Irak is volkomen veilig, dat hoorde ik vanmiddag minister Leers nog zeggen. Veilig genoeg in ieder geval om iraakse asielzoekers er heen terug te sturenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
Wat is dat toch weer voor gedonder in Irak.
Ow nee, toch niet:quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Irak is volkomen veilig, dat hoorde ik vanmiddag minister Leers nog zeggen. Veilig genoeg in ieder geval om iraakse asielzoekers er heen terug te sturen
Dan moeten we nog even wachten met de uitzettingen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nee, toch niet:
[ afbeelding ]
Het is verboden door het EHRM, beste beurt voor onze regering
Nee, nu moeten we wachten op de definitieve uitspraak van het EHRM. En dat vond Leers vanmiddag nog onzinquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan moeten we nog even wachten met de uitzettingen.
Ja, maar het wordt wel weer een keer veilig in Irak, dan kun je ze toch wel wegsturen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, nu moeten we wachten op de definitieve uitspraak van het EHRM. En dat vond Leers vanmiddag nog onzin
Over een draaikont gesproken..quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, nu moeten we wachten op de definitieve uitspraak van het EHRM. En dat vond Leers vanmiddag nog onzin
Dan wel ja. Maar Leers deed net alsof het nu al veilig is. Compleet voorbij gaande aan het EHRM.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt wel weer een keer veilig in Irak, dan kun je ze toch wel wegsturen?
Als ze willen... Als je hier meer dan tien jaar zit en een leven hebt, nou ja, blijf, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt wel weer een keer veilig in Irak, dan kun je ze toch wel wegsturen?
Boek je volgende vakantie naar Bagdad... 100 jaar geleden was dat bon tonquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat schrijf je anders pmpquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
Nu klinkt het net alsof ik die mensen koet ke koet weg wil hebben
Wat mij betreft al na 5 jaar, maar alles wat daarvoor zit moet je 1 consistente lijn voor trekken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als ze willen... Als je hier meer dan tien jaar zit en een leven hebt, nou ja, blijf, wat mij betreft.
Ik las koerd que koerd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
Nu klinkt het net alsof ik die mensen koet ke koet weg wil hebben
Een organisatie die rept over linkse hobby's kan ik moeilijk serieus nemen. Sowieso maakt dat kleine manifest op de homepage bijzonder weinig indruk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.dutchteaparty.nl/
Woooow. knettervet, eindelijk eens een echte rechts conservatief-liberale partij in opkomst.
Weet't, maar de spellingscontrole vindt het ook niet.quote:
Het komt mij iets te Verdonk achtig over. Maar wie weet wat het wordt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een organisatie die rept over linkse hobby's kan ik moeilijk serieus nemen. Sowieso maakt dat kleine manifest op de homepage bijzonder weinig indruk.
Eerst komt de ontkenning, dan de boosheid en protest, dan wil men vechten, dan volgt de depressie gevolgd door aanvaarding,quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een organisatie die rept over linkse hobby's kan ik moeilijk serieus nemen. Sowieso maakt dat kleine manifest op de homepage bijzonder weinig indruk.
Coûte que coûtequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet't, maar de spellingscontrole vindt het ook niet.
Ik heb het hierboven al gepost, maar jezelf betitelen als de Dutch Tea Party getuigt naar mijn idee al van verdomd weinig intellect. Waarom een naam aannemen die geen enkele link heeft met het land dat je hoopt te hervormen. Zwaktebod.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het komt mij iets te Verdonk achtig over. Maar wie weet wat het wordt.
Wie? Wat? Waar?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eerst komt de ontkenning, dan de boosheid en protest, dan wil men vechten, dan volgt de depressie gevolgd door aanvaarding,
Je klinkt nu net als die griezels die wel in BNW komen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eerst komt de ontkenning, dan de boosheid en protest, dan wil men vechten, dan volgt de depressie gevolgd door aanvaarding,
Ik had eerlijk gezegd ook meer gezien in een naam als ''de conservatieven'' of ''NVP''' Nederlandse volks partij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het hierboven al gepost, maar jezelf betitelen als de Dutch Tea Party getuigt naar mijn idee al van verdomd weinig intellect. Waarom een naam aannemen die geen enkele link heeft met het land dat je hoopt te hervormen. Zwaktebod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |