Ik vind het wel grappig, voor even.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:41 schreef PierreTT het volgende:
Wat de fack is dit voor weer, ik kan nog geen 5 huizen verder kijken
Moet je blij zijn dat je niet in een villawijk woont... Dan kon je je brievenbus nog niet eens zien...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:41 schreef PierreTT het volgende:
Wat de fack is dit voor weer, ik kan nog geen 5 huizen verder kijken
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Moet je blij zijn dat je niet in een villawijk woont... Dan kon je je brievenbus nog niet eens zien...
BTW nog steeds ziek, morgen ziekenhuisbezoek met onderzoeken! Jeuh, heb er zin in
Jemie, dat duurt nu al een hele tijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Moet je blij zijn dat je niet in een villawijk woont... Dan kon je je brievenbus nog niet eens zien...
BTW nog steeds ziek, morgen ziekenhuisbezoek met onderzoeken! Jeuh, heb er zin in
Oei... dat is niet best. Beterschap.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
Het begon met een griepje... Nu een virusinfectie in m'n longen iig... Hoor morgen hopelijk meer...
klinkt niet best, hopen dat je optijd fit bent voor je nieuwe baanquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
Het begon met een griepje... Nu een virusinfectie in m'n longen iig... Hoor morgen hopelijk meer...
Srsly? Is fok het eerste wat je smorgens checkt?quote:Op woensdag 17 november 2010 05:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klinkt niet best, hopen dat je optijd fit bent voor je nieuwe baan
nee, eerst de pron sites voor nieuwe releasesquote:Op woensdag 17 november 2010 05:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Srsly? Is fok het eerste wat je smorgens checkt?
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:33 schreef Crazy-M het volgende:
heb echt weekend gevoel
maar goed dat het vanaf vandaag 15:00 weekend is
tjah, voor jouquote:
Dat hangt af van hoe goed de film het doet in de bios, maar ik denk dat HP zeker nog wel tot en met de kerstvakantie draait...quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Weet iemand hoe lang films in de bios draaien? Specifiek: HP?
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef hetzusjevan het volgende:
http://beta.nieuws.nl.msn(...)hebben-weinig-effect
Ehh, ik dacht dat winterbanden vanaf/onder de X aantal graden juist wel beter waren (ik dacht 10 of 5? Of heb ik dat mis?) en dat ze zowel water als sneeuw beter 'wegsluizen' dan zomerbanden?![]()
In het geval ik het bij het rechte eind heb, zeg ik: psychologen![]()
.
Lees: ik heb net winterbanden gekocht en het zou zuur zijn als ze echt geen nut gaan hebben XD.
Assumption is the mother of all fuck upsquote:Tertoolen vergelijkt het met een onderzoek naar het antiblokkeringssysteem in auto's. Bestuurders met zo'n systeem waanden zich veilig en namen daardoor meer risico. Hij gaat er vanuit dat dat principe ook voor winterbanden geldt.
Winterbanden hebben wel dergelijk effect.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef hetzusjevan het volgende:
http://beta.nieuws.nl.msn(...)hebben-weinig-effect
Ehh, ik dacht dat winterbanden vanaf/onder de X aantal graden juist wel beter waren (ik dacht 10 of 5? Of heb ik dat mis?) en dat ze zowel water als sneeuw beter 'wegsluizen' dan zomerbanden?![]()
In het geval ik het bij het rechte eind heb, zeg ik: psychologen![]()
.
Lees: ik heb net winterbanden gekocht en het zou zuur zijn als ze echt geen nut gaan hebben XD.
Zeker wel, maar het is nog te warm voor ze. Je rijdt ze nu gewoon 2x zo snel op...quote:Op woensdag 17 november 2010 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Winterbanden hebben wel dergelijk effect.
Heb ze er nu ook een week onderliggen maar merk het wel met grip op de weg.
dat klopt inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zeker wel, maar het is nog te warm voor ze. Je rijdt ze nu gewoon 2x zo snel op...
Nou ben proefkonijn af. Nu wachten op uitslagen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)eidt-zich-in-eu.htmlquote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zeker wel, maar het is nog te warm voor ze. Je rijdt ze nu gewoon 2x zo snel op...
Nou ben proefkonijn af. Nu wachten op uitslagen.
Ew.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:55 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)eidt-zich-in-eu.html
Daar ga je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |