abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:19:41 #101
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88242727
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 keer liefdesverdriet gehaald en ik ben nog nooit zo naar de klote geweest.
Dat, maar dan wel vaker.
Beetje om wat Tally benoemt. Ik kan hem ook zo moeilijk uit mijn hoofd zetten.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_88242737
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Sja, ik weet niet hoe het komt. Misschien juist omdat het een lompe break was en ik het de tranen niet waard vind, of zo :)
Wel jammer dat ik niet weet hoe lomp hij is geweest :')
Bij zo'n reactie komt dat dan altijd in me op :D Sorry :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_88242741
quote:

[..]

Ik heb maar 1 keer liefdesverdriet gehaald en ik ben nog nooit zo naar de klote geweest.
Ik heb nog liever een wortelkanaal
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:20:22 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_88242753
quote:

[..]

Ik heb ook maar 1 keer liefdesverdriet gehad :) Dat duurde ook echt wel een dikke maand, misschien langer. Alleen dat liet ik de buitenwereld nooit zien, dus die dachten dat het na een week al helemaal weer goed met me was :+ Terwijl ik me van binnen aan het opvreten was.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_88242759
quote:

Ben blij dat ik daar (nog) nooit last van heb gehad, lijkt me zwaar om dan toch door te gaan met werk, vrienden enz.. :)
pi_88242777
Dat heb ik trouwens niet alleen met liefdes/relaties/verkering maar ook met vriendschappen.
Bij dat laatste heb ik me nu maar bij neergelegd dat ik gewoon niet gemaakt ben voor een echte hechte vriendschap. Dat heeft me ook wel geholpen maar toch.... soms.... zit het toch best in mijn hoofd. :)
pi_88242778
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb ook maar 1 keer liefdesverdriet gehad :) Dat duurde ook echt wel een dikke maand, misschien langer. Alleen dat liet ik de buitenwereld nooit zien, dus die dachten dat het na een week al helemaal weer goed met me was :+ Terwijl ik me van binnen aan het opvreten was.
Hey, das een bekend fenomeen.. :Y
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:21:06 #108
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88242780
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:20 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ben blij dat ik daar (nog) nooit last van heb gehad, lijkt me zwaar om dan toch door te gaan met werk, vrienden enz.. :)
Ik ben bij de laatste keer ook uitgekotst door 2 "vriendinnen", omdat ik 2 weken later nog huilde.
:')
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:21:41 #109
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88242793
quote:

[..]

scheelt een stuk als je die op dat moment niet hebt :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:22:12 #110
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88242808
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:21 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Dan ben je het voor ja.
Want je raakt ze toch wel kwijt :')
pi_88242813
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:21 schreef Yuki het volgende:

Ik ben bij de laatste keer ook uitgekotst door 2 "vriendinnen", omdat ik 2 weken later nog huilde.
:')
Dat vind ik dan weer schandalig. ipv voor jou daar te zijn, gaan ze je uitkotsen? Iedereen heeft zijn eigen tempo en tijd nodig om over iemand heen te komen.

leuke ui trouwens. :)
pi_88242841
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:21 schreef JoeBravo het volgende:

Oke, dat klopt. Ik heb alles niet. :+ :')
pi_88242842
quote:

[..]

Ik heb het maar een keer gehad. Eerder was ik nog wel eens een bitch in het beëindigen van relaties, gewoon omdat ik ook niet wist hoe het was als je de gedumpte bent. Maar ik ben er zeker een maand of 4 echt ziek van geweest, ik kwam hem natuurlijk ook nog op werk tegen toen elke dag.

Ik vond het klote, maar een wijze les. Vooral omdat ik het eigenlijk wel een beetje verdiende misschien na de break-ups die ik zelf op geheel Klutserige wijze lomp had aangepakt.

Het grappige is dat het overgaat en je achteraf denkt: WTF, waarom was dat zo'n issue. :')
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:23:30 #114
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88242853
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:22 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer schandalig. ipv voor jou daar te zijn, gaan ze je uitkotsen? Iedereen heeft zijn eigen tempo en tijd nodig om over iemand heen te komen.

leuke ui trouwens. :)
Mja. Ik had een enorm kutjaar gehad en als klap op de vuurpijl ging mijn relatie uit. Dat was blijkbaar te veel voor ze.

Ben nu blij dat ik ze kwijt ben. Dat zijn geen vrienden :)

En thanks :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:24:18 #115
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88242887
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:21 schreef Tally het volgende:
Dat heb ik trouwens niet alleen met liefdes/relaties/verkering maar ook met vriendschappen.
Bij dat laatste heb ik me nu maar bij neergelegd dat ik gewoon niet gemaakt ben voor een echte hechte vriendschap. Dat heeft me ook wel geholpen maar toch.... soms.... zit het toch best in mijn hoofd. :)
Bekend :')
Ben wel blij dat ik daar nu klaar mee ben. Was toch een "houdoe-en-bedankt" vriendschap. Er wel zijn voor hem, maar als ik hulp nodig heb ineens nooit tijd hebben enzo. En dan mij er de schuld van geven! :r
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:24:33 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_88242898
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Hey, das een bekend fenomeen.. :Y
:D

Ik heb daardoor wel geleerd hoe ik met een break om moet gaan :D De break zelf was best prettig, voor zover zoiets prettig is. We hebben echt nog uren gepraat en herinneringen en zo opgehaald.
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:24:36 #117
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88242899
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:23 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Oke, dat klopt. Ik heb alles niet. :+ :')
vrienden wel weer, werk nog niet. :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:25:29 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_88242924
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik heb nog liever een wortelkanaal
Nou, als het goed is heb je die ook gewoon :D
pi_88242967
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:23 schreef Kluts het volgende:
Ik heb het maar een keer gehad. Eerder was ik nog wel eens een bitch in het beëindigen van relaties, gewoon omdat ik ook niet wist hoe het was als je de gedumpte bent. Maar ik ben er zeker een maand of 4 echt ziek van geweest, ik kwam hem natuurlijk ook nog op werk tegen toen elke dag.

Ik vond het klote, maar een wijze les. Vooral omdat ik het eigenlijk wel een beetje verdiende misschien na de break-ups die ik zelf op geheel Klutserige wijze lomp had aangepakt.

Het grappige is dat het overgaat en je achteraf denkt: WTF, waarom was dat zo'n issue. :')
Dat laat zoiets natuurlijk langer doorzeuren als je elkaar blijft zien. Maar 4 mnd, dat is erg lang. :o
Achteraf kijk je er meer nuchter naar terug. Dan zie je dat het toch wel beter was, buiten dat, was hij je niet waard natuurlijk. :{w
pi_88242970
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

:D

Ik heb daardoor wel geleerd hoe ik met een break om moet gaan :D De break zelf was best prettig, voor zover zoiets prettig is. We hebben echt nog uren gepraat en herinneringen en zo opgehaald.
Ik heb haar toen in korte periode 1 keer gesproken, de rest ging allemaal via haar ouders en zusje een tijd lang.. Na een half jaar ofzo pas weer gepraat.. Nu is het contact nog maar heel sporadisch, en dit komt alleen maar omdat haar ouders en zusje nog weleens naar mij vragen, en we gemeenschappelijke vrienden hebben..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_88242972
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:24 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Bekend :')
Ben wel blij dat ik daar nu klaar mee ben. Was toch een "houdoe-en-bedankt" vriendschap. Er wel zijn voor hem, maar als ik hulp nodig heb ineens nooit tijd hebben enzo. En dan mij er de schuld van geven! :r
De goede vriendschappen die ik had zijn om verschillende redenen over gingen. De 1 mocht niet meer met me om gaan van haar partner :') En zo'n sterke vrouw als ze zich deed overkomen was het dus niet.
De andere waren vaak door gevoelens. Die dingen die je niet stuurt en altijd gezeik brengen :')
pi_88243016
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mja. Ik had een enorm kutjaar gehad en als klap op de vuurpijl ging mijn relatie uit. Dat was blijkbaar te veel voor ze.

Ben nu blij dat ik ze kwijt ben. Dat zijn geen vrienden :)

En thanks :)
Ik heb een keer een jarenlange vriendschap beëindigd met een vriendin omdat ik het gezeik over haar vreemdgaande, drugsdealende vriend gewoon helemaal zat was. Als je 3 keer in de week aan de telefoon zit met iemand die schijtziek wordt van het gedrag van haar vriend, maar er nooit bij weggaat, dan ben je daar op den duur wel klaar mee.

Waarmee ik niet insinueer dat dat bij jou zo was. Maar meer zo dat mensen vriendschappen soms juist daarom beëindigen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:27:51 #123
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88243018
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:26 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat laat zoiets natuurlijk langer doorzeuren als je elkaar blijft zien. Maar 4 mnd, dat is erg lang. :o
Achteraf kijk je er meer nuchter naar terug. Dan zie je dat het toch wel beter was, buiten dat, wat hij je niet waard natuurlijk. :{w
Ik vraag me ook nog steeds af of je vrienden kunt blijven met je ex.
Ik probeer het met de laatste en soms gaat het heel goed, maar sommige dingen wil ik gewoon niet weten ofzo; ook al wil ik echt geen relatie meer met hem.
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:28:37 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_88243039
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb een keer een jarenlange vriendschap beëindigd met een vriendin omdat ik het gezeik over haar vreemdgaande, drugsdealende vriend gewoon helemaal zat was. Als je 3 keer in de week aan de telefoon zit met iemand die schijtziek wordt van het gedrag van haar vriend, maar er nooit bij weggaat, dan ben je daar op den duur wel klaar mee.

Waarmee ik niet insinueer dat dat bij jou zo was. Maar meer zo dat mensen vriendschappen soms juist daarom beëindigen.
Ik zou daar denk ik ook niet mee om kunnen gaan... :)
pi_88243041
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
Maar 4 mnd, dat is erg lang. :o
Dat valt nog wel mee als je deze reeks mag geloven: De kunst van het loslaten van je ex #127
pi_88243050
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik probeer het met de laatste en soms gaat het heel goed, maar sommige dingen wil ik gewoon niet weten ofzo; ook al wil ik echt geen relatie meer met hem.
Ja dat kan. Maar meestal niet direct na de relatie. :) Of je moet echt zo'n broer en zus relatie hebben gehad. Maar bij een bom die barst kan je ook best vrienden zijn maar heb je (en de ander) gewoon even tijd nodig om bij te komen en te verwerken.
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:29:38 #127
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88243066
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat zou kunnen :) En bij zo'n lange tijd kan ik het me ook heel goed voorstellen.

Maar dit was gewoon een opeenstapeling van narigheid.
Moeder heel ernstig ziek, relatie uit, gezondheidsshit bij mezelf, nieuwe relatie uit. En ongeveer een maand na die laatste waren ze me al zat. Denk dat dat qua ernst niet past bij jouw verhaal ;)
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:30:12 #128
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88243083
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja dat kan. Maar meestal niet direct na de relatie. :) Of je moet echt zo'n broer en zus relatie hebben gehad. Maar bij een bom die barst kan je ook best vrienden zijn maar heb je (en de ander) gewoon even tijd nodig om bij te komen en te verwerken.
Grote kans dat we dan een beetje te vroeg zijn nu :')
pi_88243092
quote:

[..]

Waarom zou je het willen? Dat je als stel bij elkaar gepast hebt wil niet zeggen dat een vriendschap werkt. Is leuk als dat lukt, maar er zijn maar weinig echt succesvolle voorbeelden daarvan.
pi_88243100
quote:

[..]

Mja, ik moet wel met mijn ex contact houden. Het is nu eenmaal de vader van mijn kinderen.
Mijn kinderen zijn mijn alles. O+ En we hebben co-ouderschap.
Gelukkig zijn we als "vrienden" uit elkaar gegaan. Wel wat dingen gebeurd waarvan ik denk, man kijk je eens na.. maar goed. Nu heeft hij een vriendin, wat hij nooooit meer wou... En ik heb rust. :+
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:31:45 #131
258885 Solique
I Kill You !
pi_88243137
quote:

[..]

Dat hangt ervan af.
Ik spreek mijn laatste ex eens in de zoveel tijd, niet bijzonders verder.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_88243165
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:28 schreef Techno het volgende:

Dat valt nog wel mee als je deze reeks mag geloven: De kunst van het loslaten van je ex #127
Ja weet ik, het is ook persoonlijk. Ik heb er alleen (nog) nooit last van gehad, dus dan klinkt het best lang. :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:33:05 #133
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_88243179
quote:

[..]

O-) ik hou me wijselijk maar even buiten deze discussie
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_88243182
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:30 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Mja, ik moet wel met mijn ex contact houden. Het is nu eenmaal de vader van mijn kinderen.
Mijn kinderen zijn mijn alles. O+ En we hebben co-ouderschap.
Gelukkig zijn we als "vrienden" uit elkaar gegaan. Wel wat dingen gebeurd waarvan ik denk, man kijk je eens na.. maar goed. Nu heeft hij een vriendin, wat hij nooooit meer wou... En ik heb rust. :+
aaah vandaar dat we nog maar weinig van hem horen :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:33:32 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_88243193
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

Waarom zou je het willen? Dat je als stel bij elkaar gepast hebt wil niet zeggen dat een vriendschap werkt. Is leuk als dat lukt, maar er zijn maar weinig echt succesvolle voorbeelden daarvan.
Volgens mij is dat ook afhankelijk van de 'relatie' voor het een relatie werd. Als je daarvoor al goede vrienden was, lijkt het me tot een mogelijkheid behoren dat je goede vrienden blijft (dit is gebeurd met goede vrienden van mij). Maar ik zou er zelf ook niet snel voor kiezen denk ik... Tenminste niet als je van te voren niet al goede vrienden was.
pi_88243210
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef missbehavin het volgende:
O-) ik hou me wijselijk maar even buiten deze discussie
Ben jij mijn nieuwe ex dan? :@
pi_88243223
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:32 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ja weet ik, het is ook persoonlijk. Ik heb er alleen (nog) nooit last van gehad, dus dan klinkt het best lang. :)
Voor mij is het eigenlijk wel goed geweest, een keer gedumpt worden. :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:34:39 #138
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_88243242
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Techno het volgende:

[..]

:') Ja, echt wat ik nodig heb, nóg een ex...
o|O nee mafkees, ik bedoel de hele ex-discussie
pi_88243267
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Het is dat ik al getrouwd ben.
pi_88243279
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:34 schreef missbehavin het volgende:
:') Ja, echt wat ik nodig heb, nóg een ex...
o|O nee mafkees, ik bedoel de hele ex-discussie
Dat snap ik. Het was ook maar een garpje :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 12:36:18 ]
pi_88243281
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook afhankelijk van de 'relatie' voor het een relatie werd. Als je daarvoor al goede vrienden was, lijkt het me tot een mogelijkheid behoren dat je goede vrienden blijft (dit is gebeurd met goede vrienden van mij). Maar ik zou er zelf ook niet snel voor kiezen denk ik... Tenminste niet als je van te voren niet al goede vrienden was.
Mijn "jeugdliefde" waarmee ik een jaar heb gelopen toen ik 18 was, en ik hebben een vreselijke break-up gehad met knallende ruzie, maar na een jaar of 2 gingen we gewoon goed met elkaar om. Als ik hem nu tegenkom, drinken we samen een drankje, babbelen ff bij, niks aan de hand.

Tijd, dat is wat eroverheen moet gaan.
pi_88243309
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Idd. Bij mij was het over uit, toedeloe tot nooit :)
Gewoon omdat ik er geen zin in had en in zo'n relatie leer je elkaar ook wel kennen.
Er is 1 ex die ik zo nu en dan wel eens spreek maar van een vriendschap kan je niet spreken.
Al spreek ik hem jaren niet toch komt hij (of ik bij hem) wel eens bij me terug. Maar meer in de zin van ik wil contact of gewoon even babbelen meer niet. Zit niets achter :) Al gelooft mijn man dat niet :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:37:32 #143
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88243320
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het is niet zo dat we ineens gevoelloos voor elkaar geworden zijn geworden. Dus dan wil ik wel proberen om vriendschappelijk met hem om te gaan. We hebben toch best veel gedeeld en in sommige dingen kent hij me heel goed. Zeker toen die vriendinnen me lieten zitten, was hij degene die me het beste kende. Ik geef nog steeds om hem, en hij om mij. Vandaar ;)

En op langere termijn proberen heb ik ook gedaan, maar die jongen spreek ik nooit meer -O-
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:37:38 #144
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_88243325
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat snap ik. Het was ook maar een garpje :@
:6 Moet je niet doen nu ik zo uit mijn doen ben!
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:37:46 #145
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88243328
quote:

[..]

goeie reeks, veel aan gehad :)
Maar er zitten er ook daar wel een paar bij met een bord voor hun kop. (ik zie daar dezelfde namen voorbij komen als een jaar geleden :X )
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_88243329
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:34 schreef Kluts het volgende:

Heeft bij mij de ogen ook geopend! :)

ik was daarvoor heel makkelijk met andermans gevoelens... daarna nooit meer.. jezus wat ben ik toen kapot geweest van verdriet :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:37:48 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_88243330
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mijn "jeugdliefde" waarmee ik een jaar heb gelopen toen ik 18 was, en ik hebben een vreselijke break-up gehad met knallende ruzie, maar na een jaar of 2 gingen we gewoon goed met elkaar om. Als ik hem nu tegenkom, drinken we samen een drankje, babbelen ff bij, niks aan de hand.

Tijd, dat is wat eroverheen moet gaan.
Zo zie je maar dat het voor de een wel kan werken en voor de ander niet :) Ik kan ook gewoon goed omgaan met mijn exen als ik ze tegenkom, maar dat komt ook gewoon omdat die relaties goed zijn afgesloten. Ik heb ook een ex waar ik totaal geen contact meer mee heb en dat ook niet wil, juist omdat het niet lekker is afgesloten door een goed gesprek.
pi_88243387
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef rival het volgende:

[..]

ik was daarvoor heel makkelijk met andermans gevoelens... daarna nooit meer.. jezus wat ben ik toen kapot geweest van verdriet :')
HOMO!!!!!!!!
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:40:12 #149
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88243396
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:34 schreef Kluts het volgende:

[..]

Volgens mij zou het wel eens goed voor mij zijn als ik de dumper was, ipv de gedumpte :X
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:40:26 #150
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88243406
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef rival het volgende:

[..]

Hey buur :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')