We are on the same page dude..quote:Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
officieel jah
eerste carnavalsfeesje was in september volgens mij
en vanaf eind oktober al elk weekend feesje gehad.
Alle verenigingen met 11-11 bal enzo, ehm algemene feesten, binnen kort weer blerconcour in 013
Vindt eigenlijk de voorfeesten het meest leuke
Me neither..quote:Op zondag 14 november 2010 17:09 schreef Guard het volgende:
ik ben geen carnavalsliefhebber, maar dat is denk ik wel bekend
x2quote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef Guard het volgende:
pfft begin je daar nu alweer over? Dat duurt nog vijf maanden man
had geen zin om als eerste te zijnquote:Op maandag 15 november 2010 09:42 schreef Guard het volgende:
Geen goedemorgen van Crazy deze morgen? Heeft ie een vrije dag ofoz?
Ahhh! Tot hoelaat moet je?quote:
23.00 uur.. morgen en woensdag ookquote:
Volgens mij niet. weet niet zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef Lindytje het volgende:
Hoi!
Ik kom even binnenvallen met een vraag.... weet iemand van jullie toevallig op je op het station een scooter kwijt kunt/mag in de fietsenstalling?
Bedankt alvast
Ja dat kan, maar er is maar beperkt ruimte voor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef Lindytje het volgende:
Hoi!
Ik kom even binnenvallen met een vraag.... weet iemand van jullie toevallig op je op het station een scooter kwijt kunt/mag in de fietsenstalling?
Bedankt alvast
Ik vind het wel sfeervolquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef theKiD het volgende:
Klein wereldje nu..
En geen goedemiddag.. ben net 35000 chips met poker kwijt geraakt
Open doel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
Wat een slechte middag hè?
jah inderdaad, vanaf Arnhem tot aan hier mist. en werd steeds erger.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef theKiD het volgende:
Klein wereldje nu..
En geen goedemiddag.. ben net 35000 chips met poker kwijt geraakt
Ah, thanx!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar er is maar beperkt ruimte voor.
[..]
Ik vind het wel sfeervol![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens mij niet. weet niet zeker
Volgens mij wel een keer ingeschreven nu ik de site zie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:05 schreef theKiD het volgende:
Doe jij ook aan tribalwars toevallig Marcel?
Geen dankquote:
Ik vind het wel grappig, voor even.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:41 schreef PierreTT het volgende:
Wat de fack is dit voor weer, ik kan nog geen 5 huizen verder kijken
Moet je blij zijn dat je niet in een villawijk woont... Dan kon je je brievenbus nog niet eens zien...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:41 schreef PierreTT het volgende:
Wat de fack is dit voor weer, ik kan nog geen 5 huizen verder kijken
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Moet je blij zijn dat je niet in een villawijk woont... Dan kon je je brievenbus nog niet eens zien...
BTW nog steeds ziek, morgen ziekenhuisbezoek met onderzoeken! Jeuh, heb er zin in
Jemie, dat duurt nu al een hele tijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Moet je blij zijn dat je niet in een villawijk woont... Dan kon je je brievenbus nog niet eens zien...
BTW nog steeds ziek, morgen ziekenhuisbezoek met onderzoeken! Jeuh, heb er zin in
Oei... dat is niet best. Beterschap.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
Het begon met een griepje... Nu een virusinfectie in m'n longen iig... Hoor morgen hopelijk meer...
klinkt niet best, hopen dat je optijd fit bent voor je nieuwe baanquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
Het begon met een griepje... Nu een virusinfectie in m'n longen iig... Hoor morgen hopelijk meer...
Srsly? Is fok het eerste wat je smorgens checkt?quote:Op woensdag 17 november 2010 05:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klinkt niet best, hopen dat je optijd fit bent voor je nieuwe baan
nee, eerst de pron sites voor nieuwe releasesquote:Op woensdag 17 november 2010 05:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Srsly? Is fok het eerste wat je smorgens checkt?
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:33 schreef Crazy-M het volgende:
heb echt weekend gevoel
maar goed dat het vanaf vandaag 15:00 weekend is
tjah, voor jouquote:
Dat hangt af van hoe goed de film het doet in de bios, maar ik denk dat HP zeker nog wel tot en met de kerstvakantie draait...quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Weet iemand hoe lang films in de bios draaien? Specifiek: HP?
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef hetzusjevan het volgende:
http://beta.nieuws.nl.msn(...)hebben-weinig-effect
Ehh, ik dacht dat winterbanden vanaf/onder de X aantal graden juist wel beter waren (ik dacht 10 of 5? Of heb ik dat mis?) en dat ze zowel water als sneeuw beter 'wegsluizen' dan zomerbanden?![]()
In het geval ik het bij het rechte eind heb, zeg ik: psychologen![]()
.
Lees: ik heb net winterbanden gekocht en het zou zuur zijn als ze echt geen nut gaan hebben XD.
Assumption is the mother of all fuck upsquote:Tertoolen vergelijkt het met een onderzoek naar het antiblokkeringssysteem in auto's. Bestuurders met zo'n systeem waanden zich veilig en namen daardoor meer risico. Hij gaat er vanuit dat dat principe ook voor winterbanden geldt.
Winterbanden hebben wel dergelijk effect.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef hetzusjevan het volgende:
http://beta.nieuws.nl.msn(...)hebben-weinig-effect
Ehh, ik dacht dat winterbanden vanaf/onder de X aantal graden juist wel beter waren (ik dacht 10 of 5? Of heb ik dat mis?) en dat ze zowel water als sneeuw beter 'wegsluizen' dan zomerbanden?![]()
In het geval ik het bij het rechte eind heb, zeg ik: psychologen![]()
.
Lees: ik heb net winterbanden gekocht en het zou zuur zijn als ze echt geen nut gaan hebben XD.
Zeker wel, maar het is nog te warm voor ze. Je rijdt ze nu gewoon 2x zo snel op...quote:Op woensdag 17 november 2010 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Winterbanden hebben wel dergelijk effect.
Heb ze er nu ook een week onderliggen maar merk het wel met grip op de weg.
dat klopt inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zeker wel, maar het is nog te warm voor ze. Je rijdt ze nu gewoon 2x zo snel op...
Nou ben proefkonijn af. Nu wachten op uitslagen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)eidt-zich-in-eu.htmlquote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zeker wel, maar het is nog te warm voor ze. Je rijdt ze nu gewoon 2x zo snel op...
Nou ben proefkonijn af. Nu wachten op uitslagen.
Ew.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:55 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)eidt-zich-in-eu.html
Daar ga je dan
waar gaat u heen ?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:37 schreef automatic_ het volgende:
Morgen lekker een weekendje weg
Straks nog even werken (of naja, ik studeer tijdens het werken hehe) en dan koffertje inpakken!
All-in bij centerparcs... dus gratis vreten en zuipen?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:40 schreef automatic_ het volgende:
Centerparcs, Erperheide en dan All-InHaha.
Whehe. Ik kan het wel waarderen. Al zou ik het niet van te dichtbij hoeven mee te maken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Dit is nou waarom ik niet van kunst hou.
Mooie vrouw.. en ik kan de kust opzich wel waarderen, maar zoals haar vent ook al zegt: Wrom niet met rode verfquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Dit is nou waarom ik niet van kunst hou.
Super de Boer op Lieve Vrouweplein was open, dus kon gelukkig nog wat boodschappen doenquote:Op zondag 21 november 2010 16:37 schreef Stuurloos het volgende:
We leven zeker nog, lekker gewerkt en morgen vrij. Geen idee wat ik moet koken, want ik heb geen drol in huis en geen zin om friet te bakken. Gaat weer zo meuren allemaal.. T zal wel brood met knakworsten worden of een omelet ofzo.
Ow, het was me wel heel goed uitgekomen als ik dat had geweten toen ze nog open warenquote:Op zondag 21 november 2010 19:43 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Super de Boer op Lieve Vrouweplein was open, dus kon gelukkig nog wat boodschappen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |