Volgens mij niet ?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef Guard het volgende:
Ik zit ook nog gespannen af te wachten...
Is er een weeralarm afgegeven (dan weet je zeker dat er niets gebeurt)?
Stilte voor de storm..quote:Op donderdag 11 november 2010 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens mij niet ?
was vanmorgen nog heerlijk windstil
Nope! Alleen auto en spullen inleveren!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef Guard het volgende:
dus jij hoeft niets meer te doen qua werk in de maand november?
Nice, hopen dan maar dat je snel weer beter bent, heb je er ook nog wat aanquote:Op donderdag 11 november 2010 16:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nope! Alleen auto en spullen inleveren!
was vanmorgen om 5:00quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hier is het praktisch windstil (hartje centrum)?
kleinigheidje blijf je houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
zeker weer op de bejaarden aan het passen, dat je al zo vroeg hier bentquote:
Uiteraard, elke zondag feestquote:Op zondag 14 november 2010 09:09 schreef Guard het volgende:
[..]
zeker weer op de bejaarden aan het passen, dat je al zo vroeg hier bent
nee man, de voorfeesten zijn al reeds begonnenquote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef Guard het volgende:
pfft begin je daar nu alweer over? Dat duurt nog vijf maanden man
Het is 3 dagen geleden anders al begonnen...quote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef Guard het volgende:
officieel jahquote:Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het is 3 dagen geleden anders al begonnen...
ieder zijn dingquote:Op zondag 14 november 2010 17:09 schreef Guard het volgende:
ik ben geen carnavalsliefhebber, maar dat is denk ik wel bekend
We are on the same page dude..quote:Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
officieel jah
eerste carnavalsfeesje was in september volgens mij
en vanaf eind oktober al elk weekend feesje gehad.
Alle verenigingen met 11-11 bal enzo, ehm algemene feesten, binnen kort weer blerconcour in 013
Vindt eigenlijk de voorfeesten het meest leuke
Me neither..quote:Op zondag 14 november 2010 17:09 schreef Guard het volgende:
ik ben geen carnavalsliefhebber, maar dat is denk ik wel bekend
x2quote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef Guard het volgende:
had geen zin om als eerste te zijnquote:Op maandag 15 november 2010 09:42 schreef Guard het volgende:
Geen goedemorgen van Crazy deze morgen? Heeft ie een vrije dag ofoz?
Ahhh! Tot hoelaat moet je?quote:
23.00 uur.. morgen en woensdag ookquote:
Volgens mij niet. weet niet zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef Lindytje het volgende:
Hoi!
Ik kom even binnenvallen met een vraag.... weet iemand van jullie toevallig op je op het station een scooter kwijt kunt/mag in de fietsenstalling?
Bedankt alvast
Ja dat kan, maar er is maar beperkt ruimte voor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef Lindytje het volgende:
Hoi!
Ik kom even binnenvallen met een vraag.... weet iemand van jullie toevallig op je op het station een scooter kwijt kunt/mag in de fietsenstalling?
Bedankt alvast
Ik vind het wel sfeervolquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef theKiD het volgende:
Klein wereldje nu..
En geen goedemiddag.. ben net 35000 chips met poker kwijt geraakt
Open doel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
Wat een slechte middag hè?
jah inderdaad, vanaf Arnhem tot aan hier mist. en werd steeds erger.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef theKiD het volgende:
Klein wereldje nu..
En geen goedemiddag.. ben net 35000 chips met poker kwijt geraakt
Ah, thanx!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar er is maar beperkt ruimte voor.
[..]
Ik vind het wel sfeervol![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens mij niet. weet niet zeker
Volgens mij wel een keer ingeschreven nu ik de site zie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:05 schreef theKiD het volgende:
Doe jij ook aan tribalwars toevallig Marcel?
Geen dankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |