Heb ik ook, kan erg lastig zijn! sterkte ..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik voel me goed.
Afgezien van het feit dat ik nu in de gaten moet houden bij wat ik allemaal eet of ik er flinke buikpijn van krijg
De dokter heeft verteld dat ik last heb van "het prikkelbare darmsyndroom". Heb net gegeten en weer flinke buikpijn dat bijna elke beweging erg pijn doet
niet erg fijn, maar in mijn hoofd / gevoel gaat het goed
Ja ik merk nu gewoon dat bij bijna alles wat ik eet ik er last van heb, ben nu bijhouden bij hoe en wat het meeste.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef Miam het volgende:
[..]
Heb ik ook, kan erg lastig zijn! sterkte ..
Ik voel me wel goed. zin in morgenochtend.
heb het wat hoger zittenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja ik merk nu gewoon dat bij bijna alles wat ik eet ik er last van heb, ben nu bijhouden bij hoe en wat het meeste.
Maar hoe ga je hier het beste mee om? Wat werkt het beste?
Heb nu ook medicijnen er voor.
Naja ik heb het zowel in mijn onderbuik als de rest van mijn buik, waardoor mijn ribben ook overbelast worden (is bij mij al erg gevoelig), waardoor ademhaling ook gemoeilijk gaat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef DeBassist het volgende:
[..]
heb het wat hoger zitten![]()
maar idd goed letten op wat je eet.
En vooral goed proberen aan te voelen wat je lichaam wel en niet aankan ! niet overbelasten
dat ademhalen lastig is is herkenbaar jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Naja ik heb het zowel in mijn onderbuik als de rest van mijn buik, waardoor mijn ribben ook overbelast worden (is bij mij al erg gevoelig), waardoor ademhaling ook gemoeilijk gaat.
Opletten op wat ik eet is lastig omdat ik geen idee heb waar het nou aan kan liggen.
Nee en dat is erg lastig, omdat mijn omgeving/thuis dan zegt dat ik me aanstelmaar heb al paar keer onderweg moeten stoppen en langs de kant moeten zitten (stoppen met fietsen) omdat ik het niet meer trok door de pijn.
Hmm oke, das erg vervelend. Jij ook sterkte.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:39 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat ademhalen lastig is is herkenbaar ja![]()
eerst maar eens je omgeven overtuigen dat het niet goed gaat, een beetje steun kan geen kwaad![]()
sterkte
waarom niet als ik vragen mag ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm oke, das erg vervelend. Jij ook sterkte.
Nou dat gaat niet lukken jammer genoeg
Dankje
Die vinden dan toch maar dat ik me aanstel en dat het niets isquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:48 schreef DeBassist het volgende:
[..]
waarom niet als ik vragen mag ?
Omdat het bij mij niet constant is, heb ik er vooralsnog geen medicatie voor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja ik merk nu gewoon dat bij bijna alles wat ik eet ik er last van heb, ben nu bijhouden bij hoe en wat het meeste.
Maar hoe ga je hier het beste mee om? Wat werkt het beste?
Heb nu ook medicijnen er voor.
ik heb het ook niet constant hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:15 schreef Miam het volgende:
[..]
Omdat het bij mij niet constant is, heb ik er vooralsnog geen medicatie voor.
Wel heb ik m`n eetpatroon erop aan gepast, veel vezels e.d. dat heeft ietsje geholpen.
Het gaat nu redelijk, maar heb er dagen tussen zitten dat alles pijnlijk is.
Ik voel me overigens nog steeds oke hoor.
raarquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Die vinden dan toch maar dat ik me aanstel en dat het niets is
het enige wat hun kunnen zeggen is "ja dat kan".
Hoe kunnen hun er rekening mee houden dan eigenlijk? Op wat voor manier bedoel je dat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef DeBassist het volgende:
[..]
raarer moet toch echt rekening mee gehouden worden
dat mensen er rekening mee houden wanneer je niet goed voeltquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoe kunnen hun er rekening mee houden dan eigenlijk? Op wat voor manier bedoel je dat?
Nah dat doen ze nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:52 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat mensen er rekening mee houden wanneer je niet goed voelt
niet altijd veeleisend enzo, geeft je ook geestelijk meer rust
en geest en lichaam werken samen
Sterkte.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
Down. Net - voor mij onverwacht- het ontwerp voor de beplanting gekregen voor het graf van m'n zus. Mooi, maar wel direct weer klote. Knallende koppijn.
Nooit leuk die dingenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
Down. Net - voor mij onverwacht- het ontwerp voor de beplanting gekregen voor het graf van m'n zus. Mooi, maar wel direct weer klote. Knallende koppijn.
Moeilijk zoietsquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
Ja, precies. En dat ik me er af en toe rot over voel, dat hoort er gewoon bij en gaat vast en zeker nog wel veel vaker gebeuren.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:11 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Nooit leuk die dingen![]()
Maar als het er netjes bij ligt straks, dan heeft dat ook wel weer iets goeds.
damn, zo verstrooid ben ik nog neit geweest. wel is mijn wame pot thee in de koelkast gezet. maar thats about itquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:50 schreef candygirl het volgende:
soms twijfel ik aan mezelf.... gisteren vond ik mijn gsm nergens.......bleek hij in de koelkast te liggen Vanavond kom ik erachter dat mijn beurs kwijt is alles op de kop gezet, in rep en roer, een half uur lang alles afgereden en gebeld waar ik was geweest! Zit ik ook opeens op de verkeerde autobaan Kom ik thuis ,wil ik iets weggooien ligt mijn beurs.......... in de pendaalemmer
Als jij de gevolgen van je keuzes goed hebt overwogen en ze accepteert kan het nooit een verkeerde keuze zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 09:20 schreef Flippiee het volgende:
Gestressed, bang dat ik verkeerde keuzes maak, moe
Da's wel zuur jaquote:Op woensdag 3 november 2010 11:19 schreef Gasol het volgende:
Baal een beetje, mijn ex gaat vandaag iets leuks doen wat wij eigenlijk samen zouden gaan doen maar er nooit van gekomen is.... met haar nieuwe lover
Dank jequote:Op woensdag 3 november 2010 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij de gevolgen van je keuzes goed hebt overwogen en ze accepteert kan het nooit een verkeerde keuze zijn![]()
OT: GRRRRRR
ik nietquote:Op woensdag 3 november 2010 13:08 schreef Houniet het volgende:
Wow, geslapen als een baby'tje. Voel me puick.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goed. Lig lekker op de bank, grote nieuwe tv, openhaard aan
Die schop heb je inmiddels gehadquote:Op woensdag 3 november 2010 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's wel zuur ja
Waren jullie lang samen?
OT: embarrassed
En kan mezelf wel een schop voor mn hol verkopen
*knuf*quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef DeBassist het volgende:
kort maar krachtig begin ?
Body, leave my soul
Oh, body please leave my soul
Seperate me, tear me apart
Just leave me alone
weet niet of het bij jou van toepassing isquote:Op woensdag 3 november 2010 19:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
*knuf*
OT: vast in een web van gedachten. Kom niet los, het duurt te lang... Ik kan zo veel verliezen, maar weet niet hoe ik verder moet.
Kut
Sterkte meisquote:Op woensdag 3 november 2010 19:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
*knuf*
OT: vast in een web van gedachten. Kom niet los, het duurt te lang... Ik kan zo veel verliezen, maar weet niet hoe ik verder moet.
Kut
Dat is een beetje het probleem. Ik zou er wel eens een enorm kutgevoel aan over kunnen houdenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:45 schreef DeBassist het volgende:
[..]
weet niet of het bij jou van toepassing is
maar niet denken maar doen wil nogal eens de oplossing zijn, hoe moeilijk het ook is![]()
ga vooral van het gevoel wat je achteraf aan overhoudt uit
soms moet je risico's nemenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem. Ik zou er wel eens een enorm kutgevoel aan over kunnen houden
Thanks flips
Helemaal waar.quote:
en wat staat ertegenover ?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Maar het is moeilijk, een van de weinige vriendinnen die ik heb zou ik kunnen verliezen.
Afweging is of het vertrouwen hersteld kan worden of niet. Maar het strekt een beetje te ver om hier te bespreken.quote:
ok, succes met de keuze makenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afweging is of het vertrouwen hersteld kan worden of niet. Maar het strekt een beetje te ver om hier te bespreken.
Laten we het erop houden dat ik haar niet kwijt wil, maar op dit moment niet weet hoe we verder moeten.
Thanksquote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ok, succes met de keuze maken
PM maar als je wat kwijt wilt
*geeft knuffel*quote:
Toch nog een hoogtepuntquote:Op woensdag 3 november 2010 23:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ajax![]()
DUsja dan weet je het wel
Waar heb'k dit vaker gelezen?:Pquote:Op woensdag 3 november 2010 23:45 schreef markxx1985 het volgende:
me ex is nogsteed nie trug;-(
zit in me 1je bietje te drinke en bloowtje te roke want me ma licht al in bed;-(
jáááquote:
En terecht!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:13 schreef DeBassist het volgende:
blij vanwege enkele positieve reacties op mijn tekst
Haakneusquote:Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waar heb'k dit vaker gelezen?:P
[..]
jááá
Grenzeloos debiel.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Grenzeloos debiel.
't zijn niet mijn woorden man
Niks luktquote:Op donderdag 4 november 2010 00:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Stop dat dan allemaal in 1 post
Weet jij eigenlijk wel wat jij allemaal uitspookt 's avonds?quote:
Aww prettyquote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef missbehavin het volgende:
Een beetje als zo'n snow globe die net geschud is.
altijdquote:
Zaterdag krijg jij een knuffel van mijquote:Op donderdag 4 november 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Weer zo'n dag dat ik blijkbaar alles fout doe![]()
Fuck it
jaquote:Op donderdag 4 november 2010 13:34 schreef Beach het volgende:
Als ik nu eens begin bij het begin en niet meer stop totdat ik het meeste gedaan heb, komt het goed toch?
dat zeg ik ook al maanden. ben nog niet begonnenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:34 schreef Beach het volgende:
Als ik nu eens begin bij het begin en niet meer stop totdat ik het meeste gedaan heb, komt het goed toch?
Hehe, herkenbaar.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:34 schreef Beach het volgende:
ook dat jaquote:
quote:
Dan ga je toch nietquote:Op donderdag 4 november 2010 16:48 schreef Soempie het volgende:
Ziek en moe en vanavond staat er een concert op de planning.
moet je spelen of ga je ernaar toequote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Flippiee het volgende:
Moe, zin in vanavond. Avondje geen stress en beetje mazzel stressloos slapen ook nog.
De brief?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef Yuki het volgende:
Stom![]()
En verdomme, ik moet het nu echt afmaken
Natuurlijk ga ik wel.quote:
doorzetten heet datquote:
Ohjaquote:Op donderdag 4 november 2010 17:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
doorzetten heet datzo hoort het ook
ongesteld zekerquote:Op donderdag 4 november 2010 18:40 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb buikpijn, maar verder gaat het goed.
Ontspan jezelf babe.quote:
wou dat ik het kon, situatie lijkt zo uitzichtloos op het moment.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:06 schreef zwartedoos het volgende:
jarig en alleen, dus beetje verdrietigkomt ook wel omdat ik zaterdag t pas vier maar toch...
niet eens datquote:Op donderdag 4 november 2010 21:08 schreef Millaa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Is er geen taart die je gezelschap kan houden?
dat is toch ook gewoon niet leuk danquote:Op donderdag 4 november 2010 21:06 schreef zwartedoos het volgende:
jarig en alleen, dus beetje verdrietigkomt ook wel omdat ik zaterdag t pas vier maar toch...
had echt de puf niet anders had ik wel een taart voor je gebakkenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet eens datik was bij mn ouders gaan eten maar die vergaten me te feliciteren. en daarna ging voetbal op tv, dus ben maar naar huis gevlucht.
*geeft knuffel terug *quote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
*knuf*
OT: beetje the same. Of eigenlijk vooral zwak
hoe gaat het met dr dan? afgelopen posts klonken niet best.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:44 schreef DeBassist het volgende:
[..]
*geeft knuffel terug *
heb trouwens wel veel zin in morgen, heb wat weekjes in te halen met mn vriendin
Geniet ervanquote:Op donderdag 4 november 2010 22:44 schreef DeBassist het volgende:
[..]
*geeft knuffel terug *
heb trouwens wel veel zin in morgen, heb wat weekjes in te halen met mn vriendin
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:47 schreef Flippiee het volgende:
Moe. Toch wel lichte hoofdpijn. Zin in het weekend. Die vandaag al begint
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je komt wel gewoon zondag, toch?
OT: hongerig. En ik moet echt aan t werk
quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Schijthekel aan mensen die vragen, of nee zeggen, ben je aangekomen? Ja he, en veel ook.
Nee verdomme, ik heb de jas van mijn vriend aan! Die valt ruim!
Pffff
Kwaliteitsuser deze manquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:33 schreef markxx1985 het volgende:
me ex is nogsteeds nie terug ma kvoel me goet vandag
kriig veel andagt van andre meidjes lol:P
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:33 schreef markxx1985 het volgende:
me ex is nogsteeds nie terug ma kvoel me goet vandag
kriig veel andagt van andre meidjes lol:P
Ben gezakt op besluitvaardig rijden, niet eens op iets heel stoms ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:46 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je het niet gehaald hebt?
Ow, das kut vooral als je denkt dat je het goed gedaan hebt. Ik ga ervan uit dat je binnenkort opnieuw op mag of niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:05 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Ben gezakt op besluitvaardig rijden, niet eens op iets heel stoms ofzo. Instructeur en ik hadden er achteraf zo'n goed gevoel over. Vandaar dat ik nu ook extra baal.
2de fles door de gootsteen gespoeldquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer:
doe er wat aan.
Begin eens bij het niet kopen van die flessen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
2de fles door de gootsteen gespoeld
Owh, balen joh! Succes voor de volgende keer alvast. Komt dan vast wel goed.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:05 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Ben gezakt op besluitvaardig rijden, niet eens op iets heel stoms ofzo. Instructeur en ik hadden er achteraf zo'n goed gevoel over. Vandaar dat ik nu ook extra baal.
http://www.jellinek.nl/behandelingquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
2de fles door de gootsteen gespoeld
Dit dus, op hetgene na dat na honger volgtquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Moe en ik verveel me en ik heb honger en ik ben geil maar mooi niks te neuken niet
Dat en nog wel meer. De laatste dagen weer flink somber geweest.. Kutdepressiequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik maak me allemaal zorgen om dingen die er eigenlijk niet toe doen.
Dat ga ik ook doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Begin eens bij het niet kopen van die flessen.
hier nu ook! Hele week eigenlijk al ,maar vandaag helemaalquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef candygirl het volgende:
[..]
hier nu ook! Hele week eigenlijk al ,maar vandaag helemaal
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doenEn thuis ook geen bier meer
Ik ben nu weer fris en fruitigquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, lekker bezopen effe bhv'en.
Eerste Ongeluk Bij Hulp
Ojee...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kut. Ik zal maar moeten accepteren dat er nooit een fatsoenlijke afsluiting zal komen.
Ik voel me in de steek gelaten...
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik voel me in de steek gelaten...
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef WeirdlyWired het volgende:
En ik maar denken dat het niet erger kan. Natuurlijk kan het erger.
Zo erg is het nou ook niet. Ik heb gewoon een dipjequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
OT: moe.. en zenuwachtig voor morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |