poit het volgende:
Stiekem is het ook wel leuk.. Er zit bijna 7 jaar verschil tussen de jongste 2 dus als het dan ook nog eens een jongetje geweest was had hij helemaal geen leven meer gehad
Wel bewust gekozen voor een 4e, niet geheel bewust voor een nakomertje.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:56 schreef koei het volgende:
[..]
7 jaar is wel flink... Hebben ze daar bewust voor gekozen? Ik scheel 5,5 jaar met mn broer (na mij de jongste) en dat vind ik al teveel. Ik zou nooit bewust voor een nakomertje kiezen, zeker niet als de anderen wel qua leeftijd dicht bij elkaar zitten.
Maar wat voor band heb je met je broer dan? Mijn zussen gingen samen stappen en dingen doen. Eens in de zoveel tijd gaan ze weer herinneringen ophalen over wat ze vroeger allemaal deden en waar ik dus niet bij was. Hun kinderen zijn ook allemaal ongeveer dezelfde leeftijd en dat is erg jammer omdat mijn eventuele kinderen dus nooit neefjes of nichtjes van ongeveer dezelfde leeftijd zullen hebben (maar voor mij wel weer handig dat ik veel oppassers beschikbaar hebquote:Op woensdag 3 november 2010 19:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Wel bewust gekozen voor een 4e, niet geheel bewust voor een nakomertje.
Tussen mij en m'n broer zit ook ruim 7 jaar.
Trouwens.. Rock Band 3![]()
HERE I GO AGAIN ON MY OWN!!!!
TADADAAAAA TADADAAA TADABOEMBOEM
Heerlijk.. Ook relaxed. Als je even op pauze drukt (of perongeluk in mijn geval) Spoelt hij net even een stukje terug. Awesomsause.
Maar ik ga bier drinken. Laters
Tering Tain, wat ben je allemaal van plan?quote:
Een klein gamepc'tje in elkaar knutselen met dat moederbord, een core i7 950, 12GB geheugen, 80GB SSD, etcquote:Op woensdag 3 november 2010 20:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Tering Tain, wat ben je allemaal van plan?
Kleinquote:Op woensdag 3 november 2010 20:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Een klein gamepc'tje in elkaar knutselen met dat moederbord, een core i7 950, 12GB geheugen, 80GB SSD, etc
/nerd
Dit koelertje:quote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Klein![]()
Met zo'n bord vraagt dat om een flinke overclock en sli/cfx
Mugen 2 what a surprise.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit koelertje:
[ afbeelding ]
En straks een HD 6970 wanneer die uit komt
Pong will never be the samequote:Op woensdag 3 november 2010 20:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit koelertje:
[ afbeelding ]
Die ARES we ze bij gamekings hebben weg gegeven is toch het vetste?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit koelertje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Mugen 2 what a surprise.
Gaat een flinke pc worden dan. Moederbord is wel een beetje over-the-top maar ok.
Scheelt je ook nog stookkostenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die ARES we ze bij gamekings hebben weg gegeven is toch het vetste?
Ja, dat is ook weer waar. Maar toch moederbord blijft beetje over-the-top.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het wel goed doen
[..]
Scheelt je ook nog stookkosten
Duur geintje denk ikquote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het wel goed doen
Had er een leuke iMac 27 inch van kunnen kopen in vergelijkingquote:
Skate the Great?quote:
Best ok!quote:
We doesn't have much time!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef SpankmasterC het volgende:
Fuck trouwens, vriendin van me stuurt net deze parel door!
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef SpankmasterC het volgende:
Haha nice!! Maar moederbord is toch al een tijdje uit? vanwege dat ready for win 7 logoquote:Op woensdag 3 november 2010 21:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Had er een leuke iMac 27 inch van kunnen kopen in vergelijking
Gluurburen is denk ik het juiste woordquote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef Rossdale het volgende:
Weet ik nog niet, jij vroeg toch of ik naar Loos kwam?En zo ja, dan komt pierre ook even gluurburen volgens mij
Easy Targetsquote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Rossdale het volgende:
Feestje in 013 in tilburg. Alternatieve muziek enzo met vooral 16 jarige emo-meisjes en 18-19 jarige geile tienerjongetjes
Alles waar jij allergisch voor bent dus Poedertje
Uhm... Oke... Maar ik had het over iets andersquote:Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vandaar ook de 18/19-jarige jongetjes
Nice savequote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoel dat die daarom ook daar rondlopen, voor die makkelijk in te pakken meisjes
quote:
Checkquote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Rossdale het volgende:
Feestje in 013 in tilburg. Alternatieve muziek enzo met vooral 16 jarige emo-meisjes en 18-19 jarige geile tienerjongetjes
Ook jij was ooit een 18-19 jarig tienerjongetje!quote:
Emo's enzo valt echt wel mee. En de alternatieve muziek ook, er wordt gewoon mainstream shit gedraaid. Verder zijn er meer vrouwen dan mannen, en ook ouder dan 16.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Rossdale het volgende:
Dan moet dat heel erg veranderd zijn ten opzichte van zo'n 2 jaar geledenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Emo's enzo valt echt wel mee. En de alternatieve muziek ook, er wordt gewoon mainstream shit gedraaid. Verder zijn er meer vrouwen dan mannen, en ook ouder dan 16.
Gewoon n mooi feestje!
quote:Fly away in my space rocket, you no need put money in my pocket, the door is close I just lock it, I put my port plug in your socket!
Ja, maar voor de overige zaken was ik ook toen al allergischquote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ook jij was ooit een 18-19 jarig tienerjongetje!
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat jij ooit iets tegen sletjes hebt gehad!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ja, maar voor de overige zaken was ik ook toen al allergisch
Ja, alleen was dat emo ook toen al een afknapper en ik sprak nooit met emo-volkquote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat jij ooit iets tegen sletjes hebt gehad!
jaja sterretjequote:Op woensdag 3 november 2010 23:07 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Alles met een hartslag kun je bevredigen spankmeester!
In de jaren 90 haakte ik juist af bij die gabberwijffies. Dat strak naar achter gekamde haren en zo arrogant als de neten. Ze werden haast kwaad als je ze heel even aankeek.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:03 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ja, alleen was dat emo ook toen al een afknapper en ik sprak nooit met emo-volkik zat meer ik de hakhoek
daar had je ook massa's sletjes
Was dit voor of na het beffen?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:22 schreef Fallen het volgende:
Het was Halloween vanavond bij onze scouting....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Was dit voor of na het beffen?
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
QFT!!!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb toch echt veeeeeel liever een gothicmeisje dan een reefteef hoor
[..]
Ook hier weer: kipquote:Op woensdag 3 november 2010 23:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |