quote:Precies dat. Ik dacht toen wel: Karma is a bitch.Op dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft bij mij de ogen ook geopend!
ik was daarvoor heel makkelijk met andermans gevoelens... daarna nooit meer.. jezus wat ben ik toen kapot geweest van verdriet
quote:Bij mij staat het ongeveer gelijkOp dinsdag 2 november 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij zou het wel eens goed voor mij zijn als ik de dumper was, ipv de gedumpte
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Tally het volgende:
aaah vandaar dat we nog maar weinig van hem horen
quote:Het levert wel een deuk in je zelfvertrouwen op, als de beslissing altijd voor je genomen wordt. Dat JIJ niet leuk genoeg bent, en hij wel.Op dinsdag 2 november 2010 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij staat het ongeveer gelijkMaar uitmaken is nooit leuk, van beide kanten niet...
quote:Karma mag mij al jaren nietOp dinsdag 2 november 2010 12:40 schreef Kluts het volgende:
Precies dat. Ik dacht toen wel: Karma is a bitch.![]()
quote:Ja, dat snap ik. Ik ben nu twee keer achter elkaar gedumpt terwijl ik het totaal niet aan zag komen. Dat is echt verschrikkelijk voor je zelfvertrouwen inderdaad. Ik denk ook steeds bij mezelf 'wat heb ik dan verkeerd gedaan?' en 'ben ik niet leuk of zo...'.Op dinsdag 2 november 2010 12:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het levert wel een deuk in je zelfvertrouwen op, als de beslissing altijd voor je genomen wordt. Dat JIJ niet leuk genoeg bent, en hij wel.
Maar dat vind ik
quote:[flauw]Daar zal je het dan wel naar gemaakt hebben
quote:
quote:Ik zal het er vroeger best naar hebben gemaakt maar heb wel het idee dat ik genoeg "gestraft" benOp dinsdag 2 november 2010 12:46 schreef Yuki het volgende:
[flauw]Daar zal je het dan wel naar gemaakt hebben[/flauw]
quote:Dat laatste heb ik ook nog wel. Het heeft veel tijd nodig om niet alles op jezelf te gooien en je zelfvertrouwen weer wat op te krikken.Op dinsdag 2 november 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik ben nu twee keer achter elkaar gedumpt terwijl ik het totaal niet aan zag komen. Dat is echt verschrikkelijk voor je zelfvertrouwen inderdaad. Ik denk ook steeds bij mezelf 'wat heb ik dan verkeerd gedaan?' en 'ben ik niet leuk of zo...'.
quote:Dat is aan karma om te beslissenOp dinsdag 2 november 2010 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het er vroeger best naar hebben gemaakt maar heb wel het idee dat ik genoeg "gestraft" ben
quote:Nou, als je dat zou willen doenOp dinsdag 2 november 2010 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ik daar straks dan ff op reageren
quote:Die neiging heb ik sowieso.Op dinsdag 2 november 2010 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook nog wel. Het heeft veel tijd nodig om niet alles op jezelf te gooien en je zelfvertrouwen weer wat op te krikken.
Natuurlijk zijn er aan beide kanten fouten gemaakt. Maar het komt zelden helemaal van een kant.
quote:Toch ben ik altijd de dumpee, niet de dumper.Op dinsdag 2 november 2010 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yuki niet leuk genoeg?![]()
Dat bestaat niet.. Geldt overigens voor meer dames hier in [Singles]
quote:Klopt. Terwijl er dan toch vaak genoeg gezegd is dat het niet aan jou ligt, bla bla. Maar toch, volgens mij is het mens eigen om het dan toch op jezelf te betrekken.Op dinsdag 2 november 2010 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook nog wel. Het heeft veel tijd nodig om niet alles op jezelf te gooien en je zelfvertrouwen weer wat op te krikken.
Natuurlijk zijn er aan beide kanten fouten gemaakt. Maar het komt zelden helemaal van een kant.
quote:Ik kan dat tegenwoordig heel makkelijk plaatsen onder "betreffende persoon vind mij niet leuk genoeg"Op dinsdag 2 november 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat snap ik. Ik ben nu twee keer achter elkaar gedumpt terwijl ik het totaal niet aan zag komen. Dat is echt verschrikkelijk voor je zelfvertrouwen inderdaad. Ik denk ook steeds bij mezelf 'wat heb ik dan verkeerd gedaan?' en 'ben ik niet leuk of zo...'.
quote:Leer mij dat eensOp dinsdag 2 november 2010 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan dat tegenwoordig heel makkelijk plaatsen onder "betreffende persoon vind mij niet leuk genoeg"
ik ben leuk genoeg, alleen net niet voor die persoon.. maar dat is de persoonlijke smaak van die persoon.. weinig aan te doen...
quote:Balans is goedOp dinsdag 2 november 2010 12:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch ben ik altijd de dumpee, niet de dumper.
Overigens ben ik ook niet gewend om mensen af te moeten wijzen, terwijl ik wel vaak afgewezen werd. Dat begint nu wel wat meer in balans te komen
quote:Mij niet, maar dat komt vast nog welOp dinsdag 2 november 2010 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan dat tegenwoordig heel makkelijk plaatsen onder "betreffende persoon vind mij niet leuk genoeg"
ik ben leuk genoeg, alleen net niet voor die persoon.. maar dat is de persoonlijke smaak van die persoon.. weinig aan te doen...
quote:Daar ging ik eigenlijk van uitOp dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maakte het net wel wat erger dan het is hoor
quote:Jij bent de hoofdprijs, dus als iemand jou niet leuk vind, is dat zijn probleem en niet de jouwe.
quote:Hoe oud ben je?Op dinsdag 2 november 2010 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
3 jaar geleden kon ik dat nog niet... misschien komt het met de leeftijd?
quote:Moet ik dan nog 4 jaar wachten?Op dinsdag 2 november 2010 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
quote:I'll tryOp dinsdag 2 november 2010 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij bent de hoofdprijs, dus als iemand jou niet leuk vind, is dat zijn probleem en niet de jouwe.
100 keer per dag hardop tegen jezelf zeggen.
quote:Niet elk mens, ik kreeg gewoon van alles de schuld, dat heb ik maar zo gelaten. Had geen zin in ruzie. Kon wel alles op tafel gooien dat ze onderling ruzie zouden krijgen. Maar wat heeft dat voor zin. Dan ga ik liever zelf even door een dal en kom weer omhoog met hulp van mensen die me wel oke vinden en begrijpen waarom dingen zo zijn gelopen.Op dinsdag 2 november 2010 12:49 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Terwijl er dan toch vaak genoeg gezegd is dat het niet aan jou ligt, bla bla. Maar toch, volgens mij is het mens eigen om het dan toch op jezelf te betrekken.
quote:Nee, helaas niet.Op dinsdag 2 november 2010 12:52 schreef rival het volgende:
quote:
quote:Dat kreeg ik steeds te horen. En ik snap wat je bedoelt, maar dat lijkt me ook wel enorm moeilijk... Gelukkig heb je mensen die om je gevenOp dinsdag 2 november 2010 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet elk mens, ik kreeg gewoon van alles de schuld, dat heb ik maar zo gelaten. Had geen zin in ruzie. Kon wel alles op tafel gooien dat ze onderling ruzie zouden krijgen. Maar wat heeft dat voor zin. Dan ga ik liever zelf even door een dal en kom weer omhoog met hulp van mensen die me wel oke vinden en begrijpen waarom dingen zo zijn gelopen.
Uhm ja je hebt gelijk, alles op jezelf betrekken.Dat doe ik ook.
quote:Aaaah, dan moet ik nog heel lang wachten
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in een vorig leven de dochter van Djengis Khan geweest ofzo, met mijn karma. En ik ben zo lief
quote:hoezo? je hebt je joejoe tochOp dinsdag 2 november 2010 12:55 schreef missbehavin het volgende:
Volgens mij ben ik in een vorig leven de dochter van Djengis Khan geweest ofzo, met mijn karma. En ik ben zo lief
quote:Nou daar ben ik nog niet zo zeker van hoor.
quote:Dat gevoel heb ik tot een jaar of 2 geleden ook gehad.... maar langzamerhand merk ik dat de negatieve karma uit mijn vorige leven toch steeds minder wordtOp dinsdag 2 november 2010 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:ow god, het gaat een gevleugelde term worden
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik tot een jaar of 2 geleden ook gehad.... maar langzamerhand merk ik dat de negatieve karma uit mijn vorige leven toch steeds minder wordt
quote:het gaat om wijsheid, niet leeftijd....Op dinsdag 2 november 2010 12:55 schreef Samzz het volgende:
Aaaah, dan moet ik nog heel lang wachten
quote:Ik hoop het niet nog eens mee te maken. Dat deze zo is als hij is.Op dinsdag 2 november 2010 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij mij is het wel met de leeftijd gekomen, vroeger stond een afwijzing gelijk aan ''ik ben niet leuk genoeg'', tegenwoordig echt niet meer hoor.
Nu is het : ''ze kijkt maar ff'', next.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ow god, het gaat een gevleugelde term worden
quote:zal ik het goedmaken met een date dan?Op dinsdag 2 november 2010 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou daar ben ik nog niet zo zeker van hoor.![]()
Dat 'het is geen date' hakte er flink in
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik het goedmaken met een date dan?![]()
quote:komt op hetzelfde neerOp dinsdag 2 november 2010 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg je nu dat ik niet wijs ben?Ik gooi het op "vrouw" zijn.
quote:ja wat wil je nouOp dinsdag 2 november 2010 12:58 schreef missbehavin het volgende:
Ja en dan is dat later stiekem zeker weer geen date? Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice...
quote:Er is hoop! En vooral positief blijven denken en vanuit je eigen kracht werken!
quote:van onze meet heb ik de hele tijd gezegd dat het een meet zou zijn, das van "foolen" is geen sprakeOp dinsdag 2 november 2010 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan is dat later stiekem zeker weer geen date? Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice...
quote:ja, volgens mij wel.Op dinsdag 2 november 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Stond er altijd al quote voor een quote?
quote:Geloof in jezelfOp dinsdag 2 november 2010 13:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er is hoop! En vooral positief blijven denken en vanuit je eigen kracht werken!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
van onze meet heb ik de hele tijd gezegd dat het een meet zou zijn, das van "foolen" is geen sprake
quote:ClichésOp dinsdag 2 november 2010 13:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Verstand zit onder je haar! En ik heb toevallig een hele grote bos op m'n hoofdOp dinsdag 2 november 2010 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat om wijsheid, niet leeftijd....
dus ja, heeeel lang
quote:AwwwwwOp dinsdag 2 november 2010 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
En al die negatieve gedachten gaan NU verdwijnen!
quote:
quote:gooi ik er nog 1 bij
quote:Nee nu staat het erboven.
quote:Dat dus.Op dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
gooi ik er nog 1 bij
Wat er om je heen gebeurd kan je niet bepalen, wel hoe je daar zelf mee omgaat... positief denken is belangrijk
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
snap sowieso niet waarom jij klaagt
quote:Maar om van anderen te kunnen houden, moet je eerst van jezelf houden!Op dinsdag 2 november 2010 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Om mensen te houden, moet je van ze houden
Succes is een keuze
quote:Dat is nog wel de mooiste van allenOp dinsdag 2 november 2010 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Succes is een keuze
quote:Wauw. Heb je er nog meer?Op dinsdag 2 november 2010 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Succes is een keuze
quote:Dat is toch van die kalenderwijsheid? Die hebben ze bij de Expo vast wel
quote:cup-a-soupOp dinsdag 2 november 2010 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Succes is een keuze
quote:*plop*Op dinsdag 2 november 2010 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch van die kalenderwijsheid? Die hebben ze bij de Expo vast wel
quote:Sjors!Op dinsdag 2 november 2010 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Succes is een keuze
quote:Give a man a fish, you'll feed him for a day.
quote:dat vind ik altijd zo'n simpele uitspraak.Op dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
gooi ik er nog 1 bij
Wat er om je heen gebeurd kan je niet bepalen, wel hoe je daar zelf mee omgaat... positief denken is belangrijk
quote:Senor perroOp dinsdag 2 november 2010 13:15 schreef dawg het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo'n simpele uitspraak.
buenas tardes gente
quote:die heeft mij wel goed geholpen vroegahOp dinsdag 2 november 2010 13:15 schreef dawg het volgende:
quote:Yo, dawgOp dinsdag 2 november 2010 13:15 schreef dawg het volgende:
[..]
buenas tardes gente
quote:
quote:sommige dingen kun je niet beter denkenOp dinsdag 2 november 2010 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
die heeft mij wel goed geholpen vroegah
quote:Hoe is het nu met u?
quote:*valt om van Yuki's spontane blije reactie*
quote:Dat is leuke muziek.
quote:Echt wel
quote:Samzz
quote:Yuki!
quote:Dat klinkt wel erg relaxed
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*valt om van Yuki's spontane blije reactie*
Heuj m'n koffie wat doe je!
quote:Heb je die bevestiging nodig dan?
quote:Ik doe heul niksOp dinsdag 2 november 2010 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*valt om van Yuki's spontane blije reactie*
Heuj m'n koffie wat doe je!
quote:nee, maar is wel leukOp dinsdag 2 november 2010 13:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je die bevestiging nodig dan?
quote:Drank kan op ieder moment van de dag
quote:Proost! *Glas heft*Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook, ik ook... donder op met die koffie
quote:Anytime babe
quote:Jij stond heul blij op en toen viel ik om en nu ligt m'n koffie daar *wijst naar vieze vlek in 't vloerkleed*
quote:Dat deed je zelfOp dinsdag 2 november 2010 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij stond heul blij op en toen viel ik om en nu ligt m'n koffie daar *wijst naar vieze vlek in 't vloerkleed*
quote:Hehe, jij zit echt te smachten om nieuwe rellen.Op dinsdag 2 november 2010 13:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ergens toch jammer dat jullie niet meer daten.
quote:begin met een borrel om het te vieren?Op dinsdag 2 november 2010 13:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb onverwachts twee dagen vrij. Wat zal ik doen, iemand suggesties?
quote:Kom naar Nederland!Op dinsdag 2 november 2010 13:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb onverwachts twee dagen vrij. Wat zal ik doen, iemand suggesties?
quote:helemaal niet. ik vond/vind noukie en rivaltje leuk op elkaar reageren enzo. die passen volgens mij wel bij elkaar. that's all.Op dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, jij zit echt te smachten om nieuwe rellen.
quote:Hehe, true. Ze kunnen elkaar zo lekker pestenOp dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef dawg het volgende:
[..]
helemaal niet. ik vond/vind noukie en rivaltje leuk op elkaar reageren enzo. die passen volgens mij wel bij elkaar. that's all.
quote:Maar.. *zucht* busted, ik wil gewoon nieuwe koffie van jouOp dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat deed je zelf
Ik zit gewoon op de bank
quote:Fuck, hell yeah! Tis al 13.00 uur geweest, cocktails bij Hugo´s!Op dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef dawg het volgende:
[..]
begin met een borrel om het te vieren?
quote:wel heOp dinsdag 2 november 2010 13:27 schreef dawg het volgende:
quote:Ik wacht
quote:Dat wilde ik ook zeggen, maar dat is niet origineel meer
quote:Ja *zucht*Op dinsdag 2 november 2010 13:27 schreef dawg het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef dawg het volgende:
helemaal niet. ik vond/vind noukie en rivaltje leuk op elkaar reageren enzo. die passen volgens mij wel bij elkaar. that's all.
quote:Maar we hebben nooit gereld hierOp dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef STING het volgende:
Hehe, true. Ze kunnen elkaar zo lekker pesten
quote:Hebben wij ons niet schuldig aan gemaaktOp dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, jij zit echt te smachten om nieuwe rellen.
quote:JammerOp dinsdag 2 november 2010 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Hebben wij ons niet schuldig aan gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |