nee man, de voorfeesten zijn al reeds begonnenquote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef Guard het volgende:
pfft begin je daar nu alweer over? Dat duurt nog vijf maanden man
Het is 3 dagen geleden anders al begonnen...quote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef Guard het volgende:
officieel jahquote:Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het is 3 dagen geleden anders al begonnen...
ieder zijn dingquote:Op zondag 14 november 2010 17:09 schreef Guard het volgende:
ik ben geen carnavalsliefhebber, maar dat is denk ik wel bekend
We are on the same page dude..quote:Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
officieel jah
eerste carnavalsfeesje was in september volgens mij
en vanaf eind oktober al elk weekend feesje gehad.
Alle verenigingen met 11-11 bal enzo, ehm algemene feesten, binnen kort weer blerconcour in 013
Vindt eigenlijk de voorfeesten het meest leuke
Me neither..quote:Op zondag 14 november 2010 17:09 schreef Guard het volgende:
ik ben geen carnavalsliefhebber, maar dat is denk ik wel bekend
x2quote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef Guard het volgende:
had geen zin om als eerste te zijnquote:Op maandag 15 november 2010 09:42 schreef Guard het volgende:
Geen goedemorgen van Crazy deze morgen? Heeft ie een vrije dag ofoz?
Ahhh! Tot hoelaat moet je?quote:
23.00 uur.. morgen en woensdag ookquote:
Volgens mij niet. weet niet zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef Lindytje het volgende:
Hoi!
Ik kom even binnenvallen met een vraag.... weet iemand van jullie toevallig op je op het station een scooter kwijt kunt/mag in de fietsenstalling?
Bedankt alvast
Ja dat kan, maar er is maar beperkt ruimte voor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef Lindytje het volgende:
Hoi!
Ik kom even binnenvallen met een vraag.... weet iemand van jullie toevallig op je op het station een scooter kwijt kunt/mag in de fietsenstalling?
Bedankt alvast
Ik vind het wel sfeervolquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef theKiD het volgende:
Klein wereldje nu..
En geen goedemiddag.. ben net 35000 chips met poker kwijt geraakt
Open doel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
Wat een slechte middag hè?
jah inderdaad, vanaf Arnhem tot aan hier mist. en werd steeds erger.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef theKiD het volgende:
Klein wereldje nu..
En geen goedemiddag.. ben net 35000 chips met poker kwijt geraakt
Ah, thanx!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar er is maar beperkt ruimte voor.
[..]
Ik vind het wel sfeervol![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens mij niet. weet niet zeker
Volgens mij wel een keer ingeschreven nu ik de site zie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:05 schreef theKiD het volgende:
Doe jij ook aan tribalwars toevallig Marcel?
Geen dankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |